"Legea nopții" (filmul 2017): actori, complot, recenzii. Trăim noaptea

În 2017, în laminarea interne din regie al patrulea cineaști multi-talentat din timpul nostru Ben Affleck. Proiectul live de noapte, a câștigat de către distribuitorii ruși numit „Legea de noapte“, este privit kinoobschestvennostyu ca o excursie istorică în istoria conflicte etnice din Statele Unite, deghizat ca film de crima impetuos cu gangsteri despre evenimentele din perioada „Interzicerea“. Filmul are un rating de IMDb: 6,40, și nu este o capodoperă, dar este un cadru bun și puternic gen, plină de viață și nu plictisitor, care are multe avantaje - imagistica inteligente, în calitate strălucitoare și dinamica de invidiat personalizate.legea filmului de noapte 2017 actori

Încercarea nr. 2

După filmarea filmului "Legea nopții" (SUA), actorul, scenaristul și regizorul Ben Affleck au încercat să intre în același râu pentru a doua oară. Debutul său regizoral a avut loc în 2007, când Affleck sa îndrăgostit să filmeze romanul lui Dennis Leehan și a filmat banda "Good-bye, baby, la revedere". Această mișcare îndrăzneață a oferit actorului recunoașterea în cercurile producătorilor de filme și a devenit începutul unei succesiuni de drame de film de succes. În curând, filmografia lui Ben, ca regizor, a fost completată de pozele "Orașul hoților" și "Operațiunea" Argo ". În Live by Night, Affleck nu numai că a jucat rolul principal, dar a acționat și ca regizor, adaptor de script-uri și producătorul proiectului.trăiți noaptea

Tribute către clasicii genului

"Legea nopții" (filmul 2017), actorii care au participat la producția benzii, sunt descriși ca un tribut adus filmelor clasice de gangster produse de Warner Bros, create în perioada 30-70. în secolul trecut. Scenariul a fost scris de Ben în persoană, astfel încât retsenzory individuale marchează directorul literar original, exagerata. Esența constă în adaptarea întrerupând în exces, pentru a crea un nou produs solid potrivit pentru formatul de cinema. Dar autorul nu a vrut să sacrifice nimic, ca rezultat scriptul său a devenit similar cu digestul seriei, în care au fost exprimate în mod deliberat multe teme și linii de complot, care în cele din urmă nu au fost pe deplin desfășurate și acoperite. Pentru această supraveghere a scriitorului și a filmului "Legea nopții" critică criticii.Ben afleck legea de noapte

Povestea dramei mafiei nostalgice

În "Legea nopții" (filmul 2017), actorii, care implementează ideea creatorului, au prezentat publicului povestea vieții personajului principal Joe Coglin. Fiul unui ofițer de poliție din Boston, care a supraviețuit Primului Război Mondial, sa întors acasă de pe câmpul de luptă, complet lipsit de tot felul de iluzii. Anii 1920. În acest timp haotic pentru a supraviețui și de a realiza ei înșiși tip puternic tânăr poate în două moduri: să respecte legea sau rupe-l. Caracterul principal alege cel de-al doilea. Ca urmare a activităților criminale, are bani și o amantă minunată - o inimă blondă arsă. Din păcate, ea este, de asemenea, pasiunea de seful crimei locale, care nu intenționează să ierte inselat. Ca urmare a unei serii de evenimente triste, Joe este forțat să schimbe Bostonul sumbru la Florida însorită, trecând de la poziția unui mic gangster la postul unui om genial care controlează întreaga afacere de jocuri de pe Coasta de Est.

Filmul "Legea nopții" are un complot diferit de narațiunea gangsterului dandy, care reclamă crima lui Coglin. În același timp, filmul din planul de complot nu este o dramă psihologică, cum ar fi Nașul. Proiectul lui Affleck se bazează pe povestea căderii și răscumpărării.noapte de film a SUA

Ben Affleck ca actor

Ben Affleck "Legea nopții" nu numai că a regizat, dar a jucat și rolul unui personaj cheie, deși inițial imaginea lui Joe Coglin a fost scrisă pentru Leonardo DiCaprio, dar artistul sa limitat să producă filmul.

