Filmul "Kong: Insula craniului": recenzii, povestiri, actori, data lansării

"Kong: Insula craniului" (2017) - povestea unui monstru, lipsită de semnificație. Care este succesul imaginii? Cine a lucrat la crearea sa? Care sunt comentariile "Kong: Insula Skull" primeste de la public? Despre toate acestea și nu numai - mai târziu în articolul nostru.

Începutul istoriei

Povestea de aventură "Kong: Insula Craniului" a devenit un fel de continuare a istoriei cunoscute de mult timp a unei echipe de cercetători și a unei maimuțe uriașe. Filmările au avut loc în Vietnam și Australia din octombrie 2016 până în martie 2017.

Inițial, creatorii au planificat să înceapă activitatea mai devreme, însă lunga perioadă de pregătire și dificultățile din acest proces au forțat de mai multe ori să amâne data de începere a lucrării. Ca urmare, premiera francizei a avut loc în luna martie a acestui an. Ce este curios: în Rusia a ieșit o zi mai devreme decât în ​​America filmul "Kong: Insula craniului". Data de lansare este 9 martie 2017. Acest moment a fost așteptat de milioane de spectatori. Iar așteptările lor nu au fost înșelătoare.

con craniu recenzii craniu

"Kong: Insula craniului": actori

Participarea la film a fost făcută de o adevărată echipă de actori profesioniști, dar nu a fost ușor să se formeze. Inițial, producătorii nu au putut decide cu privire la candidatura directorului, care a fost ulterior însărcinat cu selectarea actorilor. Dar chiar și profesionalismul lui Giordano Vot-Roberts nu la ajutat imediat să decidă. Unii interpreți care au trecut castingurile și au corespuns tipurilor de protagoniști au refuzat voluntar să lucreze din cauza unor condiții dificile de muncă și pericole.

O atenție specială a fost acordată faptului că perioada de lucru în Australia a însemnat un pericol pentru toți membrii echipajului de la plante otrăvitoare, insecte și șerpi. Organizatorii au organizat un briefing de lungă durată și chiar au emis broșuri speciale tuturor angajaților. Și dacă bărbații sunt mai loiali față de posibile probleme, potențialii interpreți ai rolului principal al femeilor Bree Larson gândindu-se serios la ruperea contractului. Dar regizorul "Kong: Insula Craniului" a reușit să-i liniștească pe fata, iar noua actriță nu trebuia să se uite.

Insula Kong Island Skull 2017

Înlocuirea forțată

actori "Kong: Insula Craniului" Michael Kitton și J. Simmons au fost inițial plini de hotărâre și dorință de a lucra. Siguranța lor creativă a durat câteva luni, după care au rupt unilateral contractul. Și regizorul și scenariștii au trebuit să găsească de urgență un înlocuitor adecvat pentru ei, pentru a nu întârzia munca și a nu depăși termenele limită. Mai multă ușurință a fost situația cu alegerea personajului principal. Tom Hiddleston a fost aprobat imediat pentru rolul principal și a fost unul dintre cele mai de succes hit-uri.

"Kong: Insula Craniului": un complot

Acțiunea principală a filmului are loc pe o insulă îndepărtată și necunoscută din Oceanul Pacific, asemănătoare cu un craniu în formă. Pentru un biolog talentat și curios, Bill Rand devine o obsesie pentru a ajunge acolo înainte de oricine altcineva. Iar când află că, în curând, un vehicul de recunoaștere care aparține URSS va zbura pe teritoriul insulei, atunci va găsi cum să preseze autoritățile în mod corespunzător.

Bill, sub pretextul necesității de a ajunge mai întâi pe insulă, îl imploră pe puternicul senator Willis să ajute la echiparea expediției. Geologul evaluează realist situația, realizând cât de mult poate însemna orice campionat în mijlocul Războiului Rece. Prin urmare, birocrații trebuie să fie de acord cu argumentele omului de știință, ajutându-l să meargă într-o călătorie.

