Cele mai bune filme despre lunetistii din cel de-al doilea razboi mondial: lista, caracteristicile si recenzii

Filmele despre cel de-al doilea război mondial rămân întotdeauna relevante și solicitate în rândul spectatorilor de toate vârstele. Motivul pentru aceasta este faptul că până astăzi oamenii continuă să fie interesați de istoria lor și, de asemenea, vor să știe mai multe despre evenimentele acelor zile teribile. Filmele despre război pot fi îndepărtate atât pentru soldații obișnuiți, cât și pentru civili. Dar există o anumită categorie de filme în care vorbim despre oameni care au jucat unul dintre cele mai importante roluri în timpul luptelor. Vorbirea, desigur, este despre lunetiști. În această listă, vă vom aduce la cunoștință cele mai bune filme de război, seria despre lunetiștii celui de-al doilea război mondial, pe care fiecare spectator trebuie să o vadă. Aceasta este povestea noastră, pe care trebuie să o apreciem. Deci, lista de filme despre lunetisti:

• "Enemy la poartă."
  • "Salvarea Ryan privat."
  • "Bătălia pentru Sevastopol".
  • "Stalingrad".
  • „Cuc“.
  • "Sniper: ultima fotografiere".
  • "Luptător: Arma de retribuție."
  • - La o înălțime fără nume.

Acum merită să vorbiți separat despre fiecare capodoperă a acestei filme.

Filme despre lunetiști

În primul rând, vă invităm să fiți atenți la câteva filme străine. S-au dovedit a fi cele mai calitative și au câștigat deja statutul de clasică modernă.

"Enemy at the Gates"

filme despre lunetistii celui de-al doilea razboi mondial

Deschide lista noastră cu cele mai bune filme despre thrillerul american militar american "The Enemy at the Gates", lansat pe ecrane în 2001. Este de remarcat faptul că se bazează pe evenimente reale care au avut loc în timpul bătăliei de la Stalingrad. A trecut mult timp legendar și a intrat în manualele din multe țări ale lumii.

Discursul în film este despre săgeata maiorului Koenig și a rivalului său mama - lunetistul evaziv Vasily Zaitsev. În acei ani, ei au fost considerați cei mai buni dintre cei mai buni și au reușit să atingă țintă de la aproape orice distanță, ascunzându-se cu succes de la o posibilă persecuție. Acești oameni au jucat un rol important în mai multe bătălii. Deci, nu este o surpriză că în cele din urmă la Hollywood a fost decis să filmeze un întreg film despre ei.

Rolul principal al unui shooter rus executat strălucit celebrul actor britanic de film Jude Law, care este foarte familiar pentru publicul nostru pe proiecte, cum ar fi „Sherlock Holmes“, „Tineri tata“ și „Gattika“. El sa obișnuit cu imaginea sa și a trecut întreaga paletă de emoții experimentate de eroul filmului. Rivalul său de ecran nu a fost nu mai puțin remarcabil artist Ed Harris. Ca rezultat, am primit un film strălucit care se află în suspans de la primul la ultimul minut.

"Salvarea Ryan privat"

filme despre lista de lunetiști

Pe de o parte, "Salvarea privat Ryan" - filmul nu este cu adevărat despre lunetisti, ci despre război ca un întreg. Cu toate acestea, un rol semnificativ în filmul jucat tocmai săgețile ascuțite, care apare și se manifestă în cursul narațiunii. Această bandă clasică a fost filmată de nimeni altul decât Steven Spielberg însuși, care cu câțiva ani în urmă ne-a surprins deja lista de Schindler. De data asta în el filmul despre a doua lume accentul nu a fost pus pe victimele Holocaustului, ci pe operațiunile militare ale soldaților americani în spatele liniilor inamice.

