Serial `Blind Zone`: actori și roluri, complot, data lansării, recenzii

"Zombie Zona" este un spectacol popular de televiziune american despre agenții FBI. Povestea intrigantă și munca frumoasă a regizorului îi fac pe auditori să aștepte cu nerăbdare lansarea de noi episoade și, cu respirație accelerată, urmăresc dezvoltarea istoriei. Actorii din seria "Zonele Blind" au prezentat un joc strălucit și au reușit să dezvăluie caracterul multilateral al fiecărui personaj. Investigații complicate, chasesuri periculoase și drame personale fac seria interesantă și imprevizibilă.

Serial Blind zone, cu stea

Terenul seriei

1 sezon al seriei "Zona orb" începe cu faptul că FBI-ul găsește o pungă lăsată de teroriști chiar în piața centrală din New York. Cu toate acestea, interiorul nu este o bomba, ci o fata goala, al carui corp este aproape complet acoperit de tatuaje misterioase. În unul dintre ele, numele agentului este Kurt Weller. Se pare că știe această fată. Ochii îi amintesc de un prieten din copilarie pierdut de mult pe nume Taylor Shaw. Analiza ADN arata ca fata este cu adevarat Taylor, dar un alt studiu respinge complet aceasta teorie. FBI îi dă un nume Jane Doe și ia în echipa. Kurt nu are încredere în ea, dar preferă să păstreze o privire mai atentă, să studieze și să încerce să determine cine este.

Zona orb, serie, complot

Principalele roluri din seria "Zonele Blind" au fost realizate de Jamie Alexander și Sullivan Stepleton. Acest duet al actorului a încorporat minunat personajele personajelor, forțând spectatorii să se îngrijoreze emoțional pentru soarta lor. Jane nu-și amintește nimic despre trecutul ei și nu știe de ce se afla pe piață, dar își găsește abilități neobișnuite în sine: cunoaște mai multe limbi străine, abilități excelente de luptă și abilitatea de a trage cu acuratețe. În curând, agenții înțeleg că imaginile de pe corpul fetei sunt legate de crime, iar soluția puzzle-ului permite descoperirea și prevenirea evenimentelor teribile. Investigațiile FBI au loc pe fundalul dramelor personale bine jucate ale personajelor, dezvăluind diferite trăsături ale personajelor, câteodată contradictorii. Părți, trădări și pierderi amare urmăresc personaje în toate anotimpurile, dar au loc și momente luminoase.

1 sezon al serialului "Blind Zone" a fost lansat în septembrie 2015 și a primit recenzii conflictuale de la critici. Dar publicul sa dovedit a fi mai susținător, iar emisiunea TV a continuat: în 2016 lumea a văzut al doilea sezon, iar în 2017 - al treilea.

Jamie Alexander ca Jane Doe

Seria actorilor Blind Zone

Jaimie Alexander, care a jucat rolul lui Jane, sa născut 12 martie 1984 în Carolina de Sud (SUA). Ea a fost singura fată într-o familie, ea are patru frați. Încă din copilărie este interesat de teatru, dar școală care acționează Jamie dat afară din incapacitatea de a cânta. Asta nu s-au oprit o actriță tânără persistentă, iar în 17 de ani, ea a fost din nou pe scenă. Primul film cu participarea ei „Capcane pentru veverițe“ nu a fost un succes, dar rolurile ulterioare au deschis calea spre glorie: Alexander a jucat roluri mici în seria „Este întotdeauna Sunny in Philadelphia“, „CSI: Miami“, „agenți de SHIELD“ și altele, și în în 2015 a fost invitat să arate „la fața locului orb.“ Actrita nu este căsătorit, nu are copii.

Sullivan Stepleton în calitate de Kurt Weller

Serial Blind zone, actori

Sullivan Stepleton sa născut la 14 iunie 1977 în Melbourne, Australia. Despre viata personala, aproape nimic nu este cunoscut. Într-un interviu, el a menționat că sa căsătorit în 2005, dar după 2 ani a devenit din nou licențiat. Cariera de carieră a lui Stepton a început în 1996. În ultimii 20 de ani a jucat într-o varietate de picturi, iar cel mai faimos a fost rolul comandantului grec Themistocles în filmul epic "300 Spartani: Zorile Imperiului". Potrivit scenariului serialului "Zona Blindă", Sullivan joacă un agent FBI numit Kurt Weller - un caracter puternic și emoțional complex. Fiecare episod al serialului deschide o nouă fațetă a personalității sale și spune o poveste din trecut. Viața lui personală este confuză și instabilă, iar sentimentele pentru Jane fac lucrurile și mai dificile.

