"Jurnalul lui Kolya Sinitsyn": rezumat și recenzii

Autorul a scris povestea "Jurnalul lui Kolya Sinitsyna" în 1950. Un fragment din acesta cu subtitrarea "Din Jurnalul Kolya" Nikolai Nosov, publicat în 1949 în almanahul "Tot timpul anului". Mai jos vom lua cunoștință de povestea amuzantă "Jurnalul de Coly Sinitsyn". Scurtul conținut, sperăm, îl va interesa pe tânărul cititor și îl va citi complet.

Cum a obținut Kolya un jurnal

Când anul școlar sa terminat și Kolya avea doar cinci studenți în carnetul de raport, el a decis să păstreze un jurnal și să scrie tot ce-i interesa să i se întâmple. Dar ghinionul - primele trei zile nu s-au întâmplat nimic și nu era nimic de scris.

jurnal de Sinitsyna scurt rezumat

unitate de colectare

Legătura de pionieră s-a adunat pentru a decide ce muncă utilă se poate face vara. Nimeni nu poate oferi nimic. Toată lumea a venit să se gândească la asta acasă. Doar Kolya nu avea gânduri utile. Jurnalul lui Kolya Sinitsyna nu a fost actualizat cu informații interesante și utile. Rezumatul gândurilor sale este doar gunoi inutile.

Întâlnire cu jun.

Pe jos, Kolya sa întâlnit cu un tânăr familiar care urma să-și ia cana. Din nimic de făcut, Kolya a mers cu el și a învățat multe albine interesante din viață. După aceea, a venit să strângă legătura, și sa dovedit că nimeni nu a crezut un lucru interesant și util pentru toată lumea. Brusc, Grisha Yakushkin a propus să facă un stup. Toți au devenit imediat interesați și au mers să afle cum se face stupul și de unde provin albinele. Se pare că stupa nu este foarte complicată și poți să o faci singur, iar albinele trebuie să cumpere un întreg roi și să se stabilească într-o locuință nouă.

Toate aceste informații au fost incluse în jurnalul lui Kolya Sinitsyn. Rezumatul va arăta cum băieții urmau să facă un stup. Cineva a adus căpușe, cineva văzu, cineva unghii, cineva ciocănește. Copiii au primit consilii de la școală. Toate au lucrat în mod activ și pe cale amiabilă timp de două zile, iar stupul sa dovedit a fi celebru. Numai albinele pe care nu le aveau.

un rezumat al capitolelor

Căutări pentru un roi de albine

Sa dovedit a fi o afacere complicată. Un roi de sălbăticie, așa cum sa dovedit, trebuie căutat în pădure. Un prieten al lui Kolya la invitat la dacha lui din Shishigino la mătușa poloneză, unde există o pădure, dar mama nu a dat drumul. În cele din urmă, tatăl meu a permis călătoria. Trei băieți - Kolya, Serghei și Pavlik - au mers la Shishigino. Dacha era închisă, mătușa poli nu era acolo și băieții făceau o colibă ​​să-și petreacă noaptea în ea. Pe timp de noapte, coliba sa prăbușit și, în întuneric complet, era necesar să-l reconstrui.

Albinele nu au căzut încă în capcana. În cea de-a doua zi, băieții accidental, după o serie de aventuri, au ajuns în stupină. Toate acestea sunt înregistrate în jurnalul lui Kolya Sinitsyn. Rezumatul istoriei ulterioare este ca apicultor a fost rău și a promis pionierii în seara, când dispare caldura, da-le un roi tânăr, care este pe cale de a zbura din stup. Seara, băieții luat nu numai roi, dar, de asemenea, o explicație a modului în care să aibă grijă de albine, cum să colecteze miere, cum să faci un fumător să nu albine împrăștiate, și multe alte cunoștințe folositoare.

Ei s-au întors acasă și sa dovedit că nu trăiau împreună cu mătușa Polya, ci s-au făcut o colibă ​​în pădure. Fiecare mama certat fiul ei în mod corespunzător, precum și despre albinele și-au găsit băieții uita dimineața că pe balcon capcanei este deschisă, iar albinele au zburat. Da, în plus, încă îi mușcă pe băieți. Aceste mușcături erau atât de rele încât băieții și-au pierdut interesul pentru apicultură.

jurnal al autorului Sinitsyna

Parcela a sosit

Albinele au venit ca o colet, dar cei trei băieți au refuzat să se ocupe de ei. Toate link-urile au mers pentru a pune albinele în stup și au rămas acasă jucând dame și lăsând porumbeii de hârtie de pe balcon. Au petrecut patru zile și s-au plictisit foarte mult. Această lenevie a fost descrisă de jurnalul lui Kolya Sinitsyn.

