Serial `Sex and the City`: actori, complot, regizor, recenzii

"Sex and the City" - această serie senzatională, care a ieșit din 1998 până în 2004. O melodrama bine cunoscută a comediei a însoțit viețile a milioane de fani din întreaga lume, ajutându-i să crească și să învețe despre o lume serioasă și complexă. Să deschidem voalul faimoasei adaptări multi-ecran a Sexului și a orașului și să învățăm toate secretele actorilor.

poveste

sex în orașul mare

Cele patru personaje principale trăiesc într-o imensă metropola americană - New York. Orașul de speranțe și de visuri mari cu toată revolta de culori oferă încredere și excentricitate fetelor. Vârsta lor se apropie de râvna celor 30 de ani, dar nici una dintre prietene nu putea să-și construiască viața personală. Povestea este răsucit în jurul fiecărui sex de caractere și seria de oraș, în cazul în care acestea sunt în mod constant se confruntă cu dragoste, intrigi, mister și dramă. Vizitatorul pentru șase sezoane poate urmări lupta lungă a femeilor de succes și frumoase pentru dreptul la fericirea simplă a femeilor. Și ce este necesar pentru asta? Taxe în magazine de cafea confortabile, dragoste la prima vedere, acte erupții cutanate și, desigur, sex ocazional.

Activitatea directorului

Michael Patrick King - directorul "Sex și orașul". A început să lucreze la seria senzațională, scenariul căruia a fost scris pe baza romanului eponim al lui Candace Bushnell. Apropo, ea a creat complotul adaptat al adaptării filmului, folosind cartea celebră.

Michael Patrick King a participa pe deplin în imaginea de mai multe mișcare de timp și efort investiții, nu numai în calitate de director, ci și în calitate de producător executiv și scenarist. Mai târziu, când o bombă la finala mondială de-al șaselea sezon, Michael a crezut despre filmarea unui film de lung-metraj, care a fost pus în practică de două ori. Într-un interviu acordat în 2014 directorul a recunoscut că el a fost gata să ia o a treia imagine a personajului principal Carrie Bradshaw, dar până în prezent doar ghici că e adevărat sau un alt ziar „rață“.

Premii, nominalizări și premii

Timp de șapte ani de la seria "Sex and the City", actorii și întregul echipaj au colectat mai mult de 10 premii, iar acest lucru nu ia în calcul nominalizările. Eroine celebre, frumoase și feminine au luat atât Globul de Aur, cât și Emmy. Criticii au recunoscut în mod repetat Sarah Jessica Parker, Kim Cattrall, Cynthia Nixon una dintre cele mai bune actrițe din secolul XX și XXI. Și chiar este. Timp de șase sezoane Film despre o adaptare de film este atât de iubit de publicul din întreaga lume, că citatele din fiecare episod învățate pe de rost, fata a vrut să devină la fel de grațios și frumos ca eroina de serie.
sex în orașul mare 1 sezonDe ce toate acestea au condus? În plus, arată „Sex and the City“ a câștigat independența și a devenit un film complet de două ori, iar apoi povestea lui Carrie Bradshaw a fost reînviat în popularul serial de televiziune „The Carrie Diaries“.

Recenzile despre "Sex și oraș" diferă între ele, în ciuda popularității la nivel mondial a adaptării filmului. Potrivit portalului „kinopoisk“, seria a câștigat șapte al firmei, dar asta nu-l oprească pentru a obține o armată de urâtori și agitatori. După filmare nu este numit - pentru mintea fragile erotic, pornografie plin de farmec pe coperta lucioasă, libidoul se ocupa metropola se referă. Cu toate acestea, seria introduce spectatorul la valorile familiei, la complexe, la lupta cu sinele interior, realitatea și realitatea. Să descoperim scurte recenzii și comentarii despre "Sex în oraș":

• Serii preferate și de inspirație, care nu se pot plictisi.
  • În creștere, începi să înțelegi eroinele. Acum, acțiunile lor nu par ciudate sau prostești, ci, dimpotrivă, par a fi justificate. Uneori personajele seriei sunt jalnice și este foarte greu să te uiți fără lacrimi.
  • Umorul este subtil, există un semn de sarcasm, care învață să fie în alertă toată ziua.

Sarah Jessica Parker

sex în opinia orașelor mari

De la sezonul 1 din "Sex and the City", privitorul observă povestea personajului principal - Carrie Bradshaw, interpretat de celebra actrita Sarah Jessica Parker. Prezentarea seriei este unică și a fost urmată de alte drame de mai multe ore, cum ar fi "Disperate Housewives". Particularitatea versiunii de ecran este că fiecare episod este sunat de către vorbitor, și anume vocea lui Carrie, din care povestea este relatată. Acestea nu sunt monologuri goale și prostești, ci discursuri filosofice semnificative care se referă la un subiect important - relația dintre o femeie și un bărbat. Spectatorul află că Sarah Jessica Parker în „Sex and the City“ este un popular jurnalist ziar din New York, astfel încât toate conversațiile din spatele analfabete și interesante.