În centrul plotului se află un grup de soldați care au nevoie de orice cost, cu excepția lui Ryan privat. Pentru a face acest lucru, vor trebui să treacă printr-un iad foarte real. Rolurile principale ale filmului au fost interpretate de celebrități precum Tom Hanks, Matt Damon și multe altele. Deci, dacă din anumite motive nu ați văzut încă această capodoperă, atunci asigurați-vă că ați citit-o.

Filme documentare despre cel de-al doilea război mondial

Un lunetist este un om fără de care nu există o singură operațiune militară. Prin urmare, acest subiect nu a putut fi eludat de către filme documentare. Au fost împușcate câteva lucruri distractive, pe care le recomandăm și pentru vizualizare:

• "Diavolii albi, lunetistii celei de-a doua lumi".
  • "Lunetistul legendar".
  • "Luptătorii germani".

Lista celor mai bune filme rusești despre lunetiști

Ei bine, acum este momentul să mergem la filmele naționale, în care lunetiștii au jucat un rol important. În țara noastră, filmele dedicate celui de-al doilea război mondial sunt filmate mai des decât în ​​oricare altul. Și cinematografii noștri o fac surprinzător de înaltă calitate. Vă prezentăm câteva filme frumoase realizate în acest gen.

"Bătălia pentru Sevastopol"

filme documentare despre lunetistul celui de-al doilea război mondial

În ultimii câțiva ani, țara noastră are o tendință neplăcută de a certa aproape orice film rusesc. Unii susțin că pur și simplu nu avem directori talentați, în timp ce alții se plâng de finanțare redusă. Cu toate acestea, în ciuda tuturor acestor lucruri, din când în când avem pe discuri destul de neobișnuite și de calitate. Și una dintre principalele capodopere, fără îndoială, este filmul "Bătălia pentru Sevastopol", creat de eforturile comune ale filmarilor ruși și ucraineni. Lista filmelor despre lunetisti, cu siguranta, ar fi incompleta fara capodopera acestei filme.

În primul rând, filmul este notabil pentru faptul că complotul său se bazează pe evenimente reale care au avut loc în timpul Marelui Război Patriotic. În casetă, vom vorbi despre Lyudmila Pavlichenko - una dintre cele mai legendare lunetisti în istorie. În ciuda prejudecăților altora despre faptul că femeia nu are loc pe câmpul de luptă, Lyudmila a reușit încă nu numai pentru a obține performanțe remarcabile în fotografiere, dar, de asemenea, să devină un simbol al victoriei pentru majoritatea soldaților. Armata inamică consideră Lyudmila una dintre principalele amenințări. Germanii au condus chiar o vânătoare intenționată, sperând să devină și mai bună cu eroina. Veți obține un film biografic de înaltă calitate, care vă va permite să cunoașteți mai bine o astfel de personalitate legendară.

"Stalingrad"

Cele mai bune filme despre lunetiști

De asemenea, vorbind despre filmele despre lunetistii celui de-al doilea razboi mondial, nu putem sa amintim acest film de razboi popular, impus de Fedor Bondarchuk. Nu este nici un secret faptul că acest regizor este fiul unui eminent cinematograf, care a lucrat în același gen. Așadar, a fost important ca Fedor să nu-și smulgă marele nume de familie și să înlăture un film demn despre cel de-al doilea război mondial. Alegerea regizorului era de așteptat să cadă în bătălia de la Stalingrad, care a devenit una dintre cele mai sângeroase din acei ani. Acesta este doar accentul pe care l-au făcut asupra mai multor personalități individuale, care au avut o componentă dificilă de a se ridica la un obiect strategic important. În același timp, spectatorii au și posibilitatea de a observa dezvoltarea liniei de dragoste, care sa dovedit a fi nu mai puțin interesantă.

De asemenea, nu puteți spune despre partea tehnică a imaginii. Datorită imens, de standardele rusești, complot, Bondarciuk a luat un film spectaculos în 3D, care a fost foarte apreciat nu numai acasă, ci și în străinătate.

