Filmul "Ea": recenzii, povestiri, actori. Fantastic melodrama ei (2013)

În 2013, regizorul Spike Jones a prezentat întreaga lume cu filmul "Ea". Comentariile despre imagine au fost atât de bune încât banda a câștigat chiar și un Oscar. Ce a creat Johnson acest original? Și cum a reușit munca lui să cucerească publicul?

Creatorii picturii

Spike Jones sa anunțat pentru prima oară ca regizor talentat în 1999, filmând drama "Be John Malkovich" cu John Cusack în rolul principal. Acest film a primit 3 nominalizări pentru Oscar și multe alte premii, deși mai puțin prestigioase.

film ea ea comentarii

Înapoi în anii 2000, Jones a conceput filmul "Ea". Opinia pozitivă despre imaginea "Sunt aici", povestind dragostea dintre doi roboți, a inspirat-o pe Spike să continue să lucreze la scenariul unei alte casete. Căutarea fondurilor și a actorilor pentru filmare a început în 2011. Primii care au participat la proiect au fost de acord Joaquin Phoenix. Ideea lui Johns a impresionat artistul și a ajutat la găsirea producătorilor pentru proiect.

A fost mult mai dificil să rezolve problema cu distribuția. În primul rând, principalul rol feminin în proiect a fost Samantha Morton. Actrita trebuia să spună o inteligență artificială numită Samantha. Deja în stadiul postproducției sa produs o înlocuire: Scarlett Johansson și-a prezentat vocea inteligenței artificiale. Spike Jones a încercat, de asemenea, să o atragă la rolul soției personajului principal Cary Mulligan, dar ea a fost implicată în "Great Gatsby", așa că personajul a mers la Rooney Mare.

Poveste scurtă

Cinematografia americană din ultimii ani este din ce în ce mai gravă spre temele de singurătate totală a locuitorilor megacitelor. În disperare, oamenii sunt pregătiți pentru relații strânse cu oricine - chiar și cu o inteligență artificială invizibilă, intangibilă. Despre acest film spune "Ea".

Povestea dramei se învârte în jurul lui Theodore Twombly. Acțiunea are loc în viitorul apropiat. Programele de calculator joacă un rol activ în toate sferele vieții umane. Acum nu este nevoie să scrieți scrisori manual. Există organizații speciale care vor face acest lucru pentru dvs. Theodore lucrează într-una din aceste companii.

ea este un film 2013

În timpul zilei, el trăiește viața și emoțiile altor oameni. Și seara - se rătăcește singură în jurul apartamentului său, trăind serios un divorț de la fosta soție. Uneori, personajul principal are sex on-line. Într-o zi, Theodore vede o reclamă pentru un nou sistem de operare - o inteligență artificială care îndeplinește dorințele comandantului său. Din buzunar cumpără programul. Inteligența artificială este o fată sociabila și sociabilă numită Samantha. Theodore începe să comunice cu ea, devin prieteni. Apoi apare o poveste de dragoste între ei.

Cu toate acestea, inteligența artificială intangibilă nu poate înlocui o persoană reală. A meritat ca Theodore să se întâlnească cu fosta sa soție, așa cum o simțea clar. În final, eroul așteaptă o altă dezamăgire. Se pare că el nu este singur în Samantha: de fapt, mașina este într-o relație mentală cu încă 8 mii de oameni. Relația ideală dintre Samantha și Theodore se încheie cu un eșec complet.

Joaquin Phoenix ca Theodore

Joaquin Phoenix este un actor și muzician american. Mama sa a lucrat în departamentul de casting al postului de televiziune NBC, astfel încât copiii ei au început să apară la televizor la o vârstă fragedă.

Prima lucrare serioasă a lui Phoenix în film a fost rolul unui adolescent nemulțumit Jimmy în filmul "Pentru ce merită să mori". Partenerii lui Joaquin în cadru au fost stelele Nicole Kidman și Matt Dillon. În anii 2000, actorul a intrat într-un film mare, jucând rolul de împărat în filmul istoric "Gladiator" cu Russell Crowe în rolul principal. Apoi au fost picturile "Hotel Rwanda", "Cross the Line", "Fatal Passion" și filmul "Ea".

Joaquin Phoenix a jucat în proiectul lui Spike Jonze un bărbat singur și nefericit. Viața lui este o iluzie completă. După ce scriitorul Theodore Tuombli și-a părăsit iubita soție, a intrat complet în lumea fictivă. Timp de zile, Theodore trăiește cu emoțiile și sentimentele clienților săi, făcând scrisori personale unul pentru celălalt. Seara, jocul Twombly se blochează în jocurile online. Și chiar dacă protagonistul se întâlnește cu femei, atunci romanele apar și online, practic.

