TV show `Timpul va arata`: recenzii

"Time will tell" - una dintre cele mai populare emisiuni TV de pe televiziunea rusă. Acesta este un spectacol social și politic, la care experții discută problemele politice și sociale ale Rusiei și ale lumii în ansamblu.

timpul va afișa feedback

Prima emisiune a emisiunii a fost difuzată în septembrie 2014. În prezent, spectacolul politic principal este Ekaterina Strizhenova, Anatoli Kuzichev și Artem Sheinin. De mai bine de doi ani, difuzarea împreună cu Strizhenova a fost condusă de un binecunoscut jurnalist - Peter Tolstoy.

Experți în emisiuni TV

Discursul "Timpul va arăta" invită în mod regulat oameni de știință, sociologi și alte personalități celebre, inclusiv politicieni influenți. Oaspeții frecvenți sunt senatorul Valentina Petrenko și alți deputați ai Dumei de Stat, inclusiv Vladimir Jirinovski. Printre experții occidentali invitat adesea Jacob Coribe, jurnalist polonez și analist politic, și Michael Bohm, un jurnalist american. În studio există întotdeauna discuții și dispute diverse. Oficialii influenți și deputații sunt experți permanenți în programul "Timpul va arăta". Review-urile de spectatori spun că acesta este într-adevăr un talk-show interesant, în care se discută problemele cele mai arzătoare ale societății și ale statului.

timpul va arăta recenzii shredzhenova

În calitate de experți, studioul a fost vizitat de politicieni Vladimir Ryzhkov, Boris Nadezhdin, Igor Drandin, expertul militar Igor Korotchenko, actorii Alexander Morozov și Svetlana Svetlichnaya, regizorul Serghei Ginzburg și alte personalități celebre.

Oaspeții din Ucraina

De asemenea, în transferul de persoane participante din Ucraina, jurnaliștii și Elena Iuri Boiko Coastei opus autorităților ucrainene actuale și adversarii lor - Politologul Veaceslav Koftun Olesia Yahno Vadim Triukhan sprijină activ regimul ucrainean. Tema ucraineană este, de fapt, cea mai importantă. Discuțiile despre acțiunile militare din Donetsk și Lugansk, precum și un nou regim politic de către experții ucraineni, colectează ratinguri ridicate ale programului "Timpul va arăta". Comentariile despre Strizhenova și co-gazda ei spun că sunt bine conștiente de subiectul oricărei emisiuni și pun întrebări clare.

Conducerea programelor

Discursul de conducere "Timpul va arăta" sunt bine-cunoscuți jurnaliști ruși. De peste doi ani, transferul a fost condus de Peter Tolstoy, care este și președintele delegației ruse la Adunarea Parlamentară a OSCE din 2017. După ce a devenit membru al Dumnei de Stat a ultimei convocări, a părăsit activitățile de televiziune. Această cifră a fost introdusă de autoritățile ucrainene în lista de sancțiuni pentru comentarii cu privire la conflictul din estul Ucrainei și aderarea Peninsulei Crimei la Federația Rusă.

timpul va afișa comentarii despre forfecare

Conferința de convorbiri constante, "Ceasul va arăta" - Ekaterina Strizhenova. Potrivit publicului, acesta completează perfect principalii lideri și este conștient de subiectul oricărei emisiuni. În prezent, Anton Sheinin și Anatoly Kuzichev sunt gazdele principale ale talk show-urilor. În fiecare număr al programului, experții discută problemele cele mai presante ale societății și ale statului. Recenziile celor mai de seamă "Timpul va arăta" de la public sunt în mare parte pozitive, subliniind profesionalismul și capacitatea lor de a purta o discuție.

Discutarea situației din Ucraina

Una dintre temele principale ale transferului de trei ani este situația politică din Ucraina, care este discutată în mod activ de către experți "Timpul va arăta". Potrivit feedback-ului de la telespectatori, acesta este cel mai popular subiect. Luptele dintre forțele armate ale Ucrainei și unitățile militare (în special apărătorii autoproclamatelor republici Donetsk și Lugansk) ocupă cea mai mare parte a timpului de antenă. În plus față de acțiuni forțele armate ale Ucrainei, deciziile politice ale președintelui Poroșenko și ale deputaților Radei Supreme sunt discutate. Tema Ucrainei, în principiu, este una dintre principalele canalele federale, inclusiv transferul "Timpul va fi afișat". Canalul 1, în opinia telespectatorilor, discută deseori acest subiect cu invitația acelorași experți.

