Seria "Detectivi": actori și roluri, complot, recenzii

"Detective" este un film multi-serie produs într-un gen detectiv. Pentru prima dată pe ecrane de televiziune, proiectul a apărut la 3 ianuarie 2006. Din acel moment a fost difuzat pe cel mai popular canal de televiziune - "First". Seria "Detectivi" (Rusia) și-a găsit instantaneu admiratorii. Fanii filmelor de detectivi autohtoni nu au reușit să aprecieze munca similară a scenaristului. Filmul a fost difuzat în timpul săptămânii, seara. La data de 19 septembrie 2011, proiectul creat de regizorul Mark Semenenko, Dmitri Tihonov, Kamil Zakirov, Igor Golovanov, difuzat pe "Channel Five". Scenariștii lucrărilor prezentate au fost: Alexander Molchanov, Alexander Ryzhov, Leonid Ulanovsky, Maria Chepurina.

detectivul serial

Actorii din serie

Filmul a fost foarte interesant datorită piesei selectate. Regizorii au realizat turnarea, care a condus la selectarea celor mai potriviți actori pentru rolurile principale și secundare. Actorul nonprofesional Alexei Nasonov a jucat unul dintre rolurile principale - detectivul privat Alexey Viktorovich. Prin profesie, un om este un polițist și aproape că nu are nimic de-a face cu teatrul.

Al doilea actor principal a fost Igor Lukin. A jucat un rol la fel de important - detectivul Igor Petrovici. De asemenea, el nu are studii educaționale. Ca un asistent detectivi au fost tineri actori ruși: Julia Vayshnur, Serghei Golovin, Ivan Dzhanchatov, Helen Lander, Fedor Girusov Ekaterina Danilova, Iulia Dyuldina.

Elena Llander

E. Lander

Elena Lander este o actriță și prezentator de televiziune care lucrează la televiziunea rusă. Fata este un moscovit nativ. Ea sa născut într-o familie inteligentă și bogată în 1985. Părinții Lenei sunt, de asemenea, oameni asociați cu actorie. Ei au reușit să descopere talentul unui tânăr artist și să-l elibereze în lumină. Ele se angajează să-i învețe pe tineri care acționează.

Fațătoarea actriță rusă, Elena Lander, a reușit să joace rolul de detectiv asistent Lena în film. De la o vârstă fragedă, fata a reușit să decidă asupra profesiei sale viitoare. Actrita din copilărie a visat să lucreze în teatru și să acționeze în filme. Primul rol semnificativ a fost propus de Elena Lander în seria "Ranetki". Din acel moment, fata a găsit fanii ei. Puțin mai târziu, fată a devenit unul dintre personajele cheie din seria TV "Detectivi" (Rusia). Acest proiect a adus actrița o armată suplimentară de fani. În noul rol, fata a reușit să-și demonstreze pe deplin talentul.

serie de detectiv rusia

J. Vaishnur

Julia Vaishnur sa născut în 1985. Fata sa născut în Severomorsk. Aproape imediat ea a decis asupra naturii activităților ei. Din copilăria ei, Julia a văzut un adevărat talent. După școală, ea a intrat imediat în școala de actorie. Vaishnur, datorită aspectului său atrăgător și talentului excelent, a reușit să devină eroina unor astfel de serii TV precum "Ziua Tatyanin", "Trace", "Moscova". Trei stații de cale ferată "," Detectivi "," Lumina și umbra farului ".

Cariera ei a inceput in 2005. În prezent, ea continuă să încânte publicul cu talentul său incredibil. Julia sa născut în cea mai obișnuită familie: mama - contabil, tată - electrician. Fata nu avea bani pentru pregătirea plătită a talentului actorului, așa că nu trebuia să se bazeze decât pe talentul ei. Actrita a fost de două ori căsătorită. A doua oară sa căsătorit cu regizorul seriei "Next". Căsătoria unui cuplu talentat sa dovedit a fi fericită.

I. Lukin

Igor Lukin nu este actor profesionist. În ciuda acestui fapt, el a reușit să joace un rol major în seria "Detectivi". Omul a căzut în rolul principalului personaj din această serie - detectivul Igor Lukin.

Omul sa născut în 1965, după ce și-a terminat studiile la școală, a absolvit școala pentru bucătari, apoi a lucrat în poliție. Lukin este un pensionar major, deci era destul de ușor să te obișnuiești cu rolul propus. A jucat rolul său cu mare talent pentru mai multe sezoane din serie și a fost văzut în alte patru proiecte de televiziune. Actorul neprofesionist și-a găsit rapid fani, ceea ce îi încurajează pe scriitori să-l implice în muncă în noi proiecte creative.

Din jocul personajului principal al seriei va depinde de soarta sa viitoare. Directorii proiectului au acordat o atenție deosebită selecției personajelor principale, iar Igor a fost capabil să-i convingă că era persoana care trebuia să devină un personaj-cheie.