E un film

Nu este surprinzător faptul că un scriitor impresionant a reușit să se îndrăgostească de inteligența artificială. La un moment dat în eroul principal, întrebarea era: cât de mult este normal acest lucru? Cu toate acestea, el a respins gândurile de la sine, continuând relația, care inițial nu avea viitor.

Într-o zi, Theodore află că Samantha (acesta este numele prietenei sale virtuale) este un program universal. Funcționează simultan pe mai multe dispozitive și discută simultan cu 8 mii de utilizatori. 600 dintre ei Samantha, crede ea, iubește. Această descoperire sa dovedit a fi pentru Tuombli adevărata prăbușire a lumii sale. Și totuși, când Samantha decide să plece, Theodore regretă acest lucru și experimentează o adevărată tragedie. Acest lucru îi împinge să reia relațiile umane tradiționale în lumea reală.

"Ea" (film): Scarlett Johansson ca Samantha

Scarlett Johansson este o stea de clasă A de la Hollywood și nu are nevoie de o introducere. A început să se comporte ca adolescentă: toată lumea o poate vedea, de exemplu, în filmul "Alone at home - 3" și "The Horse Charmer". Apoi Scarlet arăta ca o fată vecină obișnuită.

Cu toate acestea, la începutul anilor 2000, fata a decis să schimbe dramatic imaginea. Ea, cu ajutorul chirurgiei plastice, a îmbunătățit forma nasului, a repetat-o ​​într-o blondă și a început să-și exploateze sexualitatea. Ca rezultat, rolul inimii a fost fixat pentru actrita. Și dacă regizorii au nevoie de un interpret pentru rolul unei eroine extrem de sexy sau a unei seducite insidioase, adesea îl invită pe Scarlett.

ea este o phoenix Joaquin

Fantastic melodrama Spike Jonza - acesta este un experiment interesant. O astfel de celebritate ca Scarlett Johansson, în întreaga poveste joacă rolul doar a vocii sistemului de operare. Actrita nu apare personal, nu apare în cadru. E doar o voce.

Amy Adams ca prietena lui Theodore

O altă celebritate invitată este Amy Adams. "Ea" este un film în care actrița a primit rolul modest al prietenei lui Theodore. Conform povestii, Amy locuieste alaturi de Theodore. Anterior, au încercat să se angajeze în relații romantice. Cu toate acestea, îi părea lui Theodora că Amy tragea doar prietenul ei, dar nu și iubitului ei. Și au rămas prieteni.

Amy este regizorul. Timp de câteva luni ea a încercat să facă un documentar, dar ea întotdeauna nu face ceva și nu funcționează. Dar Amy reușește să fie prinsă în aceleași rețele ca Theodore - începe o aventură cu o inteligență artificială care are o voce masculină. Ca rezultat, iubitul virtual lasă de asemenea pe Amy. Se întâlnesc cu Theodore într-o seară profundă și trist în tăcere despre relația pierdută. Finalul rămâne deschis: nu se știe cum eroii își vor organiza viața mai departe.

Amy Adams - nominalizat de cinci ori pentru Oscar. Cu toate acestea, până la 30 de ani de cariera ei a fost într-un timp complet inactiv. A jucat în serii cu buget redus, uneori reușind să obțină rolul unui al doilea plan într-un proiect de mare amploare. Dar nimic valabil nu a ieșit încă.

ea este un film de scarlett johansson

O descoperire neașteptată pentru Amy a fost participarea la filmul independent "The Beetle June". Imaginea ia adus o nominalizare la Oscar. Apoi au urmat proiectele cu buget mare "Noaptea la muzeu - 2", "Fighter" și "Afora în american". Astfel, cântăreața a intrat în cea mai înaltă liga.

"Ea" (film): Rooney Mara în rolul fostului soț al lui Theodore

Rooney Mara a șocat publicul jucând în thriller Girl cu Tattoo Dragon. De dragul acestui rol, actrița și-a făcut o coafură absurdă și a fost de acord să participe la o serie de scene franc. Ca rezultat, o nominalizare la Oscar.

