"Un război" (filmul 2010): actori, rezumat, gen, recenzii

În 2010, ecranul a filmat filmul One War al lui Vera Glagoleva. Genul filmului este drama. El povestește despre evenimentele din ultimele zile ale războiului. Filmul a primit mai multe premii. Dar în Rusia nu a fost anunțat în mod special. Tema Marelui Război Patriotic este inepuizabilă, în istoria războiului și astăzi există încă multe locuri goale. Soarta femeilor care au născut copii de la invadatorii germani, spune filmul "Un război" (2010). Actorii din imagine nu sunt bine cunoscuți publicului, dar acest lucru nu sa oprit pentru a deveni acest film senzațional. Apropo, premiera a avut loc in 2009, dar pe ecrane largi a aparut abia in 2010. Prin urmare, ei spun: filmul "Un război" în 2010.

un film de război 2010 actori

poveste

Câte femei sovietice au avut contact cu soldații și ofițerii germani în timpul războiului? Statisticile nu sunt Acesta oferă răspundeți la această întrebare. Dar este cunoscut, printre femeile care au născut copii de la invadatori, foarte puțini oameni, a făcut-o din proprie voință liberă. De regulă, au devenit victime ale violenței. Există încă o opțiune. Femeile aveau relații cu germanii pentru a-și hrăni copiii care muriseră de foame.

Au fost ocazii când fetele și-au legat în mod voluntar relațiile cu Hitleriții. Pentru dragoste mare. Dar astfel de cazuri sunt rare, deoarece sunt prea puternice era patriotism Omul sovietic. Indiferent de ceea ce a determinat o femeie să aibă o relație intimă cu un german, ei ei așteptau legături, tabere și, desigur, dispreț public. Copiii au fost trimiși în orfelinate. Acestea sunt acestea "dușmani ai poporului"- personajele din film "Un război" (2010). Vom sublinia conținutul de mai jos, dar acum să vorbim despre eroii casetei.

Mikhail Khmurov

Maxim Prokhorov

Lacul Ladoga. Răcită în mai 1945. Maior NKVD Maxim Prokhorov flotoare cu barca pe lac pe o insulă locuită de o femeie cu o jumatate de rasa de copii, sau așa cum au fost numite apoi, "Niemczyk". Însoțitor Prohorov - bătrânul Mihalych - conduce o conversație neîngrijită despre viață, moarte și suflet. Numai în "dreapta" Filmele sovietice ne spun despre durerea universală. De fapt, este pentru toată lumea lui. Despre telespectatori vor afla mai târziu telespectatorii Maxim Prokhorov. Marele NKVD - protagonistul filmului "Un război" (2010). actor, care a îndeplinit acest rol, -M. posomorât.

One War Movie 2010 sumar

Carp Nichiporuk

Pe chei apare un bărbat chinuit într-un sacou căptușit. Acesta este capitanul de benzi desenate Carp Nichiporuk, un alt personaj de film "Un război" (2010). Actorul care a cântat vechiul războinic, - iubit de mulți Alexander Baluiev. pentru Nichiporuk sosirea ofițerului este o surpriză totală. El se întâlnește Prokhorov, iar câteva minute mai târziu află de la el că a sosit pe insulă cu scopul de a evacua coloniști. Aici trebuie să organizăm o bază militară.

Anterior, pe o insulă fără nume, erau multe femei cu copii. Aproape toți au fost scosi mai mult în februarie. Sunt doar cinci. Toți sunt din teritoriile ocupate și copiii lor de la soldații germani. Despre toate astea afla Prochorov din Karp. Căpitanul este preocupat de soarta femeilor. A petrecut prea mult timp cu ei pe această insulă străină, pentru a fi indiferenți față de soarta lor. În plus, unul dintre ei are Nichiporuk roman. Este ușor să ghici că femeile vor fi trimise la tabere și, cel mai important, vor fi separate de copiii lor.

Prokhorov a sosit pe insulă pe 8 mai. deja al 10-lea trebuie să ia femeile de aici. Astfel, doar aproximativ două zile de la viața locuitorilor insulei este relatată de film „Unul războiul" (2010). actori în film sunt implicate puțin cunoscut, cu excepția Baluev, Gloomy, Surkov. Dar toți au jucat excelent.

femei

Ei trăiesc în corturi, lucrează din zori până la seară, se uită încet la copii. Dintre produsele pe care le au aici sunt doar pești. Înprobabilitatea, aceste femei sunt mult mai bune aici decât în ​​satele și orașele lor natale. Nu există nicio insulă acuzații și dispreț, ura și bucuria. Iată o singură soartă.

un film de război 2010 director

Anna

Sub maiorul Karp țipă la femei, încercând în orice mod să-i diminueze soarta. Anna pe insulă a fost greșită, pentru că copil a născut nu din partea invadatorului, ci din partea pilotului sovietic, dar ea a fost defăimată de oamenii răi. Despre asta, Karp îi spune ofițerului NKVD, dar el răspunde: "Nu există astfel de erori". Va trece puțin timp, și Prohorov afla, că există erori, chiar și cele mai crude și ireparabile. Dar va fi mai târziu.

