`Printesa broasca: camera magica misterios` - recenzii si informatii interesante despre desene animate

Desenul animat este întotdeauna obligat să ceară părintelui responsabil despre potrivirea pentru vizionare. Această regulă nu depășește o singură creație animată, indiferent dacă este cunoscută pentru publicitate sau recunoscută numai de posterul luminos și de partea anterioară. Acesta din urma poate fi atribuit o noua aventura a broasca printesa si a prietenilor ei.

Descrierea parcelei

Într-un loc frumos și liniștit al naturii, unde râurile sunt pline cu apă clară și copacii au crescut până la cer, regnul de broască este întins. Viața a continuat cu întoarcerea sa liniștită, până la apariția misterului broaștei cristaline - un artefact vechi care a susținut viața regatului timp de multe secole. Un grup de criminali periculoși - „Cvartetul Groaznic“ - condus de broasca un singur ochi angajat într-o vânătoare pentru artefact.

În apărarea moaște a fost trimis broaște echipa condusă Rin - Groom Runaway înainte de nunta prințesei Jackie, care a intrat în echipa fără acordul tatălui său rege. Este clar că Regele nu poate părăsi copilul la risc, și, prin urmare, o trimite broastele anturajul său, care a fuzionat în curând cu un grup de personaje principale într-o singură companie salvatori artefact. În timpul călătoriei, broaștele nu va depăși numai trucurile un ochi și a bandei sale, dar, de asemenea, să treacă prin deșert fără sfârșit, palate de gheata, pentru a lupta cu garda de artefact, și, desigur, pentru a găsi o bună relație unul cu celălalt.

printesa broasca mister recenzii camera magie

Componenta genului

Desenul animat "Printesa broasca: Misterul camerei magice", descrierea și recenziile care sugerau direct predominanța genului de familie al copiilor, a fost creat cu adevărat exclusiv pentru audiența copiilor. Impuritățile altor caracteristici stilistice sunt de asemenea prezente aici. Pe lângă focalizarea copiilor, "Printesa Frog: Misterul camerei magice", în opinia recenziilor publicului, are următoarele genuri:

• comedie - un umor chinez ușor în dialogurile, evenimentele și obiceiurile broaștelor, uneori ușor de înțeles numai de către oamenii obișnuiți cu gândirea orientală;
  • aventura - schimbarea evenimentelor și a transformărilor în desene animate este mai mult decât suficientă;
  • Filmul de acțiune este un gen geniu pentru un desen animat, dar de la el nu poți arunca înfrîngeri neașteptate și vînătoarea veșnică a personajelor unul după altul.

Cu toate acestea, dacă luați pe desene animate „The Princess and the Frog: Secretul camerei magice“ comentarii sunt obișnuiți cu Disney sau DreamWorks creații, atunci s-ar putea găsi că el este considerat complet copil în sensul fraze și acțiuni. Mulți cetățeni au exprimat nemulțumirea față de prezența unui desen animat de acte de violență sau sub acoperire glumind cu accente din categoria populației 18+.

printesa broasca misterios recenzii magie camera de desene animate

Rezultatul

În cazul în care a fost făcută 19 februarie 2016, publicul rus a fost în măsură să aprecieze lui ani aproape un an și jumătate în lumea premiera filmului de animație - 13 iulie 2017. Potrivit filmul de animație „The Princess and the Frog: The Secret of comentarii și evaluări din cameră magic“ în lume pentru a rating de valoarea de 5,4 10 în funcție de versiunea IMDb din întreaga lume (partea anterioară a desenului animat este 3,4 din 10). Un vizualizator rus pentru a schimba în mod constant Repoziționarea greutățile cupa în pozitiv, atunci mai rău.

Cel mai comun nume din lume de desene animate Arctic Adventure: On Frozen Pond, care se traduce literal ca „călătorie Arctic:. Pe iaz înghețat“ Acest titlu nu este destul de justificată, pentru că după vizionarea „The Princess and the Frog: Secretul camerei magic“ comentarii despre desene animate și să conțină o descriere a scenelor de gheață arctice până la sfârșitul desene animate, iar restul în timp ce vizionați indicii în frig într-un desen animat complet absentă.

printesa broasca misterios recenzii cameră magie de desene animate

Lucrați pe creația animată

Desenul animat a fost produs în China sub patronajul a doi directori: Chiang Guangxi și Peng Fei. În istoria operelor primului regizor se află o scurtă animație din 1987 "Variațiile șefului Academiei", iar în anul 2000 "Lotus Lantern" desenat pe toată durata emisiunii. În regia lui Peng Fei, înainte ca această lucrare să nu fie, și peste desenul animat despre broaște, a lucrat ca scenarist. Vocea originală care acționează în limba mandarină, dar în afara Chinei desene animate este lansat cu vocile actorilor:

• Anthony Padilla - Rain, în alte traduceri - Freddie, care a exprimat anterior pasărea verde a lui Hal în "Angry Birds in the cinema.
  • Ian Hacocks - cu un ochi, a exprimat Bubbles pasăre portocalie în "Păsări supărat în cinema."
  • Embir Childers, în numele căreia au jucat roluri în 27 de filme - Prințesa Jackie.
  • John Lovitz - Ababwa, a exprimat Quasimodo și Fantoma operei într-o serie de desene animate "Monstrii în vacanță".

Coloana sonoră a desenului animat Sound of Light este scrisă de Jesse Pruett.

printesa broasca mister magie opinie camerele de oaspeți

Opinia spectatorului nostru

În ciuda faptului că produsul „Frog Princess: Misterul camerei magic“ - desene animate, populația rusă a recenziile sunt pline de negativitate, ca spectatorii se așteaptă din filmul animat mai mult de un public naiv de șase ani și un pic mai în vârstă. Mulți au fost nemulțumiți de comportamentul personajelor de pe ecran, deoarece copiii, in functie de parinti, negativ eforturi constante ar putea afecta broastelor jigni reciproc, obiectele de valoare, și multe dintre acțiunile într-un spirit similar care promovează un comportament anormal pentru copii în viitor.

Cu toate acestea, pe o multitudine de resurse de rețea, evaluarea spectatorilor a fost menținută strict în mijloc, ceea ce a însemnat un rezultat bun în spațiul vorbitor de limbă rusă pentru un grup de caricaturiști, care nu a fost prea experimentat. Fie ca atare, majoritatea telespectatorilor au decis să renunțe la produsul animat "Printesa Frog: Misterul camerei magice". Recenzile nu sunt prea negative au jucat un rol în participarea la desene animate în teatre, având în vedere calitatea scenariului său și un minim de publicitate însoțitoare.

printesa descriere descriere miez de fantezie și recenzii

Pro și contra de desene animate

Nu este nici un secret faptul că orice creație de cinema, pot fi găsite ambele părți negative și pozitive, dar după ce am citit pe site-uri despre „Broscuta: Secretul camerelor magice“ comentarii pline de negativitate, este dificil să se evalueze în mod adecvat profitabilitatea vizionarea filmului. Pentru aceasta, este posibil să se distingă grupuri de minusuri și plusuri.

Puncte negative:

• pentru cei care au crescut de la desene animate naiv și iubesc pentru imagini luminoase de funcționare - o poveste broasca nu va funcționa;
  • câteva momente sunt într-adevăr similare categoriei 18+, pe care numai adultul o va observa;