Seria TV din Asia Asi: recenzii, povestiri, actori și roluri

Una dintre cele mai populare filme din seria turcească multi-serie lansată pe ecrane în 2007 a fost seria "Asi", care sunt în mare parte recenzii favorabile. Regizorul acestei benzi este Jevdet Merjan, iar rolurile principale ale acestuia au fost realizate Actori turci

Tuba Buyukyustyun și Murat Yildirim. Acest film, desigur, sa îndrăgostit de fanii unor astfel de serii de televiziune turcești, cum ar fi "Epoca Magnifică" și "Dragostea și pedeapsa".

serii de recenzii despre 2007

Este firesc ca cei care au văzut deja aceste filme, ca un nou film favorit din mai multe părți, ar dori să vadă o altă scenă frumoasă de televiziune despre dragoste. Asya a devenit un astfel de film. Și din acest motiv, aproape de la prima serie, a atras atenția a mii de spectatori.

Seria "Asi": recenzii, complot

Desigur, ca în majoritatea seriilor de televiziune din Turcia, complotul se bazează pe sentimentele de dragoste dintre un tip și o fată. Și, firește, sub legile filmelor turcești, aceste relații nu pot fi simple și ușoare. Tinerii în drum spre fericirea lor trebuie să depășească multe obstacole.

despre recenzii din seria TV din Turcia

La diverse forumuri, feedback-ul pozitiv cu privire la seria "Asya" este lăsat în cea mai mare parte de iubitorii de melodrame lungi. Cei care nu-i plac sărbătorile de lungă durată, scriu că aceasta este o serie obișnuită cu un complot prelungit și o dezvoltare destul de previzibilă a evenimentelor. Dar iubitorii de povești despre dragostea cu totul cuceritoare, care, pe calea ei, depășește multe obstacole, dimpotrivă, este încântată de această serie.

Un complot scurt al filmului

Povestea principală se bazează pe relația unei fete pe nume Asya și a iubitului ei Demir. O tânără frumusețe a crescut pe terenuri aparținând familiei sale timp de mai multe generații. Tatăl fată a refuzat, odată, educația și diploma, pentru că a fost forțat să se ocupe de conservarea acestui pământ. La fel ca tatăl ei, Asya este foarte atașată moral de aceste locuri native. Odată, în timp ce lucrează în câmp, se întâlnește cu un tânăr frumos, Demir, și o simpatie reciprocă apare imediat între ei.

Misterios moartea mamei eroului principal

Inițial, Demir a crezut că a întâlnit doar o lucrătoare care cultivă terenul. Asya a fost atât de simplă încât nu și-a putut imagina că ea minus este fiica proprietarului imobilului. El însuși a venit în aceste locuri, având pentru aceasta motivele sale bune.

serie despre recenzii

Odată ce a trăit mama sa, care a murit în circumstanțe ciudate. Demir era încă foarte tânăr la acel moment. Sa sinucis, iar acum fiul adult a decis să se întoarcă și să afle ce a cauzat asta.

După mai multe serii, devine clar că familia Asiei are legătură directă cu moartea mamei ei iubite. Această situație complică în mod semnificativ relația lor și le privează de sentimentul de sprijin între cei dragi și rudele lor.

Comentarii negative despre spectacol

Absolut orice film după vizionare determină diferite audiențe diferite sentimente și răspunsuri. Seria "Asi" (lansarea din 2007 pe ecrane) nu a fost o excepție. El și-a găsit adepții și spectatorii obișnuiți, dar există și cei care au observat că seria nu este ideală nici din direcția producției, nici din punctul de vedere al scrisului. Unii din public în timpul discuțiilor notează că liniile de poveste din seria sunt în special strânse. Acest lucru este remarcabil în primul rând în prima serie.

Seria „Asi“ (care analizează tot mai comune pozitive) este uneori criticată pentru predictibilitatea poveștii, care este caracteristic acestor seriale lirice. De exemplu, devine evident că personajul principal și eroina trebuie pur și simplu să se îndrăgostească unul de celălalt. Pe drumul spre fericirea lor comună ar trebui să o mulțime de clasic al barierelor de gen: familii dezbinate, materiale diferite și statutul social, și secrete vechi cu atenție secretele ascunse ale rudelor lor.

recenzii despre seria probabil

Și, bineînțeles, în sufletele finale, iubite sunt neapărat reunite, toate piedicile sunt pedepsite. Asya și Damir joacă o nuntă. Pentru unii, un astfel de final părea plictisitor, banal și neinteresant.

Actori și roluri principale

Seria „Asi“, recenzii de calitate în care sunt adesea pozitive, s-au adunat setul lor de actori cu experiență, și totuși nu destul de cunoscute publicului larg. Prima categorie poate fi atribuită în mod sigur interpretului principal al rolului masculin - Murat Yildirim.

Înainte de a jucat în „Asi“, publicul a avut ocazia de a evalua activitatea sa care acționează în serie, cum ar fi „Purgatoriu“, „The Big Lie“ și „The Tempest“. Pentru munca sa în ultima serie, Murat a fost premiat cu un film onorific în Turcia "Orange de Aur". Dovada că premiul pentru actorie a fost acordat lui Murat nu în zadar a fost următoarea sa serie - "Asi". Recenzii, recenzii ale muncii lui Murat în această bandă constată că actorul a încorporat perfect o imagine masculină destul de complexă.

