Recenzii ale filmului `Transformers: The Last Knight `

Michael Bay este unul dintre cei mai populari și mai bine plătiți regizori din America. Potențialul său creativ a ajutat un spectator obișnuit să se familiarizeze cu astfel de filme faimoase precum Bad Guys, Armageddon și Rock. Dar regizorul a primit o mare glorie după premiera primei părți a "Transformers" în 2007. Povestea senzațională, bazată pe seria omonimă și pe jucăriile pentru copii "Hasbro", a ajutat-o ​​pe Bay să elimine încă patru părți în decurs de zece ani. Și astfel, în 2017 a ieșit seria finală a sagei populare, care este considerată nu mai puțin cash și fascinantă decât toate lucrările anterioare ale regizorului. Să vedem ce spune publicul în întreaga lume și care sunt recenziile despre filmul "Transformers 5: The Last Knight".revizuirea transformatoarelor de film

Scurt complot al filmului

Ultima parte a celebrei saga de telespectatorii vor putea urmări războiul final între Autobots și Decepticons, dar de data aceasta lupta va fi mai grave, cerând răzbunare și sânge. Transformatorii pentru oameni devin dușmani și ființe interzise. Optimus Prime a dispărut, iar acum nu există nimeni care să ghideze și să instruiască Autoboturile pe calea adevărată. Speranța salvării lumii rămâne numai pe Bumblebee (Autobot) și pe Keid Yager.

Înainte de locuitorii Pământului deschide un nou mister timp înainte de Autobots rasei umane sa prăbușit și a aterizat pe planeta noastră, în cazul în care un somn adânc a lăsat un cavaler mare cu sabia, care poate fie să distrugă Pământul, sau salvați-l. În timp ce Autobots ascunde în spațiu adânc este planificat să profite de teren, să se retragă din măruntaiele planetei toată vitalitatea și restaurarea Cybertron. Khed Yeger are o nouă provocare: să ajute Autoboții să învingă Megatron și Decepticoanele. Pentru a face acest lucru, toată lumea va trebui să învețe secretul ascuns, să găsească aliați și să se alăture bătăliei.

transformatoare recenzii ale filmului

Ce captează filmul

În primul rând, "Transformers 5" este umplut cu acțiune. De ficțiune, care urmărește prima parte, filmul capătă treptat nuanțe de militanți, care se întâlnesc în mod regulat schimburi de focuri și urmăriri cu mașini. Acest lucru nu este surprinzător: complotul însuși arată spectatorul că Autoboturile sunt pe fugă și autoritățile americane decid să elimine toate roboții de pe planetă pentru a nu aduce probleme. Pentru că acolo unde sunt super-eroi, întotdeauna apar păcătoși.

În al doilea rând, dacă citiți recenzii despre filmul "Transformers", atunci cu siguranță veți observa că fiecare spectator a fost încântat de grafica excelentă a filmului. Asta pentru ca Michael Bay a folosit camerele IMAX in timpul filmarii celebrului franciza. Acest factor a jucat un rol important în dezvoltarea celor mai interesante momente din film.

În al treilea rând, povestea dezvăluie privitorului un secret care se ascundea în intestinul planetei.recenzii despre transformatoarele de film

Caracterele principale și caracterul lor

• Vizitatorul este deja familiarizat cu personajul Kade Yeager, care a jucat Mark Wahlberg (cel mai cunoscut pentru filmul "Ted: The Third Extra"). Reprezintă un inginer cu experiență care este implicat în revânzarea echipamentelor de care nu are nevoie nimeni. Are o fiică, dar nu are soție. Scopul principal este de a proteja singura persoană pe care o prețuiește. El și-a conectat viața cu autoboții, a devenit prieten cu ei și este gata să lupte pentru ei în ultimul film "Transformers 5". Recenzile spun că Mark Wahlberg este mare pentru rolul lui Kade Yeager, datorită carismei și talentului de actorie.
  • Nici un caracter mai puțin important în film este Optimus Prime. Opinii de „Transformers“ de film spun că publicul a suferit serios pierderea de Optimus Prime, dar în al cincilea caracter apare în mod neașteptat. Autobot este principalul dintre roboți și este un transformator. Pe Cybertron se numește Orionom Prax sau Convoi. Poate fi un robot pașnic sau o mașină de luptă.
  • Bumblebee este un tânăr Autobot care servește cu credincioșie pe liderul său Optimus Prime. Principala caracteristică a robotului este că nu are posibilitatea de a comunica cu asociații și cu oamenii, deoarece toate funcțiile de voce nu au fost pe deplin reglate. Din acest motiv, Bumblebee transmite toate emoțiile și gândurile cu ajutorul cântecelor.
  • Megatron - un robot care aparține cursei desetice. Un transformator puternic care îl urăște pe Optimus Prime și este chemat să cucerească și să distrugă. El este liderul Decepticonilor rămași, în timp ce Optimus Prime se mișcă de Autobots.

