`Aproape 17`. Actori, recenzii, povestiri

Imaginea de artă americană Kelly Fremon, lansat în chirie în 2016 și compară favorabil cu un astfel de scenariu clar produs de film și performanțe remarcabile Haley Steynfild. Este aceste virtuți nu permit să caracterizeze «The Edge Seventeen» cum ar fi doar un alt film-dramă despre problemele de pubertate. Rating-ul de bandă - IMDb: 7,40. teatru de tineret este al treilea proiect în filmografia regizorului și primul care a câștigat nu numai nominalizarea pentru „Globul de Aur“, dar, de asemenea, inimile a milioane de telespectatori.
aproape 17 actori

Parcela proiectului

Narațiunea filmului „Aproape 17“ introduce privitorul la elev senior Nadine (Haley Staynfeld), care are o reputație printre colegii de clasă ciudat ciudat. Chiar și în școala elementară, ea, spre deosebire de fratele superficial atractiv și foarte de succes Deriana (Blake Jenner), să simtă ce înseamnă să fii un proscris, fiind obiectul de ridicol și agresiunii de colegii de clasă. De-a lungul anilor, problemele ridicate de Nadin par să câștige impuls. La vârsta de 13 ani moare fată, mai târziu "cel mai frumos băiat" nu o observă. La 17 ani, Nadine se confruntă cu profesorul ei și învață despre dragostea violentă a celui mai bun prieten al ei, Crista (Haley Lou Richardson), cu fratele ei. Femeia începe participarea la gânduri negre de sinucidere, și numai prin dialog direct cu un coleg Erwin Kim (Hayden Szeto), eroina învață să aprecieze viața și se va schimba treptat.

Desigur, complotul "Aproape 17" nu strălucește cu delicii inovatoare și este în mod secundar deschis, însă opinia generală a recenzentilor despre film este pozitivă.
film aproape 17

Singurătatea personalității

Tragicomedia ocazională "The Edge of Seventeen" se referă la tema căutării personalității personajului principal pe fundalul experiențelor personale ale elevilor de liceu. În ciuda faptului că regizoarea a decis să nu se deranjeze în căutarea unor forme inovatoare pentru punerea în aplicare a subiectelor de actualitate și a rămas valabilă vechilor clasici dovediți. În centrul povestirii se află o eroină, un sociopat și un introvertit, înconjurat de o societate care nu vrea să înțeleagă și să accepte o fată ciudată.

Singurătatea individului, cu toate consecințele care decurg din acesta, este totuși problema arzătoare a celor mai moderni adolescenți. Având în vedere acest lucru, imaginea lui Nadine în filmul "Aproape 17" este, fără îndoială, de înțeles și aproape de majoritatea telespectatorilor. Tristețea, ca o ploaie torențială, nu se oprește să cadă pe capul nefericitului. Problemele în comunicarea cu ceilalți, inclusiv cu mama, sunt ca un model fără speranță, încercările timide de a stabili relații cu lumea exterioară sunt sortite eșecului. Regizorul filmului "Aproape 17" a regizat actorii H. Steinfield, V. Harrelson, H. Richardson și B. Jenner.

Performer al rolului principal

marginea a șaptesprezece ani

Rolul lui Nadine Franklin a fost interpretat în mod strălucit de actrița americană Hayley Steinfeld, care în filmul ei a realizat potențialul său creativ de cântăreț și model. Performerul și-a început cariera creativă abia în opt ani, în seriale și reclame adolescente. Rolul de debut într-un film a adus o dată succesul lui Haley, datorită participării sale la actrita „True Grit“ fratii Coen, a primit o mulțime de oferte mare. După filmare a urmat în rolă semnificativă a filmului, „Romeo și Julieta“, „trei zile pentru a ucide“, „Jocul lui Ender“, „local“, „deosebit de periculoase.“ Actorii experimentați "Aproape 17" au prezis o carieră strălucită pentru cântăreață.

aproape 17 de povestiri

Experiență de experiență

Cel mai experimentat interpret a fost actorul Woody Harrelson, care a jucat rolul domnului Franklin. El a fost atat de imboldat de procesul de productie, incat majoritatea personajelor lui Hochma au aparut personal in timpul filmarilor. Producătorul și dramaturgul Woodrow este câștigătorul Premiului Emmy, nominalizat pentru Oscar și Globul de Aur. Harrelson a câștigat faima în cercurile cinematografice după ce a participat la seria TV "Chirs". Filmografia sa include toate proiectele cunoscute: "Natural Born Killers", "Scandalul Larry Flynt", "Companion", "Old Men", "Zombieland", "Seven Pounds", "The Hunger Games", „Șapte psihopați "Și" Iluzia de înșelăciune ". Recomandările unui astfel de scenarist experimentat au ascultat alți actori "Aproape 17".

aproape 17 de recenzii

Caracterele secundare

În "Aproape 17" actori, B. Jenner și H. Richardson au prezentat audienței spectatorilor nu mai puține imagini vii și colorate.

În Derian Franklin a reîncarnat actorul american Blake Jenner. Artistul este cel mai bine cunoscut pentru rolul lui Ryder Linna în filmul de televiziune "Choir" și filmul artistic "To Everyone".

Rolul cel mai bun prieten al personajului principal interpretat de actrița americană Krista Haley Lou Richardson, recent aprins în spin-off „Minciunilor destul de puțin“ - „Ravenswood“ serie. Executantul a fost, de asemenea, implicat în dublări și fotografiere picturi „Young Kieslowski“, „bronz“ și serialul TV „Lege și ordine“, „Clumsy“.

critică

Locuri de munca Kelly Fremont împușcat de un adolescent pentru ei. Caracteristicile eroului nici un indiciu mic de caricatură, un gram de falsitate. Imaginea personajului principal este sortită simpatie și înțelegere. Scene care dezvăluie socială „stangacie“ a personajului central, relaxat și răcoros grad mai scăzut de uniformitate a narațiunii. Decuplarea proiectului este, de asemenea, previzibilă. Odată ce Nadine să înțeleagă că rădăcina problemelor ei nu se află în cei din jur, și patologice autocompătimire, durerea ei începe să scadă, distrugând rapid resturile de ostilitate. Un adevărat sfârșit fericit.

Nu este surprinzător faptul că banda "Aproape 17" revizuieste publicul în cea mai mare parte de susținere și acordă note mari de la criticii de film. Cele mai populare portaluri cinematografice Metacritic and Rotten Tomatoes, pe baza recenziilor din stânga, au evaluat filmul la 7,8 din 10 puncte.

Danny Boyle: FilmografieDanny Boyle: Filmografie
Performanțe neobișnuite și imprevizibile ale filmului "călugări Shaolin"Performanțe neobișnuite și imprevizibile ale filmului "călugări Shaolin"
`Tango și Kesh`: actori și complot`Tango și Kesh`: actori și complot