Filmul "Thor 3: Ragnarok": recenzii

27 octombrie 2017 a thundere premiera mondială a blockbuster-ului de la compania Marvel "Thor 3: Ragnarok". Data eliberării în Rusia a fost ușor diferită - la data de 2 noiembrie a aceluiași an. Dacă vă întrebați ce poveste această imagine, ce personaje în ea figurează și cum a fost apreciată de critici și de spectatorii obișnuiți, rămâneți la noi! Aici veți găsi informațiile care vă interesează.

tor 3 ragnarec recenzii

Plotul filmului

Recenzii ale filmului "Thor 3: Ragnarok" - acesta este un subiect foarte interesant, pe care o vom da cu siguranta inca o sectiune. Acum este necesar să spunem despre istoria acestei imagini. Luați în considerare în detaliu personajele filmului și actorii care le-au jucat.

Cine este Thor?

În centru este Odinson Thor - "The Avengers" God of Thunder, moștenitorul tronului și asgardskogo echipa de super-erou membru În timpul evenimentelor din filmul "The Avengers: Age of Ultron" superzlodeyka (acum un superheroine) Scarlet Witch a intrat gândurile Thunder, provocând astfel viziunea sa misterioasă. În ea am văzut-o imagine teribil de Thor: Asgard, lumea lui de origine și locul unde a crescut, este pe punctul de distrugere. Mulți dintre cei care știa au murit în mod tragic, iar planeta în sine a fost absorbită de către forțele misterioase ale întunericului. Învingându Ultron și armata lui de roboți, Thor a fost forțat să părăsească „Avengers“ și pământul pentru a merge pentru răspunsuri.

film tor 3 ragnarok 2017 comentarii

Ce se întâmplă acum cu eroul?

Toate evenimentele de mai sus au avut loc acum 2 ani. În filmul "Thor 3: Ragnarok", despre care puteți citi mai jos, Thor sa apropiat deja de dezlegarea secretului său principal. După cum sa dovedit, viziunile sale au fost într-adevăr profetice și întregul Asgard este pe punctul de a dispărea. Ticălosul periculos și viclean Hel, care a fost închis timp de milenii de către Odin, sa rupt liber și își va îneca propria lume în sânge. Ea intenționează să profite de puterea lui Asgard și va distruge pe oricine se află în calea lui.

Personajul principal va preveni Ragnarok, dar nu se poate face din cauza altor probleme, îngrămădit el, ca un bulgăre de zăpadă. In timp ce Hela asgardskuyu ia puterea în propriile sale mâini, este pe Sakaar - o planetă unde jocurile gladiatorial violente a avut loc între reprezentanții diferitelor rase extraterestre. În această lume ciudată, Thor întâlnește Hulk - „The Avengers“, un alt membru al echipei A dispărut acum 2 ani din motive necunoscute. Acum Hulk este cunoscut sub numele de războinic cel mai formidabil Sakaar, care nu a pierdut nici un meci.

recenzii ale filmului tor 3 ragnarok

Protagonistul înțelege că numai el nu poate opri Hela și nu-l poate împiedica pe Ragnarok. El decide să-și asambleze propria echipă, care ar putea să învingă un ticălos periculos și să protejeze rezidenții obișnuiți de Asgard. Odyson sugerează să facă acest lucru celor trei persoane apropiate de moment: fostul Valkyrie Asgardian, fratele său vitreg Loki și halucul verde Halku. Dar iată problema: toți nu sunt foarte dornici să-l ajute pe tânăr în lucrarea sa bună ...

Actorii și rolul filmului "Thor 3: Ragnarok"

Recenzile despre acest film sunt pline de discursuri laudative față de actori și personaje, pe care le-au întrupat. De aceea vă oferim o listă de persoane care au participat la filmarea acestui film.

tor 3 ragnarok film

Principalele roluri

Chris Hemsworth - Thor Odinson. Caracterul central al imaginii, ghicitorul zeului și moștenitorul tronului lui Odin. Arma principală a Torei este un ciocan magic, cu care poate genera fulgere și zbura. În timpul primei întâlniri care a avut loc între Thor și Helo, ticălosul mortal a distrus ciocanul, privând în mod absolut Odyson de abilitățile sale.

Tom Hiddleston - Loki. Fratele consolidat al lui Thor și zeul înșelăciunii. Acum câțiva ani, Loki a adunat propria sa armată de invadatori străin, cu scopul de a înrobi Pământ, dar planurile sale nu a devenit realitate, din cauza echipei „Avengers“. Trupele străinilor au fost înfrânte, iar Loki însuși a fost trimis la închisoarea Asgard. Dar asta a fost acum câțiva ani. De atunci sa schimbat mult, iar zeul minciuni și înșelăciune nu au un astfel de personaj negativ crud și dur, pe care fusese înainte.

tor 3 ragnarok film 2017

Mark Ruffalo - Bruce Banner / The Hulk. In trecut, Bruce Banner a fost un om de știință de succes care a lucrat la reînființarea ser „super-soldați“. Din păcate, atunci când a introdus serul în sine, el a lucrat efect secundar de a se transforma in monstru zelonokozhego Hulk! Acum, ori de câte ori Banner devine furios și pierde controlul de sine, el devine un gigant super-puternic. Ca și Thor, a fost, de asemenea, membru al Răzbunătorilor. După lupta cu Ultron Hulk a plecat de pe Pământ, în cazul în care toată frica și disprețuiesc lui, și a fost pe Sakaar - o planetă unde localnicii se referă la ea cu dragoste și respect.