transformatori ultima recenzie cavaler al filmului

Caractere noi și eroi

• Anthony Hopkins ca Emund Burton. A jucat un stăpân englez, un reprezentant al unei mari dinastii, păzind misterul sabiei vechi. Filmul va juca un rol important, deoarece îl va ajuta pe Khed Yeager să-l găsească pe Knight-Autobot și să lupte cu Megatron.
  • Laura Haddock în rolul lui Vivian Wembley. Potrivit recenziilor despre filmul "Transformers: The Last Knight", Laura Haddock a fost de acord cu un rol foarte nereușit. În imagine Viviane Wembley este profesor, lucrează la Universitatea din Oxford. Potrivit scenariului, această fată se va dovedi a fi o armă pentru salvarea planetei, deși inițial ea nu dorea deloc această soartă. Desigur, după scenariu, Cade și Vivian se vor îndrăgosti de unii pe alții. Un astfel de sfârșit banal și face ca oamenii să scrie recenzii negative despre filmul "Transformers 5".transformatoare 5 comentarii despre film

Fanii francizei populare sunt întrebări: "Ar trebui să mă uit la ultima parte?" Pentru a înțelege acest lucru, am analizat zeci de comentarii despre filmul "Transformers: The Last Knight". În primul rând, vreau să observ că mai mult de 50% din toate recenziile sunt pozitive, așa că recomandăm această parte pentru vizionare.

Dacă aruncați toate gaurile de film și posibilele defecte, atunci în general spectatorul obișnuit captează doar grafică de înaltă calitate, efecte speciale excelente și un comportament răsucite. Bineînțeles, jocul de acțiune al lui Mark Wahlberg și-a făcut o treabă. Da, au fost investiți mulți bani pentru a lansa un film demn "Transformers 5". Feedbackul publicului mărturisește acest lucru. Este imposibil să rămână tăcut despre apariția în imaginea lui Anthony Hopkins, un actor al tuturor timpurilor, cunoscut de fiecare al doilea telespectator în filmul "Tăcerea mielilor".

Fapte interesante

Potrivit recenziilor filmului "Transformer 5: The Last Knight", puteți spune că publicul a fost încântat de calitatea adaptării filmului. Asta pentru că Michael Bay a folosit aparate foto în format IMAX. Pentru iubitorii de imagini clare și vii, acest lucru este, fără îndoială, un plus, însă versiunea ecranului la ieșire sa dovedit a fi neterminată. În primul rând, cu o privire apropiată, puteți vedea cum cadrele sunt lipite împreună într-o ordine haotică, provocând filmul să provoace oboseală și tensiune. În al doilea rând, calitatea și grafica filmului, deși la cel mai înalt nivel, dar scenariul în sine conține zeci de personaje care se implică activ în adaptarea filmului. Dialogurile lor sunt amestecate, eclipsându-se unul pe celălalt, ceea ce îngreunează spectatorul să înțeleagă sensul exact al cuvintelor vorbite.film transformatoare 5 ultimele recenzii cavaler

Rezumă

În adaptarea filmului, există multe momente incomprehensibile. De exemplu, în cazul în care există o adolescentă care dorește cu ardoare să ajute Yeager Cade, și de ce a fost nevoie deloc în film. In imagine, privitorul vede roboți noi: unul dintre ei este prezentat agresiune excesivă, în timp ce alții, dimpotrivă, este un bot dulce și inofensiv, care, ca o umbră, se trece prin ruine. În orice caz, recenziile dovedesc că ultima parte a fost cea mai rea, dar spectatorii nu regretau privirea. În plus, la sfârșitul filmului, Bay a arătat că, probabil, în viitorul apropiat va începe o nouă saga despre locuitorii orașului Cybertron. Și putem aștepta și sperăm că următoarele filme vor avea o poveste interesantă și efecte speciale fascinante.

"Transformers 5": cast, poveste și fapte interesante"Transformers 5": cast, poveste și fapte interesante
Cand ies "Transformers 5"? Datele lumii și premiera All-RussianCand ies "Transformers 5"? Datele lumii și premiera All-Russian
Filmul "Transformatoare 3: Partea întunecată a Lunii": actori și descrierea complotuluiFilmul "Transformatoare 3: Partea întunecată a Lunii": actori și descrierea complotului