Jocul "Jocuri regale", Lenkom: recenzii, conținut, actori și roluri

„Jocul Royal“ (Lenka) - este o operă în două părți, pe motive ale piesei „1000 de zile de Anne Boleyn“, creat de Maxwell Andersnom în 1948. Baza de primă mână, există evenimente istorice care au avut loc în realitate. Ele sunt legate de domnia lui Henric al VIII-lea - regele englez. În memoria descendenților, el a rămas un libertin îndrăzneț și un conducător sângeros.

Piesa "Jocurile Regale", lansată de Lenkom în 1995 (premiera a fost jucată pe data de 12 octombrie a aceluiași an). Piesa a fost organizată de Mark Zakharov, iar autorul textului a fost Grigory Gorin. Muzica este scrisă de Shandor Kaplosh. Durata "Jocurilor Regale" (Lenkom) este de 2 ore și 40 de minute. Piesa are două acțiuni între care există o pauză.

Secretul succesului

"Jocurile regale" ale Teatrului Lenkom sunt cu adevărat un spectacol modern. La urma urmei, el vorbește despre intrigi politice veșnice pentru lume. Piesa "Jocuri regale" (Lenkom) primește recenzii ca o producție care combină în mod unic convenționalitățile opera și realitatea dramei. Performanța a intrat mult și ferm în lista celor mai populari centenari. Fără ea, este imposibil să ne imaginăm repertoriul teatrului.

jocuri regale lenok recenzii

În ciuda faptului că premiera acestei producții a avut loc acum mai bine de două decenii, iar acum publicul cumpără în prealabil bilete pentru vizionarea "Jocurilor Regale" din Lenkom. Feedback-ul spectatorilor este confirmat de faptul că, dacă nu vă ocupați de acest lucru în avans, puteți rămâne complet fără un loc dorit în sala de teatru. La urma urmei, mulți oameni aspiră să vadă performanța.

Politica pe schele

Mulți oameni preferă să trăiască o viață calmă și măsurată. Cu toate acestea, indiferent de modul în care ei au abstractizat din politică, invada invariabil sufletele lor și viața de zi cu zi, atingând cele mai secrete șiruri. Uneori, politica nu se contracta chiar cu cinism pentru a rupe în spațiul privat al persoanei, de rupere în același timp, este nu numai prezent, ci și viața viitoare. În acest sens, devine imposibil să ignorăm și să ignorăm acele procese care apar la vârful puterii.

Actualii locuitori ai Pământului, în ciuda identității naționale a direcțiilor de dezvoltare și de destin, sunt totuși conectați între ei prin istoria comună a planetei. Acest moment a fost simțit magnific de dramaturgul american Maxwell Anderson și sa reflectat în piesa sa.

Piesa "Jocurile Regale" (Lenkom) primește recenzii ca pe o acțiune în care toate suferințele și aspirațiile, pierderile și achizițiile pe care spectatorul le vede astăzi în gâtlejurile și bucuriile personajelor reprezentate pe scenă. În același timp, aceste sentimente au trecut printr-o modificare complexă și sunt apropiate de o nouă evaluare, mediu și percepție.

Genul de producție

Ce joacă jocurile "Royal Games" (Lenkom) de la critici? Când scriu comentariile lor, ei remarcă faptul că această producție în genul său este o operă, dar, de fapt, nimic mai puțin decât compoziția unui dramaturg.

