Seria `Naparnitsy`: actori, echipaj de film, complot, recenzii

Seria de detectivi americani "Rizzoli și Ils", care a primit numele de "Naparnitsy" de la companiile de televiziune interne, se bazează pe o serie de publicații literare de Tess Gerritsen. În centrul povestirii se află personajele principale: detectivul departamentului de masacru din Boston, frumusețea fierbinte a lui Jane Rizzoli și patologul inteligent și dulce Mora Ils. Proiectul a fost lansat pe canalul TNT în 2010, după șapte sezoane, în 2016, managementul canalului a anunțat finalizarea procesului de filmare al emisiunii. Spectatorul intern a avut ocazia fericită de a urmări aventurile prietenilor săi pe TV-3.

Echipa de creație a unor oameni cu aceeași gândire

La crearea celor șapte sezoane ale show-au lucrat în diferite perioade ale cifrelor restante ale TV american. Inițial, scenariul a lucrat Tess Gerritsen - autorul literare originale - și Janet Tamaro. Cu o experiență impresionantă a televizorului penal proiectele Tamaro a reușit să construiască o structură narativă în așa fel încât din primele episoade a câștigat o armată impresionantă de fani ai seriei co-lucrător ". Echipa de filmare cu atenție a ascultat recomandările Tamaro, ca Janet a fost implicat îndeaproape în scris, script-urile pentru serialul de televiziune „Lost“, „Lege și ordine“, „Sleeper Cell“ și este angajat în producerea filmului „Face Off“, show-ul TV „Bones“ "Sleeper Cell" și "CSI: Crime Scene Investigation New York." După tandemul creativ de scriitori, în unele sezoane etapa de producție sa alăturat Russ Grant, Ken Haynes, Ron McGee și multe altele. „Co-lucrător“ - serie, pe care un total de aproximativ 40 de scriitori au lucrat.

Inițial, spectacolul a fost încredințat lui Mark Aber. Totuși, timp de șapte sezoane, datorită faptului că majoritatea seriei nu erau legate între ele și reprezentau o poveste separată, 35 de vizionari au fost implicați în procesul de producție. Prin urmare, putem spune cu siguranță că "Naparnitsy" - o serie, directorul căruia sa schimbat cu aproape fiecare nouă întoarcere a complotului.

actori naparnici

În show-ul "Naparnitsy", actorii implicați în lucrarea asupra proiectului, au prezentat publicului o poveste nemaipomenită. Locul de desfășurare a acțiunii de complot a proiectului este cel mai mare stat metropolitan Massachusetts Boston. Caracterele cheie Jane Rizzoli și Maura Isles sunt profesioniști foarte talentați, cu adevărat pasionați de munca lor. Fiecare episod al emisiunii este o nouă investigație a crimei care a avut loc în Boston. În investigarea crimei, prietenii sunt ajutați de Barry Frost, Frankie Rizzoli Jr. și Vincent Korsak. Personajele principale nu sunt numai colegi, ci sunt legați de o prietenie puternică și loială. În seria "Naparnitsy", terenul este construit nu numai pe realizările profesionale ale personajelor principale. Spre deosebire de emisiunile similare de televiziune criminală, o atenție deosebită este acordată vieții off-work (personale) a personajelor principale - relațiilor dintre ele, în familie etc.

seria de companie

Caractere și actori. Jane Rizzoli

Jane Rizzoli este cea mai tânără polițistă din Boston, care a primit rangul de detectiv. Ea vine dintr-o familie de imigranți italieni, părinții ei sunt simpli muncitori, mama ei este o gospodină (după un angajat al unei cafenele), tatăl ei este un reparator de conducte de apă. Fata absolventă absolventă a academiei de poliție, începe o carieră în departamentul antidrog, dar apoi se transferă la departamentul de sacrificare. El adoră punctele forte ale sportului. Impulsivă, rapidă, hotărâtă, curajoasă, corectă și, uneori, cinică și sarcastică. Are un simț al umorului. Profesia și familia sunt priorități pentru Jane, dar practic nu există timp pentru a se ocupa de bărbați și viața personală a timpului.

Rolul lui Jane Rizzoli a fost interpretat de Angie Harmon - actriță, regizor și model TV. În calitate de interpret, Angie a devenit cunoscută după ce a participat la spectacolul "Salvatorii Malibu" și "Legea și ordinea", dar popularitatea mondială ia adus proiectul "Naparnitsy". Actorii - colegii lui Harmon în procesul de filmare - au fost surprinși de efortul ei de invidiat și de capacitatea de a combina o carieră de succes cu o mamă fericită (actrița are trei fiice).

colaboratori 2016

Mora Ils

Al doilea personaj principal - Mora Isles - este prezentat telespectatorului drept cel mai bun examen medical de la Boston și prietena lui de neînlocuit a lui Jane. Mora a fost crescută în familia asistată a aristocraților. Învață despre părinții ei biologici într-una dintre anotimpuri, în cursul investigării următorului incident. De-a lungul timpului, fata, predispusă la oboseală și sociopatie, devine un adevărat membru al familiei Rizzoli.