În timpul ocupației, Anna sa ascuns ei casa unui pilot sovietic. Nimeni nu știa despre existența lui. Dacă germanii vor deveni conștienți, vor fi spânzurați și ei, și el. Când pilotul sa recuperat de la rănire, fata la condus în pădure: ea o voia plecat partizanilor. Dar brusc bombardamentul a început. Pilotul a fost ucis de o rachetă sovietică, iar Anna, cine după câteva luni i-au dat naștere copil, acuzat de ajutorarea fasciștilor. Vecinul a raportat autorităților competente că fată se presupune "a supraviețuit copil" de la germană. Și nu au înțeles-o, au trimis-o pe Anna la insulă înainte de proces.

un review de război

Natasha

Când a început războiul, a fost mai mult scolarita. Nu avea timp să devină membru al Ligii Comuniste Tinere, și a păstrat o mică pictogramă pentru viața ei scurtă. Natasha este o fată entuziast, naiv, visator. Ea este singura dintre locuitorii insulei dând nașterecopil de la germană la voință. În timpul ocupației, Natasha la întâlnit pe Hans, care, potrivit lui ei Cu cuvinte, ca și ea, urăște războiul. Fata este sigură că nimeni altcineva nu o va iubi și nu va putea niciodată. Sentimentul pe care la simțit pentru inamic era extraordinar și foarte puternic.

În ciuda faptului că "interzis" dragoste condusă ei pe insula, unde torturile încep tocmai, Hans întotdeauna își amintește cu un zâmbet fericit pe față. Natasha visează după război să meargă la Moscova și să devină actriță. Ea, spre deosebire de alte femei, nu înțelege cât de teribil ei destin.

Maroussia

Sa căsătorit cu puțin timp înainte de război. Nu erau copii. Marușia îi aștepta soțul de pe front și îi scrisese scrisori, dar de îndată ce germanii au venit în sat, viața ei sa întors. Liderul arienilor a fost prins de ideea maniacală a purității rasei. Chiar și o lege a apărut, potrivit căreia un german nemulțumit nu are dreptul să intre într-o relație intimă cu un reprezentant al unei alte națiuni. Invadatorii, după cum știți, au încălcat această lege. Victimele erau simple fete sovietice, cum ar fi Maroussia. O dată pe insulă, a continuat să scrie scrisori soțului ei, care, știa ea, nu ar trimite niciodată scrisori pe front.

un război al lui Alexander Baluiev

Shura

Aceasta este cea mai veche dintre femei. Shura este foarte corectă, bună, îngrijită. În ziua sosirii majorului, Marusya are o defecțiune nervoasă. Ea ia un topor și lacrimile în cort. Shura merge la ofițerul NKVD pentru a cere iertare fetei. Apoi își spune povestea. În timpul războiului ei copiii erau plini de foame. Cu Shura germană contactat pentru a le salva de la moarte.

Nina

E cu această femeie asta Carp roman. Nina vine din regiunea Smolensk. În timpul ocupației din ei acasă stabilit germani. Unul dintre ei a violat-o pe Nina. În sat exista o femeie care a strangulat propriul copil, nascut dintr-un invadator. Nina era sigură că ar face același lucru. Dar când a apărut Vera, nu se putea face. Acum așteaptă copilul de la căpitanul comisiei.

Maiorul Prohhorov nu se simte milos pentru nici una dintre femei. Deja la sfârșitul războiului a fost rănit, a vrut să se întoarcă pe front. Dar a fost refuzat și trimis pe insulă. Pentru Prohorov, războiul nu sa încheiat: germanii i-au ucis soția și copilul. De aceea a încercat din nou sub gloanțe - a vrut răzbunare.

un război natalia surkova

Ziua Victoriei

La ora trei dimineața, majorul pornește radioul. O voce cunoscută tuturor anunță predarea trucurilor fasciste. Carp merge în cort pentru femei și informează veștile mult așteptate. Victorie toată lumea este fericită. Numai un mare este nemulțumit: el nu a avut timp să se răzbune. Femeile organizează o sărbătoare modestă în onoarea victoriei. Invitați majuscul la masă, dar refuză arogant. Apoi Marousi are o altă defecțiune nervoasă.

În acel moment, ea își dă seama că niciodată nu se întorc acasă, și în curând toate acestea vor fi trimiși în lagăre, nu regret, chiar și copiii mici. Fata strigă în fața ofițerului: "soții și surori ei nu au protejat propriile lor, asa ca invata cum sa regret!" - și se aruncă în apă. Majorul a sărit după ea, dar a fost prea târziu. Marusya sa pierdut. ei a fost îngropat în aceeași zi.

Vechi credincioși

Se știa că trăiesc undeva în pădure. Vechii credincioși au văzut doar o singură dată. Într-una din conversații, principalul îi spune lui Karp că acești oameni nu vor interveni. Este necesar să se limpezească teritoriul numai pe insulă. Apoi căpitanul vine cu o idee - trimiteți femeilor vechilor credincioși. așa el o face. În zorii zilei de 10 mai, căpitanul stă cu femeile într-o barcă. Dintr-o dată Prohohorov se trezește și este la țărm.

