Erich Maria Remarque, "Trei tovarăși": recenzii ale cititorilor și criticilor. rezumat

Cartea celebră "Trei tovarăși" duce cititorul la o epocă Republica Weimar

în Germania, care tocmai a suferit o înfrângere în primul război mondial. Țara se confruntă cu o criză economică. Străzile orașelor erau inundate de soldați care se întorceau din față și erau dezamăgiți în viață.

Robert, Otto și Gottfried

Ca și ceilalți colegi, cei trei personaje principale ale romanului lui Remarque trebuiau să lupte. Robert Lokamp, ​​Otto Kester și Gottfried Lenz sunt inseparabile. Aceste personaje sunt descrise în detaliu de Remarque. "Trei tovarăși", ale căror comentarii au căzut ca o grindină imediat după prima publicare a cărții, descriu viața de zi cu zi a unui magazin de reparații, unde lucrează cei mai buni prieteni. Prima zi a povestii este ziua de nastere a lui Robert (in varsta de treizeci de ani). Principalul personaj (al celor trei prieteni pe care-i face ca autorul să-i concentreze cea mai mare atenție) nu-i plac aceste sărbători din cauza amintirilor neplăcute ale experiențelor sale în timpul lor.

Robert a fost un băiat când a fost trimis în față prin invitație. Acolo trebuia să suporte o mulțime de orori, pe care nu putea să-l uite, revenind la o viață liniștită. Aceasta este rănirea prietenilor și moartea dureroasă a soldaților fratelui din cauza sufocării cauzată de gazul otrăvitor. Apoi au venit inflația, foametea și alte încercări, care au devenit normele unei țări ruinate. După război, Otto Kester a încercat să învețe la universitate, dar și-a abandonat studiile, a devenit pilot, apoi șofer și în cele din urmă a venit la afaceri cu autovehiculele. Lokamp și Lenz i s-au alăturat ca parteneri. Această particularitate a relațiilor lor a fost subliniată în special de Remarque. "Trei tovarăși", ale căror recenzii accentuează adesea prietenia ca temă principală a romanului, demonstrează în mod repetat o relație strânsă și de încredere între Lokampom, Lenz și Kester.

Erich Maria remarcă trei recenzii cu tovarăși

Achiziționarea lui Karl

O alta tema importanta a celor Trei Companioni (precum si restul lucrarilor lui Remarque) este alcoolul. În primul capitol, Lenz îi dă lui Robert ziua de naștere a 6 sticle de rom rare și vechi. Descrierile lungi și neobișnuite ale alcoolului sunt una dintre trăsăturile de proprietate ale unui astfel de maestru al prozei ca Erich Maria Remarque. "Trei tovarăși", recenzii ale căruia de mulți ani rămân doar pozitivi, mulți spun despre încercările prietenilor de a câștiga în vremuri dificile. Trioul non-separat a cumpărat junk-ul vechi la licitația locală și urma să facă din ea o adevărată mașină de curse. Sub pretextul de a lucra la această mașină, sărbătoarea de dimineață a zilei de naștere a lui Robert este întreruptă.

Printre ei, prietenii numesc animalul lor "Karl". Punându-l pe roți, seara se duce în suburbi, unde vor sărbători ziua lor de naștere. De-a lungul drumului, Kester, Lenz și Lokamp, ​​păcăliți, depășesc celelalte mașini care le-au lovit pe autostradă. Deja în restaurant se întâlnesc un șofer și un pasager al uneia dintre aceste mașini. Împreună cei cinci împreună organizează o mică sărbătoare festivă. Un pasager pe nume Patricia Holman îl lasă pe Robert cu numărul său.

Generația pierdută

Toate comentariile despre cartea "Trei tovarăși" marchează înfricoșarea situației în care are loc cartea. De exemplu, Lokamp locuiește în camere mobilate cu vecini de diferite grade de neglijență. Tânărul George Blok urmează să intre în institut, lucrează de câteva zile pe cărți, alimentează ultimii bani câștigați în mină și suferă de probleme de sănătate. Emigrantul rus, Contele Orlov, trăiește în frica constantă că și în Europa vor ajunge bolșevicii. Cuplul căsătorit Hasse și-a uitat de mult armonia și se certa constant din cauza stării sale financiare.

