Seria Devil`s Beloved: actori, complot, recenzii

În Japonia, este extrem de popular nu numai genul de anime, ci și jocuri video, dintre care unul a fost "Devil`s Beloved" 2013. Acesta este un joc al genului otome, sau harem, unde personajul principal ar trebui să aleagă un partener de la personajele masculine din joc. Bazat pe motivele acestui joc, a fost făcut un anime, care a provocat o mulțime de controverse printre fanii desenelor animate japoneze.

Terenul seriei

devilish iubit serial actor

Anime spune povestea unui scolarita obișnuit Yui Komori, care sa mutat într-o casă nouă. Omul a trăit într-un imens conac gotic vechi, în cazul în care de la peste tot și respiră mister și de groază. În plus, vecinii din Yui erau șase tineri. Acestea sunt incredibil de fermecătoare și păreau încântați de noul vecin, dar Komori simte că ceva nu e bine aici ... Seria actori „preaiubiți Diavolului“, iar intriga este diferit de proiectele tipice harem. Evenimentele de aici nu pot fi prevăzute!

Băieții nu-și ascund intenția de a "gusta" și de a chema mireasa, care chiar a condus-o pe fată în panică. În realitate, totul se dovedește a fi mult mai rău decât sa gândit Yui: toți cei șase tipi sunt frați Sakamaki și toți sunt vampiri!

Cunoaștere cu vampirii frați

Ayato încăpățânat, rece și crud este primul dintre frații pe care Yui îl întâlnește în noua casă. El se culcă neperturbat pe canapea atunci când fata intră în hol. Deodată, pe scenă apare un al doilea frate - un Reiji rezervat și politicos, căruia Yui se întoarce naiv pentru ajutor. El salută oaspetele și escortează în casă, întrebându-se de unde provine.

Apoi jocul este alăturat de încă doi frați: stilurile Ratto și Kanato, care merg peste tot cu jucăria lor preferată - un ursuleț de pluș. Fratele al cincilea, Subaru, se alatura, de asemenea, unui tip care se indragosteste, cel mai insuportabil dintre toate. Ultimul vine cel mai mare frate - Shu, și se află în tăcere pe canapeaua din căști.

Seria "Dragii diavolului iubit" a avut cea mai mare parte, astfel încât vocea eroilor lucrează minuni cu percepția publicului, vocea tipilor este pur și simplu imposibil de uitat.

Dezvoltarea parcelei

devilish sweethearts 2013

Încă de la început, naivul și amabilul Yui se scufundă în inimile fraților. Se luptă cu disperare pentru atenția ei și pentru sângele ei neobișnuit de gustos. Dintr-o dată se spune că frații misterioși merg la cea mai obișnuită școală de seară, unde oamenii învață!

Bineînțeles, îl iau pe Yui cu ei. Acest personaj infricosator fapt dezamăgitoare și îi spune că este necesar să se ruleze cât mai curând posibil ... Este imposibil de a supraestima seiyuu contribuție în proiectul „Dracului iubit“. Actorii din serie au transmis perfect sentimentele personajelor: confuzie, furie, uimire, iar acest lucru face ca anime-ul să fie și mai fascinant.

Mireasa mistica

În curând, personajul principal înțelege motivul pentru care sosise în conac. Este o biserică de familie Sakamaki, pe care ea a avut încredere, și el a dat în mâinile monștri tată-preot însuși ... Devine Yui lovitură teribilă. "Dragostea diavolului" - o serie, a cărei comploturi îi ține pe spectator în suspans și de multe ori sunteți surprins de transformări neașteptate!

Curând, Kanato îl duce pe Yui în cimitir și arată mormântul mamei sale, recunoscând că a ucis-o. Din această scenă, adevăratele personalități ale fraților încep să se desfășoare. Kanato suferă de trauma rezultată, iar toată durerea lui este turnată pe fata sub forma agresiunii. Scena este urmărită de Subaru și de unchiul lor Richter, care va juca mai târziu unul dintre rolurile cheie în dezvoltarea parcelei.

Descoperă teribile

Diavolul lui iubit serie de comentarii

Revenind la conac, Yui intră în cameră, unde descoperă dormitorul Reiji. În această etapă, caracterul celui mai mare frate este dezvăluit. Tratează fata cu cea mai mare dispreț, dar sentimentele nu-i străine. Își aduce aminte de momentele în care mama lor trăia. A acordat mai multă atenție copilului mai mic decât a provocat gelozia Reiji. În cele din urmă, fratele mai mare a fost ucigașul mamei ...

