Recenzii ale filmului Hardcore. Cea mai bună revizuire

Cu trei ani în urmă, apoi clientemarul Ilya Nishuller a creat un clip pentru trupa lui Biting Elbows. Datorită stilului non-standard de fotografiere, a obținut 30 de milioane de vizionări în mai puțin de o lună. În plus față de vărsarea de sânge greu și de un post-punk ascuțit, creația lui Nishuller sa remarcat printre astfel de produse cum ar fi munca în cameră. În timpul vizionării, spectatorii au avut impresia că aparatul de fotografiat a fost atașat pe fruntea unui extremist nesăbuit - un alergător în parcourism care a făcut trucuri cu muzică. După un timp, împreună cu clientul, un producător intern de succes Timur Bekmambetov,

care, evaluând perspectiva inovării, a sugerat că Nishuller filma în același mod un film de lung metraj.

Judecata experților occidentali

Inițial, Ilya a pus la îndoială consecvența ideii, dar nu a rezistat tentației de a-și arăta întreaga gamă de talent extraordinar. Recenzile filmului "Hardcore" poziționează filmul ca un proiect internațional de debut cu vedete de film străine și rusești invitate. La trei ani după finalizarea procesului de filmare, imaginea care a vizitat Canada la festivalul de film Toronto, Suedia și SUA a ajuns în Federația Rusă.recenzii despre filmul hardcore

Filmul "Hardcore" revine în străinătate, în presa străină, a primit un scor mediu diferit, potrivit lui Rotten Tomatoes, este de 5,3 / 10. Evaluarea pozitivă a proiectului a fost dată de autori contribuabili Forbes, Variety, Beastul zilnic și Reporterul de la Hollywood. Spoke negativ împotriva pictura kinoeksperty Popular Mechanics și The Guardian, în opinia lor, o încercare de a improspata Nayshullera acțiune-gen nu a avut succes, deoarece nu există nici un complot coerent și personaje interesante demne de atenție. În publicațiile străine și în filmul intern "Hardcore", ratingul are un altul. De exemplu, ratingul casetei de către versiunea IMDb: 6.80, iar pentru versiunile rusești 7.20.

"De la prima persoană"

Criticii de film din Rusia au fost mai de susținători în evaluarea noutății. Recenzările străinilor pe filmul "Hardcore" nu le-au afectat opinia. Insurgentul inovator a primit în principal comentarii pozitive și recenzii entuziaste. Experții au lăudat creatorii pentru răscoala energiei, originalitatea, punerea la dispoziție a cascadelor și a scenelor de luptă. realizatori de film individuale, analizând „Hardcore“, recenzii ale filmului plasat raționamentul neutru, sceptic cu privire la primitivitate de poveste și similitudinea proiectului de film cu jocuri video gen first-person shooter.film recenzii hardcore evaluări

Acțiunea este într-adevăr similară cu un joc de calculator în acest mod, din perspectiva primei persoane, atunci când interpretul rolului principal acționează în ipostaza operatorului.

Opinia creatorilor

Director și scenarist la o singură persoană Ilya Naishuller este convins că recenziile filmului "Hardcore" nu pot fi neutre, că examinatorul nu poate să aibă o opinie intermediară. Vizitatorul va rămâne fie în extaz sălbatic, fie rămâne în perplexitate. În interviurile sale, el a menționat că majoritatea creatorilor ar dori ca spectatorul să părăsească camera cu sentimentul că nu mai văzuse niciodată așa ceva, așa că aș vrea să-l văd din nou. Principala sarcină a echipajului de film, conform producătorului, a fost producerea unui astfel de produs, ceea ce ar sugera mai multe opinii.hardcore film recenzii

Un experiment înfricoșător

"Hardcore" este un film, recenzii în Occident, care au fost aduse la cer pentru unicitatea modului de fotografiere. Nu există analogie cu industria cinematografică mondială, așa că imaginea ar trebui privită cel puțin din interes. În acest caz, banda citează destul de activ reprezentanții canonici ai genului, este saturată de tot felul de referințe.

Din cauza episoade de violență extremă și prezența unui film erotic relativ inofensivă „Hardcore“ feedback-ul de rating este din categoria „18+“. Utilizatorii individuali, în timp ce lasă recenzii, nu sunt timizi deloc în expresii. Prin definirea publicului tinta realizatorilor de film militanti este tineri de 13-17 de ani, pentru că tot ceea ce au nevoie: mișcarea inexorabil, un minimum de cuvinte, testosteron si adrenalina. În acest caz, evaluarea criticii benzii de Vest într-o anumită măsură, contribuie la menținerea stereotipului Rusiei ca o stare de anarhie totală, dar filmul face atât de elegant și fermecător, publicul-concetățenilor altceva în afară de patriotism nu.film de recenzii hardcore de peste mări

Caracterul principal Henry vine la viață în laborator. Oamenii de știință din cadavrul său mutilat au creat un cyborg care nu-și amintește nimic despre viața sa trecută. Unul dintre cercetătorii Estelle (Haley Bennett) spune Henry că el a fost fostul ei soț, și toate transformările aduse corpului său datorită elementului penal Akana (Danila Kozlovsky) pentru un scop de a crea o armată de cyborg-sverhsoldata. În acest moment, criminalul însuși a izbucnit în laborator împreună cu agresorii și răpirea lui Estelle. Henry, după ce sa ocupat de răufăcătorii răi, merge în căutarea soției sale. Ea îl ajută în această personalitate misterioasă Jimmy (Sharlto Copley), în curs de dezvoltare de fiecare dată cu un aspect nou, pe moarte și a ridicat peste si peste din nou.