Pe exemplul portretelor personale ale diferitelor persoane își demonstrează aptitudinile ca scriitor Remarque. "Trei tovarăși" - aceasta este o galerie de oameni care au suferit cumva de circumstanțele erei furtunoase. Generația pierdută - așa îi caracterizează prozatorul. Mai târziu, acest termen a devenit popular printre criticii literari (este, de asemenea, cunoscut sub numele de creativitate Ernest Hemingway). În apropierea casei de oaspeți a lui Robert este cafenelele "International", unde a lucrat ca pianist în fața magazinului auto.

remarca trei tovarăși

Nouă întâlnire cu Pat

La câteva zile după ziua lui, Robert îl întâlnește pe Patricia într-o cafenea. Data lor este destul de neobișnuită. Lokamp practic nu știe nimic despre fata pe care a întâlnit-o în noroc. Incertitudinea lui Robert este compensată de faptul că el a fost mult timp familiarizat cu publicul și personalul unei instituții publice, ceea ce îi înlătură în mod semnificativ tensiunea. Potrivit personajului principal, el a răsfățat prima întâlnire consumând prea mult și spunând prea mult. La sfatul lui Lenz, îl trimite pe Pat (așa abreviat îl numește Patricia) un buchet de trandafiri și își cere scuze pentru greșeală.

În cafenea, Remarque descrie un alt soldat din prima linie - Valentin Gauser. Acest prieten al lui Roberta a primit de la rude o moștenire și acum o bea cu sârguință. Nu vrea să facă nimic. Hauser, care era în război, se bucură că a supraviețuit și poate bea acum când îi place. Apatie și indiferență - starea de spirit, care în mod constant prisisovyvaet personajele sale Remarque. "Trei tovarăși", recenzii ale criticilor și cititorilor obișnuiți - toate acestea sunt ecoul autorului.

trei filme cu tovarăși

În parcul de distracții

A avut loc o nouă întâlnire între Robert și Patricia. Acum ei au decis să meargă la un drum. Fata nu a condus niciodată o mașină, iar Robert îi oferă o practică pe o stradă liniștită. Apoi, cuplul merge la bar, unde îl întâlnește pe Lenz. Trinity (inclusiv Gottfried) decide să meargă la parcul de distracții. Acolo prietenii îi plăceau pavilionul cu aruncarea de inele pe cârlige. Lenz și Lokamp câștigă toate premiile.

Tovarășii din prima linie își amintesc imediat zilele de odihnă din față, când trebuiau să-și ucidă timpul liber cu aruncări de pălării pe cârlige. Norocul îi însoțește imediat în două pavilioane. Ei merg la a treia, dar proprietarul explică că se închide. În parcul de distracții, "împușcătorii" au mulți admiratori care urmăresc cu curiozitate concursul lor cu normă întreagă. Prietenii dau cele mai multe premii acestor gay. Seara este în mod clar un succes. Patricia este în cercul prietenilor lui Robert. Deci, treptat, fără răsuciri ascuțite, se dezvoltă complotul cărții Trei tovarăși. Filmul, bazat pe romanul din 1938, repetă, în general, complotul său.

"Karl" în cursa

Prietenii finalizează repararea și modificarea lui "Karl". Kester, ca principal șofer al trioului, înregistrează mașina pentru cursa. Toată noaptea cu mult înainte de competiție, prietenii verifică disponibilitatea echipamentului. La mecanica străină pe șosea, "Karl" taristul provoacă râs neîngrădit, dar Kester insistă pe cont propriu și se pregătește să înceapă. Pe standuri s-au adunat Lokamp, ​​Lents și Patricia. Din nou aduce personajele sale cheie într-o singură scenă Remarque. "Trei tovarăși", ale căror recenzii sunt numite baza cărții, sunt dialoguri detaliate, schimbă într-adevăr ritmul atunci când cititorul se confruntă cu o altă conversație sau o ciocnire a intereselor. Dar, pe paginile ocupate de gândurile interioare ale lui Robert, narațiunea devine vâscoasă și zdruncinată.

Kester, în ciuda ridicolului de adversari, reușește să ajungă mai întâi la linia de sosire. Victoria este o ocazie pentru o cină festivă cu barmanul Alfons (un prieten comun al companiei lui Robert). La sfârșitul serii, Lokamp și Patricia părăsesc imperceptibil sărbătoarea. Fata rămâne să petreacă noaptea cu Robert. Principalul personaj este surprins de faptul că poate provoca unele sentimente serioase pentru o femeie, deoarece toată viața sa conștientă a fost marcată de o prietenie masculină puternică. Toate aceste gânduri și raționamente contradictorii sunt descrise cu scrupulozitate de Erich Remarque. "Trei tovarăși", recenzii și recenzii ale cărții fac cititorul să creadă că această carte a devenit deosebită din cauza psihologiei sale profunde, și nu a răsturnărilor și a întoarcerii complotului.