Rezonanță

Twentieth februarie 2016 a existat o situație în care un live două canale federale rusești în cadrul programelor „Timpul va spune“ și „“ locul de întâlnire „de pe canalul NTV a fost una prezentă și aceeași compoziție ca și oaspeți, printre care a fost adjunct al Dumei de Stat, Mikhail Starshinov. La Canalul Unu, a discutat despre un incident care implică un popular actor Valery Nikolayev, și pe NTV - luptă în Siria. În ambele programe TV, deputatul a fost îmbrăcat în aceeași haine, cu o indicație pe ecranul pictogramei despre difuzarea live.

timpul va afișa comentarii despre program

Potrivit show-gazdă comentarii talk Peter Tolstoi și producătorii, programul de primul canal a fost de fapt un real live și difuzat pe NTV - în fusul orar de înregistrare a Urali cu marca indicația privind locuiesc în colțul din stânga sus al ecranului. În minutul treisprezecelea al eterului „Timpul va spune“ producătorul a informat Petru Tolstoi că MP Starshinov situat în studioul său de transmisie cu eliberare paralelă a fost prezentat în direct pe NTV, în cazul în care aproximativ în același moment în al douăzecilea spectacol minute vorbesc, a discutat despre tema războiului din Republica Siria. Review-urile de spectatori ale programului "Timpul va arăta" spun că acest episod a provocat un scandal și discuții furtunoase în spațiul de internet.

Discutarea situației din Siria

În august 2015 dintre Rusia și Siria au semnat un acord privind plasarea grupului aerian al forțelor armate rusești pe teritoriul Siriei, potrivit căreia Air Force rus la cererea președintelui sirian va fi amplasat pe teritoriul Siriei, în scopul de a proteja de LIH pe termen nelimitat. Armamentul, muniția, echipamentele sunt importate fără taxe, taxe și orice inspecție.

timpul va afișa feedback cu privire la lider

Acest eveniment a fost, de asemenea, dedicat unui număr de probleme ale programului "Timpul va arăta". Comentariile confirmă faptul că rușii sunt îngrijorați de soarta armatei ruse care se luptă cu IGIL pe teritoriul altui stat. Unii dintre experți au declarat că intrarea Rusiei pe teritoriul unui alt stat este un pas puternic din partea conducerii țării. Cu toate acestea, majoritatea oamenilor de științe politice susțin această mișcare, argumentând că este apărarea țării la abordări îndepărtate.

Scandaluri în studio

Spectacolul politic "Timpul va arăta" este renumit pentru scandalurile în aer. Următoarea difuzare a programului politic de pe primul canal aproape sa încheiat într-o luptă. Conducătorul Artem Sheinin a fost supărat pe un expert din America, care și-a permis declarații negative despre Rusia. Eliberarea programului a fost dedicată steagurilor din Federația Rusă, eliberate de clădirile diplomatice din Statele Unite. Un jurnalist din Statele Unite, Michael Bom, a întrerupt prezentatorul, ca răspuns, Artem Sheinin a început să amenințe oaspetele programului TV "Time will show". Comentariile spun că ratingurile programului din cauza acestui incident au sărit într-un mod incredibil. Conducătorul a alergat spre american și la apucat de jachetă. timpul va afișa 1 canal de recenzii

- Crezi că pot vorbi doar cu limba? strigă Scheinin, apucând un american pentru cravată. "Nu mă provoca!" Ți-am spus să taci! Contestarea a fost oprită de prezentatoarea Ekaterina Strizhenova. Cu toate acestea, americanul nu a părăsit studioul. După cum a spus mai târziu jurnalistul Michael Bohm, gazda TV a spectacolului, Artem Sheinin, nu și-a cerut scuze pentru act.

Discutarea problemelor rusești

Tot în studio, situația politică și socială din Rusia este pe larg discutată. De exemplu, mai multe emisiuni au fost dedicate cazului lui Alexander Zakharchenko, colonel. El a fost acuzat de o corupție de o scară incredibilă. Spectacolul de discuții a dezbătut informații noi despre cazul lui Zakharchenko, unul dintre șefii departamentului anti-corupție.

va apărea feedback despre timpul de transfer

A fost arestat în baza acuzațiilor de corupție și spălare de bani. În septembrie 2016, în capitală a fost reținut șeful adjunct al departamentului anti-corupție din cadrul Ministerului de Interne, colonelul Dmitri Zakharchenko. Într-unul din apartamentele sale, anchetatorii au găsit o sumă mare de bani. În total, colonelul Ministerului Afacerilor Interne a ținut în apartament opt ​​miliarde de ruble. Zakharchenko a fost concediat de la agențiile de aplicare a legii, a început o investigație. "Time will tell" - unul dintre cele mai populare programe din televiziunea rusă, care atrage publicul.

Evgeny Kiselev: biografia prezentatorului TVEvgeny Kiselev: biografia prezentatorului TV
Biografie a lui Ekaterina Strizhenova - actriță și prezentator TV al afacerilor de spectacol rusescBiografie a lui Ekaterina Strizhenova - actriță și prezentator TV al afacerilor de spectacol rusesc
Anatoly Kuzichev - jurnalist, prezentator, producătorAnatoly Kuzichev - jurnalist, prezentator, producător