Linia de complot a piesei este inseparabil legata de istoria vietii lui Henry VIII. Această persoană regală și până în prezent nu încetează să mai intereseze scriitorii. Și acest lucru nu este surprinzător, pentru că acest conducător a fost o figură destul de colorată. Este identitatea unui barbar brut și, în același timp, un filosof care încearcă să depășească timpul, un tiran nemilos și un poet romantic, un politician subtil și un libertin neîngrădit. Cine joacă un personaj atât de complex în piesa lui Lenkom "Jocurile regale?" Comentariile publicului arată că Alexander Lazarev este foarte talentat pe scena regelui Henric al VIII-lea. Este un artist al poporului din Rusia și un fiu demn de tatăl său.

joacă jocuri regale lenok recenziiAutorul Grigory Gorin, bazându-se pe baza unei povestiri familiare, a creat fie o piesă, fie un libret. Ce spune publicul despre "Jocurile Regale" (Lenkom) despre asta? Judecând după părerea fanilor teatrului, producția a combinat convenționalitatea operei și realitatea acțiunii dramatice. Nu este altceva decât o interpretare liberă a imaginii existenței subordonării existente a omului într-o mașină de stat monstruoasă.

Textul verbal, după ce atinge un anumit grad de influență asupra spectatorului, se transformă în cântând. Și, la rândul său, se transformă în momente culminante de gemand, urlă și plânge în același timp dragostea și disperarea.

Ce spun comentariile despre piesa "Jocurile Regale"? Teatrul Lenkom este sfatuit sa viziteze acei oameni care doresc sa se simta sentimente acute, empatizand cu eroii. Piesa actorilor este atât de realistă încât nu există niciodată oameni indiferenți în sală.

Povestea lui Teatrul Lenk se referă la povestea de dragoste a lui Henry al VIII-lea și la brutala, precum și prudența, Anna Boleyn - fiica trezorierului conducătorului. Evenimentele descrise au avut loc în realitate și încă îngrijorează sufletele oamenilor.

La prima întâlnire cu Anna, regele Henric al VIII-lea avea doar treizeci de ani. Era fericit în căsătorie Ecaterina din Aragon. Viața domnitorului Angliei a fost umbrită numai de faptul că nu avea un moștenitor de fiu. Din toți copiii născuți reginei, numai fiica Mariei a supraviețuit (în viitor, Sângelui Mariei). Dar, totuși, relația dintre Catherine și Henry, în ciuda pasiunilor sale constante pe termen scurt, era destul de binevoitoare și caldă. La urma urmei, soția sa a condus la aventurile soțului ei. Cu toate acestea, totul sa schimbat atunci când viața lor sa rupt rapid menajera închis și negru cu părul de onoare, care a fost în stare să calce în picioare nu numai sănătatea, fericirea, și viața reginei, dar tradițiile religioase, precum și liniștea țării în ansamblu.

Anna a fascinat-o pe Henry. Îi plăcea totul în fata. Părul ei de lux și ochi expresivi, figura subțire și elegant, spirit, grație mișcării, capacitatea de a elegant și impecabil îmbrăcat, ea a primit în timpul șederii lor la Paris, precum și pasiunea neînfrânat, ghicitul în maniere ei, și chiar cântând ei.

jocuri regale lennieHenry, el însuși un muzician talentat, nu a putut estima jocul virtuoz al Annei lauta, vocea Fermecatoare, și gustul rafinat în selecția de melodii noi pasiune. El a fost încântat să-și arate semnele de atenție, dar a respins toate suspinurile și jertfele.

Regele sa îndrăgostit de nebunie. Cu toate acestea, Anna a precizat că nu va fi niciodată una dintre concubinele sale. Avea nevoie să devină regină. Și Henry a decis să-și îndeplinească condiția iubitului său. Dar regele era căsătorit și nu era ușor să desființezi căsnicia. El a apelat la Papă pentru a da permisiunea pentru divorț. Acest Henry a fost refuzat. Apoi, regele Angliei a început în țara sa reforma bisericii, provocând religia. Conform noilor legi adoptate, Papa și-a pierdut complet autoritatea asupra întregii lumi catolice a Foggy Albion. Șeful bisericii anglicane nou create a fost regele Henric al VIII-lea. După aceea, a reușit să divorțeze și să facă o căsătorie cu Anna Boleyn. Cu toate acestea, speranțele regelui pentru apariția moștenitorului nu au fost justificate. Anna ia dat o fiică. Curând, căsătoria, care a durat doar 1000 de zile, sa destrămat. În acest moment, Henry a fost deja dus de simplu Jane Seymour. Ulterior, fata va fi următoarea soție. Dar el a decis să scape de Anna. Henry la acuzat pe Boleyn de adulter și trădare către stat, ordonând să-l decapite.

