Cele mai bune thrillere ale anului 2009 - recenzie, evaluare și recenzii

2009 a fost amintit pentru fanii marelui cinematograf de către un număr de prim-ministri sonori. Au existat mai multe picturi uimitoare care ar putea zdruncina opinia spectatorului despre cinematografie. Se pare că cinematograful modern se îndreaptă rapid spre apus, lăsând în urmă o direcție talentată, un scenariu atent și actori remarcabili. Dar în acest an arta moartă a dat semne de viață, în special în genul thriller.

Câteva filme au lăsat o urmă în mintea publicului ca o creativitate reală bună, ceea ce face nu numai să empatizeze cu eroul, ci să caute un mesaj ascuns în imaginea lui. Poate că ultimul deceniu, pe fondul lipsei de noi tendințe în genul său, rămâne unul dintre cele mai productive. Cele mai bune thrillere din 2009 și merită cele mai înalte laudă, pentru că au adus noi în lumea cinematografiei excelente.

"Luna de la 2112"

thrillerele din 2009Merită să începem cu un film care a fost amintit de mulți ca fiind cel mai extraordinar film. Narațiunea se desfășoară în numele singurului erou - Sam Rockwell, cunoscut pentru jocul "Clubul de lupte". În centrul parcului se află o stație minieră pe Lună, unde este trecut un trecere lungă a unui muncitor simplu. La sfârșitul perioadei de lucru, el începe să se simtă rău. Pe Lună, se extrage un izotop special, urmat de un erou și trimis cu 2 săptămâni înainte de călătorie.

Pe drumul de la colector, are o viziune, iar el este într-un accident. În sine, personajul principal vine deja în închisoare. Simțind greșit, el înșeală robotul de la bord HERTY, merge la locul accidentului, unde își găsește dublul. Împreună vor trebui să decidă problema personalității minerului astronautic. Cele mai bune thrillere din 2009 sunt similare în multe privințe cu faptul că au pus mai multe întrebări în fața spectatorului decât au dat răspunsuri. Filmul este într-adevăr ambiguu, dar nu poate fi numit "topic". Vizualizarea imaginii merită în mod clar, deoarece este unică în genul său.

"Cetățean care respectă legea"

filme thriller 2009Ce se va întâmpla dacă o persoană obișnuită nu se crede în sistemul de justiție și își face propria răsplată? Probabil, cu privire la oportunitatea actualei instituții de drept, toți cetățenii societății moderne reflectă într-o oarecare măsură. Eroul imaginii în spectacolul lui Gerard Butler este omul ideii. Este obsedat de răzbunare, nu găsind sprijin din partea societății, făcându-l însuși, aruncând întregul oraș în joc în funcție de propriul său scenariu. Acest film poate fi atribuit detectivilor de thriller (2009), deoarece în multe privințe complotul se bazează pe opoziția instanței, legea sub formă de detectivi, obiectul acestei instituții - sub forma unui cetățean obișnuit. Imaginea nu lasă spectatorul fără emoții. Antagonistul, în ciuda atrocităților, provoacă un sentiment de empatie, întârzieri juridice și birocrație - furie dreaptă.

"Fata cu un tatuaj dragon"

Better Thrillers 2009prima versiune a filmului adaptarea uneia dintre părți din trilogia „Millennium“ a lui Stieg Larsson a fost publicat în 2009. Dacă în filmul anterior, omul sa ridicat una dintre ramurile sistemului, acum vorbim despre războiul cu cel mai vechi tabu - statutul scăzut al femeilor. Thriller (2009) vă permite de a experimenta atmosfera de investigare detectiv Mikael Blomkvist cu Lisbeth Salander. Potrivit autorului, Salander este o fată care îi urăște pe bărbații care urasc femeile. Ajută jurnalistul în ancheta sa pentru revista "Millennium", după care apare o prietenie între personaje. Filmul te face să te gândești la ipocrizia unei societăți civilizate, care încă pune femeile la un nivel inferior.

„Examen“

thriller thriller 2009Filmul nu a câștigat popularitate în masă, fiind un fel de prototip al "Experimentului Belko" care aruncă literalmente topurile în 2017. "Examenul" este mai puțin crud, la prima vedere, dar urmărește absolut aceleași obiective - pentru a arăta adevărata natură a unei persoane predispuse la ipocrizie, ipocrizie și ambiție irepetabilă. Filmul, cu un buget mic, mituiește alta - piesa actorilor care au reușit să treacă lupta pentru conducere, disperare, frică, sete pentru putere și cruzimea nedorită inerentă grupului de animale. "Examenul" nu cumpără un spectator prin împușcare sau o serie vizuală uimitoare, dar oferă o oportunitate de a gândi dacă oamenii s-au depărtat de-a lungul lanțului evolutiv.

"Pandorum"

De la începutul filmării filmului "Pandorum" (thriller 2009), PR a fost un nou punct de reper în dezvoltarea genului de călătorie în spațiu. Numele filmului este un termen care descrie un fel de tulburare psihologică caracteristică oamenilor forțați să petreacă mult timp într-un spațiu închis. Terenul este răsucite în jurul personajului principal - un mecanic convențional care, după ce se recuperează, descoperă că nava coloniștilor nu a ajuns niciodată pe o nouă planetă. Eroul încearcă să înțeleagă ce sa întâmplat când străinii necunoscuți îl atacă. Personajele filmului trebuie să afle cât de mulți oameni pot cădea sub influența nebuniei și dorința de a supraviețui și de a face o descoperire foarte interesantă.

"Bones Lovely"

thriller detectives 2009Printre thrillerele de filme în 2009 o mulțime de acțiune-picturi, dar numai câteva pot submina într-adevăr credința privitorului în tot ceea ce este uman. Eroina imaginii este o fată ucisă de 14 ani, care abia începuse să înțeleagă o viață adultă. Ucigașul era vecinul ei, care la adus pe copil în "casa lui pentru jocuri". Sufletul fetei a rămas în lumea muritoare cu un singur scop - să-i pedepsească pe abuzator. Terenul imaginii se dezvoltă încet, prezența denumirii la început nu afectează componenta documentară a imaginii. Povestea din partea adolescentului nu strică impresia, deoarece scriptul este scris ușor și este perfect lizibil. Filmul merită privit, pentru că oferă posibilitatea de a privi un detectiv extraordinar dintr-un unghi diferit.

"Camera 211"

"Camera 211" (thriller, thriller din 2009) în ceva similar cu tablourile anterioare. Filmul reflectă opoziția unei persoane și circumstanțele care amenință să-l măture în curs. În centrul plotului, Juan, un om respectabil care a venit să lucreze în închisoare ca gardă de pază. Cu o zi înainte de preluarea mandatului, eroul se adresează colegilor săi, punându-și întrebări despre cum merg lucrurile. În blocul pentru criminali în mod special periculoși, un fragment din perete cade pe capul novicei, după care își pierde conștiința. Din cauza rănilor colegii nu îndrăznesc să-l transfere într-un alt loc, punându-și colegul pe un pat în 211 de celule. Când se izbucnește o revoltă, ei fug, lăsând noul venit în compania infractorilor răi. El trebuie să se impersoneze.

Natalia Baranova: Biografie și creativitateNatalia Baranova: Biografie și creativitate
Thriller cu un scop neașteptat. Capodopere lume a genuluiThriller cu un scop neașteptat. Capodopere lume a genului
Cele mai bune thrillere. Lista de filmeCele mai bune thrillere. Lista de filme