Serial `City`: recenzii ale spectatorilor și critici

La mijlocul verii 2017, pe primul canal de televiziune difuzat vosmiseriynogo filmul „City“, creat de reclamă director

tandemul lui Iuri Trofimov și Dmitri Konstantinov. Acțiunea are loc la începutul anilor 60 ai secolului trecut, dramatic ansamblul este reprezentat de mulți stele cinematograf intern, cum ar fi Nadezhda Mikhalkova, Peter Fedorov, Vladimir Yumatov și Yana Sexte. Interesul pentru un luptător de detectiv (așa este genul din seria "Orașul" definit de recenziile criticilor) este încălzit de faptul că povestea are loc în URSS în perioada respectivă care stăpânește bunăstarea, în spatele căreia se ascunde cu succes organizația criminală reală, rețeaua criminală răspândită în toate ramurile.seriile orașului

Scurtă descriere a liniei de poveste

Seria "Orașul" actori și ale căror roluri sunt selectate organic, potrivit directorului D. Konstantinova, bazat pe evenimente reale din trecut, va deschide ușor perdelele mai mult peste un secret timp URSS. În centrul povestirii, principalul personaj este Rodion Stotskii, Are un simț frumos de stil, născut într-o familie de diplomați și un operativ care a crescut într-un mediu privilegiat. Stotskiiconduce investigarea celor mai complexe și confuze incidente. De data aceasta trebuie să afle cine se află în spatele organizării uciderii profesorului local. În consecință, afacerea are o rată neașteptată. Eroul se va confrunta cu o nouă caste - hoți în lege, va dezlega încurcarea fraudelor lor criminale, va identifica conexiuni în mediul de management. Pentru un astfel de serios abordare a ideii care stau la baza în seria "City" comentarii ale experților de film laudă nu numai scriitor D. Konstantinova, dar și pe toți echipa de filmare grupului proiectului.

Petr, actorul principal Fedorov, în încercarea de a evita spoylerstva, a promis privitorului într-un interviu cu mass-media dezvoltarea rapidă a acțiunii complot. El a spus că seria va avea totul: și sever scene, drama și masă curios momente care pot provoca un zâmbet pe fețele celor care urmăresc.serie de actori și roluri oraș

Caractere și interpreți. Rodion Stotsky

Casting pentru rolul personajului cheie Rodion Stotskaya nu sa efectuat. Scriitor și director filmul Konstantinov, dedicat în prezența talentului și a experienței profesionale, a scris o imagine specială pentru actor Peter Fedorov. Artistul a reușit cu adevărat să facă față sarcinilor create de creatorii imaginii, deși era destul de greu să lucrezi la o saga criminală. Spectatorii după vizionarea seriei pilot "City" comentarii rămase pozitiv, confirmând, alegerea autorilor a avut succes. Mulți dintre ei au declarat, un alt interpret în rolul principal și nu poate fi imaginat. De fapt, Fedorov- unul dintre cei mai carismatici interpreți ai industriei cinematografice interne. În ciuda tinereții sale, seamănă cu un bărbat adevărat. Eroul lui este absolut atipic caracterul orasului, situat la 100 km de capitala. El mereu citează ILF și Petrova, care în Perioada istorică a fost considerată un semn al intelectualității și al inteligenței.

serie de recenzii ale filmului

Taras Zaitsev - polițist provincial în seria TV "Gorod"

Recenziile filmului, scrise de oameni obișnuiți, spun: cel mai bun partener de ecran pentru Fedorov, decât personajul lui Evgheniu Antropov nu este găsit. Executantul în ultimul deceniu este principalul actor serios al Federației Ruse. A câștigat recunoașterea publicului domestic, are mulți admiratori nu numai în Rusia, ci și în CSI. Eroul său, Taras Zaitsev, este un gardian al legii și ordinii provinciale, prin urmare, autorii proiectului reduc în mod deliberat eroii Antropov și Fedorov împreună. Drept urmare, spectatorul are ocazia să se bucure de talentul unui duet de succes al interpreților. Un investitor de capital vizitat și un nativ al oamenilor, precum Sherlock Holmes și Dr. Watson, vor lucra împreună la acest caz.Emisiuni TV

