Chamber Theatre, Vologda: adresa, recenzii, fotografie

Vologda este un oraș cu tradiții teatrale extraordinare. Primele trupe au apărut acolo la sfârșitul secolului al XVII-lea, iar spectatorul local a avut mereu un bun gust și exigență. Astăzi există 12 teatre în Vologda. Fiecare dintre ele are propriul audiență. Dintre aceste instituții culturale, Teatrul de Teatru al Camerelor (Vologda) ocupă un loc special.

camera de teatru Vologda

Istoria creației

Teatrul de Cameră din Vologda a apărut mulțumită poporului, indisolubil îndrăgostit de profesia lor - Yakov Rubin, Irina Dzhapakova și Vsevolod Chubenko.

În 1999, au conceput ideea creării unui nou colectiv independent. Din motive de punere în aplicare, au lăsat un loc de muncă stabil în trupa unuia dintre teatrele de stat din oraș și au început să lucreze. Ei au reușit să creeze un grup de entuziaști care nu se tem de experimente îndrăznețe.

În termen de doi ani, Teatrul Camera din Vologda (poze de la repetitii plasate in articol), pus în scenă spectacole la site-urile închiriate. În acest timp, compania sa prezentat telespectatorilor la „Femeia în nisipurilor“ bazat pe romanul lui Kobo Abe, „Menajeria de sticlă“, „Părintele nashhellip-“ pe lucrările lui Șalamov, „monștri sacri“ Jean Cocteau, „master“ ale martorilor și Bazhov așa mai departe.

În curând, teatrului ia fost permis să repete și să interpreteze spectacole într-o clădire veche care se afla în centrul orașului Vologda și a fost considerată monument arhitectural. Actorii au preluat specialități de lucru și au reparat și echipat independent transformatorul de hală. Pe scena sa au fost jucate nu doar performanțele menționate mai sus, ci și "Kysya", "Sky in Diamonds" și "Ju-san-go".

Dezvoltarea ulterioară a teatrului

În 2002, la compoziția de bază a trupei, care la acel moment a constat din Irina Dzhapakova, Jan Lihotina și Vsevolod Chubenko s-au alăturat EA Ivanchenko, OV Fedotovskaya, Sokolov și K. Lapin. tovarăși Senior împărtășit de bună voie experiența lor profesională cu colegii tineri și pentru a le pregăti pentru intrarea în Yaroslavl GTI. În același timp, nou-veniți au participat la lucrările la producții noi, care a stabilit Camera de Teatru (Vologda), cum ar fi „Bariera“ (P. Vezhinov), „Unchiul lui Visul“ (F. Dostoievski), „Mic dejun pe iarbă“ (A. Ostrovski ) "5 nopți" (Volodin) și "îngrijitor" (G. Pinter).

Teatrul Camerei din Vologda

Fără unghiul său

În 2005, trupa Teatrului de Cameră a fost evacuată dintr-o clădire veche, care a devenit în cele din urmă lipsită de valoare. Trupa a fost literalmente pe stradă. Ca rezultat, o parte din studenți au plecat, ceea ce a cauzat pierderea mai multor spectacole. Cu toate acestea, cei care au rămas, au decis să nu renunțe și să formeze nucleul "trupei rătăcite", repezându-se la apartamentul regizorului său. Determinarea lor a fost susținută de spectatorii credincioși, care erau gata să meargă la spectacole la diferitele căi ale Vologdei și să le urmărească în locurile cele mai neobișnuite. În aceste condiții dificile au fost punerea în scenă a „Mama Curaj - pentru totdeauna» (Bertolt Brecht), «Fragmente de Raskolnikov», «Cui ie frică de Virginia Woolf?» Și «Collector».

tur

Pentru a „rămâne în formă“, Teatrul de Cameră (Vologda) a căutat să-i familiarizeze publicul cu performanțele lor, și în alte orașe ale țării noastre, Europa și chiar Africa. Grupul a plecat in turneu Moscova, Sankt-Petersburg, Perm, Petrozavodsk, Gelendzhik, Krasnodar, Murmansk, Paris, Brest, Hanovra, Luxemburg, Varșovia, Tel Aviv, Frankfurt, Alexandria și Tunis.

camera de teatru Vologda

Istorie ulterioară

În ciuda tuturor succeselor și recenziilor entuziaste ale iubitorilor de capital și străini ai artei dramatice ruse, viața nomadă a influențat distructiv trupa teatrului. De-a lungul timpului, a părăsit majoritatea actorilor, cu excepția lui Y. Rubin, precum și a actrițelor I. Dzhapakova și I. Volkova.

Teatrul de Cameră din Vologda se afla pe punctul de a închide. Cu toate acestea, în această perioadă spectatorul a văzut performanțe noi: "De ce Madona este întotdeauna pictată cu un copil?" Și "De nicăieri cu dragoste".

O nouă etapă în dezvoltarea teatrului

În 2008, trupele au invitat un actor tanar A. Sergeenko. Un an mai târziu, Elena Smirnov și Vyacheslav Fedotov au fost incluși. Achiziționarea de noi actori a creat spectacole „unul din palme“, „Klassika.ru“, „Soldiers of Love,“ „Există, apoi,“ și „Eros împotriva afaceri.“ Întrucât nu exista încă "permis de ședere permanentă" la teatru, spectacolele s-au desfășurat în cafenelele de artă Vologda "Podul Roșu" și în Casa actorilor.

Din fericire, în 2010, după 6 ani de rătăcire, KDT și-a recăpătat locuința la: ul. Lenin, 5. Prima interpretare a avut loc la 4 ianuarie 2012.

