"Piratii din Caraibe 5": recenzii ale criticilor si telespectatorilor despre film

Seria de succes de filme intitulate „Piratii din Caraibe“, cu lansarea de noi episoade aduce privitorul în lumea misterioasă a basm. Actorii Johnny Depp, Orlando Bloom, Jeffrey Rush, Keira Knightley și alții au reușit să surprindă imaginile lor. Și mai 2017 a fost lansat filmul „Piratii din Caraibe 5“, recenzii pe care un pic mai rece decât în ​​seriile anterioare ale francizei. Această tendință este văzută deja odată cu lansarea celei de-a treia părți, și judecând după a patra, se poate spune că ideea principală începe să se înmulțească. Deci, sau nu, puteți încerca să înțelegeți pe baza recenziilor criticilor și spectatorilor.

piratii din Caraibe 5 comentarii

Pe scurt despre film

Studiind materialul din imagine, îți dai seama că doar o mică parte a informațiilor poate oferi feedback. „Piratii din Caraibe 5: bărbați morți Să nu spui povești“ - acest nume este un nou episod al francizei. Acesta este un film care a fost filmat cu participarea unei alte echipe de artiști și scenaristi, așa că arată și arată complet diferit. Acesta combină ea doar câteva personaje principale, printre care Barbossa ca fiind unul dintre personajele principale, William Turner, a apărut de mai multe ori pe ecran, împreună cu fiul și Elisabeta, precum și o pereche de echipaj lui Jack, inclusiv Gibbs și „pitic rău.“

recenzii ale piraților din Caraibe 5 morți

Revizuiți recenziile filmului

Înainte de a analiza scenariul ar trebui să ne amintim că franciza „Piratii din Caraibe“ este lipsit de o operă literară sau o carte de benzi desenate. Acesta este un film bazat pe atracția Disneyland cu același nume, de dragul popularizării sale. Cu toate acestea, filmul a câștigat o mulțime de fani, dar cu lansarea partea cea mai amuzantă și fascinantă a lui Jack Sparrow pentru a cincea oară va purta pălăria căpitanului. Și de data aceasta în filmul "Pirații din Caraibe 5", recenzii ale cărora sunt foarte diverse, evenimentele vor fi legate de trecutul lui Jack.

piratii din Caraibe 5 comentarii despre film

Preistoria filmului

La începutul carierei căpitanului său, el a depășit navigatorul spaniol Salazar, cel mai furios luptător împotriva pirateriei. După ce a suferit transformări magice după moartea sa, el devine nemuritor și în fruntea echipei sale continuă munca vieții. Distrugând pirații și navigatorii într-o anumită zonă, el își administrează justiția. Dar, la un moment dat, el se desprinde din granițele în care a fost închis cu o magie puternică. După aceea începe să vâneze pentru Jack Sparrow în speranța de a se răzbuna pe el. Iar un astfel de scenariu este destul de bun, mai ales în contextul principalului scop al întregii francize.

pirații din Caraibe 5 recenzii ale criticilor

Transformarea tradițiilor

Acest lucru este foarte aproape de tema foarte a parcului de pirat din Disneyland, și a publicat despre filmul "Piratii din Caraibe 5" comentarii acest lucru este confirmat. Filmul a dat naștere unui alt personaj înfiorător, cum ar fi Davy Jones. Dar de data aceasta creatorii filmului doreau într-un fel să meargă într-un mod mai modern și mai puțin tradițional. În primul rând, artiștii au vrut să creeze o navă transformatoare a principalului ticălos, care nu creează în nici un fel o atmosferă de frică.

În filmul „Piratii din Caraibe 5“, recenzii, spectatorii care susțin această idee pe ecran mânjește unele nave informă, care este dificil de înțeles detaliile. Prin urmare, este imposibil să înțelegem de ce acest design ar trebui să inspire frică și groază. Mult mai interesant ar fi de a arăta o navă carbonizate gigantică cu tunuri grele de bronz, de ce orice marinar ar fi înghețat instantaneu sângele în vene.

pirații din Caraibe 5 recenzii ale criticilor despre film

În al doilea rând, în această parte, autorii nu au creat un caracter atât de interesant ca și cu Hector Barbossa sau Davy Jones. Ambele, deși inițial antagoniste, dar nu au provocat dezgust și negativitate. Barbossa și totul părea să fie foarte interesant și personaj negativ spiritual, în timp ce căpitanul Salazar un fel de snobi sperie și pretențios, cu excepția că discursurile și șuieratul ocazionale. Este un personaj foarte simplu, în timp ce de la Davy Jones și Barbossa în timp ce el a fost un personaj negativ, acesta poate fi decizii imprevizibile. Și pentru a urmări aceste două a fost interesant, ceea ce nu se poate spune despre Salazar.