Tessa Thompson - Valkyrie. Valkyrie este un fost membru al unui detașament militar de elită de la Asgard. Cu mulți ani în urmă a avut loc un eveniment tragic cu ea, din cauza căruia ea a pus definitiv activitățile sale de luptă. Din cauza traumelor din trecut, rupând-o din interior, a început să abuzeze de băuturi alcoolice. Acum își folosește abilitățile de luptă pentru a prinde gladiatorii pentru noul său șef, proprietarul lui Sakaara.

antagoniști

Cate Blanchett - Hela. Hela este zeița morții, fiica lui Odin și a surorii lui Thor. Cu multe secole în urmă, ea și tatăl ei au participat la războaie sângeroase, înrobind o lume după alta. La un moment dat, setea ei de cruzime a ajuns la vârf, iar Odin a fost forțat să o încarneze într-o altă dimensiune. Ca urmare, Helle a reușit să se elibereze. Acum vrea doar un singur lucru - să poarte haos și distrugere nu numai în Asgardul ei natal, ci în toate lumile existente.

data de lansare torus 3 ragnarok

Carl Urban - Scurge. Călăul lui Helena. În timpul domniei lui Odin, el a încercat să se dovedească în sfere diferite, dar el nu a reușit. De îndată ce Hela la invitat să se alăture ei, el a fost de acord fără ezitare.

Jeff Goldblum - Marele maestru. Proprietarul planetei Sakaar, aranjând bătăliile ei sângeroase dintre gladiatori. Mercenarii personali Marele maestru îi aduce tot timpul vagabonzi, prinși accidental pe planeta sa. El îi închide și apoi îi forțează să se lupte pentru distracție cu publicul și cu ei înșiși. Singura șansă de a câștiga libertatea este de a învinge pe Hulk.

Caractere minore

Anthony Hopkins - Unul. Domnul suprem al lui Asgard, tatăl lui Thor și recepționatul lui Loki. În finalul ultimului film despre Thunderer, Unul a dispărut în mod misterios, iar tronul său a fost luat de Loki, care la acel moment a fost considerat mort. Cu multe milenii în urmă, Odin a fost un cuceritor crud care, împreună cu Helo, sa angajat în înrobirea unor națiuni întregi. În timp, el sa schimbat, a pus capăt războaielor sângeroase și a devenit un conducător cu adevărat înțelept.

Idris Elba - Heimdall. Dumnezeul asgard, care are ocazia să vadă aproape tot ce se întâmplă în lumea sa și în lumea lumii.

Benedict Cumberbatch - Stephen Strange. Stephen este un specialist în domeniul magiei. Debutul acestui personaj a avut loc în filmul său solo "Doctor Strange", lansat în 2016. În filmul "Thor 3: Ragnarok" în 2017, acest erou a apărut într-un mic rol episodic.

Taika Vaitichi - Corg. Un străin, complet compus din pietre. Unul dintre locuitorii din Sakaar, care participă la bătăliile Marelui Maestru. Cel mai bun prieten al său este o creatură asemănătoare insectelor lui Miek. Este demn de remarcat că vocea acestui personaj a fost angajată în Taika Vaitichi - directorul acestei imagini.

"Thor 3: Ragnarok" a obținut, în principiu, recenzii bune. Mulți critici profesioniști și publicații de divertisment au apreciat fotografia făcută de Taika Vaitichi.

data de lansare torus 3 ragnarok în Rusia

Chiar înainte de data lansării "Thor 3: Ragnarok" au venit, unii critici care au privit imaginea înainte ca toți ceilalți să lase recenzii bune. Mulți au apreciat filmul pentru atmosfera colorată, acompaniamentul muzical și umorul de calitate. De asemenea, recenziile despre "Torah 3: Ragnarok" erau pline de complimente față de heroinele lui Tessa Thompson și Cate Blanchett. Dar, în ciuda tuturor avantajelor, aceiași critici au remarcat faptul că această imagine a fost inerent foarte simplă.

Opinia profesioniștilor

Luați în considerare mai multe detalii despre filmul "Thor 3: Ragnarok".

Eric Eisenberg de la Blend Cinema a vorbit pozitiv despre versiunea actualizată a Hulk, și o poveste fascinantă, care există aproape independent de celelalte filme kinovselennoy „Marvel“. El a mai spus că, în opinia sa, acesta este cel mai bun film al Torei din toate publicate.

Jim Weiwoda de la IGN a numit filmul bun, dar nu superb. Cel mai mult, criticul a lăudat filmul acestui film.

Brock Willbor de Polygon a criticat ușor filmul pentru expunerea prea mare și pentru o anumită scădere a istoriei, dar impresia sa generală a fost pozitivă. În plus, a adăugat că publicul nu va regreta timpul petrecut.

Nicholas Barber de la BBC a lăsat o revizuire mai negativă decât criticii prezentați mai sus. El crede că în cel de-al treilea album solo despre Tora nu a existat nici o adâncime și că filmul nu și-a dezvăluit pe deplin ideile sale principale.

Judecând după recenzia filmului "Thor 3: Ragnarok" în 2017, imaginea sa dovedit a fi bună. Și să o urmărești sau să nu te uiți eo alegere individuală.

Răzbunătorii. Actori și roluri - un tandem de stele vii și personaje de calculatorRăzbunătorii. Actori și roluri - un tandem de stele vii și personaje de calculator
Care era numele fratelui Thor? Cine este Loki șiret?Care era numele fratelui Thor? Cine este Loki șiret?