Seria "Povestea servitoarei": recenzii ale publicului

Puține seriale se pot lăuda că au reușit să mențină cele mai înalte ratinguri pe o perioadă atât de lungă pe astfel de agregatori de site-uri precum Rotten Tomatoes și Metacritic. Printre astfel de telesageri de succes se numără seria "Povestea unui slujitor". Opinii despre acest proiect MGM Television a admirat cea mai mare parte, iar interpretul rolului principal Elizabeth Moss a primit deja pentru ea prestigiosul premiu Emmy.

Romanul "Povestea fecioarei"

Seria în cauză este o adaptare de film a romanului cu același nume de către unul dintre cei mai cunoscuți scriitori contemporani de limbă engleză Margaret Atwood. Pentru această anti-utopie în 1987, ea a primit un premiu Arthur Clark, ale căror laureați sunt aleși de un juriu format din membri ai Asociației Britanice de Știință și Ficțiune.

Romanul spune despre lume după o catastrofă globală în care o femeie poate fi fie o soție sau un servitor, fie moartă, care lucrează la prelucrarea deșeurilor toxice. Și pentru "oamenii obișnuiți" sunt oferite doar ultimele două opțiuni, deoarece numai o fată care este fiica unui bărbat cu o înaltă statut social poate deveni soție.

Seria

Spectacolul a fost lansat în SUA în aprilie 2017. În acest moment, audiența a văzut deja 10 episoade, cu durata de 47-60 de minute.

În rolurile principale ale serialului "Povestea fecioarei" (recenzii suplimentare) au jucat: Elizabeth Moss, Yvonne Strahovski, Madeleine Brewer, Joseph Fiennes, Alexis Bledel, O. T. Fagbenly, Max Minghella, Ann Daoud și Samira Wylie.

A produs proiectul Bruce Miller, Fran Sears, Daniel Wilson și Warren Littlefield, iar episoadele de filmare au avut loc în Hamilton și Toronto din septembrie 2016 - până în februarie 2017.

Ca scriitoare de lucru în primul sezon al serialului, Margaret Atwood sa implicat singură, asistată de Elizabeth Moss.

Rezumatul primului sezon

În Republica Galaad, formată în SUA după o catastrofă globală, o sectă a venit la putere, care a decis să priveze femeile de toate drepturile. Au fost concediați de la locul de muncă, li sa interzis să studieze chiar contul și scrisoarea, au luat cărți bancare. Desigur, au existat și protestatari, dar au fost împușcați, astfel încât ceilalți nu au nici măcar o idee de rezistență. În același timp, elita dominantă și-a dat politica față de cetățeni un caracter decent, sprijinindu-l cu citate din Biblie.

Ca și alte fete și femei care trăiesc în republică, iunie Osborn a devenit victimă a noului sistem de stat. Ea a fost separată de fiica ei și trimisă la centru pentru slujbașilor. Acolo a fost identificată în familia comandantului Fred Waterford. Deoarece soțul stăpânului, ca și alte doamne ale clasei privilegiate, nu este capabil să dea naștere, iunie, trebuie să-i dea un moștenitor. Cu toate acestea, domnișoara Waterford este sigură că soțul ei este infertil și îi oferă fetei să rămână gravidă de la alt bărbat, păstrându-i tot secretul. Între timp, ambasadorii mexicani se află în țară. Guvernul de la Galaad încearcă să arate "noua sa comandă" în cea mai bună lumină posibilă. La început, iunie este de acord să se ocupe de stăpânii ei, dar apoi spune tot adevărul.

Curând, fată află despre organizarea clandestină a servitoarelor. Este încredințată sarcina de a culege un colet de la un bordel din Boston, la care este uneori preluată de proprietar, care necesită cosmetică interzisă și se transformă în îmbrăcăminte "păcătoasă".

În ultimul episod din iunie el constată că gravidă de comandant, iar privitorul se poate aștepta doar atunci când noul sezon pentru a vedea modul în care evenimentele se vor desfășura.

Elizabeth Moss

În seria "Povestea unei fetițe", recenzii despre care ajută la obținerea unei idei a complotului chiar și pentru cei care nu au vizionat încă imaginea, actrița a primit rolul principal al lui June Osborn sau Fredova. Ultima poreclă din complotul tabloului servitorilor este dată de numele maestrului, pentru a le face fără chip și chiar mai subordonat maeștrilor.

Judecând după recenziile criticilor, actrița strălucit făcut față cu rolul lor, iar mulți spectatori spun că se uită la spectacolul din cauza Elizabeth Moss.

Joseph Fiennes

Acest celebru actor britanic a devenit o altă decorare a seriei "The Story of the Maid". A fost pentru el creatorii proiectului de televiziune încredințat rolului comandantului Fred Waterford. Potrivit criticilor, el a reușit să arate cât de nefericit va fi un om, lipsit de tandrețe și iubire. Deși caracterul Fiennes este una dintre cele privilegiate în viața lui, aproape nici o bucurie, în afară de rare „incursiunile“ într-un bordel, în cazul în care el trage menajera, după ce forțând-o să facă în sus și de a scăpa de uniforme cuviincios.