Julia Vaishnur

I. Dzhanchatov

Ivan sa întâmplat să joace în serial un rol secundar, un asistent unui detectiv privat. Ivan Dzhanchatov sa născut la 19 decembrie 1982. Un om în timpul carierei sale a jucat în trei proiecte de directori.

Dzhanchatov este un moscovit indigen. După absolvire a școlii a absolvit Universitatea de Studii Economice din București. Această educație a ajutat băiatul să-și realizeze visul și să devină actor. Primul său rol semnificativ a fost jucat în seria "Golden Guys". Denumirea acestui proiect la ajutat să aibă loc ca actor. Puțin mai târziu, Ivan a fost văzut în seria TV "Detectivi". În acest domeniu, actorul a fost, de asemenea, capabil să-și demonstreze talentul și să-și câștige noi fani. Omul a reușit să obțină simpatie pentru spectator și să-și câștige favoarea.

Alexey Nasonov

Acest actor din seria "Detectivi" sa născut la 14 noiembrie 1967. Este locuitor din Moscova. Doisprezece ani omul a servit în cadrul Ministerului Afacerilor Interne. După absolvire, Alex a încercat să studieze în specialitatea "construcția elicopterelor", dar a fost în serviciu în forțele rachetelor. În tinerețe, un bărbat a absolvit școala de artă. În proiectul "Detectivi" el a intrat complet accidental.

A fost mult mai ușor pentru el să devină actor al seriei, deoarece Nasonov a fost dus la rolul principal fără a fi turnat. Unul dintre regizori a fost familiarizat personal cu el. Omul a primit rolul principal, în care a interpretat un detectiv cu experiență, dezvăluind cele mai complicate crime. Nasonov era încrezător că poate juca cu succes rolul propus, deoarece este foarte bine cunoscut în cazul poliției și poate face filmul mai realist. În acest sens, aspiranții filmează proiectul.

Igor Lukin

Serghei Golovin

Serghei Golovin este un actor tânăr care tocmai și-a început cariera profesională. În timp ce în contul său numai o singură lucrare în proiectul "Detectivi". Un tânăr a absolvit recent Universitatea de Stat din Moscova cu diplomă în jurnalism. După absolvire a lucrat ca editor, corespondent și gazdă TV. Este un participant regulat al programului "12 spectatori răi".

Tânărul este încă în căutarea locului cel mai potrivit pentru el însuși în industria cinematografică. În proiectul prezentat, a jucat rolul de detectiv șef adjunct. Această serie a fost punctul de plecare în cariera unui actor tânăr.

Fedor Girusov

Fedor Girusov este unul dintre cei mai populari actori din cinematografia rusă. Omul sa născut 12 februarie 1980 an. Pentru cei 37 de ani, actorul serialului "Detectives" a reușit să joace în 17 filme. Fiecare dintre proiecte a adus faima faimosului artist talentat. Prima lucrare, în care a luat parte tânărul actor, este episodul "Ora de Volkov - 5". În seria "Detective", actorul a jucat un rol secundar - asistent detectiv. În rolurile cheie Girusov nu a trebuit încă să joace. Totuși, chiar și pentru rolurile jucate, omul a început să învețe.

serie de detectivi 2006 2016

Ekaterina Danilova

Fata sa născut la 5 ianuarie 1989. Pentru cei 28 de ani, ea a reușit să facă o carieră în actorie. Katya sa născut la Moscova, într-o familie cu un venit mediu. Părinții fetei erau departe de a acționa și nu au putut să o ajute să intre într-un colegiu care acționa. Danilova a trebuit să obțină în mod independent succes în lumea artei.

Încă din copilărie a fost distinsă pentru arta ei. Vocea și dragostea lui Katya de a interpreta pe scenă au fost observate de către profesorii ei. De-a lungul timpului, talentul ei, Danilova, a fost capabil să demonstreze pe scenă. Catherine a jucat în 13 filme. Acestea includ casetele: "În numele iubirii", "Între cele două lumini", "ES", "Salvați șeful".

Recenzii serialele TV "Detective" nu sunt foarte eulogioase. Potrivit spectatorilor, se poate concluziona că proiectul are multe deficiențe. Interesul pentru acest film a atras doar un număr mic de persoane. Seria a fost destul de banală.

Directorii numărau, datorită prezenței în film a unor profesioniști în uniformă, pentru a atrage atenția cinefililor, dar totul sa dovedit a fi complet diferit. Actorii non-profesioniști din seria "Detectivi" nu au reușit să facă față jocului, ceea ce a transformat proiectul într-un film plictisitor. Un astfel de film poate distrage atenția unei persoane de la apăsarea unor probleme. Scena neobișnuită a seriei va atrage atenția celor care sunt obosiți de ziua de lucru. Un film de acest tip nu se pretinde a fi un premiu de film, deoarece calitatea unei astfel de benzi este destul de scăzută. Fanii detectivilor interesanți nu găsesc nimic atrăgător în banda prezentată.