La sfârșitul piesei, pe scenă apare o fată blondă. Aceasta este fiica lui Anna. Ea pronunță fraza "Elizabeth va fi prima."

Această poveste este cea mai vie și neobișnuită poveste de dragoste, cunoscută lumii. Iar fetița Elizabeth, pe care Anna a plecat după ea, a devenit mai târziu unul dintre cei mai mari conducători ai Albionului Mist. În acest fel, ea a condus Regatul Angliei la prosperitate și pace.

Acesta este rezumatul "Jocurilor Regale" (Lenkom).

actori

Jocurile regilor sunt întotdeauna ceva primit și îngrozitor. La urma urmei, cine participă la ele, poate să-și aducă coroana și tronul sau să fie pe schela călăului. Această piesă violentă de pasiuni și a devenit pentru autorii piesei un material fertil pentru fantezia de scenă creată de ei.

recenzii ale spectacolului jocurilor de teatru regale lenokActorii dramatici ai piesei "Jocurile Regale" (Lenkom) brusc brusc, dar cu curaj au luat parte la opera. Producția a jucat cu succes:

- Alexander Lazarev, precum și Semyon Shkalikov (în rolul lui Henry) -
- Anna Bolshova, precum și Svetlana Ilyukhina (în rolul lui Anna),
- Ivan Agapov (Norfolk) -
- Pavel Kapitonov (Cromwell) -
- Victor Rechman (în rolul lui Thomas Boleyn) -
- Elena Stepanova (în rolul lui Mary Boleyn) -
- Oleg Knish (slujitor) -
- Ekaterina Migitsko, precum și Natalia Omelchenko (menajera) -
- Yuri Kolychev (Woolsey) -
- Serghei Dyachkovski, Konstantin Petukhov (Lord Percy) -
- Dragostea Matyushin (în rolul lui Elizabeth Boleyn) -
- Olga Zinovieva, Natalia Shcherbinkina (cântând o servitoare de onoare) -
- Serghei Dyachkovsky și Alexei Skuratov (în rolul lui Henry Norris) -
- Serghei Dyachkovsky și Dmitri Groshev (Mark Smithson) -
- Natalia Omelchenko, Anna Zaykova, Esther Lamzin (Jane Seymour) -
- Marina Korolkova-
- Gennady Kozlov, Vladimir Kuznetsov (Thomas Mai) -
- Alexandru Gorelov, Gennady Kozloa (Episcopul Fisher) -
- Kirill Petrov și Andrei Leonov (în rolul lui Thomas Wyer) -
- Pavel Kapitonov (Thomas Cromwell) -
- Serghei Yuyukin, Alexander Salnik, Igor Konyakhin, Vitali Borovik, Evgeni Boytsov, Maxim Amelchenko, Serghei Alexandrov (asistenții lui Cromwell) -
- Vera Telegina, Lena Starshinova (Elizabeth primul) -
- Vitaliy Borovik și Anatoly Popov a efectuat dansul curții-
- Nikolay Parfenok (muzician cu lăut).

În plus, următorii actori au participat la piesa "Jocurile Regale" din Lenkom:

- Anatoly Abramov, care a interpretat solo pe tobe -
- Anzhelika Voropaeva și Maria Plekhova, precum și Vladimir Kalitvyansky și Zhanna Terekhova, care au interpretat oboe, flaut și violoncel.

