`My Cousin Rachel`: recenzii ale filmului, actori, complot, echipaj. Vărul meu Rachel

În cea de-a doua versiune în format mare a Crăciunului meu Rachel, tânărul proprietar se îndrăgostește de văduvă. Această dramă strălucită, ambiguă a lui Daphne Du Maurier despre atracția și suspiciunea în timpul domniei reginei Victoria în Anglia.

preistorie

Există o lungă misterioasă putere a povestii lui Du Maurier, care a fost prezentată pentru prima oară pe marele ecran la scurt timp după publicarea sa tipărită. A fost o adaptare a filmului în 1952, în care a jucat Olivia de Havilland și Richard Burton.

Compania Fox Searchlight Pictures a decis să dea un nou sunet vechilor povești, așa că am introdus publicul în noul film "My Cousin Rachel" în 2017, bazat pe același roman.

Verișorii mei de la Rachel

Pentru că a existat un kinopostanovka la începutul acestei carte du Maurier, care a devenit, în plus, un best-seller, producătorii au decis să se apropie de film bine și să nu piardă față.

creatorii

Și putem spune că au reușit. Crew "My Cousin Rachel" doverilivozglavit Roger Michell, un regizor englez, cunoscut pentru filmul "Hyde - Park pe Hudson," în cazul în care Bill Murray joacă excelent Franklin Roosevelt.

Extrem de reușit a fost alegerea lui Mike Or ca operator al imaginii. Nu există scene cu o cameră foto în stilul de modă nouă de "fotografiere de prima persoană" din acest film pe care nu îl veți vedea. Tehnici artistice M. Sau mulțumită ochiului, ei permit spectatorului să compună o opinie bună, o revizuire a filmului "My Cousin Rachel", în ceea ce privește depunerea unei imagini. Tipurile de natură sunt demonstrate printr-o estetică cu adevărat piercing, țipând. Atmosfera vieții nobile, cu toate aceste sfeșnice, tapiserii, aparate de masă de argint, mese festive și descrierea vieții proprietarului englezesc se transmite foarte cu îndemânare.Vărul meu Rachel 2017

actori

Rolul lui Ashley în verișoara mea, Rachel, joacă Sam Cloughlin, un tanar actor englez talentat, care a aparut in mai multe filme de "primul rand" in ultimii ani. Adevărat, în rolurile episodice. Cousine este o femeie frumoasă Rachel Weiss, câștigător al Oscarului pentru cea mai bună actriță în rol secundar în filmul "Un gardian credincios" din 2006, în care a interpretat-o ​​pe Tess Quayle. După cum vedem, personajul principal și actrița, care s-au obișnuit cu această imagine pe ecran, se numesc unul pe altul, ceea ce a contribuit la faptul că Weiss simte mai mult semnificația misiunii sale.

Actorii din "Vărul meu Rachel", aleși pentru a îndeplini rolurile principale ale filmului, se uită în rolurile lor în armonie. Ei interacționează unul cu celălalt, nu fără a-și îndeplini îndatoririle pe set.

poveste

"Complotul verișorului meu Rachel" este intrigant de la bun început, el păstrează spectatorul în suspans până la apariția creditelor finale.

Sfârșitul anilor 1830 se petrece aproape în întregime pe baza moșiei de pe coasta de sud a Angliei. Aici protagonistul meu, vărul meu Rachel Philip Ashley sa născut și a crescut. Era un orfan timpuriu și a fost adoptat de vărul său, vărul Ambrose, care era doar tatăl său de vârstă. Ambrose era burlac, nu avea copii ai lui. Ani au trecut. Deja Philip, după ce a studiat la universitate și nu a vrut să urmeze o carieră la Londra, din cauza refuzului său de a vorbi cu înțelepciune și călătorii lungi, sa întors la proprietate. Ambrose se simte rău. Medicii au recomandat să părăsească Anglia și să se mute într-un loc mai cald. Vărul, care era un proprietar bogat, nu avea nici un mijloc de reținere, așa că urma imediat sfatul medicilor. Pentru a-și corecta sănătatea, el a plecat spre Florența. Philip rămâne în fermă ca viitor moștenitor.

Vărul meu Rachel

Rachel. Prima Aspect

Ambrose îi trimite scrisori din Italia. În ei începe o tânără văduvă numită Rachel. El o admiră, se îndrăgostește de ea și se căsătorește cu ea. Cu toate acestea, starea de sănătate a unui văr într-o țară străină se deteriorează. Curând schimba tonul de litere, ele sunt pline de amărăciune și de frică, vărul, arată în mod direct la Filip despre suspiciunile sale de soția lui. Ea îl aduce la mormânt, sufocant, plicuri, otrăvesc încet infuzii de plante lor. În acest caz, nu este clar în cazul în care semnificația acestor cuvinte, portabile, și unde nu. scrierii de mână Ambrose în scrisorile din ce în ce mai puțin pretențioasă, el numește în secret elevul său urgent venit prin emiterea acest motiv nu este în scrisoarea, și în interiorul plicului. Philip merge în Italia. Ajuns, el descoperă casa goală, și acolo Rinaldi, italian, sa apropiat la Rachel, care a raportat că vărul odihnit de o tumoare pe creier, și o văduvă neconsolat a părăsit această mănăstire foarte, în cazul în care toate-o amintesc prea clar despre experiența.