Caracterele secundare

În seria "The City", actorii și rolurile vor fi reținute de spectator, chiar și artiștii interpreți sau executanți, reîncarnați ca personaje ale personajelor secundare. Rolul jucat Igor Chashina Vladislav Abashin, Nazar Barsukov (front-line soldat, experiență de viață înțelept) - Vladimir Yumatov. Nu putem să nu remarcăm participarea la filmarea scenei actriței Nadezhda Mikhalkova, reîncarnată în Daria Chashchina. Heroina, împreună cu o altă fată - Maya Antsifirova (actrita Jana Sexte) - vor fi trase într-un triunghi de dragoste. Două femei vor iubi din toată inima erou Vladislav Abashina, și că va trebui să decidă dacă să păstreze vechea relație, aparent puternic, sau încercarea de a construi o avere cu o nouă pasiune și dragoste înfurie nu rezista. Ambele actrițe s-au obișnuit din punct de vedere organic cu rolurile lor, au putut să-și transmită pe deplin sentimentele eroinelor lor. Seria "City" (recenzii ale publicului accentuează în special acest fapt) beneficiază doar de linia romantică introdusă în narațiune.seria de actori de oraș roluri de conținut și recenzii

Caracteristicile procesului de fotografiere

Evenimentele seriei de televiziune "City" se desfășoară în orașul Strunevo, regiunea Moscova. De fapt, împușcarea a avut loc în două orașe din regiunea Iaroslavl cu nume distinctive Poshekhonye și Rybinsk. Decorarea în procesul de producție a devenit o clădire istorică reală. În Poshekhonye, ​​piața centrală și muzeul local al lorelor locale au fost implicate. Și în Rybinsk - o mulțime de străzi, case pe care au fost ridicate în anii `60. loc de bună alegere pentru procesul de filmare a fost marcată de majoritatea criticilor care au analizat seria „The City“. Comentariile experților de film marchează atmosfera ideală a acelor ani, recreată în proiect.

Conform narațiunii, toate evenimentele din film au avut loc la sfârșitul verii - toamna timpurie, în realitate împușcăturile s-au desfășurat din septembrie până în noiembrie, așa că vremea și-a făcut adesea ajustările la programul de fotografiere. Condițiile de muncă rigide au fost compensate de faptul că întreg echipajul de film a lucrat împreună, artiștii interpreți sau executanți s-au sprijinit întotdeauna. Poate că, prin urmare, seriile "Orașul", privitoare la spectatori, sunt de susținere.

critică

Din moment ce "Orașul" a ieșit pe ecrane relativ recent, nu toată lumea și-a apreciat pe deplin potențialul și valoarea artistică. Dar mulți spectatori și artiști ai cinematografiei au reușit să facă o primă impresie, să-și exprime părerea. Majoritatea oamenilor acorde atenție faptului că Konstantinov, fiind un profesionist prost de televiziune, a selectat cu succes actorii, a adăugat moderat caracteristici melodramatice și a construit cu succes structura narațiunii, făcându-i mai multe straturi.

Prin urmare, se speră că, în viitor, toate componentele din seria „The City“ (conținut, actori, roluri) - și revizuirea, S și comentarii vor primi o cantitate mult mai mare, ca proiecte de televiziune rusești de un nivel similar, din păcate, sunt o raritate pe televizor locală.

Seria "Pompierii din Chicago": actori și roluriSeria "Pompierii din Chicago": actori și roluri
Seria "tranzit turc". Actorii filmului "tranzitul turc"Seria "tranzit turc". Actorii filmului "tranzitul turc"
Filmografie de Yevgeny Pronin. Roluri care au devenit pentru el un semnFilmografie de Yevgeny Pronin. Roluri care au devenit pentru el un semn