Locuri de munca "co-lucrător" pentru Sasha Alexander nu a debut. Doi ani mai înainte actrița de fotografiere a jucat rolul agentului special Kathleen Todd în „NCIS“ si a jucat in proiectele de lung metraj de diferite genuri, cum ar fi „Misiune imposibila 3“ si „promisiune - să nu se căsătorească.“ Sasha Alexander - nume de scena, numele real al interpretului - Susan S. Drobnyakovich. În viața reală, actrița este mama a doi copii, locuiește în Los Angeles și să conducă un stil de viață sănătos. Ea împărtășește de bună voie cu sfatul ei fanii cu privire la modul, în ciuda tuturor greutăților, să rămână puternic, atât în ​​interiorul cât și în afara. În spectacol, actorii „co-lucrător“, care sa întâmplat să interacționeze direct cu Sasha, au experimentat puterile ei de convingere.

director de serie naparnitsy

Vincent Korsak și Barry Frost

Rolul lui Vincent Korsak, unul dintre bătrânii departamentului și primul partener al lui Rizzoli, a mers la Bruce Travis McGill. selectat filmografia actorului este format din 45 de proiecte, inclusiv televiziune. Caracterul lui Korsak în interpretarea sa este incomparabil. Vincent a fost căsătorit de trei ori, dar găsește o nouă dragoste, diferă iubirea sinceră față de animale, în special pentru câini. El îl tratează pe Jane ca pe o fiică, încercând în orice fel să o protejeze și să o înconjoare cu tutela. În sezoanele recente, el se deschide cu Rizzoli - barul senior pentru polițiști și se află sub coroana pentru a patra oară. Pe trăsăturile acestor momente ale vieții personajului, se construiește narațiunea celui de-al șaptelea an al seriei "Naparnitsy" (2016-2017).

Unele timp în crearea spectacolului, Lee Thompson Young a luat parte, jucând rolul tânărului polițist Barry Frost, care a fost recent însărcinat cu departamentul de crimă. Frostul imediat devine o chestiune de ridicol pentru alții, deoarece la vederea cadavrelor nu se poate opri greața. În acest caz, eroul Yang este bine cunoscut în domeniul electronicii și are abilitățile unui hacker. În 2013, în timpul filmării următorului episod al emisiunii "Naparnitsy", actorii, preocupați de absența interpretului, au făcut apel la poliție. Patrula a descoperit actorul în propria sa casă. Potrivit declarațiilor reprezentanților legii și ordinii, Li Yang și-a încheiat viața prin sinucidere, după ce sa împușcat cu un pistol.

serie de echipă de film naparnitsy

Frankie Rizzoli-ml. și Angela Rizzoli

Imaginea fratelui mai mic al personajului principal Frankie Rizzoli Jr. a intrat pe ecranul Jordan Bridges, care a devenit actor in a treia generatie. A debutat în cinematograf, fiind un mic copil, și a început o carieră creativă deplină în anii `90. Rolul fratelui mai mic Jane a adus popularitatea actorului în întreaga lume. Personajul din spectacolul său este destul de convingător. Frankie este mândră de sora ei și încearcă în orice mod să o imite, ca rezultat devine un detectiv și ia locul Korsakului pensionat. Apropo, personajul principal are un alt frate, care nu este întotdeauna în contradicție cu legea.

Rolul Angelei Rizzoli, mama lui Frankie și Jane, a fost nominalizat la Oscar, Globul de Aur și Emmy Lorraine Bracco. Un progres in cariera creativa a actritei este considerat rolul in "Nice Guys" al lui Martin Scorsese. Iar cea mai mare realizare creativă a interpretului este meritată considerată rolul lui Jennifer Melfi în seria de televiziune "Sopranii". În "Naparnitsah", eroina lui Brakko este o gospodină, care și-a dat cele mai bune zile pentru familia ei. Este imposibil să ascundeți ceva de la ea. Femeia continuă să se îngrijească de copiii ei, lucrand în barul Korsak și reîncărcându-se simultan sub coroană.

serie de naparnitsy serie

Principalul antagonist Charles Hoyt și asistentul Kent Drake

"Naparnitsy" - o serie în care există și caractere pozitive și negative. Dar principalul antagonist este criminalul în serie numit "Surgeon" Charles Hoyt. Pentru maniac, Jane devine o obsesie, o încercare în viața ei devine simțul existenței unui ticălos. Actorul Michael Massey, care a jucat rolul, este cunoscut de alții ca un vinovat accidental pentru moartea lui Brandon Lee. Pe setul filmului "Raven", el, după ideea imaginii, a împușcat pe eroul lui Lee, iar într-un accident absurd, un pistol încărcat incorect a provocat moartea lui Brandon.serie de recenzii naparnitsy

Real găsi a fost imaginea finală a seriei a sezonului cu un adevărat scoțian original, plin de umor Kent Drake, jucat de Adam Sinclair ( „însoțitorii de zbor“, „cuvinte goale“). Eroul deține funcția de asistent Maura Isles, și în curând a devenit o parte a echipei bine coordonate.

Spectacolul este demn de remarcat prin faptul că, atunci când ratingul IMDb: 7.60 a devenit titularul recordului în istoria televiziunii prin cablu, după ce a obținut statutul celei mai vizionate seriale TV. În același timp, recenziile din seria "Naparnitsy" sunt pozitive atât de la experții de film, cât și de la spectatorii obișnuiți.

Candice Patton: Biografie, emisiuni TV, viata privataCandice Patton: Biografie, emisiuni TV, viata privata
David Nutter: biografie, serie, filme, fotografieDavid Nutter: biografie, serie, filme, fotografie
"Bella și bulldogii": actori, o scurtă poveste"Bella și bulldogii": actori, o scurtă poveste