Transformare bine transmisă a protagonistului

În același timp, în unele recenzii se remarcă faptul că în Asya nu este prezentată o descriere atât de complexă a lui Demir ca fiind transformarea eroului său în întreaga serie. Inițial, el pare un tip de oraș infantil care nu este întotdeauna în măsură să ia decizii independente. În unele situații, el arată slab: el crede bârfe, fuge de probleme, în loc să le soluționeze.

serie despre revizuirea recenziilor

Dar, de-a lungul timpului, el se transformă într-un personaj complet diferit - un om puternic și un om încrezător care este capabil să întâlnească dificultățile vieții și să le depășească. De asemenea, este gata să lupte pentru iubita sa femeie, al cărei rol a jucat bine Actriță turcă Tuba Buyuküstün. Asi în performanțele sale din primul cadru dă impresia, deși fragilă în aparență, dar extrem de puternic la fete. Trebuie să recunoaștem că seria „Asi“, comentarii care sunt diferite, cu selectarea actorilor pentru rolurile principale făcut față bine.

Artist al rolului masculin principal

Murat Yildirim, care a jucat rolul lui Demir, nu este doar un actor talentat recunoscut. În țara sa, el a fost, de asemenea, inclus pe lista celor mai frumoase actori turcești. Dar nimeni nu ar fi putut fi presupus inițial că tipul frumos devenit celebru nu numai pentru restul Turciei, dar, de asemenea, actor recunoscut în lume, la fel ca în tinerețe, Murat a avut o tendință foarte bună la științe exacte și destinate să se dezvolte în această direcție.

serie despre recenzii

Actorul viitor sa născut în orașul turc Konya în aprilie 1979. Se știe că băiatul a crescut într-o familie inteligentă și, în afară de el, părinții au încă două fiice. Tatăl său era o persoană foarte bine citită și educată. Predă literatură și era interesat de arta teatrală. Mama lui Murat - Hayat - a fost, de asemenea, o femeie educată și a predat limbi orientale. După ce a absolvit școala, tânărul sa mutat la Istanbul și a fost hotărât să se înscrie într-una din universitățile tehnologice pentru specialitatea de construcții de mașini.

Murat a studiat foarte bine, iar după absolvire a primit o diplomă de inginer mecanic. Cu toate acestea, acest lucru nu la oprit, fiind student, dus de cântând și acționând. Murat a început, treptat, să ia parte la producțiile grupului de teatru studențesc, iar după absolvire, în următorii trei ani, el a acționat în teatru de amatori. De-a lungul timpului, s-a observat directori și a început să ofere roluri principale frumos talentați din film. 2003 pentru Murat a devenit de succes și productiv. A apărut imediat pe ecrane în trei filme, iar publicul larg a început să vorbească despre el.

Actrita Tuba Buyuküstün minus-performer al rolului principal al femeii

"Asi" serii minus-turce, ale căror recenzii se datorează, în mare parte, actorilor de înaltă calitate. Acest merit aparține Tube Büyüyüstün, o femeie turcă talentată și frumoasă care a jucat rolul principal al femeii în această serie.

serii frumoase despre dragoste asi

Ea sa născut în capitala turcă în 1982. Din copilărie, fata a fost o persoană creativă, a pictat foarte bine. După absolvire, când a fost necesară determinarea profesiei viitoare, Tuba a intrat în Universitatea turcă de arte. M. Sinana și a început să studieze artistul pe peisaje și costume.

Popularitatea actritei care a jucat Asya

Frumusețea acestei fete este foarte dificilă să nu observe, iar când Tuba a fost studentă, ea a primit multe sugestii tentante pentru a filma în publicitate. Fata nu a refuzat, și într-o zi a primit o ofertă de la faimosul brand Pantene. După ce femeia turcă din patria sa a devenit chipul acestui brand, ea a fost observată de unul dintre directori minus - Tomris Giritilliglu. A fost prima dată când ea a oferit fata de a încerca mâna ca actriță, așa că Tuba a debutat pe ecran albastru în 2007, a jucat in celebrul filmul „Sultan Mac-uri.“ Alte oferte de a acționa în filme au început să ajungă la fată fără o pauză.

Ar fi neloial să spunem că actrița și-a meritat popularitatea datorită aspectului ei frumos. Această fată este foarte harnică și mulți observă că are într-adevăr un talent de actor. Pentru rolul pe care la jucat în filmul "Gyulizar" în 2005 a primit titlul de cea mai bună actriță a anului. Până în prezent, Tuba este una dintre cele mai populare și, cel mai important, revendicată de regizorii actrițelor din Turcia, cunoscuți nu numai acasă, ci și în întreaga lume.

Serii populare "Dramele familiei": actori și roluriSerii populare "Dramele familiei": actori și roluri
Actori de sex masculin din Turcia. Actori de filme și seriale populare din TurciaActori de sex masculin din Turcia. Actori de filme și seriale populare din Turcia
Actrițe din Turcia: cele mai frumoase și mai populare. Actori ai filmelor și serialelor din TurciaActrițe din Turcia: cele mai frumoase și mai populare. Actori ai filmelor și serialelor din Turcia