Povestea nu este nouă, deci recenziile despre filmul "Hardcore" au meritat meritată linia de poveste a secundului militar.recenzii ale străinilor despre filmul hardcore

Ansamblul actorilor

Avantajul necontestat al filmului de acțiune este distribuirea lui. Distrugerea stelelor de celebrități, inclusiv cele străine, apare în cadru cu constanță de invidiat. Numărul de cameo surprinde plăcut: Kirill Serebrennikov în rezervor, Alexander Pal cu o arma de foc în gata, Serghei Shnurov ca un scut uman - și aceasta nu este întreaga listă de vedete de afaceri de spectacol care urmează să fie văzute.

Rolul personajului principal, Henry în general, a avut mai mult de zece persoane, dar principalii actori au fost doar doi. Soția regizorului, actrița de film intern Daria Charusha, pe lângă faptul că a fost reîncarnată ca una dintre prostituate, a compus muzică pentru proiectul Hardcore. Filmul, actorii, vorbește despre jocul în care au primit susținere, merită văzute din cauza actului strălucit.hardcore review-uri de actori de film

Două stele mari

Bineînțeles, nu putem să nu menționăm contribuția a două vedete de film importante la proiect. În ciuda faptului că antagonistul, telepat Akan, transformat caracterul stereotip, rolul său ca cântăreț Danila Kozlovsky a fost neobișnuit de bună această persoană, și ceva ca un Jason Isaacs Lucius Malfoy din saga lui Harry Potter. Cartoon, dar destul de amuzant anti-erou cu ochi demonici și păr de lux de zăpadă albă pe umeri este sigur de a fi amintit de către spectator. Vizionând zâmbetul lui Kozlovsky într-un mod ticălos, vorbind despre planurile lui globale de a surprinde lumea, este o vedere uimitoare și foarte amuzantă.

Pentru telespectator nu este obosit de cascadorii amețitoare și de scene de luptă sângeroase, creatorii au saturat povestea cu o cantitate destul de umoră. În film, el este aproape în întregime construit în jurul lui Jimmy - „Maleficent“ eroul Charlot Copley, care a devenit celebru după ce au participat la filmul „District numărul 9“, „Elysium“ și Actorul nu ia carisma, așa că personajul său sa dovedit a fi versatil și intrigant. Dacă personajul central este ceva asemănător lui Gordon Freeman, atunci Jimmy este identic cu cel al Căpitanului Preț al seriei Call of Duty.videoclipuri de hardcore în vest

Observații sceptice

Recenzările negative ale filmului "Hardcore" echivalează avantajele benzii cu neajunsurile. Creatorii au reușit să scufunde spectatorul în eveniment cu 100%. Dar datorită faptului că personajul principal este operatorul care participă la scenele de acțiune, imaginea este în mod constant șters și agitat. Spre sfîrșit, chiar și cei care nu sunt predispuși la malarie se obosesc. O componentă suplimentară pe care trebuie să o gândiți înainte de vizionare este atitudinea personală a persoanei față de cruzime. Directorul nu sta la ceremonia cu personajele: pe ecran vomarivayut stomacuri, zdrobește pieptul, bate ochii. Moraliștii recomandă că banda de vizionare nu merită, proiectul se referă la poezia genului inferior. Regizorul profesează în componența tehnică și în toate tipurile de lupte de la mână la mână.

Proiect inovator, dating dating

Vizionarea filmului de acțiune "Hardcore" este similar cu vizionarea trecerii unui joc pe calculator. Nu numai RPG intelectual și complex, dar nu-și pierde relevanța furios „shooter“, în care sunt necesare numai toate scenele tăiate pentru a justifica un alt masacru la nivelul următor. Narațiunea complotului este secundară și primitivă, dar acesta ar trebui să fie un film care este împușcat ca o demonstrație continuă a scenelor de acțiune dure. Nu fără nici un motiv, la urma urmei, filmul a fost distins cu un premiu de simpatie publică în cadrul programului "Midnight Madness" al Festivalului de Film de la Toronto. Și, prin urmare, este cel puțin ciudat să citim afirmațiile criticii individuale de film care bateau insurgentul tehnic inovator pentru lipsa unei componente dramatice.

Timur Bekmambetov: 4 cele mai bune filme ale celebrului regizorTimur Bekmambetov: 4 cele mai bune filme ale celebrului regizor
"Vatican Records". Opinii critic"Vatican Records". Opinii critic
Ilya Naumov: rolul care a adus faimaIlya Naumov: rolul care a adus faima