`Split`: recenzii ale filmului de către spectatori și critici

În luna martie a acestui an, pe ecranele rusești a existat un film regizat de M. Night Shyamalan, numit „Split,“, rolul principal care a jucat bine cunoscutul actor James McAvoy ( „X-Men“, „Atonement“, „Penelope“ și altele.). Filmul era așteptat și, ca orice cinematograf de așteptat, a primit multe dintre cele mai diverse recenzii ale criticilor și spectatorilor. Pe filmul "Split" mai mult - mai târziu.

rezumat

Un tânăr pe nume Kevin Wendell Crumb suferă de o boală numită "personalitate multiplă" - în capul lui sunt imediat 23 de oameni diferiți. Cu toate acestea, nimeni nu știe despre asta, cu excepția psihoterapeutului Kevin, care încearcă să-l ajute, dar fără succes. Kevin încearcă să-și ascundă poziția, încercând să ducă o viață normală. Personalități mai puternice și mai potrivite în capul său controlează cei slabi, agresivi. Cu toate acestea, la un moment dat, totul se schimbă atunci când Kevin (sau, mai degrabă, că personalitatea sa, care la acel moment a luat mintea lui), răpit în parcarea de trei elevele, încuietori lor și deține puterea ...

Billy Milligan

Poate că nu toată lumea știe, dar în 1955 în America, în Miami Beach, sa născut William Stanley Milligan, mai bine cunoscut sub numele de Billy Milligan. Această persoană cu adevărat existentă (a murit în 2014) a suferit de tulburare de personalitate, 24 de oameni s-au adunat în corpul său imediat - atât pozitivi, cât și nu. Diagnosticul medicilor - "personalitate multiplă" - a servit ca o scuză pentru Milligan în instanță, când a fost acuzat de viol și de jaf. El a devenit prima persoana cu boala, care a căzut scurt, iar povestea lui este foarte detaliat și viu descris în romanul său documentar „minților multiple ale lui Billy Milligan“ celebrul scriitor Daniel Keyes.

împărțiți recenzii despre film

Încercarea de a filma opera lui Kiz a fost încercată în mod repetat timp de aproape douăzeci de ani. Înainte de lansarea proiectului de către M. Night Shyamalan, James Cameron a încercat să ajungă la el din diferite unghiuri și David Fincher, și Joel Schumacher. Nimeni nu a reușit însă să facă un film. Shyamalan modificate de mai multe evenimente, a venit cu povestea lui (și este clar, este un film de lung metraj, nu un film biografic), dar dependența de noi Keyes si personalitate inspirat Billy Milligan în „Split,“ este cu siguranta simtit.

Istoria creației

Faptul că directorul american de origine indiană M. Night Shyamalan va face un film în genul "thriller and horror" în conformitate cu propriul său scenariu, a devenit cunoscut chiar la sfârșitul verii 2015. Dar nu toată lumea știa că el a abordat acest proiect de Shyamalan timp de doi ani. În noiembrie, filmările au început cu adevărat. Au trecut greu: regizorul a fost foarte meticulos și a cerut în mod constant o reluare a scenelor, până când rezultatul final îl satisfăcea. În cele din urmă, în conformitate cu propriile sale cuvinte, "Split" a fost cel mai lung film de toate, au fost împușcați, și cel mai dificil.

filme de filme împărțite recenzie de film

Inițial, "Split" urma să devină un film absolut sumbru, complet lipsit de umor, bazat doar pe profunzimea psihologiei umane și a mistificării. Cu toate acestea, dupa ce a gandit cu atentie, regizorul si-a schimbat parerea, datorita caruia filmul are inca note de benzi desenate.

