Descriere și recenzii ale filmului `The Matrix of Time`

Filmul "Matricea timpului" a fost lansat pe ecrane cinematografice la începutul primăverii anului 2017, căutătorii de film din Rusia ar putea să-l vadă numai în luna iulie a aceluiași an. Filmul spune despre liceu și despre viața adolescenților care, odată, intră într-o buclă temporară, pe care o cunoaște doar o singură fată - Samantha. Și numai ea poate termina acest ciclu de evenimente repetate fără sfârșit.matrice de recenzii de timp ale filmului

Recenzile și descrierea filmului "Matricea timpului" vorbesc de la sine. Acest film se încheie cu ideea de "Groundhog Day" în adaptarea modernă pentru adolescenți. Ce fel de evenimente se repetă zi de zi? Și cum să rezolv?

Personajul principal al "Matricei de timp" este Samantha Kingston. Ea este un student de liceu într-un mic oraș american. Sam - una dintre cele mai populare fete din școală, ca și cei trei prieteni cei mai buni. Aceștia petrec practic tot timpul împreună, se distrează și se distrează. Samantha întâlnește cel mai frumos tip din școală. Caracterul fatălui nu este temperat, este modest și harnic.

Fatal pentru ea este seara inainte de Ziua tuturor iubitorilor - 12 februarie. În această seară, Samantha și prietenii ei merg la o petrecere acasă cu un coleg de clasă. O petrecere cu muzică tare și alcool ar fi fost un succes dacă Julieta nu ar fi apărut pe ea - o școală. Fata nu a fost invitată, în școală nu a comunicat cu ea, considerată o ciudată și în mod constant hărțuită. Ea a venit să-și exprime opinia despre colegii ei de clasă, dar nu a avut timp să înceapă, cât de crud a plătit. Au început să-i numească numele, umilindu-i, turnând bere și scăpând-o din casă. În această privință, pentru cele patru prietene, partidul se termină și pleacă acasă. Pe drum, mașina intră într-un accident și ei mor ... Dar ceasul cu alarmă sună, Sam se trezește, este viu și bine, se uită la ceas și vede data la 12 februarie. Totul a început din nou.matrice de timp film 2017 de comentarii

După ce a intrat în capcana Zilei Groundhog, Samantha încearcă cu toată puterea să schimbe ceva și să găsească acel eveniment care va evita un accident și se va trezi dimineața în viață, dar deja 13 februarie. Cu cât este mai mult 12 februarie, cu cât se schimbă mai mult comportamentul fetei. În loc de furie și furie, umilința și tristețea vin. Ea își revizuiește viața, acțiunile, atitudinea față de prietenii ei și părinții ei. Încearcă să găsească contacte cu oameni pe care nu le-a observat înainte. Frick Juliet nu este atât de ciudat și nebun, ci mai degrabă o persoană bună și deschisă. În cele din urmă, Samantha găsește un eveniment care o va ajuta să scape din bucla închisă. Dar prețul care trebuie plătit este prea mare.

Cartea

Filmul "Matricea timpului" (2017), ale cărui recenzii s-au dovedit a fi mai degrabă contradictorii, sa bazat pe o carte Lauren Oliver pentru adolescenți "Înainte de a cădea." Romanul scriitorului este destinat publicului țintă de 16-17 ani. După vânzarea cărții, ea a devenit practic un bestseller în aproape câteva zile și a rupt înregistrările de vânzări.matrice review-uri de timp

Filmul lui Ree Russo-Yang repetă exact complotul cărții. Dacă există diferențe față de ediția tipărită, acestea sunt nesemnificative și nu afectează cursul general al evenimentelor.

Dacă mâinile nu au ajuns să cunoască cartea "Înainte de a cădea", atunci o oră și jumătate îți vor satisface curiozitatea și vei primi părerea ta despre această poveste dramatică.