Yvonne Straowski

Aceasta actrita este cunoscuta pentru a filma fanii mult mai putin decat Moss sau Fiennes, cu toate acestea, ea nu a facut mai putin cu succes rolul sau de sotie a comandantului in seria Povestea unui servitor. Eroina ei, deși în partea de sus a scării ierarhice a Republicii Gaalad, nu este mai puțin nemulțumită decât slujnica ei. La urma urmei, destinul îi pregătise rolul unei soții sterile, care nu îi interesează absolut soțul și trebuie să-și petreacă toată ziua închisă în cutia ei de aur. Singura divertisment în viață, cum ar fi doamna Waterford - vizitarea altor soții și prezența la naștere. Feedback-ul despre distribuția seriei „slujitoarea Povestea“ despre joc Yvonne Strahovski a spus o mulțime de cuvinte măgulitoare, ca publicul, citind un roman, considerat imaginea creată mai interesantă și mai adânc decât originalul literar.

Asa cum era de asteptat, telesaga a atins femeile in viata. În ciuda faptului că în țările dezvoltate feminismul a avut un mare succes, încă nu se poate spune despre absența discriminării pe criterii de gen. Situația cu maternitatea surogat este mai degrabă umilitoare atunci când femeile pretind voluntar și în majoritatea covârșitoare a cazurilor datorate circumstanțelor devin incubatoare pentru a purta copiii altor persoane.

Sunt deosebit de interesante recenziile de pe scenariul serialului "Povestea unui slujitor", al căror autori sunt americani. Pentru ei, povestea asociată cu zborul către Canada și granițele închise, a încetat recent să fie o fantezie abstractă.

Apropo, scenariul seriei de televiziune a fost criticat mai ales de telespectatori, deoarece mulți cred că nu este clar ce fac "fundul" și de ce ierarhia nu sa auto-organizat printre servitori.

recenzii despre seria TV

Seria TV "Povestea unui slujitor": recenzii ale publicului

Cel mai adesea, cei care citesc cartea Margaret Atwood își exprimă opinia despre acest telesaj. De regulă, astfel de recenzii sunt pozitive și apreciază înalt munca actorilor, în primul rând, Elizabeth Moss. Potrivit fanilor scriitorului, actrița se potrivește în mod ideal rolului lui Fredova și îl interpretează foarte convingător pe fată, lipsită de orice alegere de viață.

Publicul a apreciat, de asemenea, activitatea de designeri de costume, care au fost capabili de a folosi culori pentru a transmite divizarea societății într-un fel de „castă“, în funcție de sex și de capacitatea de a purta copii.

În ceea ce privește recenziile negative despre seria TV "Povestea unui slujitor", se referă mai ales la conținutul romanului. De exemplu, unii spectatori sunt nedumerit de ce autorii arată doar un singur om "neobișnuit" (șoferul comandantului) și nu spun nimic despre viețile oamenilor ca el.

Ce spun criticii

Ei nu au așteptat alte comentarii despre seria TV "Povestea unui slujitor". Criticii au exprimat, de asemenea, o opinie.

Așa cum sa spus la începutul articolului, telesagerul a fost imediat primit de către specialiști cu o înveselire. Se estimeaza ca aproximativ 42 de critici, scorul său mediu „proaspete“ pe Rotten Tomatoes a fost 9.1 din 10. Revizuirea a auzit expresii cum ar fi „memorabil și seria vii“, „adaptare la nesfârșit fascinant“ și așa mai departe. În evaluarea finală Metacritic, care se bazează pe 33 de recenzii ale criticilor, "Povestea unei fecioare" se numește universal recunoscută.

Specialiștii sărbătoresc în special un joc de actorie excelent, în primul rând Elizabeth Moss. În plus, feedbackul pozitiv cu privire la seria "Povestea slujitorului" se referă la estetica colorului filmului și la munca excelentă a camerei. Potrivit multor critici, seria este împușcată frumos și calitativ. Deosebit de remarcabile sunt realizările de succes și circulațiile sincronizate ale figurilor îmbrăcate în salopete roșii.

Acum știi ce se spune în telesag în același roman de Margaret Atwood. Opinii ale filmului „Povestirea cameristei“ seria, filmat la studioul MGM Television, o voce recomanda pentru vizionare, mai ales că web-ul este disponibil nu numai original, dar, de asemenea, versiunea în limba rusă a filmului.

Versiunea de ecran a romanului "Jane Eyre". Actorii filmului "Jane Eyre"Versiunea de ecran a romanului "Jane Eyre". Actorii filmului "Jane Eyre"
Alexander Bezrukov: biografia și creativitatea actoruluiAlexander Bezrukov: biografia și creativitatea actorului
Actrița americană Vanessa MarsilActrița americană Vanessa Marsil