Rooney Mara în proiectul Spike Jonza nu a primit un rol foarte important. Eroina ei este fosta soție a lui Theodora. Au avut o relație caldă, dar apoi au divorțat la inițiativa lui Katherine. În fotografia finală, Theodore a scris o scrisoare scuzabilă ex-soției sale și își cere scuze pentru că nu o percepe așa cum este ea și încearcă să o schimbe. Vizionarul înțelege că presiunea din partea lui a fost cauza decalajului.

Rooney Mara poate fi văzută și în proiectele de la Hollywood "Peng: Travel to Netlandia", "Pe Run" și "Social Network".

Chris Pratt în rolul lui Paul

În filmografie Chris Pratt de asemenea, apare filmul "Ea". Actorii Joaquin Phoenix și Pratt au jucat colegi la locul de muncă. Chris Pratt este, de asemenea, cunoscut într-o audiență largă ca Lordul Star de la blockbusterul "Gardienii galaxiei" și Joshua Faraday de la "Magnificul Șapte".

Alți interpreți de roluri

"Ea" - un film în 2013, în filmarea de la care au participat Olivia Wilde ( "efect Lazăr"), Matt Letcher ( "Masca lui Zorro"), Portia Doubleday ( "telekinezie").

ea adams ea film

Tot în acest cadru sunt și vocile cântăreței franceze Soko, actrița Kristen Uig și regizorul Spike Jonz însuși, care a exprimat un copil amuzant dintr-un joc video.

Premiera mondială și box office

"Ea" este un film pe care Spike Jones la prezentat pentru prima dată la Festivalul de Film de la New York. Pe 18 decembrie, fotografia a fost lansată în chirie limitată în Statele Unite. În Rusia, banda a fost prezentată doar în februarie 2014. În prima zi, drama "Ea" a fost vizionată de 80 de mii de oameni. Bugetul pentru crearea lui Spike Johns a fost stabilit la 23 de milioane de dolari. Deoarece imaginea este lipsită de efecte speciale, iar complotul este distinctiv psihologic, se poate concluziona fără echivoc că "ea" nu este un film pentru o audiență largă. De aceea, la box-office banda a colectat doar 47 de milioane de dolari.

Filmul "Ea" a primit recenzii critice. Dovezi de acest lucru - 5 nominalizări pentru Oscar, 3 nominalizări pentru "Globul de Aur", 4 nominalizări pentru "Saturn". Ca rezultat, imaginea a câștigat "Oscar" și "Globul de Aur" pentru scenariul original. De asemenea, Scarlett Johansson a luat acasă o statuetă de "Saturn" pentru rolul ei de sprijin.

Din cele 229 de recenzii mondiale, numai 13 au fost negative. Adică, aproximativ 94% dintre critici au luat filmul într-un mod pozitiv. Ei au fost impresionați de ce pricepere și discretitate Spike Johns a inclus în canonul comun momente sincer erotice. Filmul s-ar putea transforma într-un alt loc ieftin, pe locul "special". Cu toate acestea, toate scenele sexuale explicite nu au fost arătate de dragul flirturii cu spectatorul și instinctele sale. În felul în care Spike este angajat în sexul online cu un străin inadecvat și încearcă să transfere relația cu Samantha în planul fizic și își arată singurătatea totală.

ea este filmul runei mara

Numai o persoană disperată poate veni în minte pentru a face dragoste nu cu un partener viu tangibil, ci cu un sistem de operare. Iar modul în care este prezentată singurătatea totală a protagonistului, este originalitatea scenariului Spike Jonze.

Filmul "Ea" revizuiește publicul primit de la critici. Fiecare în propria sa definit ideea de pictura: cineva a văzut un avertisment pentru oameni, în viitor, astfel încât acestea nu sunt foarte pasionat de romane de rețea, și de multe ori a mers la „real“ - cineva a decis că a fost o poveste despre omniprezența dragostei - spun ei, chiar și sistemul de operare poți iubi sincer. O categorie aparte de telespectatori au văzut în script-ul indiciu la ce gadget-uri au devenit din ce în ce mai rafinate și mai inteligent și să devină mai bine dacă noi - inventatorii lor?

Astfel de variații neașteptate în interpretarea complotului vorbesc doar despre un singur lucru: Spike Jonzu a reușit să creeze un film demn.

Filmul, asupra căruia actorii magnificali au lucrat: "Indiana Jones și ultima cruciadă"Filmul, asupra căruia actorii magnificali au lucrat: "Indiana Jones și ultima cruciadă"
"Indiana Jones și Templul Destinului": actori și complot"Indiana Jones și Templul Destinului": actori și complot