Piesa "Opera celor săraci": recenzii, conținut, actori

În lumea teatrală, piesele noi apar destul de des. Astfel, în 20 și 23 septembrie 2017, au avut loc premiere ale producției scandaloase a "Operei sărace". Această performanță

cardinal diferă de producțiile clasice ale Teatrului de Satire prin rigiditatea și aderența la principiu, că Web-ul a provocat o mulțime de comentarii negative despre piesa "Opera celor săraci".

operă cerșetorie de performanță

Performanțele se desfășoară în aceste zile. În mediul în care trăiesc eroii piesei, trădarea umană înflorește în toate manifestările sale, corupție, prostituție, bandit. Principala idee încorporată în complotul operei "Operele cerșetorilor" din Teatrul Satire este singurătatea omului în realitatea modernă. Masked Averin joacă rolul principal al lui Maxim Korneyev - un bandit cu un trecut dificil. Primele sale câștiguri pe care le-a primit cu vânzarea de napolitane și apoi au început să câștige în industria porno. Tot acest mod de viata incepe sa-l sparga din interior, dar aici Maxim Korneev isi intalneste adevarata dragoste - fata Paul. Sânge, transpirație, pasiune, frică, iubire, ură, furie, pretenție - toate aceste sentimente pot fi urmărite în timpul producției. Potrivit protagonistului, numai un sentiment puternic poate deveni o mântuire pentru el. De ce această poveste sa terminat tragic, puteți afla prin vizitarea acestei producții.

John Gay, "Opera celor săraci"

Se ocupă cu formularea actuală a fost pus pe satiric balada opera dramaturgului omonim engleză și compozitorul George. Gay. Pentru prima dată, această producție a apărut pe scenă în Anglia în 1727 ca o parodie a lucrărilor lui Handel. Opera a produs furori în rândul telespectatorilor britanici că, după ceva timp a fost lansat un set de cărți de joc cu personaje ale operei. O astfel de popularitate fantastică de „Opera cerșetorului“ a primit, potrivit criticilor, datorită faptului că actorii joacă oamenii obișnuiți, și toată acțiunea este însoțită de melodii simple, evidente pentru toată lumea. Principalele subiecte abordate în producție sunt corupția, sărăcia populației, politica.

În conținutul clasic al "Operei cerșetorilor", prima acțiune începe cu citirea lucrării proprii începătorului către Actor. Evenimentele se desfășoară în Londra. Principalul personaj se numără printre cumpărătorii de bunuri furate, escroci, criminali. Decepția, ipocrizia, trădarea puteau fi văzute în această lucrare, iar execuția încheie execuția. Dar, în cele din urmă, Actorul convinge cerșetorul să schimbe sfârșitul tragic al operei sale. Cu această idee, scriitorul este de acord, iar în ultimele secunde execuția este anulată, este declarat iertare.

operă a săracului teatru de satire

"Cerșetorii de operă" pe scena teatrului

Pentru prima dată în pereți Teatrul din Moscova Festivalul de satira "Cerșetorii de operă" a apărut la sfârșitul lunii septembrie 2017. Această producție a ieșit clar din întregul repertoriu al teatrului cu rigiditatea, răutatea. „Opera cerșetorului“ ține publicul în suspans până în ultima secundă, iar evenimentele care se desfășoară pe scenă, forțat să se gândească la mai multe aspecte grave ale moderne lume necruțătoare.

Versiunea modernă a Teatrului de Teatru de Satire "Opera celui Poor" se distinge prin soluția inițială și un format neobișnuit pentru istoria de acum 300 de ani. Totul a fost gândit la ultimul detaliu. Chiar și numele piesei de pe afișe a fost scris în așa fel încât era mai degrabă asemănător cu hashtag-urile moderne - "Operatorii". Acest lucru, desigur, atrage generația tânără Audiența.

actori operativi

Toate monologurile curajoase și riscante care au fost realizate în acest spectacol, a construit regizorul Andrei Prikotenko. A reușit să rescrie complet creația lui John Gae, reușind să adapteze lucrarea la spectatorul modern. Muzica a fost scrisă de Ivan Kushnir. Opera cerșetorilor nu este o producție de divertisment. Înțelesul afirmației este acela de a ajunge la cel mai îndepărtat colț al sufletului omenesc.