Ashley Johnson în calitate de agent Paterson

Serial Blind zone, sezonul 1

Ashley Susan Johnson sa născut în California 09 august 1983 cariera de actorie a început atunci când ea a fost de numai șapte ani, a luat parte la filmarea „dezertat“, în cazul în care rolul principal jucat el însuși, Jean-Claude Van Damme. De atunci, ea a jucat în serialul de televiziune, filme artistice, desene animate exprimate și jocuri pe calculator. Una dintre cele mai cunoscute roluri - „What Women Want“ fiica lui Mel Gibson în filmul Despre Johnson viața personală nu se cunoaște nimic. Echipa de actori din seria „zonă moartă“ Ashley a primit rolul de agent Paterson - fata incredibil de inteligent și talentat, capabil de a vedea și de a descoperi tatuaje complicate Jane.

Rob Brown ca agent Edgar Reed

Seria Revizuiri privind zonele orb

Rob Brown sa născut la New York la 1 martie 1984. Când băiatul era de 16 ani, în buletinul școlii a văzut un fluturaș care îi invita pe toți să voteze pentru un nou film. Deși Rob nu avea nici măcar o experiență de actorie amator, el a încercat norocul. Drept urmare, tânărul curajos a primit un rol major în filmul "Find Forrester", care a jucat de asemenea Sean Connery și Matt Damon. Despre viața personală a actorului nimic nu este cunoscut. În seria "Zonă orb", Brown a jucat cu minunat agentul FBI, Edgar Reed, un erou controversat și imprevizibil, cu o soartă neobișnuită.

Audrey Esparza în calitate de agent al lui Tashi Zapat

Serial Blind zone, data lansării

Despre biografia acestei actrite, aproape nimic nu este cunoscut. Potrivit recenziilor despre seria "Zonele Blind", rolul unui agent al FBI, a reușit să traducă foarte fiabil. Audrey sa născut la 4 martie 1986 în orașul american Laredo (Texas). La vârsta de 18 ani, fată sa mutat la New York pentru a studia într-o universitate locală. După ce un număr de roluri episodice jucate cu succes în serialul TV puțin cunoscut, Esparza a fost invitată să interpreteze unul dintre rolurile principale în emisiunea TV "Blind Zone".

Ukvali Rafael Roach în rolul psihologului Robert Borden

Serial Blind zone, actori

Ukvali Rafael Roach sa născut la 22 septembrie 1986 în orașul englez Derby. În Swahili, numele Ukuvali înseamnă adevăr. După absolvire, Roach a solicitat facultatea de drept a universității, dar și-a schimbat repede mintea și a intrat în Londra academia regală artă dramatică, pe care a absolvit-o în 2009. A cântat în faimoasa Londra Teatrul Shakespeare "Globe", a fost directorul artistic al grupului de dans Birdgang, a jucat în clipuri ale unor astfel de muzicieni celebri precum Mariah Carey și Kylie Minogue. De asemenea, actorul a reușit să joace în mai multe roluri episodice în filme și emisiuni de televiziune, până când a fost invitat să se alăture echipei distribuite în seria "Blind Zone". În acest film, a jucat rolul unui psiholog FBI.

Serial Blind zone, actori

Data lansării seriei "Zone orb" a fost programată pentru 21 septembrie 2015, inițial fiind planificat doar 13 episoade. Cu toate acestea, răspunsurile de susținere ale telespectatorilor au convins producătorii să prelungească primul sezon pentru alte 10 episoade și apoi să tragă încă două sezoane. Condițiile complicate imprevizibile au forțat spectatorii să urmărească evenimentele de pe ecran și așteaptă cu nerăbdare continuarea spectacolului. Ultimul al treilea sezon a fost prezentat în 2017, după care seria a fost închisă. Spre deosebire de majoritatea picturilor similare, sfârșitul sa dovedit a fi neașteptat, dar destul de logic. Și fiecare dintre actorii din seria "Zonele Blind" a obținut exact ceea ce merita.

Actorii din seria "Scorpion" (Scorpion)Actorii din seria "Scorpion" (Scorpion)
Serii populare "Dramele familiei": actori și roluriSerii populare "Dramele familiei": actori și roluri
Seria "Lucifer". Actori și roluriSeria "Lucifer". Actori și roluri