10 Cele mai bune filme ale anului 2016: Lista și recenzii

Oamenii iubesc filmele, în special noutățile, dar alegerea celor mai bune nu este întotdeauna ușoară. Cu toate acestea, cine caută, el va găsi: în special pentru dvs., am adunat primele zece cele mai interesante și de înaltă calitate picturi ale anului curent. Bineînțeles, lista nu poate fi numită completă din cauza noutăților care nu au fost încă lansate, dintre care vor exista cu siguranță unele capodopere, dar totuși.

Criteriul principal pentru selectarea celor mai bune filme - 2016, este clasificarea. Top-10 este alcătuit din cele mai populare, vizionate și apreciate creații ale cinematografiei. Unul trebuie să țină cont doar de un singur lucru: toți oamenii au gusturi diferite și preferințe de gen. De aceea lista nu poate satisface pe toată lumea.

Deci, primele 10 dintre cele mai bune filme ale anului 2016: întâlniți-vă!

"Survivor"

Premiera mondială a filmului a avut loc în decembrie 2015, iar în Rusia - numai în ianuarie. Desigur, o astfel de diferență nu înseamnă nimic. Cu toate acestea, "Supraviețuitorului" i se poate atribui top-10 cele mai bune filme 2015-2016-lea - pentru locuitorii Rusiei este atât de sigur.

Top-10 cele mai bune filme 2015-2016În centrul povestirii se află răzbunarea unui om disperat. Protagonistul a fost rănit de un urs uriaș, dar, fără să vrea să moară, să se agațe de viață cu toată puterea lui. Unii oameni au crezut că încurcați cu semi-cadavrele - nu era cazul imperială, astfel încât la un moment dat, omul infirm a fost lăsat singur cu durerea, fauna sălbatică, rece, și indienii, cu care atât eroul nostru si colegii sai nu este setat. Aceasta este o poveste despre cât de importantă este puterea voinței și dorința de supraviețuire.

"Ghoulish Opt"

În categoria aceluiași "tranziție de la an la an" și, în același timp, în primele 10 cele mai bune filme de top din 2015-2016, acest produs a ajuns, de asemenea. Quentin Tarantino este un regizor renumit, el poate face filme și el face întotdeauna o treabă bună, astfel încât popularitatea următoarei sale creații este de înțeles.

10 cele mai bune filme 2015-2016Opt complet diferite în tipuri de caractere, caractere, ocupație și alte detalii ale oamenilor printre care un vânător de recompense, un criminal, un cowboy, un general și alții au fost o dată toate împreună într-un magazin mic, situat la periferie. Cineva era prea îndepărtat de la locul inițial de oameni, cineva direct la privitorul ajunge la destinație, și a fost forțată să rămână acolo din cauza condițiilor meteorologice abominabile ... Ideea este diferit: curând a devenit clar faptul că unii dintre cei prezenți impostor . Evident, trebuie să fie dezvăluită și pedepsită, dar va funcționa?

"Zootopia"

Deși nu este un film, ci o animație, nu am putea să o ocolim. La urma urmei, această capodoperă a făcut o senzație reală în rândul publicului imediat după lansare și, prin urmare, merită să fie în primele zece dintre cele mai bune filme ale anului 2016.

Top 10 cele mai bune filme ale anului 2016Desenele animate sunt animale antropomorfe, personajele principale fiind un iepure cu o vulpe. Potrivit povestii, fată ureche sa mutat dintr-un oraș provincial într-o metropolă animală. Draga mea femeie provincială a dorit întotdeauna să devină primul polițist de curte, iar visul a fost realizat într-o oarecare măsură. Singura problemă este că nimeni nu o ia pe tânăra doamnă în serios. Poate că va fi tratată mai bine dacă poate dezvălui unul dintre cele mai mari crime urbane? Bunul și asistentul la el au apărut curând - o roșie, o vulpe impudentă și necurată.