Caracteristicile deficiențelor filmului

Ca urmare, întreaga franciză este foarte trecută din partea complotului în care a fost introdus fiul lui William Turner Henry. El este un astfel de îndrăzneț, și mai hotărât și mai îndrăzneț decât tatăl său. Este ochii lui că publicul vede pentru prima dată Salazar. Acest tânăr a plecat în viață, astfel încât a transmis știrea lui Jack Sparrow, ca și cum moartea ar fi fost pe tocuri. Acum Henry trebuie să facă un lucru simplu care a fost intenționat anterior în franciza pentru tatăl său. Și anume, să-l găsim pe Jack. Aici, gluma este foarte amuzant, pentru că, cu ajutorul căpitanului, „Black Pearl“ primește imediat un „People Choice Award“, ca un personaj evaziv care nu rămâne mult timp într-un singur loc.

Un fel de pirat evaziv, pe care mulți îl cunosc, dar nu poate indica locul în care este. Și acum se trezește după o furtună de distracție și băutură. Și își face lucrurile preferate fără să-și dea ochii de la plăcerile lui. Anume, dimineața, jumătate adormit a jefuit banca și a luat nu numai siguranța, ci și clădirea însăși. Publicat în filmul "Pirații din Caraibe 5", criticii arată clar că lucrurile ireale din această imagine au fost bust. Bineînțeles, știm ce să facem cu opiniile criticilor, dar adevărul este, de ce să luăm seiful în după-amiaza și încă în clădire? De ce să expuneți astfel să vă gândiți la un astfel de plan impudent, dacă extracția este pierdută pe drum?

Cu toate acestea, poate aceasta este o indicație vie că utilizarea excesivă a romului a avut un efect puternic asupra judecății lui Jack. Acesta este mesajul care urma să ajungă la spectator, deoarece Jack nu mai este atât de inteligent și norocos. Și bietul om a apoi arestat și condamnat la moarte, și va trebui să salveze un adolescent, să-i spună că un anumit Salazar trimite o veste pe care vrea să-l omoare. Poate vorbi despre complot nu mai are sens, pentru că în film este încă o mulțime de greșeli, pe care le puteți râde. Prin urmare, nu merită să formați o opinie preconcepută în rândul spectatorului, care nu a văzut încă filmul.

Perspectivele continuării

Distracție și groază, surpriză și încântare, milă și simpatie - astfel încât să puteți descrie emoțiile care apar din partea publicului, în timp ce urmăriți imaginea de „Piratii din Caraibe 5“. Criticii de film cu acest titlu destul de rece, dar publicul, vot cu banii lor, va aștepta cu siguranță pentru o nouă aventură în lumea pirateriei. Deci, șefii de studiouri se gândesc deja la continuarea astăzi. Poate, din cauza reticenței lui Johnny Depp de a apărea în noi episoade, sarcina lui va fi interpretată de un alt actor. Dar continuarea poate da o idee proaspătă despre franciză.

pirații din Caraibe 5 recenzii actori

În anturajul pirateriei din Caraibe este destul de ușor să creezi o poveste care nu este legată de Jack Sparrow. Deci, renunțarea la imaginea sa în favoarea noului, lăsând Jack ca un anumit participant involuntar la evenimentele, puteți crea un film mult mai atractiv decât „Piratii din Caraibe 5“. Actori, roluri, recenzii ale fanilor, box office - toate acestea descriu perfect filmul ca unul de succes. Și el este așa, deși nu este remarcabil, așa cum a fost cu "Blestemul Pearlului Negru".

constatări

Studiind recenziile publicate ale filmului "Piratii din Caraibe 5", clientii pot intelege ca calitatea imaginii, desi a scazut, dar totusi poate surprinde. Poate că scriitorii și artiștii nu au fost aleși soluțiile cele mai de succes, dar vizionarea filmelor este interesantă și distractivă. Într-o oarecare măsură, ofensator pentru Jack, care trebuia să aibă mai mult succes și să nu indice criza iminentă de mijloc.

Este păcat, dar asta arată căpitanul Jack Sparrow în Pirații din Caraibe. Opinii ale filmului cu participarea lui nu sunt la fel de entuziasmați, pentru că acum nu mai este jovial Jack, luând cu succes inițiativa în mâinile și manevrele lor între caracterul „două focuri“. În a cincea parte a francizei, el arată ca o victimă timidă, uneori încercând să glumească despre partea sa. Poate că întoarcerea "Pearl Negru" îi va oferi din nou un nou tânăr? Nu există încă un răspuns la această întrebare, însă o nouă parte a francizei a fost deja anunțată.

Geoffrey Rush (Geoffrey Rush): filmografia actoruluiGeoffrey Rush (Geoffrey Rush): filmografia actorului
Keira Knightley - biografie. Keira Christina Knightley: Filme, fotografii, viața privatăKeira Knightley - biografie. Keira Christina Knightley: Filme, fotografii, viața privată
Cel mai scump film din lume și din istoria cinematografieiCel mai scump film din lume și din istoria cinematografiei