`Bicentennial Man`: actori, recenzie

Proiectul filmului, creat pe baza materialului propus de cei doi piloni ai science fiction-ului american, mai exact simbioza creativă a lui Isaac Asimov și Robert Silverberg,

a condus la crearea acestui film, pe care criticii l-au evaluat foarte ambiguu. Cineva a fost ocupat cântând ditirambe, dar cineva ataca. Luați în considerare în această revizuire filmul "Bicentennial Man" (1999). Actorii implicați în proiect au lucrat bine sub îndrumarea regizorului Chris Columbus. Ca rezultat, un film foarte bun sa dovedit, unii considerati cei mai buni din istoria cinematografiei dedicate robotilor.

actorii Man Bicentenarului

preistorie

În 1976, a fost publicat un scurt roman Isaac Asimov. Titlul "Omul Bicentenar" a stârnit visele bătute de nemurire, dar cartea sa dovedit a fi un robot, visând să devină om. Activitatea a încântat cititorii, precum și critica literară. Fanii talentului scriitorului s-au întâlnit unul cu altul în lauda noii lucrări a lui Azimov. Criticii au profețit viața în veacuri. Povestea a adunat o recoltă bună de premii în liga sci-fi a bucătăriei scriitorului. Acest lucru, desigur, "Hugo" și "Nebuloasă" în categoria corespunzătoare. Autorul însuși a evaluat foarte bine această lucrare, considerând-o una dintre cele mai bune din cariera sa de scriere.

Problemele atinse în poveste au inspirat Asimov și Silverberg să se întoarcă la ea împreună. A apărut romanul "Positron Man", care a inspirat proiectul filmului, despre care vom vorbi. Versiunea de ecran a filmului a fost scrisă de Nicholas Kazan, care nu a mângâiat prea mult de laurile de la Hollywood, dar lucrează cu merite asupra creării producției de film.

Producția picturii "Omul Bicentenar"

Actorii și rolurile din film sunt bine echilibrate datorită abordării abilitate a celor deja menționate Chris Columbus. Apropo, în momentul filmării era deja un regizor destul de faimos datorită comediilor despre băiatul care a rămas acasă pentru Crăciun fără părinții săi. Discurs, desigur, despre picturile "Unu acasă", prima și a doua parte. Astfel, pentru Columbus filmul a devenit un fel de experiment. De când înainte, a filmat mai multe comedii de familie. Există, de asemenea, o claritate filozofică clară, chiar și cu o pretenție de a ne gândi la semnificația existenței umane.

două sute de ani de actori și roluri în film

În ceea ce privește acompaniamentul muzical, atunci ar trebui să fie remarcat aproape un compozitor permanent al mainstream-ului de la Hollywood din ultimele câteva decenii - James Horner. În spatele lui, după cum se știe, se găsește atracția față de elementele corale prin legătura dintre motivele celtice. "Bicentenarul" nu a fost o excepție.

actori

In rolurile principale un actor minunat, deja bine-cunoscut la acel moment, Robin Williams - omul care a jucat pentru cariera sa formidabilă în aproape 100 de filme, proprietarul „Oscar“ pentru locul doi în cel puțin un proiect de clasă numit „Good Will Hunting“. Se crede că rolurile înșiși își găsesc adesea actorii. Așa puteți spune despre Robin. Felul sau, dar in acelasi timp persoana care sufera de mult timp, nu ar putea fi mai potrivita pentru majoritatea filmelor sale. Mulți dintre ei a jucat personaje au trecut printr-o mare cantitate de experiență și pierdere. În acest caz, pentru un actor bine intins cu bucla comediant pentru că el, printre altele, a fost, de asemenea, un actor de comedie stand-up. Robin Williams joacă un robot, a decis să devină bărbat. El, în general, este același om de două sute de ani.

de actori și roluri de două sute de ani

Actorii care au jucat celelalte roluri sunt, de asemenea, demni de menționat. Deci, cel de-al doilea caracter carismatic a ajuns Pentru Sam Nill. Joacă tatăl familiei care a cumpărat robotul. Era caracterul lui Nill, pe idee, care a cultivat această dorință de a deveni o persoană. Este cel care protejează robotul vulnerabil de dorința fiicei de ao folosi doar ca jucărie. Tatăl ne inspiră ideea că el nu este doar o bucată de metal, ci ceva mai mult.

filmul bicentenar om 1999 actori

În cele din urmă, un alt personaj este important din punctul de vedere al formării parcelei. Aceasta este una dintre fiicele din familie care au luat robotul. A jucat Embet Davidtz. Și, deși numele nu se aude, cu toate acestea, în plus față de un istoric bun, în bagajele acestei minunate actrițe este un mare talent, care a făcut posibilă crearea unui caracter cu adevărat integral. Și este în cursul unei saga de două secole, fiica familiei Amanda joacă mai întâi și apoi, după mulți ani în cronologie, și nepoata ei. Și în ambele roluri este foarte bună. Ca întregul film "Omul Bicentenar", al cărui actor este demn de istoria creată.

actorii filmului sunt o bicentenă

Privire de ansamblu asupra

Pentru cei care nu au urmărit, contururile parcelei sunt deja colectate din lovituri mici. Toată lumea nu-i plac spoilerele. Să nu abuzeze de sentimentele cititorilor. Esența este simplă, la fel de mult, creată de clasici ai științei. Filmul despre robotul care, de mulți ani de existență, primind sentimente, trăind durerea pierderii, decide să devină însuși un om. O sarcină demnă, nu atât de mult ca o carte science-fiction, ca un tratat filosofic. Aceasta este conturul general al "omului bicentenar". Actorii și rolurile sunt de asemenea foarte bine alese.

răspunsuri

Simpatiile audienței au fost împărțite. Unii critici au plăcut foarte mult proiectul în sine și munca lui Williams în rolul dificil al robotului. Alții au fost nemulțumiți de versiunea de ecran, de exemplu, laureatul Pulitzer - Roger Ebert, l-a lustruit cu asfalt. "Tomatele" au dat doar 4,8 puncte din 10. Cu toate acestea, cel mai important indicator al interesului spectatorilor - rularea banilor, vorbesc de la sine. Filmul nu a colectat nici măcar o sută de milioane de dolari în proiect. Cu toate acestea, actorii filmului "Omul Bicentenar" au creat un act foarte demn, pe care fiecare fan al științei fictive reale ar trebui să îl vadă de la Isaac Azimov.

Având în vedere filmul prin prisma mai mult de 15 de ani care au trecut de la adaptarea filmului, având în vedere moartea subită în trecutul recent Robin Williams, nu vrei să vorbim despre punctele slabe ale punerii în aplicare. Cine nu a văzut o imagine a publicului, este demn de remarcat pentru ei înșiși filmul „Bicentennial Man“, actorii și revizuirea este revizuit pe scurt în articol.

"Cântând în spini": actori și roluri au intrat în istoria cinematografiei"Cântând în spini": actori și roluri au intrat în istoria cinematografiei
Isaac Asimov: lumi fantastice în cărțile sale. Lucrările lui Isaac Asimov și adaptarea lor la filmIsaac Asimov: lumi fantastice în cărțile sale. Lucrările lui Isaac Asimov și adaptarea lor la film
Isaac Azimov: Trei legi de roboticăIsaac Azimov: Trei legi de robotică