Rezumat și recenzii ale cărții "Alice in Wonderland" de Lewis Carroll

recenzii despre cartea alice in Wonderland

Conținutul scurt al cărții "Alice in Țara Minunilor". intrare

Principalul personaj al basmului, o fetiță Alice, a mers brusc într-o călătorie spre Țara Minunilor, chiar și pentru ea însăși. Uitându-te pe luncă, ea acordă atenție iepurelui, care se deosebea de ceilalți de capacitatea de a vorbi, purta haine și ceasuri de buzunar. În plus, reprezentantul familiei frumoase se grăbea să ajungă la un loc foarte important, pe care îl exclamase cu voce tare. Alice a devenit interesată de acest lucru și a urmărit iepurele în burrow, dar a intrat în tunel, care imediat a început să cadă. Atâta timp cât ea a continuat să meargă în jos, fata a avut timp să ia în considerare raft, care a zburat trecut, și chiar scoate borcan lor de marmelada de portocale, care, din păcate, a fost devastată de cineva mai devreme.

redimensionarea

Multe evenimente interesante sunt descrise mai departe în cartea sa de Carroll. "Alice in Tara Minunilor" incepe sa isi dezvaluie secretele cititorului. Căderea lui Alice sa încheiat bine, ea se afla într-o sală imensă cu multe uși, în timp ce nu se rănea pe sine. Rabbit misterios a fost plecat, iar ochii eroina a apărut o cheie mică de aur a relevat ca in continuare de o grădină frumoasă, în cazul în care fata nu a putut ajunge acolo, așa cum a fost prea mare pentru a trece prin ușă.

Nu avea timp să fie supărată, pentru că a găsit imediat o sticlă cu un autocolant atrăgător, textul căruia sugera că bea lichidul care era ascuns în ea. Alice a aruncat deoparte atenția și a băut conținutul. Fata imediat a început să scadă, atît de repede încât a efectuat involuntar o analogie cu flacăra de lumanare muribundă și îi era frică să dispară cu totul. În timpul acestui proces, ea a observat un patty din apropiere, inscripția de lângă care, de asemenea, a invitat să gusta desert. De această dată eroina a crescut foarte mult în dimensiune. Lumea în care a căzut a fost nebună și imprevizibilă. A început să plângă cu o frică amară.

revizuire despre cartea alice în Țara Minunilor

Lacul Lacrimii

Alice nu mai putea să se oprească de mult timp, așa că nu și-a dat seama imediat că în jurul ei sa format un întreg lac de lacrimi, în care ea sa înecat aproape. Ulterior sa descoperit că eroina a fost scăldat în apa cu sare nu este unul dintr-un număr de șoarece nemulțumire cicălitoare. Fiind educat si fata politicos, Alice a început o conversație cu ea, dar subiect de conversație prost conceput: povestea iubitei pis mouse-ul ofensat, și ea a lăsat fata în pace. Nu sunt toate ciudățenii lucrării "Alice in Țara Minunilor". Cartea de citit va fi multumita cititorului de mai multe ori. De nicăieri el a apărut din nou iepure, el a ordonat eroina ca un slujitor obișnuit, pentru a rula la casa lui și să aducă mănuși și un ventilator, astfel încât să poată merge în condiții de siguranță la recepție ducesei. Alice nu sa certat și a mers să îndeplinească cererea unei creaturi ciudate, dar de data aceasta nu și-a putut restrânge curiozitatea și a băut din altă sticlă. Ea vymahala și aproape rupt Rabbit House, dar cineva a improscat cu generozitate plăcintele ei, și ea a devenit din nou mici.

Conversație cu Caterpillar

Dacă citiți recenzii despre cartea "Alice in Țara Minunilor", puteți afla că acest moment a fost îndrăgit de unii cititori. Fata rătăcit prin junglă deasă, aproape a murit de la un catelus, dar a fost capabil să ajungă în siguranță ciuperca uriașă pe o pălărie care odihnit Caterpillar și vedere al oamenilor de afaceri iluminat o narghilea. Alice a decis să plângă cu ea, ea a vorbit despre schimbările constante în creștere și faptul că, uneori, ea pur și simplu nu se poate ajunge să te cunosc, dar nu nou prieten simpatizat cu biata fată. Nu a găsit nimic nou și surprinzător în povestea ei. Fata a fost ofensată și a fugit, împreună cu o mică parte a ciupercii.

Alice în Țara Minunilor carte pentru citit

Întâlnire cu ducesa

Trofeul a venit destul de repede la eroina: după ce a ajuns la prima casă, a mâncat ciuperca, a crescut puțin și sa apropiat de prag. Lacheu, foarte mult seamănă cu un pește, da fiecare la rândul său, sună ca o broască râioasă, o invitație la amanta sa, ducesa, să vină la Regina la un joc de crochet. Alice a întreprins mai multe încercări de a afla dacă ar putea intra înăuntru, dar răspunsurile pictorului s-au dovedit atât de ciudate încât în ​​cele din urmă fată l-a părăsit și a făcut ceea ce dorea. Se găsea imediat în bucătărie, înmuiată în fum și piper. Bucătarul mâncăruia gemelă și, alături de ea, era amanta casei, balandu-și copilul plâns. Bucătarul a aruncat mereu feluri de mâncare care i-au căzut sub braț. A terminat compoziția uitându-se la scena care zâmbea pisica. Recenzii despre cartea "Alice in Tara Minunilor" foarte mult lauda aceasta scena.