Recenzii ale piesei (2017) "Jocurile regale" din Lenkoma confirmă că și acum relevanța acesteia rămâne la cel mai înalt nivel. Telespectatorii sunt mulțumiți de ceea ce a văzut o acțiune în cazul în care actorii arunca replici șocante ascuțite, iar jocul lor este jucat cu un design set, frapant în originalitatea sa. În același timp, se remarcă frumusețea costumelor create pentru performanță. Publicul este fascinat de ideea de autor al operei Jocurile Regale (Lenkom). Actorii și rolurile din ea sunt dotate atât cu tandrețe, cât și cu rudență, vulgaritate și sofisticare. Iar farsa și tragedia văzută pe scena servesc ca o altă amintire că viața, deși crudă, nu este altceva decât un joc.

juca jocuri regale lankom actoriCe este tipic pentru piesa "Jocurile Regale" (Lenkom)? Actori, decoruri, costume, muzică - totul este conectat aici într-o singură bucată. Publicul observă mișcarea ușoară a baldachinului alb, care are multe pliuri și este situat în mijlocul scenei. Toate peisajele din joc se schimbă simultan cu acțiunea sa. Se adaptează situației, fiind nu numai o cameră pentru copii, ci și închisoarea în care se află Anna. Și, uneori, spectatorii sunt loviți de un OZN alb cu zăpadă, care plutește sub tavan în sală. Îi plăcea pe spectatori și ritmul inexorabil al spectacolului, impecabilitatea actorilor profesioniști care joacă în piesă. Multe recenzii marchează maeștrii de la Lenkom. Deci, Henry, care interpretează Alexander Lazarev, este atat de piercing si de puternic incat este imposibil sa prezice cum va aparea in scena urmatoare - nemilos sau descurajat, confuz sau arogant.

Spectatori foarte impresionați și piesa actorului Ivan Agapov (Ducele de Norfolk). Într-o singură persoană, apare pe scenă ca un om înțelept și un băț care face să râdă toată sala. Oricine a urmărit spectacolul este convins că, fără acest erou, acțiunea ar fi redusă la descrierea unei tragedii sumbre care a avut loc în Evul Mediu. Ducele carismatic de Norfolk vă permite să diluați imaginea de ansamblu a întunericului și a groazei. Și aceasta oferă o oportunitate de a atrage privitorul de la spectacol o adevărată plăcere.

Echipa de creație

A fost creată piesa "Jocurile Regale" (Lenkom):

- directorul-director M. Zakharov-
- regizorul Yu Makhaev-
- designer de rochii Yu Kharikov-
- regizor muzical și coșmar principal I. Musaelyan-
- coregraf A. Molostov-
- artistul de lumină S. Martynov.

popularitate

Despre cât de succes a fost această performanță, se poate vorbi fără sfârșit. Găsiți vina cu afirmația că nu este chiar criticul cel mai sever. Totuși, acest lucru nu a fost întotdeauna cazul. În primele luni după lansarea operei, au existat momente care au respins succesul piesei în viitor. Criticii au reproșat lui Zakharov că au făcut o încercare de a scăpa de actualitate și au transformat într-o vârstă înaintată. Dar, de asemenea, în 2017. „The Royal joc“ Comentarii (Lenk) a primit ca performanță, bilete pentru care a vândut în momentul în care apare numele lui pe afișele. Într-adevăr, popularitatea piesei este principalul creatorul său, Mark Zaharov, el a fost capabil să discearnă în evenimentele ultimului trist acum. De aceea piesa "Jocurile Regale" este pe lista celor mai magnifice producții ale teatrului.

Este demn de remarcat faptul că în 1996 producția a primit premiul de teatru "Crystal Turandot".

Semnificația caracterului lui Henric al VIII-lea

Fără îndoială, în orice teatru al lumii nu se va găsi o astfel de scenă, care nu ar apărea regi, regine și alte persoane cu denumirea. Intrigile curții și lupta pentru tron, iubirea regală și înșelăciune ... Toate acestea nu sunt doar țesute în povești dramatice pentru a inspira dramaturgi și obținerea de spectatori excitat.