Compania curajoasă este de acord să facă asistenții potriviți Houston Brooks și Lin Sun. Furnizate cu echipamente profesionale și echipamente tehnice, călătorii se grăbesc să se întâlnească cu unitatea militară, care îi va însoți întotdeauna în timpul muncii. Bineînțeles, când ne întâlnim, se pare că colonelul Packard nu vrea să se întoarcă undeva. După ce a trecut prin războiul din Vietnam, el dorește pur și simplu să se găsească rapid în zidurile sale natale. Dar, după ce a primit ordinul, nu poate să nu-l asculte, ajustând planurile pentru noi condiții.

film con craniu insula

Culminarea evenimentelor

"Kong: Insula Skull" sunt aproape entuziaști pentru un punct culminant fascinant. Ca urmare, o echipă de oameni disperați sosește pe insula Craniului înainte de rivalii vechi. Dar, totuși, în ciuda tuturor pregătirilor și a curajului lor, nu sunt pregătiți pentru realitățile țării altui. Teritoriul este plin de animale și insecte de dimensiuni mari, pentru care toate lucrurile vii sunt asociate cu alimente potențiale. Și în primele zile de ședere pe acest teren, cercetătorii sunt atacați de păianjeni imense, întâlniți cu un bivol puternic și plante periculoase. Dar toate acestea se estompează după întâlnirea cu adevăratul conducător - o maimuță uriașă, care protejează mult terenul.

King Kong nu este deosebit de entuziasmat de apariția unor intruși, încercând să-și transforme viața într-un iad adevărat. O imensă creație deschide vânătoarea oamenilor nenorociți pentru a arăta odată pentru totdeauna pe toți cei care sunt stăpâni aici. Și în fiecare zi, călătorii nefericiți sunt mai puțin susceptibili de a supraviețui și de a se întoarce pe timp de zi la marele pământ.

Asemănări și diferențe

Creșterea unei maimuțe uriașe în film kong: Insula craniului a fost de 31,5 metri, ceea ce este mult mai mare decât monștrii anteriori ai francizei. De exemplu, în primul film despre Kong, împușcat în anii 30 ai secolului trecut, gorila a ajuns la doar 7 metri. Dar dacă creatorii au decis să experimenteze creșterea, pasiunea animalului pentru blondele atrăgătoare a rămas neschimbată. Drept urmare, creatura teribilă se va topi din nou la vederea unei fete dulci.

În același timp, creatorii "Kong: Insula Skull" (gen - aventură, acțiune, fantezie, fantezie) au decis să folosească succesele trecute ale altor autori în munca lor. De exemplu, costumul uneia dintre personajele principale a fost complet copiat de la prima adaptare a aventurii unui monstru, care a apărut cu aproape o sută de ani în urmă. Și creatorii paginii de titlu au fost ușor transformați, bazându-se pe imaginea deja existentă a filmului "Apocalipsa Acum" regizat de Coppola.

Insula Kong Cranii actori

Aspectele financiare ale problemei

Bugetul filmului kong: Insula craniului sa ridicat la aproape 200 de milioane de dolari, devenind una dintre cele mai mari investiții ale producătorilor în cinematografie. Majoritatea costurilor se datorează împușcării în colțurile îndepărtate ale țărilor exotice, deoarece a necesitat echipament special și condiții de viață pentru echipaj.

Dar în astfel de locații nu a fost eliminat un singur film, care a încălzit foarte mult interesul potențialilor spectatori la povestea de aventură. Mai târziu, managementul întreprinzător al turismului din Vietnam pentru toți veniții a organizat excursii la locurile de filmare ale filmului, care durează zece zile. Și cei mai curioși călători împreună cu fanii devotați ai cinematografului ar putea atinge exoții.

Sensul ascuns

Deja după lansarea filmului "Kong: Insula Craniului" închirierea de autori a recunoscut că le-a ajutat să creeze imagini de monștri periculoși. Sa dovedit că impresia de neșters asupra lor a produs opera lui Hayao Miyazaki. Prin urmare, luând raționamentul filosofic al tezelor principale de la "Prințesa Mononoke", ei au încercat să-și dea personajul lor nu numai un aspect intimidant, ci și o măreție mărețe. Astfel, creatorii au încercat încă o dată să accentueze puterea și înțelepciunea naturii, care încearcă periodic să interfereze cu omenirea.

kong insula craniului

Fapte interesante

În ciuda faptului că după lansarea oficială a "Kong: Insula craniului" (2017) au trecut câteva luni, continuă să apară noi fapte interesante despre procesul de creare a unei capodopere a cinematografiei. Una dintre ele este că primele scene ale filmului au fost împușcate în Hawaii, alături de zona în care colegul Trevor a condus lucrările la "Parcul Jurasic" în 2015.

În plus, deoarece aproape toate scenele de natură au fost împușcate în Vietnam, după o angajare reușită, directorul Jordan Vot-Roberts a primit o ofertă din partea autorităților țării de a deveni un reprezentant al turismului la nivel internațional. De la o astfel de propunere inteligentă, directorul a refuzat să refuze, în timp ce sa dovedit că el era interesat nu numai de frumusețea lumii vii. Iordania a fost mult timp dependent de jocurile pe calculator, care a găsit răspunsuri în munca sa. Unele personaje din scenariu trebuiau să meargă în jachete cu sloganuri de manga celebru și jucării noi.

