Filmul "The True Lie" (1994): actori, complot, recenzii

După cum știu toți fanii de film, munca regizorului James Cameron - acestea sunt adevărate capodopere. Nici o excepție, și lucrarea sa numită „True Lies“ - un film 1994. Actorii care au jucat rolul principal, decor, efecte speciale și povestea se combină în sine pentru a crea ceva uimitor, situat pe marginea realității și ficțiune. Să ne amintim ce a fost această imagine veche, dar foarte interesantă.

Cine este cine?adevarata minciuna film de 1994 actori

În primul rând, merită menționat faptul că faimosul regizor a fost selectat pentru următoarea sa imagine strălucită a starurilor reale de la Hollywood. Mai mult decât atât, aproape toate rolurile de aici - personajele principale, minore sunt rare, iar extrasul destul de puțin. Trebuie de asemenea remarcat faptul că actorii filmului "Adevărata minciună" din 1994 au fost deja cunoscuți pentru întreaga lume în faimoasele jocuri de acțiune, filme de acțiune și seriale, astfel încât fețele lor erau recunoscute chiar și atunci. Deci, să enumerăm cele mai importante personaje și interpreții lor, astfel încât să nu se piardă în numele lor.

• Harry Tusker (Rangvist) - Arnold Schwarzenegger.
  • Helen Tasker - Jamie Lee Curtis.
  • Simon - Bill Paxton.
  • Juno Skinner - Tia Carrere.
  • Albert Gibson - Tom Arnold.
  • Dana Tasker - Eliza Dushku.
  • Salim Abu Aziz - Art Malik.

Acum vom trece la o discuție mai detaliată a fiecărui erou și a interpretului său.

Harry este un agent care duce o viață dublă.Adevărata minciună este Arnold Schwarzenegger

În filmul "True Lies", Arnold Schwarzenegger, cunoscut pentru insurgentul senzațional "Terminator", a jucat rolul principal. Caracterul său este Harry Tasker, agentul secret al corporației Omega, care lucrează pentru guvern. Se ascunde în spatele pseudonimului Rangvist, pentru a descoperi și a neutraliza grupul terorist condus de Aziz și frumosul Juno Skinner. Printre altele, are o familie - soția lui Helen și fiica Dane. Sunt siguri că soțul și tatăl lucrează ca agent de vânzări obișnuit pentru computere. Cu rolul omului de familie și agentului special "Iron Arnie" s-au descurcat bine. Jocul său este păstrat, laconic și, în același timp, umplut cu emoții și expresii faciale adecvate.

Helen și Dana

Rolul celei mai obișnuite soții și al mamei americane a fost interpretat de actrița faimoasă Jamie Lee Curtis. Farmecul, frumusețea și carisma ei au făcut o eroină pe nume Helen doar unică. Poate că, în niciun film de la Hollywood nu mai există un personaj atât de inteligent și de naiv, slab și puternic, hotărât și foarte timid.adevărată poveste

Rolul fiicei, care conduce un mod tipic de viață adolescent, a mers la Eliza Dushka. La acea vreme, această frumoasă actriță era încă foarte tânără. Dar aceasta nu a împiedicat-o să joace în mod strălucit rolul fiicei unui agent special, care la ajutat chiar să facă față celui mai periculos terorist.

Scam Simon

Dacă nu pentru acest ipocrit, probabil, nu ar fi atât de interesant și incitant film „True Lies“ (1994). Actorii care au jucat în film, așa cum am spus deja, sunt celebri și recunoscuți. Că Bill Paxton, cunoscut pentru filmele „Oh, această știință“, „Terminator“, „străini“ și alții, au venit aici, în rolul pungaș, care spune poveștile casnice obosite, le astfel zataskivaya la culcare. Helen, de asemenea, a căzut sub vraja sa, dar curând soțul ei a aflat despre fascinația ei. Era el, ca să spunem așa, a ajuns să lucreze pentru el un spion, astfel că ea nu se va plictisi.

Juno Skinner și Azizadevărate recenzii minciuni

În filmul "Adevărata minciună" din 1994, actorii care au jucat șefii grupului terorist nu sunt doar renumiți, ci și unici. Să începem cu Aziz, principalul terorist care dorește să facă baie Americii în ploaie nucleară. Rolul a revenit artistului Malik - un actor la scară globală. În opera sa nu sa limitat la Hollywood. Bucurați-vă de un joc de actor Arta poate fi în filme indiene, precum și într-o casă de artă independentă.

În ceea ce privește Juna Skinner, rolul a fost acordat fermecătorului Thie Carrera. Eroina ei a acționat din partea teroriștilor, primind o întoarcere imensă pentru înțelegerea cu ei. Simțea, de asemenea, simpatia personală pentru Harry, dar apoi își dădu seama că acest om era dușmanul ei principal.

Acțiune "Minciuni adevărate": complotul filmului pe scurt

Acum, să aruncăm o privire la toate evenimentele care se desfășoară pe ecran în timpul vizionării acestei imagini. Harry într-una din partidele private izolate se familiarizează cu Juno Skinner. Învățând că prin ea poți să te duci la teroriști, el leagă cu ea o "prietenie mai solidă". Între timp, soția agentului special își găsește o altă pasiune - Simon, care "își hrănește" poveștile despre spioni și răufăcători inexistenți, de la care se presupune că se ascunde. Învățând acest lucru, Harry incognito își pune soția în fața alegerii - fie că se termină în închisoare, fie că colaborează cu organizația sa. Toate acestea a planuit doar ca un joc, pentru a-și distra soția. Dar curând cuplul este răpit de teroriști și ținut ostatic pe insulă. Eliminând această captivitate, Helen și Harry află că Aziz ia răpit fiica. Și apoi tatăl curajos merge să-și salveze copilul și, bineînțeles, efectuează această operațiune cu succes.

"Minciuni adevărate": recenzii și critici

În ciuda numărului mare de bătălii nerealiste, salturi, trucuri care nu pot fi repetate în viață, filmul sa dovedit a fi foarte plauzibil. Audiența și criticii au fost de acord. Se crede că lucrarea delicată a lui Cameron ca regizor și puteți spune un joc dur și ascuțit de artiștii interpreți sau executanți a devenit cartea de vizită a imaginii. În dreapta este filmul "The True Lie" 1994, actorii și creatorii au fost premiate cu premii "Saturn", "Globul de Aur".

Filmul "The Beatles". Actori, roluri, complotFilmul "The Beatles". Actori, roluri, complot
"Film foarte infricosator 3" - actori și complot al filmului"Film foarte infricosator 3" - actori și complot al filmului
Filmul "Povestea unui vampir": actoriFilmul "Povestea unui vampir": actori