Mama Spirit

În timp, Yui își dă seama că nu totul este atât de simplu în familia Sakamaki. Începe să bântuie spiritul mamei unuia dintre frați. Odată văzut într-un vis Cordelia, Yui dă la farmecele ei și vede copilăria lui toți frații împreună cu mamele lor - Cordelia, Beatrice și Christa. Spiritul lui Cordelia se trezește să se întrupă în corpul lui Yui, iar ea reușește. Fiind iubitul lui Richter, ea îl ajută să câștige putere în familie, dar între unchiu și frați începe un conflict, în care Hui suferă.

Diavolul iubit serie de complot

Publicul seriei anime este în mare parte compus din tineri între 14 și 23 de ani, nu o excepție și "Devil`s Beloved". Spectacolul actori dedicați 2 ani, și atât sezonul sa dovedit a fi destul de contradictoriu, precum și revizuirile adresate acestora. Publicul mai tânăr consideră anime-ul prea cinstit și jenant, pe de altă parte, recunoscând că subiectul vampirilor implică în sine un fel de subtilitate sexuală. Desigur, nu există scene anime în anime, cu toate acestea, sugestii elocvente sunt adesea alunecat în jurul.

Un public mai matur găsește acest anime absurd și copilăresc. Principala eroină se comportă ilogic, nu încearcă să scape și să ia cel puțin câteva încercări de a scăpa. Comportamentul lui Yui este nerezonabil încă de la început, de când a venit singură într-o casă absolut ciudată, fără să știe cu cine ar trebui să trăiască.

Văzând conacul vechi teribil, orice persoană în mintea potrivită s-ar întoarce și va pleca, dar nu Yui. Astfel, principala plângere a unui public mai adult este naivitatea și improbabilitatea complotului "Devil`s Beloved", recenziile seriilor primite în cele din urmă foarte corecte și logice.

Seiyu "Dragostea diavolului"

yuki kaji

Absolut toti fani ai anime-ului sunt de acord ca este seyu ales in mod competent in multe feluri sa asigure succesul sau esecul oricarui proiect anime. Este vocea personajului, în primul rând, are o impresie de neșters asupra privitorului, iar apoi atenția se concentrează pe secvența video.

Responsabil pentru vocea lui Yui a fost Seiyu Suegar Rie. Fata recunoaște că lucrarea nu a fost ușoară, deoarece eroina contrazice natura ei explozivă.

Shu Sakamaki exprimat de celebrul actor de voce Kosuke Toriumi, care lucrează în acest domeniu din 1997. El a participat la dublarea unor astfel de proiecte celebre precum „Prince Singing, 1000% Dragoste“, precum și de 2, anotimpurile 3 si 4 ale emisiunii, „Magical Index“, „Bleach“, „viitor fără nori“, „Tokyo Ghoul“ „Coada Fairy“, „Baschet Kuroko“ si multe alte anime de succes.

Reiji exprimat Katsuyuki Konishi, care este, de asemenea, cunoscut seiyuu japonez și concomitent actor. El a luat parte la serialul TV "Bleach", "Tokyo Ghoul", "Fairy Tail", "Hellsing", "Vezelvul" și, desigur, "The Devil iubit" din 2013 și 2015.

Ayato Sakamaki a atras atenția popularului seiyu Midorikawa Hikaru, cunoscut pentru un astfel de anime ca "Cod Geass", "Marele profesor Onizuka" și "Jocul misterios".

daisuke hirakawa

Seiyu pentru Kanato a fost interpretat de Yuki Kaji, care a primit chiar și un premiu în nominalizarea "Cel mai bun actor al vocii". A participat la proiectele grandioase "The Dark Butler", "Exorcistul albastru", "Proiectul K", "Invazia titanilor" și "Dumnezeul fără adăpost". Absolut toate proiectele au câștigat succes fără precedent în rândul publicului din întreaga lume. Unele proiecte cu Yuki Kaji au fost realizate în filme de animație full-length, precum și versiuni de ecran.

Wright a exprimat de către Daisuke Hirakawa, cunoscut pentru proiecte gratuite! „Vezelvul“ „tineret necontrolabile“, „prin ordin al surorilor infernale“ și „Hunter x Hunter“. Apropo, Daisuke Hirakawa este dublura oficial Orlando Bloom (care s-ar fi crezut!).

Subaru a fost exprimată de Takashi Kondo, recunoscută japoneză seiyu, actor și cântăreață. Kondo este îndrăgit de mahjong și săgeți, și știe și cum să tragă săgețile. Cele mai de succes proiecte cu participarea sa - "Bleach", "Fairy Tale" și "Children Delightful".

Anime `Lovely Complex`Anime `Lovely Complex`
Lista celor mai bune anime pentru 2013Lista celor mai bune anime pentru 2013
Cel mai bun anime în orice momentCel mai bun anime în orice moment