`Colonia lui Dignidad`: recenzii ale filmului

tulburări politice și mizerie anarhice, care abundau în țările din America de Sud la începutul anilor `70 ai secolului 20, mici filme de lung metraj împușcat: directori favorizat cronici documentare, care acoperă perioada „războiului murdar“ din Argentina și caracteristici ale loviturii de stat din Chile.

Film «Colonia Dignidad“ analizează recenzentii identificate ca fiind una dintre cele mai de succes încercări kinoremeslennikov atrag atenția lumii la evenimentele din Chile. Caseta arată evenimentele care au avut loc în țară, începând cu venirea la putere a comuniștilor sub conducere Salvador Allende înainte de stabilirea unei dictaturi Augusto Pinochet. Producător-regizor Florian Gallenberg filma filmul „Colonia Dignidad“, pe baza povestea lui fictive, care ar putea întâmpla să existe în colonii sectare realitate, care, de fapt, a fost o închisoare pentru deținuți politici.

colonie comentarii diignad

"Societate caritabilă și educativă bdquo-dignidad "a fost fondată în 1961 în Chile și a fost cunoscută ca un adevărat paradis pe pământ, o idilă. De fapt, în conformitate cu secta ascuns ecran idealistă, care a fost condus de un despotică Paul Schaefer - rapid nazist dictatorial (interpretat de Michael Nyqvist). De îndată ce vine generalul Pinochet la putere, el începe să trimită oameni disidenți acolo, pentru că acesta din urmă rămâne în "societate" un adevărat iad.

Fascinat de lupta pentru socialism, un tânăr jurnalist din Germania Daniel (Daniel Brühl), și prietena sa, stewardesa germană Lena (Emma Watson), sunt arestați pentru corectitudinea politică. Femeia după o eliberare proces lung, iar tânărul așteaptă soarta deplorabilă: el a fost trimis la „Dignidad“, care este acuzat de adepți sadică unui cult religios. Toți cei care cad în pereții coloniei nu se întorc.

Risca libertatea și viața lor, Lena, sub masca fanilor cultului trimis voluntar în „Dignidad“ posedat cu speranța de a salva iubitul ei. Un astfel de complot are filmul "Colonia lui Dignidad". Descrierea de mai sus nu conține spoilere globale.colonie de dignidad

Pe fondul batalionului politic

Istoricul și drama politică "Colonia lui Dignidad", recenzii despre film au fost diametral opuse. Experții sceptici față de proiectul Gallenberger au subliniat că această poveste este mai potrivită pentru filmele documentare, deoarece menționează prea multe personalități și aspecte istorice. Dar, conform celor mai sceptici sceptici, cinematograful nu este "propaganda totalitară". Poate, așadar, Colonia Dignidadului are o notă IMDb de 7.10. Mai ales că pro-filmul filmului seamănă cu banda "Ce trebuie făcut în caz de incendiu" de Gregor Schnitzler. Gallenberger discută, de asemenea, în mod activ despre subiectul prieteniei și iubirii în contextul luptelor politice.

colonia dignadyad comentarii despre film

sinopsis

Componenta vizuală a picturii "Colonia lui Dignidad" a fost definită de experți ca fiind perfectă - de la primul la cel final. În ciuda faptului că povestea este plin de disperare, cufundat în tristețe și tensiune pulsează, acesta conține culori deschise: culori calde, peisaj pitoresc, vocile copiilor. La începutul narațiunii, autorii arată în mod deliberat spectatorilor un apartament confortabil, mobilat în mod ideal, de Daniel. Confortul creează o impresie de securitate, iar întregul spațiu al apartamentului este saturat de mirosul iubirii din cauza prezenței Lenei. Dar situația de pe stradă este complet opusă. Filmul "Colonia lui Dignidad" este în mare parte construit pe contraste. Armonia vieții personajelor centrale este distrusă într-un moment și apoi începe un test nebun în care trebuie să se supună și să se prefacă, să fie constant în gardă.

colonie diignad rating

Pentru un cerc îngust

Drama "Colonia lui Dignidad" a fost criticată de critici ca fiind un film pentru un cerc îngust de istorici amatori. Dar regizorul german Florian Gallenberger specializat în scene istorice și politice (proiectul său anterior, „John Rabe“ este dedicat războiul din Japonia și China, el a acoperit masacrul de la Nanjing), fotografiere filme de lung metraj, pentru a extinde publicul vizat invitat să participe la producția de magnetofon mondial celebra actriță Emma Watson. Artistul a reușit în cele din urmă să nu mai fie Hermione.