Carrie Bradshaw vrea să știe dragostea adevărată, dar nu are încredere în bărbați, pentru că în toată viața ei a fost deseori dezamăgită. Acum, femeia preferă numai sexul, mai ales pentru sănătate și satisfacție de sine. Și oricine dorește ceva mai mult de la Carrie și rămâne fără nimic. Motivul este simplu și constă în faptul că eroina lui Sarah Jessica Parker este atât de obișnuită să trăiască în plăcere, încât nu are nevoie nici de copii, nici de viața de familie. Ea este mulțumită de viața chic, atenția bărbaților, romane interesante și seara confortabilă în cercul iubitelor ei prieteni.

Kim Cattrall

În "Sex in the City" actrita a jucat o fata relaxata, sexy si energica Samantha. Personajul principal - un prototip al unei mondene de succes, a cărui viață are tot ce vrei: casa mare, de afaceri promovate, brand și articole de moda, bijuterii scumpe. În ciuda faptului că Samantha a reușit să rupă o bucată de tort fată de diamant nu pot găsi locul lor în arena de dragoste.
sexul și orașul Din această cauză, eroina Kim Cattrall se aruncă literalmente în perversiuni, încercând toate cele mai noi cu diferiți parteneri. Pentru ea, valorile familiale nu există, precum și planurile de a avea copii, un soț și câțiva câini în viitor. În jurul lui Samantha există un adevărat paradis, țesut din restaurante rafinate, concerte patos și cluburi la modă.

Christine Davis

Actrita a jucat o Charlotte romantica si amoroasa. Christine Davis în "Sex in the City" ar fi trebuit să arate o eroină naivă și visatoare, care are complexe cu privire la adecvarea lor pentru viața de familie. Charlotte este gata să se dedice soțului și copiilor ei, dar nu există un partener potrivit în mediul ei. Pe ecran, spectatorul cunoaște de două ori soțul eroinei, dar, așa cum se întâmplă de obicei în melodramele, fata de pe teren nu poate avea copii. Când heroina Christine Davis află vestea teribilă pentru ea, ea ia o decizie serioasă.

kim cattrall sex în mare

Charlotte trebuie să înțeleagă că este important pentru ea: să continue să viseze despre o familie și să caute un soț credincios sau să se bucure de singurătate, permițându-i să se întrebe cu prima persoană de pe linie.

Cynthia Nixon

Frumoasă, fatală, dorită eroină, care se distinge prin aroganța și bombastul ei. De la 1 sezon în „Sex and the City“, ne uitam o actrita Cynthia Nixon, leoaica de foc, pentru care valorile familiale - nu mai mult de o mână de cenușă. Scopul ei principal în viață este o carieră și nimic mai mult. Dar, pentru că arată drame multiseriare, nu se poate renunța la viață, altfel se vor face cele mai grave temeri. Cu aceasta sa întâlnit eroina seriei Miranda. Fiind un adversar înflăcărat al copiilor, Miranda este însărcinată cu un accident absurd și în cele din urmă dă naștere unui băiat. Dragostea unei mame nu este eroina, precum și adoptarea de copil, așa că mută toate obligațiile pe bona. Timp de șapte ani am văzut lupta Miranda pentru dreptul de a fi liber, dar copilul ei nu îi permite acesteia să continue pe deplin viața veche și lipsită de griji pentru propria lui plăcere.

sara jessica parker sex în mare

Principala caracteristică a seriei este că distribuția era la cel mai înalt nivel. Sarah Jessica Parker și alte actrițe au reușit să transmită lumea reală a femeilor moderne în zone metropolitane uriașe, unde cariera și divertismentul sunt mai presus de toate.

Caracterele secundare

Cel mai surprinzător lucru este că toți actorii secundari ai seriei "Sex și orașul" - bărbați (cu excepția câtorva). În filme au luat parte atât de cunoscuți ca Kyle McLachlan (interpretat de Treya Mak Dugala), Chris Noth (a jucat rolul domnului Big) și David Eigenberg (încorporat pe imaginea macaralei lui Steve Brady).

Caracterele secundare care au afectat povestea din serie:

• Willie Garzon (Stanford Blatch);
  • John Corbett (Aidan Shaw);
  • Evan Handler (Harry Goldenblatt);
  • Mikhail Baryshnikov (Alexandru Petrovski);
  • Sean Palmer (Marcus);
  • Blair Andrewwood (Dr. Robert Leeds).

