Filmul "Cumparator personal": recenzii

Filmul "Cumpărătorul personal", revizuit în acest articol, este unul dintre triumfători Festivalul de Film de la Cannes

Anul 2016. A fost nominalizat la "Golden Palm Branch". Filmul nu a primit premiul, dar regizorul Olivier Assayas a câștigat premiul pentru cea mai bună direcție. El a împărțit-o cu creatorul dramei "Graduation" de Christian Mundzhui.

Crearea unei imagini

recenzii personale ale cumpărătorilor

Lucrările la filmul "Personal Shopper", recenzii ale criticilor și spectatorilor au fost foarte entuziaști, Olivier Assayas a început în 2015. El a creat scenariul însuși. De asemenea, a devenit cunoscut faptul că rolul principal va fi interpretat de Kristen Stewart, care a lucrat deja cu regizorul în drama "Sils-Maria" din 2014. Apropo, Stuart a primit pentru munca ei un premiu al Academiei Franceze de Film "Cesar". Producătorul proiectului a fost Charles Gilbert.

Filmarea unui film

Filmările au început în octombrie 2015-lea an. Pe filmul "Cumpărătorul personal", recenziile despre care sunt prezentate în acest articol, au lucrat la Paris. De asemenea, au fost organizate zile de filmare în Praga, Londra și chiar în Oman.

În țara asiatică, echipajul de film a trebuit să negocieze în mod special munca în orașele antice Bahla și Nazva. Au fost filmate în locuri legate de patrimoniul mondial UNESCO. Acestea sunt zidurile cetății și cetățile.

client personal 2017 de comentarii

În Asia, creatorii au întâmpinat probleme neașteptate. Autoritățile locale au sugerat că tema de groază va fi folosită pentru a organiza scenele. Aceasta a alarmat pe locuitorii lui Bakhla, care se ocupa de statutul istoric al teritoriilor. Prin urmare, Ministerul Informațiilor din această țară trebuia să trimită un set de observatori speciali, care ar fi trebuit să monitorizeze respectarea tuturor condițiilor atunci când lucrează la film.

Închiriați un "cumpărător personal"

film cumpărător personalizat 2017 de comentarii

"Cumpărătorul personal" (2017), care poate fi citit mai jos, a fost lansat în 2016. Premiera mondială a avut loc la Festivalul de Film de la Cannes. În lupta pentru acest premiu, caseta a pierdut dramă socială a lui Ken Loach "Eu, Daniel Blake". De asemenea, imaginea a fost prezentată la Festivalul Internațional de Film din Toronto și New York din Canada.

Filmul filmului

"Personal Buyer" (film, 2017), recenzii au primit pozitiv în mare parte grație unui script bine conceput și complot. În centrul narațiunii se află tânărul american Maureen Cartwright (ea este exact Kristen Stewart). E o fată ascuțită, dar foarte închisă. Are o profesie foarte neobișnuită. Maureen lucrează ca asistentă pentru cumpărături personale pentru un supermodel din Germania și o influență socială Kira (actriță - Nora von Waldstetten). În același timp, ea practic nu o vede niciodată. Fetele comunică prin corespondență, Maureen primește instrucțiuni de la Kira prin note scurte.

Există o regulă strictă în munca ei pe care nu a încălcat-o niciodată. În nici un caz, personajul principal nu are dreptul să măsoare lucrurile pe care le cumpără pentru model, deși au dimensiuni aproape identice de haine și încălțăminte cu ea. Maureen nu are oameni apropiați. Tânărul său, pe nume Gary, a plecat la afaceri într-o călătorie de afaceri în Oman. O poate vedea numai prin chat video.

recenzii personale ale cumpărătorilor din film

Moartea lui Lewis

Lewis este fratele Maureen. În imagine, el nu apare, dar cu el este legat complot. El moare cu câteva luni înainte de evenimentele descrise în imagine. Moartea lui a fost o tragedie pentru cei dragi, dar nu a fost neașteptată. El a suferit de un defect cardiac congenital periculos și fatal. Lewis este frate geamăn Maureen. Această boală este prezentă în ea. Prin urmare, ea este în mod regulat examinată de un cardiolog.

Între frate și soră există o legătură misterioasă. Au descoperit-o ca pe un copil. Aceasta nu este o conexiune explicită rațional cu cealaltă lume. Din copilărie, știind că sunt bolnav periculoși și pot muri oricând, ei s-au promis unul pe celălalt: cel care moare în primul rând va da un semn supraviețuitorului. Adevărat, nu au fost de acord asupra metodei. Prin urmare, Maureen a trăit timp de câteva luni în așteptarea a cel puțin un semnal de la fratele decedat.

client personal 2016 de comentarii

Fenomene paranormale

Filmul "Personal Buyer" a primit entuziasm datorită unei atmosfere misterioase care persistă pe toată banda. Maureen va vinde conacul în care a crescut cu fratele ei. În el a petrecut ultimii ani ai vieții sale.