"Warcraft"

Unul dintre filmele cele mai ambițioase, spectaculoase, epice și frumoase nu a reușit să lovească în topul zece. "Warcraft" se bazează pe jocul World of Warcraft, dar pentru o cunoaștere confortabilă și plăcută de vizionare a problemei nu este necesară. Iată o aprovizionare cu floricele - durează două ore.

Top 10 filme din 2016Filmul filmului este simplu. Odată, oamenii și orcii trăiau în pace și armonie, dar acele vremuri sunt în trecutul îndepărtat: acum două rase se urăsc unul pe altul și încearcă să-l distrugă. Ambele părți au un sprijin magic, dar atacul este început de monștri. Liderul lor deschide un portal magic, prin care hoardele orcilor se sparg pe terenurile umane pentru a distruge oamenii blestemati.

"Primul Răzbunător: Confruntarea"

Care sunt primele 10 cele mai bune filme - 2016 fără un nou film despre aventurile lui Avengers? Din nou Captain America, Iron Man, Vaduva neagră și alți eroi, alături de unii dintre personajele din partea anterioară, au mulțumit publicului cu capacitatea lor de a intra în necazuri și de a se descurca cu ele.

Top 10 cele mai bune filme ale anului 2016În această parte a francizei, luptătorii împotriva răului vor trebui să stea pe laturile opuse ale baricadelor din cauza presiunii guvernamentale. Acesta din urmă a decis că eroii sunt periculoși și doreau să-i ia sub control. Iron Man, în ciuda naturii sale iubitoare de libertate, nu a protestat prea mult, realizând că a avea organe guvernamentale în dușmanii săi nu este o idee bună. El a fost categoric dezacordat cu Captain America, care, întâmplător, a devenit conștient de un prieten de lungă durată care a fost scos în afara legii. Avengers divizat, fiecare membru al echipei, în plus față de turbulențele generale, au existat probleme, iar în omenirea între timp, încă o dată în pericol de moarte, care nu face față fără ajutorul supereroi.

"Deadpool"

Cinema pe benzi desenate devine adesea în primele 10 cele mai bune filme. 2016, de exemplu, a adus o mulțime de versiuni de calitate și nu foarte ecran. Una dintre cele mai populare a fost versiunea de film a cărții de benzi desenate despre Deadpool - nu destul de erou, dar, de asemenea, un tip cu abilități și talente extraordinare, inclusiv de regenerare, puterea supraomenească și un simț aparte al umorului ocupă poziția de top.

Top 10 cele mai bune filme ale anului 2016Wade Wilson era un mercenar - el a făcut comisioane pentru diferite grade de răcoare pentru bani. În cel mai nefericit moment sa dovedit că era bolnav mort și că a fost lăsat să trăiască ... puțin. Și aici e un tip care nu are nimic de pierdut, ea este de acord cu experimentul de război, astfel încât acesta devine puternic, agil, rapid și practic nemuritoare datorită capacității sale extrem de util pentru a regenera rapid. Împreună cu puterea, Wilson devine o poreclă grozavă și o grămadă de probleme, dar cine a spus că va fi ușor?

"Străini perfecți"

Toată lumea are secretele în dulap, în cazul nostru - în telefon. Filmul „Perfect Stranger“ încă o dată dovedește că tot secretul devine clar, și, uneori, mai bine să renunțe la jocuri de aventură, dacă știi că stigmatul de un pistol.

Top 10 filme din 2016companie atât de mare și aparent prietenos de familiarizat cu fiecare alte persoane s-au adunat pentru o distracție plăcută. La început totul a fost în ordine. Nimic teribil sa întâmplat și după primul vestitor nenorocirilor: hostess ofera pentru a juca în „distractiv“ joc. Esența ei a fost că toată seara să împartă cu alții viața sa personală - și anume, pentru a include un difuzor pentru apeluri și să citească mesajele primite cu voce tare. Firește, în curând majoritatea celor prezenți nu trebuia să râdă, dar mirosul de probleme sau de primejdii atârnă în aer.

