Cartoon `Emoji film`: recenzii, caracteristici și actori

Filmul

emoticonuri film (2017) - l poveste nouă de la companie Sony, care a produs astfel de imagini grandioase ca "Nasul", "Domnul inele "," Turnul închis "etc. De data aceasta producătorii au decis să elibereze ceva nou - vă rog animat animat de lume. Ceea ce vine din ea, aflăm mai târziu.

După lansarea unor astfel de desene animate luminoase și memorabile ca "Puzzle", "Viața secretă a animalelor de companie", mulți au vrut pentru a vedea "Emodzhi film " vedere a rămas ambiguă. unele Oeveryayut, că merită văzute să ucizi două ore de timp și alții recomandă că și acest lucru nu ar trebui făcut, deoarece puteți adormi în primele cinci minute. Într-adevăr, "Emoji film"(recenzii de desene animate are cea mai mare parte negativă) este considerată una dintre cele mai grave din acest an. Vom da seama de ce sa întâmplat asta. recenzii de filme emotionale

Emozhdi- l Emoticoane. Astfel de creaturi mici care locuiesc pe un telefon mobil. Când o persoană scrie un mesaj, el adaugă emoție pentru a transmite starea de spirit interlocutor. Și stai emodzhi, așteptați timpul când vor fi adăugați la SMS. Și când sunt aleși, sunt fericiți.

Aceasta a fost prefața. Odată, era un băiat numit Alex. Și avea o prietena, cu care a comunicat în mod constant. Cu toate acestea, cuvintele sunt deja învechite, iar acum toată lumea trimite numai smilii unii altora. Emodzhi a trăit într-un oraș după nume Tekstopolis, și au fost conduse de regină. Ea a urmărit cu claritate totul, astfel încât toată lumea să-și îndeplinească scopul. emoții film desene animate comentarii

Dar aici ghinion. Gene are capacitatea de a arăta câteva emoții deodată. El - ca un chameleon, se adaptează la mesaj. Și într-o zi nu a arătat absolut emoția pe care Alex voia să o trimită prietenei sale. Regina era foarte supărată și exclus Gina din Tekstopolisa. Jean este foarte supărat și vrea să fie ca toți ceilalți. Pentru a face acest lucru, el începe să caute o cale spre un program care să-l ajute să devină asemenea fraților săi. Dar de-a lungul drumului se dovedește că peste oraș Tekstopolis o amenințare a izbucnit. Acum toate planurile vor fi amânate, deoarece sarcina principală este salvarea lumii telefonului și a locuitorilor săi.

Greșeală # 1

Ce este în neregulă cu "Emodzhi ? Filmul „telespectatorii Guest sunt unanime: complot șchioapătă Raportul Alex nu a adăuga în sus, iar pentru băieți nu este nimic să vă faceți griji, așa cum apare pe ecranul rar nervos aș dori Ginny, dar tovarășii săi - și iubitor de libertate prietena ultima câcat ... încearcă glumă, dar nu merge foarte bine cu ea.

Pe drumul spre misterios dropbox, unde Gina ar trebui formatată, eroi vizita diferite populare cerere: Spotify, Facebook, stare de nervozitate. Toate nu ar fi nimic, dacă creatorii nu au făcut greșeli. Publicitatea a înfundat filmul "Emoji" (Cartoon of 2017). opinii și sunt pline de fraze: imaginea constă în promovarea celui mai digital mod de viață. Oamenii uită comunicarea în direct, stau în smartphone-uri și chiar scriu cuvinte dificil. Emodzhi - ca publicitate, impunerea unei modalități de interconectare. emotion animat film 2017 comentarii

Greșeală # 2

Scenariul. Producătorii au decis să salveze nu numai parcela, ci și scenariul. Un astfel de sentiment că a fost orbit de bucăți: unul a fost luat din "Puzzle", celălalt din "Zootopia„A treia piesă smuls din“ Ralph „poveste proprie, pentru care ar putea prinde din vedere, nici măcar aventura - .. și cele plictisitor și neinteresant un moment bun poate fi considerat ca fiind cele în care eroii întâlnesc troieni excentrice și alte virusuri ei chiar .. glumă corespunzătoare.

Orice film animat, creat pentru copii, ar trebui să învețe ceva important și amabil. Ce concluzie se poate trage din "Emodzhi filmul? Criticismul revizuirilor este pragmatic: fie-te- Oricare ar fi copiii, părinții trebuie zaschischat- juca in bomboane zdrobi! E totul? Un desen animat de două ore care va învăța ceea ce deja știu copiii? Și chiar și aceste concluzii sunt foarte tensionate.filmul emoji 2017

Greșeala # 3

Publicitate. Pe asta Sony nu a salvat. Ei au lansat remorcile într-un mod grozav care a thundered în toate limbile lumii, a strigat "filmul Emoji"(Filmul Emoji) - cele mai bune dintre cele mai bune. Evident, ei au înțeles în mod evident eșecul imaginii.