recenzii ale cărții trei tovarăși

Pastorul Patricia

Până în prezent, lucrul în magazinul de autoturisme a alimentat cel puțin prietenii, dar din cauza următorului salt al inflației, tehnicienii își pierd ultimele ordine. Portofelele se descarcă rapid, iar trio decide cu privire la ultimele economii pentru a cumpăra un taxi și, la rândul său, transformă volanul pe străzile orașului. În acest domeniu, începătorii au mulți concurenți. La prima călătorie, Robert se va certa cu un alt șofer de taxi și va lupta cu el. După ce s-au răcit, oamenii găsesc un limbaj comun. În curând, Robert face prieteni cu un alt șofer Gustav.

Principala poveste a cărții "Trei tovarăși" continuă. Recenzile cititorilor și criticilor obișnuiți sunt unanime: datorită relației dintre Robert și Patricia, romanul este unul dintre cele mai renumite din întreaga bibliografie a unui scriitor german. Lokamp intră pentru prima dată în apartamentul prietenei sale. Fata nu are o familie de stânga, iar acum închiriază două încăperi ale apartamentului, odată deținute în întregime de părinții lui Par. Hostessul îi tratează pe oaspeți cu rum și le spune fapte noi despre viața lor.

Patricia a supraviețuit calvarului, ceea ce era obișnuit pentru Germania la acel moment. E foame pentru o lungă perioadă de timp și a petrecut un an în spital. Nu are bani, rude și muncă rămase. Pat o să-i facă pe vânzător într-un magazin de discuri. Robert, care vrea să ajute cel mai mult, înțelege că, odată cu venitul său modest, nu este în măsură să-l susțină pe fată. El începe să simtă că Patricia are nevoie de un om complet diferit - un om bogat și profund. Așa că pune eroii săi înainte de teste și decizii dificile Remarque. "Trei tovarăși", recenzii despre ele și tot ce este scris despre roman, mărturisesc în unanimitate - nu este o ficțiune cloying cu ieșiri simple și un sfârșit fericit.

trei recenzii cu tovarăși

Vacanțe la mare

Pentru mai multe capitole, Robert încearcă să vândă Cadillac-ul reînnoit vânzătorului Blumenthal. Acest om de afaceri diferă temperament și intransigență abruptă în tranzacții. Dar Robert, care a găsit cheia unui potențial cumpărător, reușește în cele din urmă să câștige bani decent pe mașină. Suma este suficientă pentru a recupera investițiile prietenilor și a le oferi un profit pe care nu l-au văzut de prea mult timp. După o tranzacție de succes din atelier, o sărbătoare.

Pentru banii câștigați, Robert și Patricia merg la mare. Începutul vacanței perechilor este unul dintre cele mai strălucite momente ale cărții Trei tovarăși. Remarque, recenzii ale cărții care îl arată ca scriitor, forțând o dispoziție tristă, de data aceasta le-a dat pe scurt eroilor să se bucure pe deplin de viață.

Robert a ales în mod special un hotel în care trăise deja un an postbelic. Un cuplu se îmbăiește în mare și face plajă pe plajă. Lokamp își amintește cum în 1917 echipa sa a fost la fel de dedicată bucuriilor mici ale vieții, chiar dacă numai pentru o scurtă perioadă de timp a scăpa de muniție. În a doua zi, Patricia începe sângerarea. Robert îi cheamă pe prieteni și își găsesc doctorul. După câteva săptămâni, fata vine la sine și se întoarce acasă. Cu toate acestea, clopotul de alarmă a sunat. Erich Maria Remarque adesea a recurs la astfel de transformări neplăcute ale complotului. "Trei tovarăși" în acest sens nu este o excepție pentru stilul său de povestire corporativ.

Erich Marie Remark Trei tovarăși

Noi provocări

Doctorul îl prezintă pe Robert în istoria medicală a lui Pat și insistă să o trimită la un sanatoriu. Un motiv suplimentar de îngrijorare îl constituie vremea umedă stricată, care afectează în mod negativ sănătatea. Patricia merge într-adevăr la spital. Lokamp o vizitează adesea și, înainte de a părăsi fată, îi dă un catelus - așa că nu era atât de plictisită și singură.

În atelier și în taxi nu există aproape nici o muncă. Prietenii merg în munți pentru a face "Karl" în ajunul noilor curse. În ochii lor, se produce un accident. Bărbații salvează victimele într-o coliziune. Reparația auto primește mai multe comenzi noi pentru reparații, ceea ce este foarte util. Proprietarul uneia dintre mașini intră în faliment. Vehiculul nu este asigurat, iar prietenii nu pot respinge banii investiți în reparații. Din această cauză trebuie să vândă atelierul.