În același timp, restul din spatele peisajului lui Terry Notari sa dovedit a fi un interpret de geniu al unei maimuțe imense, care ia adus noi împușcături în proiecte similare. Astfel, în 2017 a existat o poveste "Planeta maimuțelor", iar înainte de aceasta au mai existat trei filme în care actorul a întrupat imaginea animalelor sălbatice. Dar pentru el, lipsa de sine în cadrul propriu-zis nu a devenit o problemă, ci, dimpotrivă, a deschis noi perspective.

Mulți dintre actorii implicați în film au colaborat deja în alte proiecte, astfel încât toată lumea a reușit să găsească rapid și ușor o limbă comună. Ei au lucrat în condiții dificile, practic fără să știe nimic despre conceptul final al regizorului. Înainte de începerea lucrării, artiștii nu știau nici măcar ce dimensiune ar fi un monstru sălbatic.

La ieșirea din istorie a chiriei în Vietnam, totul a fost conceput astfel încât să sublinieze încă o dată implicarea țării în crearea capodoperei. În acest scop, a fost creată o statuie de cinci metri de Kong, înconjurată de o flacără de foc, care părea minunată și originală. Autorii unei astfel de prezentări neobișnuite au încercat să asigure o siguranță completă pentru toți vizitatorii la centrul de divertisment și au reușit să o facă.

Insula Kong Craniu Story

Întâmplare accidentală

Dar, așa cum se întâmplă adesea, "Kong: Insula Skull" recenzii primite și plan negativ. Critici deosebit de zeloși au reusit încă să adauge o picătură de gudron în butoaie de miere, găsindu-și pierderi minore în cadru. De exemplu, protagoniștii folosesc adesea arme și echipamente care au ieșit în anii 2000, în timp ce în complot evenimentele din film se desfășoară imediat după încheierea războiului din Vietnam. Nava, pe care echipa de cercetare ajunge pe insula misterioasă, a fost creată abia în 2003, iar periodic sloganul cu interdicția de a fuma în cadru a devenit actual doar în 2009.

Nu a fost fără greșeli enervante, pe care numai criticii cei mai atenți l-ar putea repara. De exemplu, o navă cu o expediție însoțește doar șase elicoptere, în timp ce în timpul luptei cu Kong sunt deja zece.

Ofițerul Packard folosește întotdeauna pușca M14, urmărind inamicul printr-o vedere optică. Dar acest tip de arma nu este echipat cu optica, pe care numai profesioniștii reali le cunosc. Dar faptul că soldatul se îndreaptă în același cadru cu mâna stângă, iar pușca se află deja pe cea dreaptă, nu a trecut neobservată de spectatori atent.

Principalul personaj Mason în primele cadre povestește despre munca grea a unui jurnalist atașat la unitatea militară implicată în conflict. Dar, de fapt, această practică a început să apară în America numai după 2003, în timpul războiului din Irak.

con insula genul de craniu

Imagine generală

După eliberarea filmului de închiriere la nivel mondial, "Kong: Island of Skull" a fost în măsură să compenseze creatorii pierderilor cauzate de taxele de box office. Publicul a acceptat pozitiv imaginea, apreciind abordarea atipică a muncii. Creatorii acestei interpretări chiar au încercat să arate cum s-ar putea dezvolta evenimentele cu eroii deja dezvoltați, dacă totul ar avea loc într-un alt moment.

Practic toți cei care au văzut "Kong: Insula Craniului", recenziile părăsesc pozitive. efecte speciale superbe, dezvoltarea dinamică a parcelei și neobișnuite vizuale motiva public potențial cu interes și trepidații vizionarea aventurile unei echipe curajos pe o insulă îndepărtată. Mai mult, creatorii au încercat să mențină un anumit grad de tensiune pe tot parcursul filmului, astfel încât nimeni să nu poată prezice un eventual final. În cele din urmă, totul sa dovedit excelent și este interesant să observăm dificultățile cercetătorilor din primele cadre și creditele finale.

"Dublă lovitură": actori și complot"Dublă lovitură": actori și complot
Filmul "Ieșirea dragonului": actori și roluriFilmul "Ieșirea dragonului": actori și roluri
Film-catastrofa "Imposibilă". Actori și roluriFilm-catastrofa "Imposibilă". Actori și roluri