Criticii de film au lăsat, de asemenea, despre serialul de televiziune "Detectivi", care nu sunt cu adevărat laudative. Sa remarcat acompaniamentul muzical fără succes, jocul neprofesional al actorilor, neajunsurile liniilor parcelei. Dar, în general,Nu au existat opinii categoric negative. Deci puteți vedea seriile de dezvoltare generală.

serie de recenzii de detectivi

Directorul serialului

Deasupra filmului funcționa o întreagă categorie de producători de filme. Împreună, această echipă creatoare a reușit să creeze un film care sa îndrăgostit repede de spectator.

Principalul regizor al seriei "Detectivi" - Mark Semenenok. Acesta este cel care deține creditul principal pentru crearea acestui film. Omul sa născut la 16 februarie 1970 în orașul Ryazan. Când era tânăr, a intrat în Academia din St. Petersburg și a devenit un regizor popular.

Dmitry Tikhon - regizor și scenarist - sa născut la 11 martie 1975. În anii carierei sale a creat patru lucrări. Erau înregistrările: "Martorii", "Detectivul districtual", "Trace", "Detectivii", "Valery Obodzinsky. O mărturisire necunoscută. "

Kamil Zakirov este un renumit director al Uzbekistanului. Sa născut în 1974. Familia omului a aparținut unui număr de oameni inteligenți. Tatăl directorului a fost angajat al Ministerului Afacerilor Interne, iar mama sa a fost profesoară la conservator. Ei i-au oferit lui Camille o excelentă educație. În timpul carierei sale, scenaristul a creat 12 picturi populare.

Igor Golovanov sa născut 27 martie 1974. Este actor al Teatrului pentru Tineretul Ryazan. Omul a luat parte la crearea unui mare număr de filme. Un regizor talentat a prezentat lumii un filmotrăvitoare, care au fost apreciate de spectator.

Seria "Detectivi": câte anotimpuri

În curtea telespectatorilor, filmul a fost lansat în 2006. Directorii au demonstrat apoi primul sezon al seriei. Apoi scriitorii nu știau încă că proiectul pe care l-au creat ar fi foarte profitabil. Filmul a dat fondatorilor sume mari de bani. De mult timp fără să se gândească, creatorii seriei au început să tragă cel de-al doilea sezon. În ceea ce privește indicatorii săi, a fost mult mai reușit decât primul. Și sa întâmplat.

Până în prezent, scenariștii au lansat zece sezoane din serie. Sezoanele finale nu mai sunt profitabile, astfel încât în ​​2016 proiectul a fost închis. Publicul principal al seriei a fost femeile cu vârste cuprinse între 25 și 59 de ani. Aceste cifre au fost remarcate în ultimele sezoane ale filmului. Cu privire la continuarea filmului, regizorii nu spun nimic încă.

Seria "Detectivi": complotul

Principala caracteristică a filmului este că principalii actori nu sunt actori profesioniști, ci operatori reali, care sunt bine pregătiți în această activitate. Potrivit scriitorilor, acești oameni vor putea să joace rolurile principale, deoarece știu perfect ce înseamnă să fii detectiv. Toți actorii din acest film joacă personaje sub propriile lor nume. Acest lucru ar trebui să-i ajute să se obișnuiască mai bine cu rolul și să transmită cel mai precis spectatorului esența activității poliției.

Linia de complot din seria "Detectivi" (2006 - 2016) se răsucește în jurul unei agenții private de detectivi. Oamenii se îndreaptă către acești eroi atunci când au nevoie de ajutor de la polițiști, dar nu se pot adresa organelor de drept. Acest lucru se poate datora căutării martorilor care pot indica un criminal adevărat în instanță. De asemenea, acest grup de oameni investighează crimele, pe care agențiile obișnuite de aplicare a legii pur și simplu nu le pot dezvălui. Deseori, investigațiile vizează găsirea persoanelor dispărute.

Detectivii intenționează să-și facă bine treaba, deoarece primesc comisioane bune pentru un rezultat pozitiv. Clienții se așteaptă ca detectivii să aibă un rezultat calitativ și să răspundă la întrebarea adresată de aceștia. Fiecare serie va fi dedicată unei povesti separate. Agenția de detectivi va prelua sarcinile cele mai dificile și aproape imposibile. La sfârșitul fiecărei serii, personajele reprezintă o imagine logică a infracțiunii comise și indică clientul în numele infractorului. Faptele colectate de detectivi îi ajută pe polițiști să pună persoana vinovată în spatele gratiilor.

"Young wolfhound": actori care au jucat în film"Young wolfhound": actori care au jucat în film
Seria "Fortune-telling on candles". Actori ai filmului "Ghicitul pe lumanari"Seria "Fortune-telling on candles". Actori ai filmului "Ghicitul pe lumanari"
`Just Jackson` - actori și trăsături ale filmului`Just Jackson` - actori și trăsături ale filmului