„Cuc“

lista celor mai bune filme despre lunetiști

Încheiem cu lista noastră cu cele mai bune filme rusești despre lunetisti, cu succes în toate privințele, filmul "Cuckoo", lansat în 2002. În acel moment, cinematografia rusă tocmai ieșea din gaura în care sa îngropat după prăbușirea URSS. "Cucul" este unul din acele filme rare, datorită cărora publicul a crezut din nou că în țara noastră încă mai știe cum să facă filme. Este, de asemenea, unul dintre cele mai notabile filme despre cel de-al doilea război mondial. Așadar, apreciem cunoscătorii cinematografiei de calitate să acorde atenție acestei lucrări a lui Alexander Rogozhkin.

Seria despre lunetiști

De asemenea, din când în când, regizorii filmează tot felul de seriale ale acestui subiect. Din păcate, nu toate în cele din urmă sunt foarte bune. Cu toate acestea, am reușit încă să identificăm câțiva demni de reprezentanți ai genului.

"Sniper: ultima fotografie"

Seria povestește despre soarta rusului Nikolai Volokhov și a francezului Andre Regnier. Acești oameni erau la epicentrul evenimentelor militare. Armata lui Wehrmacht avansa în mod activ din toate fronturile, neavând Armata Roșie șansa unei eventuale greve de răzbunare. În 1941, nimeni nu a avut nicio îndoială că ar fi practic imposibil să învingă pe germani. Totuși, încă mai existau oameni care continuau să lupte, indiferent de ce.

"Luptător: arma răzbunării"

lista celor mai bune filme rusești despre lunetisti

Evenimentele s-au desfășurat în 1942 în apropiere de Stalingrad. În centrul plotului se află un grup de locotenent senior Yashin. Acesta include cei mai buni luptători, inclusiv o fată de lunetist. Împreună au trecut prin multe bătălii și sunt gata să meargă la ultimul, de dragul victoriei Patriei. Dar curând se confruntă cu un rival artistic, care va fi incredibil de greu de depășit. Așteptați o confruntare tensionată, nu pentru viață, ci pentru moarte.

"La o înălțime fără nume"

filme despre lunetiști

Seria Intriga spune povestea unei confruntări incredibile în apropierea teritoriul fostei Uniuni Sovietice într-una din zgârie-nori, cucerirea care ar putea fi o cheie în întreaga luptă. În centrul povestirii se află un tânăr care, odată, a fost un campion de fotografiere. Și cine ar fi crezut că în curând va trebui să intre într-o luptă inegală cu unul dintre cei mai renumiți lunetisti germani ...

Ca regulă, toată lumea îi place filmele despre lunetistii celui de-al doilea război mondial. Acest lucru se datorează faptului că nu există ficțiune în ele. Se pune accentul pe realismul maxim, datorită căruia este posibil să se transmită toate experiențele unei persoane forțate să omoare în fiecare zi. De asemenea, telespectatorii vor observa faptul că marea majoritate a filmelor despre lunetisti al doilea război mondial se bazează pe fapte biografice ale trecutului, și spune-ne despre oamenii au existat într-adevăr, care au adus contribuții substanțiale la istorie.

În ceea ce privește componenta tehnică, atunci majoritatea nu au de asemenea plângeri. Imaginile video despre astfel de evenimente semnificative sunt instruite să fie filmate exclusiv pentru profesioniștii din afacerea lor, care nu vor lovi niciodată murdăria în față.

Rezultatul

Desigur, nu toți sunt reprezentanți ai acestui gen. Există multe alte lucrări interesante despre lunetiștii celui de-al doilea război mondial. Cu toate acestea, acestea sunt, fără îndoială, cele mai bune de acest gen.

Filme interesante despre primul război mondialFilme interesante despre primul război mondial
Filmul militar "Snipers: love under the gun": actori, roluri, complotFilmul militar "Snipers: love under the gun": actori, roluri, complot
Cele mai bune filme despre cel de-al doilea război mondial. "La o înălțime nemenționată".…Cele mai bune filme despre cel de-al doilea război mondial. "La o înălțime nemenționată".…