Fapte interesante

1. Pictura este numită "Split", deși nu există un astfel de caracter în ea. Acest lucru nu este însă un nume, în limba engleză, "împărțit" înseamnă "împărțit".
  2. Caracterul principal poartă numele Crumb - din cuvântul englezesc "Crumb" înseamnă "crumbs", "particles", "scraps", ceea ce indică cu siguranță probleme cu memoria personajului.
  3. Filmul are prea puțin de-a face cu povestea reală a lui Billy Milligan, cu excepția, poate, boala și faptul că Billy, la fel ca în cinematică Kevin, a fost, de asemenea, 23 „normală“ persoană și un altul, cel mai important. În film este o fiară, un monstru care este temut, o creatură violentă. Realul Milligan a avut o personalitate de douăzeci și patru, numită Învățător, a unificat ceilalți, și-a adus aminte de acțiunile tuturor și, în cele din urmă, a ajutat-o ​​pe Billy să se îmbunătățească.recenzii separate de critici
  4. Billy Milligan sa îmbolnăvit în copilărie - a avut o viață grea împreună cu băuturile și mâinile de respingere ale tatălui său vitreg, care a violat băiatul de la vârsta de opt ani. Acest moment este bătut în film, cu toate acestea, puțin diferit: Kevin a suferit de violență din partea mamei sale, dar principala fetiță, victimele sale, Casey, a fost supusă violenței de la unchiul ei. Kevin și Casey sunt de parcă ar fi opuși unul altuia: după ce se confruntă cu aceeași situație, se comportă destul de diferit.
  5. Gândindu-se la scenariul filmului, Shyamalan nu intenționa să-l facă pe Kevin chel. Cu toate acestea, el a luat o decizie similară după ce la cunoscut pe James McEvoy, care a fost ras pentru rolul său în filmul "X-Men: Apocalipsa".
  6. Regizorul a jucat în film un rol mic ca gardian în casa psihoterapeutului Kevin.
  7. Comisioanele în SUA s-au ridicat la peste 138 de milioane de dolari, în Rusia - zece milioane, iar în lume - aproape 280 de milioane de dolari.
  8. Recunoscutul regizor James Cameron intenționează să-și retragă propria versiune de poveste a lui Billy Milligan de mult timp. Cu doi ani în urmă, Leonardo DiCaprio a fost numit în rolul principal în proiectul intitulat "Camera aglomerată", dar de atunci nici o veste nu a fost arătată despre imagine.

Rolul principal în film - Kevin Wendell firimituri și tot restul personalității sale (cu toate acestea, privitorul arată doar cinci sau șase dintre ele) - jucat de celebrul actor James McAvoy. Câteva dintre ei a fost o tânără actriță Anya Taylor-Joey, ea a luat rolul uneia dintre fetele răpite, Casey. Pe lângă acestea, filmul a fost prezentat Betty Buckley, Sebastian Arcelus, Neil Huff, Rosemary Howard, Haley Lou Richardson, Jessica Sula și alte vedete. Cu toate acestea, în primul rând în recenziile filmului "Split", a notat în mod unanim lucrarea elegantă a celor două personaje principale.

James McAvoy

Scotsmanul James McEvoy se află în filme de douăzeci de ani, deși el însuși nu este încă de patruzeci de ani. Talentul actorului a subliniat în repetate rânduri de diverse nominalizări și premii ( „Cel mai bun tanar actor“, „Cel mai bun actor“, „Cel mai bun actor britanic de Film Independent“ și altele.). Multe comentarii pozitive asupra filmului "Split" pe "Kinoisko", și în special, este vorba despre jocul McEvoy. Eliminarea „Split,“ James a fost de acord la o dată, însă, că nu este potrivit pentru rolul și selectat: regizorul vazut initial pe site-ul McAvoy Joaquin Phoenix. Din păcate, din fericire, această propunere nu a fost acceptată, astfel încât cei care doresc să se poată bucura de jocul fenomenal al lui McEvoy. Nu în zadar în recenziile publicului despre filmul "Split" se referă la "beneficiul" acestui actor. Cu toate acestea, pentru a juca oameni bolnavi mintal, James nu a fost pentru prima dată - astfel de roluri se află deja în carieră, dar în acest caz pentru prima dată era necesar să se abordeze atât de scrupulos.

împărțit recenzii de filme pe imhoete

În recenziile filmului "Split" despre James, lucrurile cele mai multe sunt pozitive. Oamenii admira jocul lui, spunând că ea a fost „Fermecatoare“, care, în afară de el, se uită la imaginea, și nu există nimic și nimeni, sărbători marea lucrare a actorului cu privire la rolul și el însuși, uimit de modul în care el a fost capabil să se reîncarneze în câteva caractere complet diferite și transmite cu precizie starea de spirit și caracterul fiecăruia. „Este dincolo de“, „el este un geniu“, „el cade în sine dragoste“ - acestea sunt doar câteva dintre spectatori ce scrie pe diverse site-uri web (inclusiv pe „Imhonet“) într-o revizuire a filmului „Split,“.