Potrivit afirmațiilor celor mai influenți critici de film, Affleck nu a fost niciodată considerat un excelent actor dramatic, iar până la sfârșitul lui zero nu a fost niciodată așteptat de progresul său. Cea mai neașteptată pentru regizori a fost succesul său enorm ca regizor. Cel de-al treilea proiect al regizorului - thriller politic "Operațiunea" Argo "a fost premiat cu" Oscar ". Regizorul a combinat cu succes îndatoririle directorului și rolul agentului special al CIA Mendez, a cărui imagine și-a reluat cariera de actorie. În filmul „Legea nopții,“ Ben Affleck, în conformitate cu publicul, jucând un nivel tolerabil, dar prea imită Al Pacino în „Omul cu cicatrice“, astfel încât jocul arata controversat.

Noștri tâlhar

Joe Koglin, în conformitate cu ideea de bază, înzestrat cu textura bărbătesc suficient și expresia facială rare Affleck, aproape asemănat cu Robin Hood, jaf împlinitor în numele unei cauze bune. Acest lucru este aproape perfect, gangster respectabil sigur că va încânta inimile fanilor actorului, ci pentru a impresiona pe cei care nu sunt impresionante carisma monumentala Ben. Tuturor protagonistului pe parcursul curelei de distribuție nu rănească bastoanele, gloanțele nu doare, și chiar și un accident de mașină părăsește Joe doar câteva zgârieturi. O astfel de invulnerabilitate, în mod tradițional inerentă super-eroilor, nu adaugă realism narativului.legea filmului din complotul de noapte

Unul dintre principalele avantaje ale imaginii

Dacă protagonistul filmului a devenit subiectul unor discuții și dispute strânse, personajele secundare au fost denumite în unanimitate aproape principala componentă a succesului filmului. Aranjarea fără încetare a tatălui său-polițist Thomas, în spectacolul unui strălucit Brendan Gleeson, cinic bagajele-amantă Emma incarnat pe ecran Sienna Miller frumusete cubanez înțelept, interpretat de Zoe Saldana, nefericita victimă a circumstanțelor Loretta, care reîncarnat Elle Fanning, și feeric un nebun din Ku Klux Klan, un rol care a fost aprins Matei Meher - unic și personaje colorate. "Legea nopții" (filmul 2017) actorii enumerați mai sus, trași la un nivel înalt.

Mai ales entuziastul Ben Affleck a vorbit despre Chris Messina, care a jucat rolul lui Dion Bartolo. Cu acest interpret Ben sa întâlnit în timp ce lucra la producția "Operațiunea" Argo "și îl consideră foarte talentat, responsabil și eficient.film recenzii noapte noapte

Caractere feminine - în greutate de aur

Potrivit evaluării profesionale a experților în cinematografie, personajele de sex feminin din "Legea nopții" (filmul 2017), actorii de sex masculin, cu priceperea lor, nu au putut să umbrească.

Modelul britanic-american și actriță Sienna Miller ( „Cobra“, „Black Mass“) este aproape de nerecunoscut sub formă de profursetki flagrantă, stăpânirea ei de reîncarnare ar putea invidia multor stele din prima magnitudine.

Rolul femeilor - visul de protagonist, care nu are doar un aspect atractiv, dar, de asemenea, o înțelepciune de invidiat, a reușit perfect radiante frumusete exotice Zoe Saldana ( „Avatar“, „Colombiana“, „Gardienii Galaxy“).

Dar cea mai mare surprindere de drepturi de autor a fost dependenta de droguri care conduce secta, Loretta Figgis. Cu rolul unui personaj controversat, El Fanning ("Maleficenta", "demonul neon") sa descurcat cu strălucire. Sora mai mică Dakoty Fanning a reușit să facă o impresie de neșters asupra celor care au vizionat, deși ea a apărut doar în câteva episoade. Tânăra actriță joacă cu adevărat incomparabil.

Toți heroinele filmului, datorită profesionalismului interpreților lor, umple viața cu o poveste destul de standard, determinând spectatorul să se înflorească cu cele mai puternice emoții.

Un roman fără sfârșit fericit: Ben Affleck și Jennifer GarnerUn roman fără sfârșit fericit: Ben Affleck și Jennifer Garner
Ben Affleck: filmografie. Cele mai bune filme cu Ben AffleckBen Affleck: filmografie. Cele mai bune filme cu Ben Affleck