întâlnire

Philip se întoarce în Anglia ca moștenitor, o intrare înregistrată legal va avea loc după ce va ajunge la 25 de ani, ceea ce este foarte curând. Mai departe, rezultă că, din acest motiv, romanul Du Maurier a fost atât de popular în timp util. Se spune că văduva intenționează să viziteze moștenirea lui Filip. Se pregătește să sosească din Florența, Rachel, fosta soție a vărului său iubit și a tutorelui Ambrose și, fără îndoială, ucigașii săi, pentru că totul a indicat-o. Dorința lui Filip de a da vina pe ea pentru moarte și de a fi marcată cu rușine suferă metamorfoză, migrează într-o regiune cu aspirații complet diferite. Fără a observa, se îndrăgostește de ea.

Hotărând în „My Cousin Rachel“ superba: Weiss reușește să transmită privitorului imaginea cumpătare văduvă săracă (varul ei nu a lăsat nici o moștenire), înfățișând ascultare umilă față de adevărata subtilitate feminin. Unul devine impresia că vrea să zahomutat tinere relativă, și, în același timp, pune mâna pe banii lui. Rinaldi sosește. Ashley le găsește căldură relație Rachel, care merge dincolo de prietenie. Este gelos. Combustibil la foc se toarnă prieteni și cunoștințe utile, furnizarea unui flux la urechile tanarul mostenitor, greu lovit zvonuri proaspete despre vărul trecut.

vărul meu Rachel este un echipaj de film

Zvonurile spun că acest lucru nu este prima ei căsătorie, din care lasă o văduvă, ea este cunoscută pentru extravaganța și dragostea ei la o viață de lux. După o explicație pasionat între ei, să-l convingă că ea era o văduvă săracă onest lăsat fără mijloace de trai, și al căror venit este doar un italian învățat, Philipp reușește să aloce bani pentru întreținerea Rachel. Spectatorul, desigur, face concluzii cu privire la trădarea văduvei din ohmureniya moștenitor bogat, dragostea ei exagerat de bani.

Pe măsură ce povestea progresează, acestea convingere multi-direcțional (privitorul și Filip), cu generozitate alimentată de indicii relevante doar usilivayutsya.Eshli atrage prin imprudență până fapta prin care vărul său merge toată moștenirea în ziua când el devine corect. La punctul culminant al acestei linii, atunci când el dă moștenire văduvă, în speranța că ea va căsătorească cu el, Rachel refuză cu răceală. Locuiesc sub același acoperiș ca străinii. Filip a învins, zdrobit, rupt, regreta actul său nebun și amintește fosta iubire. Personajul principal este bolnav. Toate acestea te face să vrei să scrie un comentariu pentru filmul „Varul meu Rachel“, după o imagine dramatică.

Ambiguitatea rezultatului

Cu toate acestea, nu totul este atât de simplu, astfel încât această narațiune a filmului ar trebui privită până la capăt. Plansa "Vărului meu Rachel" din 2017 nu este la fel de liniară pe cât pare la prima vedere. Boala lui Ashley, asemănătoare cu simptomele pe care le are boala de moarte a vărului, progresează. Aceleași dureri de cap, leșin, convulsii de furie nerezonabilă. Și tratamentul lui Rachel oferă același lucru: consumul crescut de infuzii de plante necunoscute, din care se agravează doar. Spectatorul este absolut convins - ticălosul folosește o schemă bine dovedită pentru a pune bogatul proprietar englez într-un sicriu, cu confiscarea ulterioară a bunurilor sale. Astfel de răsturnări comportament seamănă cu un thriller cu elemente de poveste de detectiv (recenzii ale filmului "My Cousin Rachel" confirm acest lucru). La momentul când maximul dovezilor a început să indice că Rachel este o văduvă neagră prudentă, construcția acestor concluzii logice începe să dă primele crăpături.vărul meu Rachel comentarii despre film O scrisoare vine de la un avocat că se întoarce la bijuteriile familiei lui Philip, pe care le-a dat-o atât de grabnic și fără îndoială. Mai târziu, se pare că prietenul său italian, Rinaldi, este indiferent față de femei.

Apoi, din nou, complotul este în favoarea variantei despre văduva neagră, când Ashley refuză infuzia "curativă" pe care o sugerează urgent, el devine mai bun.

Vizitatorul nu este deloc sigur de adevărul concluziilor anterioare.

Ca urmare, Rachel cade din stâncă în timpul unei plimbări cu cai și moare. Ashley se căsătorește în curând cu un vechi prieten care îi naște pe cei doi copii, suferă de migrene și se apropie de orbire.

Vizitatorul este lăsat într-o incertitudine agonizantă. Rachel este implicată în moartea soțului ei, Ambrose, și otrăvirea lui Ashley, sau în ambele cazuri a fost o tumoare pe creier? Sunt zvonurile adevărate despre trecutul ei? Cine a fost ea, la urma urmei, o victimă sau o văduvă neagră prudentă care nu a reușit să-și traducă planul? Vizitatorul va trebui să răspundă la aceste întrebări.

vărul meu complot Rachel

Criticii oferă recenzii bune ale filmului "Vărul meu Rachel". Fotografia a fost primită călduros de ei, dar taxele de box-office erau modeste.

În ciuda faptului că banda să fie lansat în chirie în 2017, în istoria filmului arată în mod clar problema mai mult de secol și jumătate în urmă, care afectează căsătoria și proprietatea, moralitatea și independența femeilor, și vom vedea că aceste probleme nu se pierd relevanța astăzi.

Filmul "New York, te iubesc". Actori, roluri, complotFilmul "New York, te iubesc". Actori, roluri, complot
"Cântând în spini": actori și roluri au intrat în istoria cinematografiei"Cântând în spini": actori și roluri au intrat în istoria cinematografiei
Biografie și filmografie Rachel McAdamsBiografie și filmografie Rachel McAdams