Seria 2013 "Cage de Aur": actori, complot, recenzii

Din nefericire, în aceste zile nu este întotdeauna posibil să se întâlnească serii de televiziune cu adevărat de înaltă calitate. Adesea, spectatorii încearcă să alunece remake-uri și săpunuri de a treia rată care nu au nicio valoare artistică. Un astfel de spectacol este potrivit pentru o vedere de fundal.

Cu toate acestea, din când în când, încă există seriale serioase pe ecranele care pot impresiona actul de înaltă calitate și scenariul original. Iar unul dintre cele mai izbitoare exemple de acest lucru poate servi ca o serie populară de dramă "Golden Cage" (2013). La prima vedere, se poate părea că acest proiect nu este mult diferit de sute de acelea similare. Dar, de fapt, complotul seriei se trage din prima serie și ține ecranele până la finale, ceea ce va fi dificil de prezis chiar și pentru cunoscătorii de gen. Apoi, vom vorbi în detaliu despre modul în care a fost creată seria "Cageul de Aur" și care a luat parte la toate acestea. Să începem, poate, cu complotul.

actori de aur

"Cageul de Aur": complotul

Pana de curand, Alina a trait o viata cu succes si nu a stiut nici un necaz. În orașul ei natal, fata a reușit să obțină o educație medicală și să ia una dintre posturi într-un spital local. Acolo a lucrat până când, în viața ei, au existat simultan câteva eșecuri grave, pe care Alina nu le putea rectifica.

Nu găsind o altă cale de ieșire din situație, ea colectează lucruri și merge la cucerirea Moscovei. Acolo, eroina găsește locul de muncă ca asistență de la un om bogat care a intrat într-un accident. Inițial, relația lor era pur și simplu de afaceri. Dar, în curând o adevărată pasiune a izbucnit între un milionar și un provincial. Dar numai Alina nu este sigură că aceasta este dragostea adevărată pe care a așteptat-o. Și omul însuși sa purtat foarte suspect. Nu avea de gând să renunțe la noul său iubit și era gata să facă orice pentru a rămâne cu el pentru totdeauna. Acești pereți ascund secretele care vor fi mai rău decât orice coșmar ...

seria cuștilor de aur

Echipajul de film din seria "Cageul de Aur"

Scaunul regizorului "Cagei de Aur" a fost ocupat de un tânăr și puțin cunoscut regizor Serghei Keshishev, pentru care acest proiect și-a făcut deloc debutul. Rareori, atunci când în țara noastră au încredere în lucrul la un proiect atât de ambițios pentru un nou-venit. Cu toate acestea, în cele din urmă, Serghei și-a justificat toate așteptările și a creat, dacă nu o capodoperă, cel puțin o lucrare interesantă care și-a găsit privitorul.

Ulterior, a împușcat două serii mai puțin populare, care au fost difuzate pe televiziunea internă. Deci, dacă ți-a plăcut "Cageul de Aur", atunci are sens să te familiarizezi cu alte lucrări ale regizorului.

Distribuția serialului "Cageul de Aur"

În emisiunea din această serie nu sunt cei mai experimentați și eminenți. Cu toate acestea, acest lucru nu ia împiedicat să dezvăluie complet personajele personajelor lor și să facă tot posibilul pentru ca jocul să pară cât mai realist posibil. Vă prezentăm atenția principalilor actori ai Celula de Aur.

Dmitrii Isaev

Irina Antonenko

Rolul principal al lui Alisa a fost interpretat de Irina Antonenko. Inițial, mulți au avut îngrijorări serioase cu privire la faptul că în cele din urmă a reușit să facă față acestei sarcini, având în vedere lipsa unei experiențe adecvate. În "Cage de Aur" Irina Antonenko a realizat unul dintre primele roluri din cariera sa. Inainte de asta, nu a fost niciodata implicata in nici un film sau televiziune. Cu toate acestea, Alice în performanța ei, din fericire pentru mulți, a fost mai mult decât convingătoare.

Înainte de a veni la televiziune, Irina Antonenko și-a încercat mâna la modelarea afacerilor. Și în cele din urmă a reușit să câștige mai multe premii prestigioase: "Miss Russia", "Miss Sound Sound 2008" și "Miss Eekaterinburg 2009". Acestea au fost primele ei succese grave, pe care le-a atins ca o fată foarte tânără. Slava a căzut imediat pe ea, ceea ce a dus la o invitație la roluri în filme și la televizor.

Inițial, modelul a luat parte la spectacolul popular "Dansul cu stelele", care ia întărit succesul. Apoi a urmat un rol secundar în filmul fantastic Timur Bekmambetov "Phantom". Cu toate acestea, timpul ecranului Irina a primit o sumă catastrofală mică. Dar această experiență a permis fetei să-și realizeze vocația adevărată. Ea a devenit în sfârșit convinsă că dorește să devină actriță profesionistă. Ca rezultat, după o scurtă pregătire în teatrul local, a început să apară pe scena și pe ecranele de televiziune ale țării. Un debut total al actritei a avut loc în seria "Golden Cage". Apoi a urmat rolurile de succes ale seriei "The Ship" și "The Nest of Ax". Irina Antonenko continuă să acționeze și să semene o zi, profitând de succesul publicului.

irina antonenko cușcă de aur

D. Isayev

Principalul rol masculin al lui Vladislav Yurievich Zagorsky a fost interpretat în mod strălucit actorul Dmitri Isayev, binecunoscute celor care urmează televiziunea domestică. Isaev a reușit să creeze o imagine memorabilă, care se schimbă serios în cursul narațiunii. Este puțin probabil ca altcineva să fi reușit atât de strălucit să facă față sarcinilor stabilite de director.