În conformitate cu normele de teatru modern, diverse mijloace multimedia sunt implicate în "Opera cerșetorilor" pe scenă. De remarcat, de asemenea. că întreaga acțiune a spectacolului are loc pe o scenă de 6 x 6 metri, ceea ce ne permite să concentrăm atenția spectatorului asupra a ceea ce se întâmplă.

exprimate

În "Opera celor săraci", actorii sunt implicați ca renumiți, familiarizați cu telespectatorii pe diverse producții și filme teatrale și necunoscuți. Ei și-au îndeplinit cu strălucire rolurile, armonios îmbinate în pânza lucrării și i-au dat un fel de farmec. Judecând după recenziile "Opera celor săraci", actorii au fost selectați cu atenție.

Caracterele principale ale producției de oțel Maxim Averin (Maxim Korneev), Yuri Vorobyov (Victor Ilyich numit Ax), Iulia Piven (Olga, soția Ax), Svetlana Malyukova (Fields Ax fiică).

opera celor săraci cu o maximă

În cazul în care pentru a cumpăra bilete pentru piesa "cerșetori Opera"

Cea mai ușoară modalitate de a cumpăra bilete pentru producția de "cerșetori de operă" în Teatrul Academic din Satira din Moscova se poate face la box-office la Piața triumfală, casa. 2.

De asemenea, puteți cumpăra bilete pe site-ul oficial al teatrului. Vinde și alte site-uri, precum și cu mâinile.

Costul biletelor pentru piesa "Opera cerșetorilor" cu Maxim Averin este cuprins între 200 și 5000 de ruble.

conținut operațional

Răspuns pozitiv

Dramaturgii și criticii au făcut această producție nu foarte bine. Comentariile entuziaste ale piesei "Cerșetorii de la Opera", din păcate, nu atât de mult.

Adepții cunoscători ai artei teatrale subliniază faptul că Teatrul Academic de la Moscova din Satira De mult timp a existat o astfel de performanță scandaloasă și dificilă pe marginea sentimentelor și emoțiilor umane. Spectatorii au așteptat mult timp pentru producție, ceea ce va da o sursă de experiență, teamă, gelozie, pasiune. Cuvintele bune au marcat performanța rolului principal al lui Maxim Korneyev, care a jucat minunat pe Maxim Averin. Judecând după comentarii ale piesei „Opera cerșetorului,“ monologuri actor în special distins, din care fiecare cuvânt pătruns în adâncul inimii, sufletul și mintea.

john gay opera cerșetor

Feedback negativ asupra producției

Trebuie remarcat prevalența recenziilor negative despre piesa "Cerșetorii de la Opera". Această producție a devenit într-adevăr scandaloasă.

Oamenilor care nu le place performanța, cred că întreaga vină este munca neprofesională a regizorului. Dar el a încercat să atragă atenția locuitorilor moderni ai metropolei asupra putregaiului și a haosului din fiecare dintre noi. De asemenea, în recenziile despre piesa "The Opera of the Beggars", sa evidențiat utilizarea abundentă a lexiconului obscene, care este prezentă pe întreaga producție. A fost remarcat de către public și de faptul că este deosebit de inacceptabil să se folosească acest lexicon de actrițe de sex feminin.

Poate negativ asupra performanței „Opera cerșetorului“ a fost cauzată de faptul că regizorul a reușit încă să realizeze planul său: de a ridica toate aspectele negative și caracteristicile tipice ale societății moderne. La urma urmei, majoritatea oamenilor nu sunt pregătiți să facă față prezenței defectelor prezentate.

Cu ocazia răspunsurilor negative, este posibil să spunem că spectatorii au dreptate, specificând în imposibilitatea utilizării lexiconului obscen și pe rigiditatea atmosferei în care există o acțiune. Dar provoacă o oarecare tristețe că oamenii observă astfel de deficiențe în societate doar atunci când văd performanța, iar în viața reală rămân indiferenți față de multe fenomene negative.

"Soția de Anul Nou" - actori de film"Soția de Anul Nou" - actori de film
Actori celebri de teatru și cinema din RusiaActori celebri de teatru și cinema din Rusia
De ce să știți care parte a operei interpretează solistul singură?De ce să știți care parte a operei interpretează solistul singură?