Rolele a patru prietene au mers la actrițe tinere, promițătoare:

• Zoey Deutsch (Samantha);
  • Helston Sage (Lindsey);
  • Medalionul Rahimi (Elodi);
  • Synthy U (Ellie).

Principalul rol masculin, prietenul din copilarie al lui Samantha, Kent McFuller, a fost interpretat de tanarul si talentatul Logan Miller.

Filmul filmului este tânăr și practic necunoscut nimănui. Cu excepția, poate, Zoey Deutsch, pe ecranul albastru pe care spectatorii l-au văzut deja în mod repetat. Tinerii actori s-au confruntat perfect cu sarcina lor și aruncă foarte armonios pe ecran. Iar absența stelelor din categoria cea mai înaltă nu a împiedicat în nici un fel adaptarea filmului să obțină recenzii pozitive ale criticilor.film de matrice temporală

Opinia filmului "Matricea timpului" este destul de ambiguă. Acestea se încadrează în categoria "recenziilor mixte și medii". Cele mai multe comentarii despre film sunt pozitive, dar numărul lor nu este mult mai mare decât cel negativ.

Potrivit spectatorilor nemulțumiți, "Maica timpului" nu este o adaptare foarte reușită a filmului "Ziua Groundhog". Noul film nu are acest înțeles profund, complotul este oarecum simplu, evenimentele ar putea deveni mult mai complexe, iar sfârșitul este complet banal și neinteresant. Recenzările negative ale filmului "Matricea timpului" se aruncă asupra faptului că banda ar trebui să aibă mai multă semnificație și dinamică.

Majoritatea voturilor criticilor sunt de acord că filmul a fost un succes și a fost recomandat pentru vizionare. O imagine cu un filtru albastru, dezvăluirea caracterului personajelor, dinamica evenimentelor, coloane sonore. Totul se face bine și cu înțeles.

Poate că nu ar trebui să căutați o abordare prea serioasă pentru acest film? Filmul "Matricea timpului" (2017) este de la și la teatru pentru adolescenți, iar adolescenții ar trebui să o privească și ea. Ei vor simți 100% din profunzimea și tragedia istoriei lui Samantha și, probabil, își vor transfera experiențele ei înșiși și vor putea să-și regândească și viața.

Premiere de

Primul ecran de masă al filmului a avut loc la Festivalul de Film Sundance din SUA în 21 ianuarie 2017, după care a mers la cinematografia mondială. Primul din lume la văzut pe locuitorii lui Israel și Singapore pe 2 martie. 3 martie el a apărut într-un birou larg, în teatrele din SUA și Canada. Hong Kong a văzut "Matricea timpului" cel mai recent, închirierea a început numai pe 21 septembrie 2017.

În Rusia, benzi rulate au început pe 27 iulie. 99417 de locuitori ai Federației Ruse au putut să-și împărtășească răspunsurile personale despre filmul "Matricea timpului".

taxele

Cu un buget de 5 milioane de dolari la box-office, filmul "The Time Matrix" a ridicat aproape 16,5 milioane de dolari. Nu se poate spune că versiunea de ecran a eșuat, dar nu a adus creatorii săi un profit imens. Costurile au fost plătite în întregime și au rămas puțin mai mult.film matrice 2017

Este posibil ca recenziile mixte ale filmului "Matricea timpului" să fi răcit ardorul filmarilor în timpul proiecțiilor din lume. Premiera filmului a avut loc din primăvară până în toamna anului 2017. World Wide Web funcționează pentru utilizatorii săi fără întârzieri și întreruperi. De aceea, spectatorul curios putea chiar înainte de premiera în orașul său să citească recenzii pentru film și să-și schimbe intențiile de a merge la cinema în timpul emisiunii "Matrix of Time".

Filmul și seria `Braveheart`: roluri și actoriFilmul și seria `Braveheart`: roluri și actori
Cele mai bune comedii adolescenteCele mai bune comedii adolescente
Cel mai trist film despre dragoste în cinematograful modernCel mai trist film despre dragoste în cinematograful modern