Și în fotografia în sine, atenția este în mod constant axat pe faptul că jocurile de pe telefon - l bun și au multe beneficii pentru copii. Asta este povilyat la faptul că mulți erau nemulțumiți "Emodzhi film. "Recenzii confirmatda faptul că părinții sunt nemulțumiți de această poziționare. Jocurile sunt uneori necesare, dar se concentrează pe film - l de prisos.

Ce bine e în desene animate?

În ciuda faptului că negativul este mai mult, există un desen animat și atractiv momente. De exemplu, animație. Bright, colorat, cu setulTION detalii. Eroii sunt vopsite perfect.

Filmul este muzică frumoasă. Soundtracks „Agățați“. Toată muzica este scrisă de compozitorul scoțian Patrick Doyle. cartoon emotions film 2017

direcție

Directorul desenului "Emodzhi filmul "(2017) a devenit Anthony Leondis. Ideea de a crea o bandă bazată pe motive smartfonovskih butoanele au apărut cu mult timp în urmă, și chiar și câteva companii s-au luptat pentru asta. Dar victoria a fost câștigată Sony.

Contul lui Anthony Leondis mai multe filme importante: Igor, Kung Fu Panda. secrete maeștri ","Lilo și Stich - 2 ".

Răspuns pozitiv

Nu toată lumea a fost categorică printre audiență. Mulți oameni spun că uneori doriți să vă relaxați de ideile complexe și filosofice, de povești complexe și să vă relaxați fără să vă gândiți la nimic. Uitați-vă la imaginea frumoasă și bucurați-vă de umorul superficial. Privind adevărul, trebuie remarcat faptul că lumea în smartphone-uri este exact ceea ce au arătat creatorii ei din filmul "Filmul Emodji". Recenzările pozitive lasă oameni pozitivi care nu caută dificultăți acolo unde nu există. filmul emoji filmul emoji

Actori de duplicare

Emoji-ul principal a fost interpretat de faimosul rapper rusesc L`One. Timbrul său georgian a supus audiența. Parteneri pentru el au devenit Konstantin Karasik ("Voronin", "Fiicele tatilor") și Maria Ivașcenko. Christina Aguilera îl numește Nastya Sambursky ( "Univer"). Cei mai tineri actori dublaj au devenit Arhip Lebedev, Stasia Kudyakova și Danila Efremov.

E interesant

Știați că emoji, sau emoticoanele familiare cu animație, au apărut pentru prima dată în Japonia la începutul anilor `90? Exprimarea cuvintelor prin emoții este pe deplin înrădăcinată în viețile noastre. ei sunt prezente pretutindeni: în corespondența de afaceri, în cultură, în politică. Există, de asemenea, "Enciclopedia din Emoji ".

şi aici unele date statistice. Potrivit acestora, în 2016 cele mai populare emoticoane au fost:

• hPersoana care ridică din umeri -

• cublană cu lacrimi -

• laRoșu inima-

• cumylie cu ochi sub formă de inimi (în dragoste) -

• dumayuschee fata-

• laun zâmbet flickering -

• despregon-

• înUn sarut aerisit -

• LPersoana persoanei care a rulat ochi.

constatări

Cartoon "Emodzhși filmul "(2017) a devenit cea mai dezastruoasă imagine de animație a anului. Într-adevăr, multe lucruri necesită îmbunătățiri, dar, în același timp, o poveste ușoară, lipsa de Luptele și experiențele mulțumite de spectatori. După o companie de publicitate de profil înalt era de așteptat cel puțin la fel de bun ca "Puzzle-uri" sau "Zootopia“.

Privind de film, gândiți-vă, nu va pace în Emodzhi? Nu ne pierdem valoarea principală - ne exprimăm gândurile și sentimente cu ajutorul puterii cuvântului? unde va dispărea scriitori mari care ne-au făcut să plângem sau râde? De ce gândiți, dacă puteți apăsa butonul smartphone - iar zâmbetul galben vă va spune totul?

Studio `Dreamworld`. Listă de desene animate care merită văzuteStudio `Dreamworld`. Listă de desene animate care merită văzute
`Fern Valley`: un film despre natură și bunătate`Fern Valley`: un film despre natură și bunătate
`Adventures Funtika` - un film de desene animate, care ar putea să nu fie`Adventures Funtika` - un film de desene animate, care ar putea să nu fie