"Spell 2"

Singurul din lista noastră de top 10 filme din anul 2016 este cinema-ul genului "ororile". A doua parte a creației mistică senzationale despre un cuplu căsătorit care se luptă cu răul a găsit din nou un răspuns din partea publicului. Cel mai probabil, acest lucru sa datorat numelui celebru regizor și a imaginii de calitate, deoarece povestirile despre fantome devin tot mai mari în fiecare an.

Top 10 filme din 2016De data aceasta, obiectul atacului forțelor străine a fost o familie săracă din suburbiile Londrei. Mama și așa a fost greu doar să facă față celor patru copii, iar apoi și fantomele au urcat prea mult - era pur și simplu imposibil să locuiască în casă. În ciuda premoniției unui lucru greșit, soții lui Warren nu au putut să stea departe și au mers să-și ajute familia.

"X-Men: Apocalipsa"

Da, o altă carte de benzi desenate. Următoarea parte a filmului "X-Men" nu a reușit să intre în primele 10 filme - 2016. Mai mult sau mai puțin a trăit până la așteptările audienței și, prin urmare, a câștigat note mari și recenzii pozitive.

Filme de top 2016. Top-10 ratingÎn această parte, mutanții în sfârșit învață mai multe despre originea lor. Dar cu ce cost? Noua problemă mortală planează asupra planetei noastre albastre: era adversar invulnerabil și periculos, al cărui nume - Apocalypse este un mutant vechi, cu putere de neimaginat. Deoarece inamicul este nemuritor, X-Men va trebui să-și petreacă mult timp în căutarea unei modalități de a distruge pe cineva care nu poate fi ucis.

"Băieți glorioși"

Finalizeaza topul celor mai bune 10 filme ale comediei din 2016, cu un amestec de crime si film de actiune. Poate că tema cooperării forțate (sau nu) a două opuse, dintre care una ... o glumă, nu își va pierde niciodată relevanța.

Top 10 cele mai bune filme ale anului 2016Deci, doi tipi au devenit tovarăși temporare să dezvăluie crimele de profil înalt de răpirea fetei și pentru a salva pielea lor, t. Pentru a. Ei au fost implicați într-o încăierare serioasă. Primul - un om brutal și serios, care se confruntă cu ușurință nabot oricine dacă el va plăti pentru asta. Cel de-al doilea este tânărul infantil și ușor proast, care lucrează ca detectiv privat. cunoștință lor nu a fost un motiv pentru amintiri prietenos și metode de a face lucruri diferite, dar împreună sunt capabili să se mute munții ... Deși nu este conștient de acest lucru.

Practic fiecare noutate prezentată are o mulțime de opinii și recenzii - atât de la utilizatori obișnuiți cât și de la critici. Opinii pozitive, evident, mai mult, altfel în lista noastră de filme nu ar fi ajuns. În reviste, ziare, rețele sociale - de pretutindeni, oamenii tind să-și spună părerea lor neprețuită celorlalți.

In unele privinte comentarii sunt similare: în cazul în care defectele sunt evidente și bancuri de nisip, ei observă totul, în cazul în care filmul este împușcat frumos, este o nebunie să nege, în cazul în care eroi de acțiune ilogice sau actori joacă foarte prost - este, de asemenea, nu ascuns vederii avansate cinefililor. Dar diferite opinii subiective, cum ar fi relația cu personajele, să poveste, la camera de lucru și așa mai departe.

Iată o varietate de zece scene de gen din anul curent. Desigur, filmele bune și interesante sunt mult mai multe decât cele listate în topul nostru, dar trebuie să le alegeți singur.

Filme despre Catherine cel Mare: Lista celor mai buneFilme despre Catherine cel Mare: Lista celor mai bune
Lista de filme de Anul Nou, rusă și străinăLista de filme de Anul Nou, rusă și străină