Marele talent și profesionalismul James McAvoy, printre altele, se reflectă în faptul că pe platoul de filmare, el a rupt mâna, dar nu a vrut să lase în jos echipa a reușit să trage o încă timp de două zile înainte în cele din urmă a mers la spital. Mulți critici la fel, în opinia lor, cel mai interesant lucru din film - uita-te la modul în care se descurcă cu McAvoy sarcina sa. James însuși a recunoscut ulterior că a fost nevoie mai grave, pentru ca el să fie reîncarnat ca o femeie și umbla pe urmele lui. Regizat de M. Night Shyamalan, de asemenea, vorbește despre actorul ca un om poate fi simultan mai multe fațete - și amenințătoare, și de distracție, și atinge. Este această trăsătură și a ajutat la McAvoy atât de mare pentru a juca în „părți“, și a permis să vorbească cu directorul că el teribil de noroc cu rolul principal.

Cu toate acestea, trebuie să adăugați o lingură de gudron, care nu toate recenziile filmului „disociate“, de la criticii și publicul extatice despre joc McAvoy. Unii au spus că actorul nu a putut să se desfășoare pe deplin în film, precum și faptul că există și alți actori care pot fi prezenți în locul lui James (și, prin urmare, jocul nu este prea a eșuat). Poate că prezența răspunsului pozitiv și negativ este bună, astfel încât nimeni nu a rămas indiferent. După cum se spune, gustul, culoarea - marcajele sunt diferite.

Anya Taylor-Joey

Actrita, care a jucat una dintre fetele răpite, Casey, se numește Anya Taylor-Joey. Ea este americană și își începe drumul în cinematografie. A fost filmată la început pe seria TV, a vorbit despre ea după lansarea filmului "The Witch" în 2015, apoi a urmat "Split". Un fapt interesant este faptul că, așa cum, de fapt, nimeni nu a cunoscut încă, Anna nu a fost de acord imediat pentru a trage în „părți“, deși s-ar părea, tinerii artiști ar trebui să înțeleagă orice ofertă.

recenzii split pe film

Într-o revizuire a „Split,“ publicul de film în unanimitate de acord că sarcina înainte de fata a fost grav: să joace într-o pereche cu un cunoscut, a avut loc actorul astfel încât să nu cedeze și pentru el. Dar opinii facut fata cu acest Anja, variază: unii cred că a fost o față de piatră și chiar „mediocru“ joc, cineva - că ea a fost în măsură să demonstreze dezvăluirea personalitatea personajului. Cu toate acestea, ambele sunt de acord că, pe fundalul celorlalte două fete, jocul actriței iese în evidență în bine, poate pentru că i se dă mult mai mult timp.

Directorul însuși crede că, ca și cu James McEvoy, cu Anya Taylor-Joy, a fost norocos și, în viitor, își prezice cariera ca actriță de succes.

"Split": recenzii ale filmului

Recenziile despre criticii "Split" sunt în mare parte pozitive. Există o bună colaborare cu camera, o abordare competentă față de regizor și "creșterea" sa în comparație cu filmele anterioare, un joc foarte actoric. Dar publicul nu este atât de unanim: ei laudă și critică filmul.

împărțit recenziile spectatorilor de filme

Printre momentele pozitive ale imaginii se număra o idee interesantă, frecvente închideri, stres psihologic pe parcursul întregii acțiuni, personaje misterioase bine scrise, o atmosferă mistică. Evidențiați ca un plus și faptul că datorită filmului există o șansă de a înțelege persoanele care suferă de o astfel de boală.

Pe de dezavantaj al filmului „părți“, în opinia aplică o cantitate mică de complot neașteptate se transformă, lipsa de demonstrație a tuturor personalități ale eroului și dezvăluirea detaliată a naturii fiecăreia dintre ele, o izolare nepotrivire promițătoare de început a filmului. Și spune că genul „de groază“ nu se potrivește cu conținutul imaginii, și că Shyamalan nu este prea adânc în tema tulburărilor psihice umane.

împărțit recenzii ale spectatorilor și criticilor de film

Fie ca atare, nu este nimic despre care fiecare ar avea un singur punct de vedere. Cu tot felul de cuvinte pozitive, există întotdeauna o greșeală, pentru că atât de mulți oameni - atât de multe opinii. În orice caz, filmul "Split" este demn de văzut.

Actorul Kevin McHale: FilmografieActorul Kevin McHale: Filmografie
Aproape mereu la bază. Kevin Dillon: Biografie și filmografieAproape mereu la bază. Kevin Dillon: Biografie și filmografie
Kevin Zegers: biografie, filmografie și viața personalăKevin Zegers: biografie, filmografie și viața personală