Dmitri Isaev și-a început cariera la o vârstă fragedă. Este demn de remarcat că el a ales calea creativă încă de la început, jucând din când în când vioara. Pentru a-și dezvolta succesul, viitorul actor sa înscris chiar într-o școală locală din Leningrad. Mulțumită cunoștințelor mele de la vârsta de 14 ani am reușit să ajung la scena teatrală, unde, de fapt, am cântat vioara. Și abia atunci, Dmitri își dădu seama că era mai mult înclinat să joace roluri pline. Și pentru a atinge dorința, în 1996 încearcă să intre în școala corespunzătoare. Doar pentru a face acest lucru, Dmitrii a reușit în cele din urmă numai cu a doua încercare. Devenind un actor profesionist, Isaev a continuat mult timp să evite un ecran mare, preferând în loc să joace în teatru și să aranjeze. De asemenea, actorul a gravitat spre dans.

Primul succes major al actorului a avut loc în proiectul "Păcatele părinților" (seria, 2004-2005), în care a jucat un rol secundar. Au urmat filmele "Breath Full" (2006), "Întoarcerea papei risipitor" (TV, 2006) și "Păcatele noastre" (TV, 2008). În prezent, actorul "Cagei de Aur" Dmitri Isaev continuă să fie unul dintre cei mai căutați actori ai televiziunii moderne rusești.

Stanislav Bonodarenko Cage de Aur

Stanislav Bondarenko

Farhad Kasumov, interpretat de actorul Stanislav Bondarenko, a devenit, de asemenea, un excelent plus față de serie. Din fericire, timp de ecran, actorul "Golden Cell" a fost alocat mai mult decât suficient. Datorită acestui fapt, el a reușit să-și demonstreze aptitudinile și în anumite locuri chiar a eclipsat restul echipajului.

Pentru a filma acest actor talentat a început înapoi la mijlocul anilor 2000. Dar la acea vreme i-au fost atribuite predominant roluri secundare, care nu i-au permis să se declare în totalitate. Și abia în 2008, el a adus numeroase propuneri de la cei mai renumiți bărbați de televiziune care au riscat să-l aducă pe actor la rolurile principale din propriile lor proiecte. Slava a venit la Stanislav după ce a participat la seria TV "Nanolubov" (seria TV, 2010 - ...). După el, actorul a început să vorbească despre o nouă stea rusă. Și-a consolidat succesul cu filmul "The Unloved" (TV, 2011). Dar este în "Cage de Aur" Stanislav Bondarenko El a fost capabil să se reveleze ca un actor dramatic excelent, capabil de mult. Dar, cu alte lucrări de actorie, vă recomandăm să citiți. Poate că găsiți ceva interesant în filmografia sa extinsă.

cartea de aur cușcă

Alexey Surensky

A fost acest tânăr puțin cunoscut care a jucat rolul secundar al lui Roman Shilov, care sa aflat, de asemenea, în fundalul general. Spre deosebire de toți participanții de mai sus ai seriei, Alex este probabil cel mai lipsit de experiență în ceea ce privește actoria. În contul său, doar câteva roluri secundare nu în cele mai notabile seriale și filme despre care doar câțiva sunt cunoscuți. Dar, în ciuda acestui fapt, el a reușit să se amestece cu succes în castă și puțin inferior față de colegi mai distinsi. Deci, în acest caz, Alexei Surensky nu era de prisos.

cusca de aur

"Cage de Aur": comentarii

Dacă acordați atenție feedback-ului de pe web, puteți observa că în cea mai mare parte acestea s-au dovedit pozitive. Toate fără excepție, rețineți direcția calității. Mai ales în comparație cu alte proiecte interne, care, pe fundalul "celulelor de aur", par a fi cel mai real suzetă. Serghei Keshishev a reușit să creeze un proiect care a mulțumit tuturor, fără excepție.

Criticii în toate tipurile de publicații erau, de asemenea, mulțumiți de ceea ce au văzut pe ecran. Unul dintre principalele avantaje, în opinia lor, este deschiderea și încheierea logică a celulei de aur. Creatorii seriei nu au început să întindă povestea timp de mai multe sezoane, sperând să câștige cât mai mult timp posibil și să se oprească la timp. Astăzi este un fenomen rar demn de laudă. Actorii din "Celula de Aur" s-au confruntat perfect cu sarcina și au putut să-i intereseze pe spectatori cu jocul lor minunat. Acest fapt este adesea menționat în numeroase răspunsuri pozitive.

Rezultatul

Ca rezultat, avem o serie destul de neobișnuită, în care există totul pentru care privitorul îi place genul dramatic. Seria arată într-o singură suflare și vă permite să treci seara datorită unui complot interesant și a unui joc de actor strălucit. "Golden Cage" este recomandat pentru vizionarea tuturor fără excepție.

Seriale TV din seria "Mirese evadate": actori, biografieSeriale TV din seria "Mirese evadate": actori, biografie
Serii populare "Dramele familiei": actori și roluriSerii populare "Dramele familiei": actori și roluri
Istoria dificultăților lumești și a adversităților. "Bird in a cage": actori si personaje…Istoria dificultăților lumești și a adversităților. "Bird in a cage": actori si personaje…