La cererea potențialilor proprietari, ea explorează casa pentru a verifica dacă există fenomene supranaturale și paranormale în ea. După ce a petrecut noaptea în această casă, Maureen admite că simte în el prezența invizibilă a cuiva.

Cel mai misterios lucru este că în camera de lângă el descoperă un fel de esență fantomă. Ea decide că casa simte același semn pe care o făcuse odată cu fratele ei. Maureen are nevoie de mai mult. Ea decide să iasă cu el în contact direct.

recenzii despre cumpărătorul de filme personale 2016

Moartea lui Kira

Terenul imaginii "cumpărător personal" începe să devină mai puternic. În recenziile filmului, spectatorii își descriu emoțiile atunci când urmează călătoria lui Maureen la Londra. Acolo merge pentru a îndeplini următoarea sarcină a lui Kira.

Pe drum, începe să primească SMS ciudat și înfricoșător. Fata suspectează că fratele ei decedat îi trimite. Și aceasta este o altă metodă prin care încearcă să comunice cu ea. Cu toate acestea, interlocutorul ei nu grăbește să confirme sau să nege acest lucru. În schimb, fratele încearcă să o convingă că trebuie să-și urmeze dorințele, să-și testeze temerile, să încerce în lumea asta să fie cu altcineva.

Complet neașteptat este moartea lui Kira, în care încă un asistent Ingo începe să suspecteze (el este jucat Actor german Lars Aidinger). La început, în moartea lui Kira, se bănuiește principala eroină. Faptul este că leoaica seculară pierde bijuterii scumpe și exclusive. După un timp, se găsesc în Maureen`s. Nu este greu să reușească să demonstreze organelor de drept, tuturor celor din jur că nu sunt implicați în această crimă. Și faptul că, la locul accidentului, sa dovedit, în ansamblu, un accident.

La sfârșitul imaginii, Maureen pleacă pentru tânărul său în Oman. Se pare că fratele deja merge în mod evident cu ea să comunice, să spargă paharul. Dar aproape nimeni nu observă acest lucru. Inclusiv pe Maureen. Numai un privitor atent și simplu poate vedea acest lucru. Și a fost Assayas care ia socotit de la el când a filmat acest film. Fanii regizorului pot aștepta numai proiectele sale interesante.

film cumpărător personalizat 2017 comentarii și recenzii

Recenzii "Cumpărător personal" (2016) a adunat o mare varietate în întreaga lume. În general, criticii de film au apreciat pozitiv acest lucru. Aproximativ 80% din recenziile criticilor profesioniști s-au dovedit a fi binevoitoare. Impresia generală a "cumpărătorului personal" (film, 2017) în recenzii și recenzii a fost formulată după cum urmează: imaginea modifică cheia complicată cu succes diferit. Toate acestea au loc pe fundalul jocului splendid al lui Kristen Stewart.

Cu atât mai surprinzător este faptul că la premiera preliminară la Festivalul de Film de la Cannes filmul a fost înfrânt. Adevărat, acest lucru se întâmplă adesea la marile forumuri internaționale de film, când imaginile bune nu sunt întotdeauna evaluate în mod adecvat de la prima dată.

Când filmul a fost prezentat deja în programul oficial al festivalului, acesta a fost primit cu căldură și chiar a avut loc cu o ovație. Ziarul autoritar "The Guardian" a pus imaginea a cinci stele din cinci, descriind-o ca fiind un film care nu este susceptibil de o categorizare strictă, atât de mare și de intimidantă.

În recenziile filmului "Personal Shopper" (2016), lucrul cu camera a fost foarte apreciat. Multe scene sunt împușcate cu un singur plan, dar nu arată plictisitoare sau prelungite, dar fascinante. În acest, bineînțeles, marele merit al operatorului Yorik Le So. De asemenea, a filmat un thriller de cult "Numai iubitorii vor supraviețui". Unii oameni s-au enervat de tremuratul aparatului foto și de împușcarea de pe umăr, dar trebuie recunoscut că acestea sunt tendințe în cinematografia modernă.

Scene de injectare deosebit de reușite. Ei bine lucrați și designeri costum, și organizatorii de peisaj. Atenția noastră este oferită pentru hainele de designer unic, pe care Kira le alege în mod constant, precum și bijuteriile luxoase și scumpe.

Zhudit Godresh: biografie și creativitateZhudit Godresh: biografie și creativitate
Filmul de la Hollywood `Equal`: recenzii ale spectatorilor și criticilorFilmul de la Hollywood `Equal`: recenzii ale spectatorilor și criticilor
Filmul "De la mașină". Actori și roluriFilmul "De la mașină". Actori și roluri