Experiențe datorate fotografiei

Pionierul a venit la stupină și a fotografiat pe toată lumea. Kolya era foarte îngrijorat de cum se va întîmpla, pentru că în viață credea că era frumos și că era rău în fotografie. Două zile au trecut în meditație și emoție pe această temă. Într-adevăr, când sa văzut cu gura deschisă, a fost foarte supărat și băieții au început să-l reproșeze, că el a bătut joc de carte. Doar Galya îl mângâia și explică că Kolya zâmbește frumos. Kolya, în jurnalul său, se gândea la frumusețe, laudă și prostie. Gândindu-se puțin la el. Cititorii adulți, când citesc Jurnalul lui Kolya Sinitsyn, dau cele mai calde comentarii - se întorc în copilărie.

jurnal al recenziilor Sinitsyna

Baie de băut pentru albine și experiențele cu ei

Din barilul vechi, băieții, diluandu-l cu sârguință, făcu un castron de băut. Oh, și le-au pus într-un butoi de apă vechi, până când a umflat, probabil o sută de găleți. Apoi au adus puțină miere pe pahar și au văzut albinele zboară și l-au dus la stup. Când au marcat albina cu vopsea, sa dovedit că mereu aceeași albină zboară. Dar li sa spus că albinele pot comunica reciproc informații.

Băieții au luat geamul cu miere și i-au răspândit pe coli de hârtie colorate. Apoi albinele au început să ajungă foarte diferit. Acum a devenit clar de ce florile au culori diferite. Pentru insecte le-a observat și a zburat la ei și a fost polenizată. Aceste experimente au avut câteva zile. Copiii în aceste zile au învățat chiar cum albinele vântura stup în zilele fierbinți.

A trecut mai mult de o lună de când stupul a început să se ocupe de stup. Toată lumea știa că odată ce a avut loc în luna iulie, albinele vor lucra, colectarea de miere și tei, și, în plus, există în interiorul albinele lucrătoare stupi și paznicii, care nu au voie să fure miere de albine. Și pentru a cunoaște viața acestor insecte, este necesar să avem un stup cu pereți de sticlă.

дневник коли синицына comentarii despre carte

Observațiile albinelor

Profesor Nina luat dintr-un cadru de stup de albine cu faguri și a arătat tuturor cum să arate ca ouă de albine, apoi - ca Detva, și a spus că mai târziu, de la Detva format pupe și apoi albinele. Vechiul roi cu uterul, care este ocupat cu ouăle, zboară din stup. Aici apicultorii îl prind și îl pun într-un nou stup.

În plus, îndreptându-se lumina oglinzii către stup, băieții au văzut că albinele dansau. Profesorul a explicat că dansul înseamnă că albina a găsit o mulțime de miere și sa oferit să vadă dacă teiul a înflorit. Munca albinelor de la pui a început să fiarbă. Ei purtau mereu miere și buznau cu voce tare. Toți arborii au fost acoperite cu albine. Profesorul mi-a spus că aproximativ 100.000 de albine pot trăi în roi.

autorul jurnalului de recenzii Sinitsyna

faimă

Despre stupină la școală tipărită în ziar. Apoi, tinerilor apicultori au început să vină scrisori, care au cerut să facă un stup și cum să aibă grijă de roi. Băieții au scris răspunsuri detaliate.

Noul roi

Apoi, ca o barbă neagră, un roi a ieșit din stup. Băieții s-au grabit să-l prindă și apoi să-i facă un nou stup. În el au plantat albinele prinse. Deci puiul a crescut. Albinele strânse cu miere pentru iarnă, iar copiii se uitau cu încântare. Dintr-o data, vremea sa deteriorat, iar munca albinelor a incetinit.

A fost sfârșitul lunii iulie. A fost necesar să se pregătească un loc în care stupii să stea în timpul iernii. Era o groapă profundă. Tipii au săpat-o și au aprins un foc pentru a usca bine pereții. Apoi au zdrobit cenușa și au început să vadă cum vor crește și vor începe albinele. Sa dovedit că se gândea că un inginer, un pilot, un șofer, un mecanic ar găsi timp pentru asta. Am citit aproape complet Jurnalul lui Kolya Sinitsyn. Rezumatul capitolelor trebuie completat cu cele mai recente informații.

Scrisoare din partea fermierilor colectivi

S-au scris ce fac elevii la ferma colectivă, ajutându-i pe bătrâni. Dar nu au stupine. Dar acum sunt siguri că o vor obține. Aici, jurnalul de jurnal al lui Kolya a fost deja scris complet, iar povestea sa încheiat cu Nikolai Nosov (autor).

autorul jurnalului din recenziile cititorilor de la SinitsynaJurnalul lui Coly Sinitsyn: Comentariile cititorilor

Cititorii sunt bucuroși să se strecoare într-o copilarie clandestină. "Jurnalul lui Kolya Sinitsyn" (recenzii despre cartea pe care le puteți întâlni pe cel mai entuziast) - o lucrare bună și naivă în care cauza comună întărește prietenia. N. Nosov a povestit despre albine foarte interesant.

Lucrările lui Nikolai Nosov. Eroii operei lui NosovLucrările lui Nikolai Nosov. Eroii operei lui Nosov
Rezumatul "familiei vesele", Nosov Nikolai NikolaevichRezumatul "familiei vesele", Nosov Nikolai Nikolaevich
Idei pentru un jurnal - un prieten personal și un tovarăș tăcutIdei pentru un jurnal - un prieten personal și un tovarăș tăcut