Recenzii ale filmului "Crime" (2017): demnitate și defecte

În iulie, postul de televiziune "Rusia 1" au început să apară acțiune-seria "Crime" telepostanovschikom orchestrat Maxim Vasilenko, proiect cunoscut "Ensign Smatko, sau E-al meu" și "Apocalipsa", cu Paul Priluchny ( "major") și Daria Moroz ( " casa cu crini „) în rolurile principale. Potrivit directorului, el nu a putut să refuze de adaptare uimitoare de teatru scandinave și psihodramă istorie complexă care stă la baza scenariului.

Baza produsului intern a fost pus la danezo-suedeză cu mai multe părți TV filmul „Murder“, a câștigat popularitate imensă, nu numai în Europa, ci și în America, în cazul în care ea versiune de adaptare a formatului. În această etapă, filmul „Crime“ (2017), criticii descriu ca o adaptare textual a scandinave originale, pentru a primi deprimantă gri și aproape fără dinți. Cu toate acestea, o speranță descoperire încă rămâne, în ciuda faptului că episoadele pilot ale unei anumite inițiative din partea creatorilor nu.recenzii despre criminalitatea filmului

Despre povestea fără spoilere

Practic, toate recenziile filmul „crimă“, experții au părăsit cinematograful, a fost supusă unei analize detaliate a componentei de proiect al poveștii. Totul începe cu faptul că personajul principal al Alexandra Moskvina (Daria Moroz) îndeplinește ultimul tur al taxei într-un oraș de provincie la malul mării, înainte de transferul la capital. Din întâmplare răul era în acele zile, există o serie de evenimente perturbatoare - în Scilla găsite articole de îmbrăcăminte pentru femei, a primit o declarație cu privire la dispariția unei fete locale Tatiana, și în cel mai apropiat corpul de apă a găsit mașina încastrată cu un cadavru în portbagaj. Cu experiență operativnitse tot ce ai nevoie pentru a intra rapid în cursul a ceea ce se întâmplă nou venit Andrei Chistyakov (Pavel Priluchny). Bineînțeles, Chistiakova este forțată să rămână, iar între timp ancheta asupra crimei este trasă într-un nod strans, legând strâns viața privată și politică a oligarhilor și studenților locali.

O intriga interesantă este filmul "Crime" (2017). Cine la ucis pe Tanya, recenziile, desigur, sunt tăcute. Autorii indică doar că mulți locali sunt implicați în tragedie, iar divulgarea cazului amenință să devină o adevărată dramă. Fiecare zi operativă nouă este o nouă serie.crime film 2017 comentarii

Practic pentru o hârtie de carbon

Filmul "Crime" cu Daria Moroz nu a fost prea entuziast, poate pentru că nu are un punct culminant unic. Într-adevăr, în unele ramuri ale artei, pentru a îmbunătăți abilitățile artistice, se folosește tehnica de copiere. Metoda are ca scop lustruirea abilităților creatorilor novici, astfel încât ei să absoarbă toată înțelepciunea autorului originalului și apoi să-i individualizeze după dezvoltare.

Dar această tehnică este acceptabilă în pictura, design arhitectural și fotografie, dar nu în cinematografie. Oamenii moderni de televiziune internă și cinematografii parțial urmează destul de des calea cea mai mică rezistență, privând creațiile lor de o stafidă unică.

De aceea, recenzii ale filmului „crimă“, scrisă într-o venă sceptic, numit adaptarea formatului european al seriei în artless rusă și tangibilă simplificată. Cu toate acestea, repetarea succesului proiectului original a fost departe de multe. Adaptarea cel mai de succes, potrivit criticilor lumii, este „Murder“ a canalului Fox |, în cazul în care încearcă Enos M. și J. Kinnaman. Alte încercări nu au reușit să ajungă la nivelul personalităților TV scandinave, inclusiv tipul de produs intern, secvențe video M. Vasilenko.recenzii despre criminalitatea filmului cu admiterea

Principalul snag

Recenzii ale filmului "Crime", principala problemă a fost incompatibilitatea totală a mentalității și a experienței de zi cu zi a audienței. Proiectul lui Vasilenko repetă greșelile a numeroase alte remakeuri rusești ale unor telenovele străine renumite precum "patria" Lugino și "cum am întâlnit-o pe mama ta". Vizitatorul intern pur și simplu nu înțelege modul în care un lucrător portuar își poate permite o mansardă, cum polițiștii noștri pot să respecte standardele Interpol. Dar pentru public, fuzionarea politicii și a afacerilor, intrigile murdare în ajunul alegerilor par autentice.film de crimă 2017 care a ucis recenzii tunete

Atmosferă specială

Dar comentariile despre filmul "Crime" cu Priluchniy laudă vizualizarea seriei. Rolul orașului de pe litoral îndepărtat, în care se desprinde narațiunea, a fost realizat de Kaliningrad. Apropo, în ea mai recent fotografiere a "Plaque" - încă o adaptare, în acest caz de telehit francez a fost finalizată. Datorită caracteristicilor climatice ale locului ales, autorii au reușit să păstreze o atmosferă specială. Vremea și schema de culori sumbre, predominant gri, creează un sentiment deosebit de disperare și devastare, povestile atât de necesare, care stau la baza complotului.crime de film cu recenzii darya frost

Cel mai puternic ansamblu de actori

De asemenea, comentarii despre „crima“ a filmului există un ansamblu exprimate puternic al seriei. Rolurile de conducere sunt jucate de stele reale ale cinematografiei naționale - D. Frost, P. Priluchny, L. Artemyev, A. Smolyakov A. Khmelnitsky, A. Chernyshov, II Kostolevsky, P. Trubiner V. Yumatov și altele. Cu toate acestea, uneori, se pare că actorii constrânge creatorii, copiind puternic nu numai componenta de poveste, dar personajele și imagini. Prin urmare, performanțe excepționale și avem de a nu arăta întreaga gamă de talentul său, și imite actorii scandinavi.

Ca o modalitate de a se asocia cu frumosul

Deși se speră că toate realizatorii nu au încercat în zadar, în ciuda faptului că mulți critica prin imprudență serii, comparând-o cu adaptarea. Dar bărbații americani au îndrăznit să schimbe sfârșitul originalului scandinav. Și formatul rusesc are mult mai multe episoade și, judecând după răspunsuri, mulți îi plac foarte mult. Și în ciuda faptului că primul-ministru a avut deja loc, dispute între telefanatami încă continuă până astăzi. Așa că devine clar dacă să continue proiectul Vasilenko să fie în cele din urmă o copie, repetiție ingenuu, sau scriitorii postului de televiziune „Rusia“ a reușit încă să impresioneze fanii cu discernământ teledetektivov. În orice caz, chiar și în versiunea cea mai deprimant dintre creatorii proiectului evenimentului ar trebui să fie lăudat pentru cel puțin o adaptare. Dintr-o dată privitorul în căutarea „crima“ din Rusia, vrea să-l compare cu European original și începe pentru a vedea cel mai recent? Acesta este, de asemenea, un anumit fel de familiarizării compatrioții pentru a perfecta arta de cinema, si lasa un pic trist și ciudat.

Filmografie a lui Lucy FryFilmografie a lui Lucy Fry
Jennifer Stone: Cariera filmuluiJennifer Stone: Cariera filmului
Filmul "Murder in Orient Express" 2017: actori, complot, lucreaza la filmFilmul "Murder in Orient Express" 2017: actori, complot, lucreaza la film