"Povestea lui Petru și Fevronia". Recenzii și caracteristici ale producției

Desene animate, subliniind temele mitologice si biblice, sunt bine stabilite sub-gen de animație din întreaga lume, din cauza naturii de desen, ceea ce implică formatul televizorului. Înainte de perestroika în țara noastră aceste proiecte nu au putut fi. Abia acum, datorită eforturilor depuse de producători-filantrop Iuri Riazanov, ecranul va afișa filmul de animație „Povestea lui Petru și Fevronia“, care vizează îndepărtarea parțială a vidului de informații în jurul valorii de mult popularizat de vacanta - Ziua Familiei, dragoste și fidelitate.

Istoria creației

"Povestea lui Petru și Fevronia" a fost creată la scurt timp după ce sfinții au fost canonizați la catedrala bisericii din Moscova în 1547. Și filmul de desene animate ortodoxe "Povestea lui Petru și Fevronia", în termeni moderni, relatând legenda, a fost filmat în 2017.

Producția de desene animate a durat șapte ani. Scenariul a fost rescris de mai multe ori. Echipa de creație, condusă de regizorul Yu Kulakov, a suspendat de multe ori munca, rescriind imaginile personajelor principale. Imaginea lui Petru nu a cauzat dificultăți creatorilor, spre deosebire de personajul Fevronia, a cărui creație a durat patru ani întregi. Drept urmare, autorii declară cu încredere că caracterul feminin cheie al desenului "Povestea lui Petru și Fevronia" este întruchiparea frumuseții, a umilinței, a puterii spirituale și a simplității.poveste despre Petra și recenziile din februarie

Diferența de opinii

Noul proiect animat "Povestea lui Petru și Fevronia" de regizorul "Printul Vladimir" Yu Kulakov și producătorul "Preot. Mărturisirea samuraiului "Yu Ryazanov încearcă în orice mod să adapteze imaginea la gusturile moderne și la noțiunea de ceea ce se cuvine, totuși originalul literar nu a suferit o reprocesare completă. În ciuda procesului de producție dureros, filmul a provocat o mulțime de discuții și opinii contradictorii. Mulți consideră proiectul drept imperativ cultural pentru societatea modernă, care pentru o perioadă considerabilă de timp a fost înstrăinată de religie. Alții poziționează banda de animație ca o inoculare împotriva extremismului care exploatează credințele religioase. În general, recenziile "Tale of Peter and Fevronia" au fost amestecate.Povestea lui Petru și Febronia

Nu fără nuanțe

Vorbind despre produsul animat "Povestea lui Petru și Fevronia" Ryazanov și Kulakov este ușor și dificil în același timp.

Este ușor, pentru că desenul animat este împușcat foarte sincer, fără zel să cadă în categoria tendinței de modă, să nu îi placă publicului sau să îi placă pe cineva și pe alții.

Este dificil, deoarece proiectul are unele nuanțe care nu pot fi lăsate neobservate. Cu toate acestea, vreau doar să subliniez că filmul de animație „Povestea lui Petru și Fevronia“ - bună și care provoacă sensibilitate de desene animate, rezultând uneori mai bine decât ne-am putea prezice sceptici sau binevoitori configurate favorabil. Cu toate acestea, la fel ca în orice operă de artă modernă, ea are câteva probleme.film poveste de Petra și comentarii februarie

Dificultăți în adaptarea

Din păcate, autorii desenului "Povestea lui Petru și Fevronia" au fost inițial limitați la anumite cadre. Faptul este că personajele principale au fost ridicate la rang de sfinți de către biserică și au adevărate prototipuri istorice. Istoria lor este departe de un mit, nu de un epic, de un basm, de o credință populară, etc. Mergând la cinema și vizitarea bisericii școlare duminicale sunt lucruri complet diferite, iar autorii proiectului au înțeles acest lucru perfect. Prin urmare, ei, pe de o parte, în orice caz, era imposibil să ofenseze pe sfinți, iar pe de altă parte a fost necesar pentru a transforma desenul animat „Povestea lui Petru și Fevronia“ într-o acțiune intrigant, modern, dinamic.

Într-o încercare de a găsi echilibrul optim, creatorii au decis să experimenteze, astfel încât "The Story" sa transformat practic într-un basm, păstrând în același timp elemente ale "Tale". Ceea ce nu a trecut fără atenția criticii de film care au analizat "Povestea lui Petru și Fevronia", au fost analizate cu o analiză detaliată a aspectelor tehnologice ale producției.poveste despre Petra și recenziile din februarie

Autoritățile lui

Specialiștii care au scris în filmul animat "Povestea lui Petru și Fevronia" au revizuit următoarele creații ale autorului:

• Structura narațiunii nu a inclus ciocniri legate de moartea eroilor, deoarece aceasta ar putea avea un impact negativ asupra psihicului copilului vulnerabil.
  • Aproape, considerațiile aproape mercantale care au condus caracterul principal au fost eliminate.

Recenziile desenului "Povestea lui Petru și Fevronia" prezintă existența unor probleme de actualitate ale timpului nostru, cum ar fi delapidarea rușinoasă a trezoreriei statului. De asemenea, potrivit unor experți, autorii au reușit să detalieze în detaliu imaginea lui Hare, în procesul de narațiune transformat în asistentul Fevronia și intrarea fără teamă în lupta cu inamicul jurat.poveste de desene animate despre Petru și febră

Defecte minore

Din păcate, în filmul de animație „Povestea lui Petru și Fevronia“ comentarii retsendentov, critici nota, și o tulburare nu numai în politica genului, dar, de asemenea, în proiectarea muzicale și dialoguri. Muzica din proiect este prea diversă - de la fondul simfonic la dansul popular și compoziția lui Valeria. Separat, totul pare grozav, dar nu se potrivește cu adevărat.

În ceea ce privește dialogurile, majoritatea personajelor vorbesc limba cunoscută de spectatorul modern, dialogurile conțin ironie și umor. Dar, la unele momente, se pare că autorii își amintesc sursa originală, iar conversațiile personajelor încep să domine vechea rusă.

grafică

Filmul "Povestea lui Petru și Fevronia" analizează laude pentru faptul că este tras de mână. Tehnologia în comparație cu proiectele din studio "Mill" este oarecum diferită, dar, de fapt, aceeași grafică tradițională "plat". Uneori nu pare a fi destul de convingător în episoade separate, dar acest lucru este mai mult decât compensat de o stilizare reușită sub ațeaua veche rusă și este poziționat ca o referință la tradițiile picturii icoane.

În orice caz, această propagandă a valorilor familiei sa dovedit a fi de succes. În ciuda discrepanțelor frivole, proiectul sa dovedit a fi dulce, plin de viață, dinamic și instructiv.

Pelerinaj la Murom: Mănăstirea Petru și FevroniaPelerinaj la Murom: Mănăstirea Petru și Fevronia
Icon de Fevronia și Peter: legende și realități moderneIcon de Fevronia și Peter: legende și realități moderne