Carroll Alice în Țara Minunilor

Ducesa se grăbi să risipească surpriza de oaspeți, explicând că este Cheshire Cat, și de ce a fost zambind, cu toate acestea, nu contează, pentru că se poate face toți membrii familiei. După aceea, stăpîna casei a încercat să-l calmeze pe copil cu o cîntăreală, dar nu a putut rezista și la aruncat cu Alice. Fata a scos-o afară din casă și a descoperit imediat că în locul micului om din colt era un purcel.

Conversație cu Cheshire Cat

Este această scenă pe care cei mai mulți cititori îl iubesc în întreaga creație. Puteți afla despre acest lucru dacă citiți recenzii despre cartea "Alice in Țara Minunilor". Fata din nou a apărut Cheshire Cat, și ea a decis să afle de la el în ce direcție să meargă mai departe. Zâmbetul nu a părăsit fața animalului când a început să răspundă că, dacă nu-i păsa unde să meargă, ar putea alege orice direcție. Mai departe, pisica a dispărut pur și simplu, cu excepția celui mai larg zâmbet, care a continuat să stea în aer pentru o lungă perioadă de timp. Odată ce această abilitate era utilă pentru el. Regina a fost supărată pe pisică și a ordonat să-i taie capul, apoi a dispărut pur și simplu, lăsând doar capul în loc de el însuși, ceea ce este imposibil de tăiat fără corp. Conversația cu acest personaj a calmat-o pe fată și a reușit să continue călătoria.

autor al lui Alice in Tara Minunilor

Ceaiul și întâlnirea cu Regina

Fata a decis să meargă la Hare, dar a căzut brusc pentru o petrecere de ceai, dragoste pentru care, ca toți englezii, Alice a fost instilată din copilărie. Acea eroină pe care o căuta era în compania nebunului Hatter, dar au fost nevoiți să bea ceai de câteva ori pe zi, dar în mod constant. Așa au fost pedepsiți pentru faptul că odinioară ei și-au ars timpul fără ținte. Noii cunoscuți au reacționat în mod ostil față de fată și le-a părăsit, hotărând de data aceasta să viziteze grădina regală.

Acolo, Alice a găsit grădinarii care au vopsit trandafiri albi în roșu. Nu avea timp să-și dea seama exact de ce făceau acest lucru, de vreme ce regina și regina în compania apropiatului au început să joace crochete. Monarhii a arătat severitate fără precedent subiecților săi, Regina Inimilor a ordonat să decapiteze pe oricine care vede, dar de data aceasta eroina nu este speriat. În cele din urmă, acestea erau cele mai comune cărți.

Lewis Carroll Alice în Țara Minunilor

Curtea

O revizuire a cărții "Alice in Țara Minunilor" a mulțumit foarte mult pentru finalizarea povestirii. După terminarea jocului în crochet, toată lumea a mers în sala de ședințe, unde eroina a văzut aproape toți cei pe care îi întâlnea în această zi nebună. Aici au judecat-o pe Valet, care a furat plăcile, pe care regina însăși le-a făcut. Procesul a fost haotic și ciudat. Dintr-o dată au sunat-o pe Alice, în acest timp au avut timp să se întoarcă la dimensiunea ei obișnuită. Monarhii au încercat în orice mod să-i intimideze pe fată, dar ea folosea argumente logice, iar apoi o amenințau cu execuția. Heroina le-a spus că nu sunt decât un pachet de cărți obișnuite, iar după aceea magia a încetat să funcționeze. Sa trezit pe luncă și și-a dat seama că tot timpul ea doar adormise.

conținutul cărții lui Alice în Țara Minunilor

Dacă citiți toate recenziile, puteți vedea că opiniile fanilor cărții converg în mare măsură. În primul rând, ei recomandă alegerea unei traduceri de calitate. O publicație proastă poate strica toata impresia unui basm. Dacă planurile unei persoane includ acordarea unui produs unei persoane aproape de el, oamenii cu experiență sfătuiesc să cumpere o traducere a lui Alexandra Rozhdestvenskaya. Este plăcută, bună pentru copii, cât mai aproape de original și, cel mai important, publică ambele părți ale povestirii. Cartea cadou "Alice in Tara Minunilor" este destul de mare din cauza paginilor dense, este bine sa iei in maini. Mai mult decât atât, pagina de obicei are o culoare albă sau este pictată în galben. În același caz, au obținut o nuanță de moale roz. Ilustrațiile sunt plăcute, nu domină textul general, ci îl completează. Fontul este mare, ușor de citit.

Silabila neobișnuită a autorului ridică multe întrebări. Unii cred că el nu a scris pentru copii, alții, că, dimpotrivă, mintea lor neîngăduită este mai ușor de înțeles de abordarea non-standard a autorului la narațiune. În orice caz, atât primul, cât și al doilea îl plac și apreciază acest basm excelent.

Cum să atragă Alice în Țara Minunilor cu copiiCum să atragă Alice în Țara Minunilor cu copii
Ce este sindromul Alice în Țara MinunilorCe este sindromul Alice în Țara Minunilor
Ai de gând să-i dai copilului numele Alice? Valoarea pentru fata ei va fi bunăAi de gând să-i dai copilului numele Alice? Valoarea pentru fata ei va fi bună