În momentul apariției majorei, fiica decedatului Marousi, cine mai mult nu a avut timp să pună într-o barcă, brusc fuge. Își amintește că a rămas ei mama și nu vrea să meargă fără ea. Fata se duce la Prohorov, dar el, spre surprinderea femeilor, trimite ei înapoi la barcă și se lasă la revedere unei mici mingi de cauciuc. Creditele finale spun că principalul a fost împușcat în luna mai a aceluiași an.

un război anna nahapetova

actori

Principalul rol mascul a fost jucat de Alexander Baluiev. Majorul a jucat Michael posomorât. În film "Un război" Anna Nahapetova- fiica lui Vera Glagoleva - a jucat rolul lui Anna. În film, Natalia Surkova, Natalia Kudryashova, Julia Melnikova, Ksenia Surkova, Fedor Koposov. tineri actori filmul "Un război" (2010): Ivan Kondratiev, Andrei Lukin, Igor Shcherbakov, Maria Semenova, Peter Manin, Victoria Malitskaya. Michael posomorât-actor, care este îndepărtată nu numai din limba rusă directori, dar și pentru cele străine. În filmografia sa, mai multe roluri în picturile de la Hollywood.

Alexander Baluiev

"Un război"- Nu este singurul film al lui Vera Glagoleva, în care acest lucru actor. De asemenea, a jucat în filme "comandă", "Două femei". Din cauza asta actor 90 de roluri în cinema. Alexander Baluiev a început cariera la începutul anilor optzeci. Apoi a jucat destul de des în filme, dar faima lui a apărut mult mai târziu.

Este greu de spus care este rolul lui Baluyev cu succes. A jucat personajul principal în seria istorică, bazat pe evenimente reale, -"Jukov". În anul 2004 efectuat cu un film de televiziune "Saga Moscovei". În film "Viața și destinul"actor a creat un film de neuitat Imaginea unui adevărat comunist care într-o zi devine "inamicul poporului". Lucrarea sa a fost remarcată în repetate rânduri de către critici. La festivalul de film "Constellation", Baluiev a primit un premiu pentru rolul său în film "Un război".

Natalia Surkova

Actrita filma în cinema din anii optzeci, dar faima pentru asta nu a apărut cu mult timp în urmă. Natalia Surkova și-a făcut debutul în film "Aici din nou curtea asta". Apoi a jucat în emisiuni TV, inclusiv numărul de "Streets of Lights Broken". Primul rol memorabil al lui Surkov a fost interpretat într-un film de televiziune "Linii de soarta". Pentru lucrările ulterioare ale actriței sunt roluri în astfel de filme "Încăpățit de Soare 2", "Suntem din viitor 2", "insolație", "mare".

Vera Glagoleva

Regizat de filmul "Un război" (2010) este cunoscută în primul rând ca actriță. Vera Glagoleva a jucat cincisprezece roluri în cinema. În 1990, eicălăuzitor debutul. A fost un film "Lumină stricată". Alte imagini ale lui Glagoleva: "comandă", "Întâlniri aleatorii", "Roata Diavolului", "Două femei". Este păcat că această femeie talentată nu mai este cu noi. Din păcate, Vera Glagoleva a decedat pe 16 august 2017 după o boală gravă.

înainte filmare filmul "Un război" ea a colectat de mult timp informații despre femeile care au dat naștere copiilor de la invadatorii germani. Mulți dintre ei erau mai mult sunt în viață. Femeile cu care a vorbit Glagoleva au fost invitate la premieră, dar nici unul nu a venit. Aparent, teama lor nu a plecat astăzi.

un gen de film de război

Modul în care spectatorii au luat filmul "Un război"? Opinii ale filmului nu este atât de mult. Faptul că el a apărut pe ecran într-un fel neobservat și nu a provocat mult entuziasm. Criticii, cu toate acestea, a luat această imagine foarte bine. Filmul a primit o multime de premii la mai multe festivaluri de film din Rusia, Bulgaria, Franța. Filmul premiat Piggy șapte Grand Prix! Alături de ei filmul a primit un premiu de un nume de Frida, numit Yu Premiul Shahin „“ argint barca «și» Gold Star „are premii pentru cel mai bun regizor și cel mai bun cinematografie pentru cea mai buna distributie si cele mai bune de sex feminin și rolurile masculine . După cum se poate vedea, premiile sunt multe. publicul percepe imaginea este bun, chiar și generația tânără, născută în timpul păcii. în film, publicul ca actorii, marea lor joc, tema în sine, a ridicat în film. ceea ce nu e să-i placă publicului în filmul film? greu de spus, deoarece feedback-ul negativ e de ea aproape nici unul.

Filmul sovietic "Oamenii curajoși". Actori ai filmului "Oamenii curajoși"Filmul sovietic "Oamenii curajoși". Actori ai filmului "Oamenii curajoși"
Film preferat "Floare de floarea-soarelui", actori și roluriFilm preferat "Floare de floarea-soarelui", actori și roluri
Filmul "De la mașină". Actori și roluriFilmul "De la mașină". Actori și roluri