Primul film de lung metraj

În film, au luat parte actorii seriei "Sex și orașul", dar acest lucru nu este surprinzător. Premiera melodramei comedice a avut loc în 2008. Prima parte a filmului și-a întors imediat fanii în anii glorioși când seria a fost lansată. Adaptarea ecranului a fost recunoscută de public și evaluată de critici. În prima parte a filmului, spectatorul va observa continuarea faimoasei povestiri despre Carrie Bradshaw și prietenii ei. Numai parcela se desfasoara dupa un timp.
sexul în complotul orașului mare

În film, puteți vedea cum eroina lui Sarah Jessica Parker și-a găsit dragostea și, împreună cu asta, muzhina a construit un cuib de familie impresionant. Relația lor sa învârtit atât de mult încât Carrie decide să se căsătorească cu una aleasă. Samantha sa mutat din New York într-un oraș la fel de mare - Los Angeles, unde a întâlnit un actor sexual. Miranda, în ciuda atitudinii ei categorice față de familie, sa căsătorit cu Steve, își ridică fiul. Charlotte, o femeie naivă și de vis, nu a reușit niciodată să găsească tovarășul potrivit, așa că rămâne singură, așteptând prințul minunat. Parcela primei părți a adaptării filmului este răsucită, astfel încât nunta lui Carrie este amenințată de vina lui Miranda. Va fi o nuntă sau va decide Carrie ales că un pas atât de serios nu este pentru el?

A doua parte a filmului senzațional

La filmare au participat actorii serialului "Sex and the City". Vizitatorul va putea observa continuarea celebrului articol și va afla ce se întâmplă cu cei care anterior au evitat legăturile de familie. Din prima parte, am aflat că a avut loc nunta lui Carrie și Biga, iar frumoasa eroină a fost de acord să devină soție. Cu toate acestea, nu totul este atât de dulce și fata se confruntă cu noi probleme care apar adesea în cuplurile căsătorite în viața de zi cu zi.
sex în directorul orașului mare

Cea de-a doua parte a filmului de lung metraj ne duce într-un paradis cu patru prieteni care vor trebui să-și dea seama și să-și desfășoare propriile investigații. Femeile vor trebui să învețe ce este maternitatea, fericirea familiei, căsnicia puternică. În ciuda ratingurilor scăzute, fanii așteptau întreaga lume. Acum rămâne să se vadă dacă va fi a treia parte a adaptabilității filmului aclamat?

Într-un interviu, Michael Patrick King a spus că data de lansare a "Sex and the City 3" a fost stabilit pentru 2018, dar din cauza unui conflict de Warner Bros. și Kim Cattrall, proiectul a fost înghețat. Motivul este simplu: actrița a decis să profite de popularitatea filmului și de rolul său de neînlocuit, care a prezentat un ultimatum. Catrall a indicat că va participa la filmări dacă i-ar fi permis să promoveze proiectele sale de regizor în numele studioului Warner Bros. Compania a răspuns negativ la ultimatumul actriței, în ciuda faptului că toți participanții la ciclu au dat consimțământul de a participa la împușcături.

"Carrie`s Diaries"

Terenul de „Sex and the City“ este atat de placut de public, regizorul a decis să se retragă Amy Hekerlind serie absolut unic despre Carrie Bradshaw. Premiera seriei pilot "Diaries of Carrie" a avut loc în 2013. Această imagine povestește despre eroina din zilele tinereții ei, când au existat situații de viață diferite care au dus la dezamăgire și drama. Vizitatorul poate observa apariția personalității faimoase a lui Carrie și poate învăța despre prima ei iubire, prima aventură și experiență sexuală.

Sexul și orașul sunt o serie de generații. Privind experiențele și problemele personajelor principale, am învățat să ne distingem de dreptul inutil. Fiecare episod, deși este plin de feminitate, senzualitate și sexualitate, dar nu este un erotism care nu poate fi demonstrat adolescenților. Seria reflectă numai lumea reală, în care nu numai iubirea, familia, copiii și relațiile joacă un rol important, ci și sexul.

O serie de tip "Disperate Housewives" - pe care să o vezi?O serie de tip "Disperate Housewives" - pe care să o vezi?
Seria TV "A zecea împărăție": actori, un complot și date interesante despre împușcăturiSeria TV "A zecea împărăție": actori, un complot și date interesante despre împușcături
Seria "terapie generală 2", actori. Terapia generală 2: poveste și personajeSeria "terapie generală 2", actori. Terapia generală 2: poveste și personaje