Apariția radicalilor

În contextul înrăutățirii situației economice din oraș, devine incomod. În mod constant există demonstrații ale unor oameni nemulțumiți, uneori începerea filmărilor. Odată ce Lenz merge la unul dintre mitinguri. Otto și Robert vor căuta un prieten.

În capitolul dedicat acestor evenimente, în special precis și atent, Erich Maria Remarque. "Trei tovarăși", ale căror comentarii din primele zile ale publicației au vorbit despre ele ca o carte profund pacifistă, s-au dovedit a fi mai mult decât oricând. Robert, care a urmărit îndeaproape oamenii la mitinguri, a observat că în mulțime erau mulți populiști fascisti. Acești vorbitori s-au adresat micilor oficiali, lucrători, contabili și alte persoane care au fost grav afectate de pique-ul economic. Toți au devenit victime ale propagandei radicale în creștere, care sa oferit să scape de trădători și dăunători, vinovați de toate necazurile.

Roman Remarque a fost publicat în 1936, iar complotul pare să se desfășoare în a doua jumătate a anilor 1920. Scriind o carte, autorul era foarte conștient de locul în care naziștii îi conduceau țara. Și deși cel de-al doilea război mondial nu a început încă, chiar și atunci în societatea germană s-au produs schimbări cardinale. A început represiunea, oamenii trăiau într-o stare de frenezie patriotică. Pe paginile "Trei Companioni", Remarque a arătat cum mișcarea revanchistă care ia dat lui Hitler Germania a luat naștere și a câștigat popularitate. În curând, prozatorul a trebuit să emigreze din țară, iar cărțile lui au fost interzise. "Trei tovarăși" au fost arși la miză cu altă literatură ideologică incorectă.

remarcă trei recenzii de tovarăși

rezultat

Otto și Robert nu erau îngrijorați de Lenz. La raliu, el se confruntă cu provocatori. În timpul unui argument încălzit din partea mulțimii, tânărul se termină în mod neașteptat și îl ucide pe Lenz, care a trecut întregul război. Kester și Lokamp jură să-și răzbune prietenul. Aproape au depășit criminalul în serviciul public de catering suburban, dar reușește să scape. În cele din urmă, provocatorul a fost ucis de Alphonse. Robert îl informează pe Otto despre această veste și se întoarce la casa de oaspeți, unde așteaptă o telegramă în care îi cere lui Pat să vină la sanatoriu cât mai curând posibil.

Lokamp merge la spital pe "Karl" împreună cu Kester. Patricienii, pentru prima dată într-o lungă perioadă de timp a permis să meargă dincolo de instituția medicală. Robert și Otto ascultă un doctor care spune despre recuperările miraculoase ale pacienților. Cu toate acestea, prietenii care au văzut atât de mult, înțeleg deja sensul adevărat al cuvintelor medicului, dar nici măcar nu încercați să vă mângâiați reciproc. Curând, Kester pleacă spre oraș, iar Robert rămâne în sanatoriu. La despărțire, Patricia mi-a cerut să-i salut lui Lenz. Prietenii nu au avut inima să-i spună despre moartea omului vesel Gottfried.

După o vreme, Robert primește de la Otto un pachet cu bani. El înțelege că Kester a vândut "Karla" - ultimul bun. Personajul principal vine în disperare dintr-o grămadă de știri teribile. În această îngroșare graduală a culorilor, Remarkul este întregul. "Trei tovarăși", un rezumat și recenzii despre care romanul este numit o legătură logică în lanțul creativ al scriitorului, au dreptate. În această carte stilul prozatorului este complet îndeplinit.

În luna martie începe să se încălzească. În munți, apare prima zăpadă. Hohul agravează în continuare atmosfera din sanatoriu. Patricia zi de zi se înrăutățește. Moare noaptea, ținând mâna lui Robert. Împreună cu viața ei se încheie romanul Remarque.

`Triumphal Arch`: citate despre viata, iubire, singuratate`Triumphal Arch`: citate despre viata, iubire, singuratate
EM Remarque "Trei tovarăși". Rezumatul romanuluiEM Remarque "Trei tovarăși". Rezumatul romanului
Cotațiile Remarque. Erich Maria Remarque: citate, aforisme și declarațiiCotațiile Remarque. Erich Maria Remarque: citate, aforisme și declarații