Cu siguranta, Henry al VIII-lea este unul dintre cei mai renumiti regii englezi. Politician subțire și despot crud, un voluptuar nemărginit și o sălbăticie sălbatică, ale cărui instincte au predominat adesea peste rațiune. A inventa o figură mai colorată este pur și simplu imposibilă.

jocuri regale lenok comentarii despre performanța 2017Pentru prima dată în rolul unui personaj teatral, acest rege al Angliei a apărut pe scenă încă din sfârșitul secolului al XVII-lea. într-una din piesele lui Shakespeare. Și de atunci nu părăsește scena teatrelor și de pe ecrane cinematografice.

Importanța personajului lui Anna Boleyn

Pentru a deveni un rege englez Henry VII a doua soție a lui. În Anne Boleyn pasiunile pot fi găsite nu mai puțin decât în ​​soțul ei. În sufletul unei femei există o luptă constantă între forțele binelui și răului. Iar pasiunile violează cu o forță atât de incredibilă încât este pur și simplu imposibil de exprimat în cuvinte. Este posibil ca, din acest motiv, acest personaj să fie adesea inspirat să scrie opere, simfonii și opere muzicale.

jocuri regale lancome actoriDesigur, Henry ar fi putut fi personajul principal al producției lui M. Zakharov. Cu toate acestea, autorul a ordonat diferit. Principala eroină în interpretarea sa a fost Anna Boleyn. Această femeie puternică, care este în lumea bărbaților, a stârnit simpatia publicului teatral.

Despre ce este vorba?

Ce arată autorii publicul? În joc puteți vedea:

- dorința puterii -
- voința unei persoane de a renunța la un cuvânt care ia fost dat de altcineva -
- abilitatea de a nu se gândi la femeia nefericită, care a fost prima soție a regelui și nu ia dat un fiu -
- de obicei, de bumerang, care implică revenirea întreaga emis nu unul, astfel încât alt mod, pentru că Anna a fost soția lui Henry pentru razluchnitsa, dar a fost de așteptare pentru o uchast- chiar mai teribil
- dovada că o persoană care a acționat cu cineva într-un anumit mod este mai probabil să vă facă același lucru,
- nevoia de a prioritiza, pentru că nu este clar până la urmă cine avea nevoie de Henry mai mult - moștenitorul sau frumoasa Anna.

De dragul căruia regele a început un conflict cu biserica? Desigur, de dragul femeilor. Cu toate acestea, după ce a obținut-o, dar fără să aibă un moștenitor, Henry a decis să execute pe cel pentru care întreaga lume sa transformat și cea care a fost cel mai recent cea mai dorită.

De când incidentul a durat secole. Progresele rapide au început să se dezvolte. Spațiul exterior a fost stăpânit. Dar aceasta nu înseamnă că schimbările au avut loc în psihologia umană. La fel ca în trecut, oamenii continuă să se străduiască pentru bogăție și putere. Cu toate acestea, ei sunt gata să creeze intrigi, să înlocuiască și să omoare alte persoane. La fel ca înainte, este imposibil să se prevadă anticipat ce gen va fi conceput copilul. Și cu toate acestea, orice persoană va răspunde cu siguranță pentru ceea ce a făcut. Se va întâmpla mai devreme sau mai târziu.

Viața unui om este destul de scurt. Este pentru el câmpul, care trebuie mai întâi plug, scroafă și după. Și numai acest lucru va da o recoltă, care este un rezultat care arată cât de eficient o persoană care a trăit în această lume, dacă el a înțeles sensul existenței sale și nu a fost fericit, nu aduce rău altora.

Schema halei Lenkom cu locuri este necesară atunci când alegeți un loc în sala de teatruSchema halei Lenkom cu locuri este necesară atunci când alegeți un loc în sala de teatru
Alexandra Volkova - reprezentantul celei de-a treia dinastii a actorilorAlexandra Volkova - reprezentantul celei de-a treia dinastii a actorilor
Biografie: Mark Zakharov - Artist de onoare al RusieiBiografie: Mark Zakharov - Artist de onoare al Rusiei