Housewarming a afectat echipa de creație a teatrului în modul cel mai pozitiv. Până la sfârșitul anului 2013 în repertoriul FTC a apărut 4 nou joc "5 sferturi de portocală" (D. Harris), "la The Ark la opt" (D Hub), "The Queen of Spades" (Pușkin), „Amore, dragoste, dragoste „și“ ferestre Casa în domeniu „(A. Vampilov).

Camera Teatrului din Vologda

Participarea la festivaluri

Teatrul Chamber (Vologda) a avut ocazia de a-și arăta spectacolele la multe expoziții bine cunoscute, inclusiv internaționale, în Rusia și în străinătate. În special, echipa a participat la festivaluri:

• "Classics rusesc" (premiul "Pentru cel mai bun debut").
  • "Parada de Craciun".
  • Festivalul de spectacole de cameră se referă la opera lui Fyodor Dostoievski (premiul "Pentru cel mai bun rol feminin").
  • "Vidlunnya" (Marele Premiu).
  • «Teatrul CHELOBEK»;
  • "Integra" (marele premiu).
  • "Festivalul actorilor din Europa" (premiul "Pentru cel mai bun spectacol").

Repertoriul de teatru de teatru (Vologda) din momentul prezent în piesa de teatru a KDT conține următoarele spectacole:

• "Regina lui Spades".
  • „Shakespeare-Russkiy».
  • - Despre zăpada umedă.
  • "Spiritul de masacru".
  • "Andrei Tarkovski. Melancolie ".
  • „Liuba“.
  • - Eu sunt Edith Piaf.
  • "Phaedra".
  • - Despre zăpada umedă.
  • - Lady Macbeth din Mtsensk.
  • "Școala pentru nebuni".
  • "Nu toate pisicile sunt carnaval" și așa mai departe.

Teatrul Chamber din Vologda

Situația cu clădirea

În luna mai 2016 presa scurgeri de informații tulburătoare că teatrul de camera din Vologda (adresa aceasta, din nou: .. Lenina Street, 5) este din nou va fi evacuat din clădirea care îl ocupă. După cum sa dovedit, vechea casă, în care trupa închiriază primul etaj, autoritățile orașului vor include în planul de privatizare. Astfel, Primăria Vologda intenționează să reducă povara bugetului municipal. Din fericire, termenul contractului este de 49 de ani și nu poate fi reziliat fără consimțământul teatrului, confirmat de departamentul local de relații de proprietate. Singura inconvenient pentru teatru va fi un transfer forțat, simplu sau temporar, la o altă clădire furnizată de proprietar, pentru perioada restaurării clădirii. Orice ar fi fost, în momentul în care teatrul continuă să ocupe primul etaj al casei numărul 5 de pe strada Lenin ca guvernatorul regiunii Vologda a decis să nu vândă clădirea, până în vara anului 2017. În același timp, autoritățile promite să găsească o nouă locație pentru FTC. 6 versiuni au fost deja oferite conducerii teatrului, însă toate au fost respinse, fiind vorba de case de urgență situate în diferite părți ale orașului.

Teatrul Camerei din Vologda: comentarii

Cei mai mulți spectatori pleacă după performanțe în plină bucurie. În recenzii, cele mai multe complimente pot fi auzite despre actrița Dzhapakova, care este unul dintre fondatorii teatrului. Multe laude sunt adresate în mod tradițional designului de spectacole. Printre lucrările recente, majoritatea discuțiilor au fost aduse de "Bumbacul de o mână". Publicul apreciază ideea regizorului. Cu toate acestea, mulți dintre ei observă că actul este sincer slab și că există o lipsă de profesionalism.

Teatrul Camerei din Vologda

Cele mai semnificative evenimente din viața teatrului din vremurile recente

Colectivul KDT Vologda, pe lângă funcția sa directă, promovează popularizarea artei și desfășoară activități culturale și educaționale. În special, anul 2017 a început cu prelegeri pe tema "Andrei Tarkovski. Melancolie ", care va fi de interes pentru oricine dorește să afle mai multe despre acest faimos regizor, care a lăsat un semn imens în istoria cinematografiei ruse, sovietice și mondiale. Prelegerea este citită de D. Ledovsky, profesor al seminarului de la Vologda, care este organizatorul proiectului "5 serii biblice".

Printre evenimentele semnificative din ultimele luni se numără piesa de teatru "The Queen of Spades". Este făcută în stilul neconvențional de stim-punk și a provocat un mare interes nu numai în rândul tinerilor, ci și în rândul generațiilor mai în vârstă.

Atenția merită o performanță solo "Lady Macbeth de Mtsensk", în care toate rolurile i-au revenit Elenei Smirnova. Scopul producției este să arate ce este o femeie pregătită pentru iubire și ce se întâmplă atunci când încalcă toate legile, inclusiv cele morale.

Teatrul Camerei din Vologda unde

Informații de referință

Puteți ajunge la Teatrul de Cameră Vologda cu autobuzele nr. 27, 35, 36 și 9 până la stația "Centru". Birourile de bilete sunt deschise zilnic între orele 12:00 și 18:00. Spectacolele încep de la ora 19:00.

Acum știi ce este interesant Teatrul de Cameră din Vologda. Unde este, știi, și îl poți găsi cu ușurință pentru a-ți face propria părere despre jocul actorilor și despre munca regizorului.

Vetclinic `Hope` Vologda: servicii, beneficii și contacteVetclinic `Hope` Vologda: servicii, beneficii și contacte
Lacul alb, regiunea Vologda. Nordul RusieiLacul alb, regiunea Vologda. Nordul Rusiei