În cele mai multe picturi moderne, personajele feminine ocupă o poziție secundă, atingând obiectivul stabilit prin seducția principalelor personaje masculine sau prin farmecul lor natural. Singurele excepții sunt Sarah Connor de "Terminator" și Ripley de la "Alien". Acum ei pot fi ușor numărați și Lena în interpretarea lui Watson. Să presupunem că nu posedă arma perfectă și metode de combatere a mână-mână, dar puterea ei interioară este nelimitată.

colonie de recenzii dirigiale ale criticilor

Principalul avantaj

Eroina lui Watson învinge cu strictețe toate dificultățile, nu se sperie. "Colonia lui Dignidad" (recenzii despre filmul în care s-a făcut dovada) nu ar fi fost atât de dramatică fără participarea lui Emma, ​​care a reușit să lanseze o întreagă campanie pentru egalitatea de gen. Această bandă este cel mai rar caz, când eroina salvează eroul, iar sentimentele ei par mai convingătoare decât ale lui.

Daniel Brühl, a câștigat acolade critici după ce a luat parte la filmul "Inglourious Basterds", "Good Bye, Lenin!", "Race", "The Fifth Estate", "The First Avenger", în fundal, care acționează Watson a pierdut. Cu toate acestea, Brühl este acum unul dintre cei mai populari actori de film din Germania. O drama „Colonia Dignidad“ clienți telespectatori recomandat pentru vizualizarea din cauza genial care acționează duo Watson - Bruhl, joacă rolul principal. Și totuși, în ciuda personajelor centrale luminoase, în prim-planul imaginii rămâne colonia lui Dignidad.

film de colonie dignadyad Descriere

Pur rău

În ipostaza antagonistului din imagine se află Paul Schaefer, în care Mikael Nyqvist sa reîncarnat cu succes. În istoria cinematografiei mondiale, astfel de tipuri sunt adesea întâlnite, dar artistul a fost destul de norocos să iasă în evidență datorită carismei sale de neegalat. Personajul este extrem de interesant - un predicator care acoperă cruzimea sa înnăscută, o sete de dominație, agresivitatea "prin voia lui Dumnezeu" și impulsurile nobile. Schaefer, răspândind frica în sufletele altora, are o mare influență asupra enoriașilor. El îi învinuie pe membrii sectei sale pentru vicii, dar el însuși nu este fără păcat.

Filmul „Colonia Dignidad“ erou Nyquist echivalează cu un buldozer puternic, presat jumătate justă a omenirii pe pământ, în același timp să le umple cu murdărie. Pavel este cazul în care răul există de la sine și nu există nici o justificare pentru aceasta. Mikael Nykvist sa confruntat în mod strălucit cu sarcina prezentată de autorii imaginii. Caracterul sau este realist, nu arata ca un personaj caricaturist. Actorul este cunoscut de spectator pe panglicile "Girl with a Tattoo Dragon", "No Connection" și "Mission Impossible".

Dramă de calitate

Mai aproape de denouement, filmul despre intensitatea atmosferei este aproape de "Argo" - opera lui Ben Affleck. Dar în proiectul Gallenberger, evadarea protagoniștilor nu a fost gândită cu grijă și pregătită. Vizionarul vede trecerea timpului că personajele sunt în colonie, datorită hărților care transmit numeroasele lor mișcări. Împărțesc nararea în capitole și informează în ce zi se desfășoară șederea. Scenariul dramaturgului Thorsten Wenzel merită toată lauda, ​​este scris în mod impecabil. În scenariul benzii nu există nici o singură răsucire și ramificație inutilă, inutilă, iar personajele sunt reale și vii.

verdict

Filmul "Colonia lui Dignidad" este recomandat de experți pentru a fi văzut indiferent de sex, opinii despre viață. La urma urmei, este în primul rând o dramă de calitate, care va lăsa cu siguranță o urmă în inima spectatorului.

- Mamă, nu-ți întrista-2. Actorii din filmul "Mom, Do not Grieve-2"- Mamă, nu-ți întrista-2. Actorii din filmul "Mom, Do not Grieve-2"
Închisoarea Solikamsk sau legendara colonie "Lebăda albă": istorie și modernitateÎnchisoarea Solikamsk sau legendara colonie "Lebăda albă": istorie și modernitate
Moneda este Chile. Cursul peso-ului chilian. Aspectul bancnotelorMoneda este Chile. Cursul peso-ului chilian. Aspectul bancnotelor