Comedie "Sex pe prietenie". Actori, poveste, recenzii

Unul dintre cele mai calde, cele mai vesele și cu adevărat romantice filme din ultimii ani a fost "Sexul pentru prietenie". Actorii care au jucat rolurile principale, au exprimat atât de subtil esența relației dintre bărbat și femeie, că mulți au fost nevoiți să se gândească dacă viața lor a fost construită corect. Oferim celor care nu au urmărit această comedie, să se familiarizeze cu personajele și complotul.

Descriere scurtă

Filmul "Sex pe prietenie" 2011 a fost inventat și conceput ca o comedie, concepută în primul rând pentru publicul tinerilor. Cu toate acestea, după premiera sa, sa dovedit că au fost ridicate întrebări foarte importante, mai ales cele spirituale. În filmul "Sex pe prietenie" actori, jucând personajele lor, ca și cum ar întreba pe noi și pe noi înșine despre ce este fericirea, unde să o găsim și cum să o păstrăm. Într-o lume în care totul a devenit accesibil, oamenii au devenit cinici și cruzi, găsind sufletul pereche nu este atât de ușor. Ei bine, dacă soarta ți-a făcut deja cunoștință cu un bărbat care te poate face să râzi, cum înțelegi că el este același și cum să-l păstrezi? În comedia "Sex on Friendship", care a jucat două roluri principale - Mila Kunis și Justin Timberlake.

sex pentru actorii de prietenie

Potrivit scenariului ...

Acum, să ne uităm la ceea ce se întâmplă în filmul "Sex by Friendship". Plotul nu poate fi numit unic, dar totuși nu este banal. O fată tânără și foarte atractivă din New York, numită Jamie, se destramă cu prietenul ei. Vezi tu, crede că e prea emoționată. La locul de muncă trebuie să treacă cu Dylan - un blogger din Los Angeles. Pe lângă muncă, tinerii petrec mult timp împreună, găsind un limbaj comun în orice. Toate acestea curând conduc la culcare, după care Jamie și Dylan sunt de acord să uite totul și să rămână prieteni. Cu toate acestea, un astfel de incident în viitor prohsodit din nou și din nou, și în curând fata decide că ea are nevoie de o relație reală. Ea se simte un tip - Dr. Parker, care curând scapă de ea.

Pentru a-și distrage prietena de un eșec de dragoste, Dylan o invită la locul ei din Los Angeles. Jamie își cunoaște părinții și familia. În mod accidental, auzind conversația lui Dylan cu sora lui, Jamie își dă seama că nu va construi o relație cu ea și ea scapă de el. Tipul, speriat că poate pierde un singur prieten, se întoarce la New York. La sfârșitul filmului, vedem cum merg tinerii într-o primă întâlnire.

sex pentru filmul de prietenie 2011

Principalele caractere

Ei bine, acum listați pe scurt eroii acestei comedii - principala și secundară. Mai jos vom vorbi în detaliu despre cele mai importante personalități. Deci, personajele și actorii din "Sex for Friendship":

• Jamie Reilis - Mila Kunis.
  • Dylan Harper - Justin Timberlake.
  • Lorna (mama lui Jamie) este Patricia Clarkson.
  • Dl. Harper (tatăl lui Dylan) este Richard Jenkins.
  • Parker - Brian Greenberg.

Și acum vă sugerăm să cunoașteți pe cei care ne amintesc cel mai mult.

Jamie

"Sex on friendship" - un film în 2011, începutul vârfului popularității unei tinere actrite cu rădăcini ucrainene - Mila Kunis. Ea a obținut rolul principal în acest proiect, cu care sa confruntat cu strălucire. În principiu, Mila și eroina ei Jamie au multe în comun - atât tinere, cât și frumoase, promițătoare și energice. La acea vreme, ambii au fost în căutarea celei de a doua jumătăți. Majoritatea oamenilor cred că Jamie este o persoană complet atinsă. Dar unele dintre ele doar resping (de exemplu, fostul lor), și atrage pe alții. Dylan nu i-ar fi dat nici o atenție, dacă nu ar fi fost atât de neconvențională și impulsivă.

sex pentru povestea prieteniei

Dylan

cântăreț și incredibil de popular actor și unul dintre cele mai invidiate mirii de la Hollywood - Justin Timberlake - a jucat rolul masculin principal în comedia „Prietenia Sex“. Dylan - om discret, educat, putem spune dreapta. El menține un stil de viață sănătos, are toate lucrurile și documentele de lucru sunt în ordine, el chiar de drum trece doar lumina verde. Dar aici nu a fost fără ciudățenii sale. Și au ajuns la concluzia că fosta prietenă a lui Dylan a aruncat-o pentru că el și bezemotsionalny uscat, prea tivită și totul ține întotdeauna la el însuși. Dar este necesar doar pentru a cunoaște Dylan, așa cum devine clar că el este un blând și vulnerabil, își are „moft“ și un chelvoeka foarte vesel.

Tatăl și mama

Să ne amintim părinții personajelor principale. Ne este arătată mama lui Jamie - o femeie excentrică care a fost "crescută" în anii `70. Nici măcar nu știe cine este tatăl fiicei ei, dar foarte îndrăgit și mândru de ea. În ceea ce privește domnul Harper, tatăl lui Dylan, suferă de boala Alzheimer. Nu-i place să poarte pantaloni, chiar și în locuri publice, care provoacă constant o furtună de protest printre cei din jurul lui. Soția a părăsit Harper de mult timp și, așa cum admite el însuși, probabil pentru că iubea întotdeauna o fată cu totul diferită.