Filmul "Brothers from Grimsby": recenzii, povestiri, actori și roluri

Filmele despre aventurile agenților speciali de informații au fost de mult timp cunoscuți de spectatori. Cunoscutul "Cavaler al mantalei și pumnalului", James Bond a salvat în mod repetat lumea, dar răul nu se culcă și singurul nu reușește. Este timpul să apară noi eroi din MI6.

Filmul „Frații Grimsby“ (regia Louis Leterrier), lansat în 2016, este un fel de parodie a Adventure spion gen. Personajele principale ale imaginii, ca și colegul lor illustrat de la MI-6, se luptă cu dușmani insidiosi și periculoși. Ei se sacrifică și salvează lumea, dar modul în care o fac merită o atenție deosebită.

Tip vesel Nobby

Filmul "Frații de la Grimsby" începe cu două povesti care merg în paralel. Primul spune despre Norman Butcher, care locuiește în orașul portului englez Grimsby. El este tatăl a unsprezece copii, un fan al fotbalului înflăcărat și frecvența puburilor locale, ale căror vizitatori au avut de multe ori nenorocirea să se confrunte cu umorul său ciudat. Norman nu poate fi numit un cetățean responsabil, deoarece nu are un loc de muncă permanent și inserează statul în diverse moduri pentru a primi beneficii. Dar Nobby este un om de familie minunat, îi iubește soția și pe copii foarte mult, crezând că familia este principalul lucru din viața unei persoane. Se pare că Norman este mulțumit de tot, dar, în ciuda dispoziției vesele și a excentricităților constante, în sufletul lui Nobby există o rană îndelungată.

Chiar și în copilărie era separat de fratele său, pe care încercase să-l găsească de 28 de ani. Această poveste este cunoscută familiei și tuturor prietenilor lui Nobby Butcher, iar o soartă de o zi ia zâmbit. Unul dintre prieteni ia spus lui Norman că au apărut informații despre fratele său. Se pare că va fi prezent la Londra la evenimentul de caritate al celebrului actrita Ronda George. Fără a pierde timpul, Norman merge la Londra pentru o întâlnire mult așteptată cu fratele său, luându-l ca un cadou pentru un meci de fotbal al iubitei sale echipe. La urma urmei, într-o copilărie îndepărtată, fotbalul a fost pasiunea comună a fraților.

Agent special și sarcina lui

Cea de-a doua poveste, care îi spune spectatorului filmul "Frații din Grimsby", este asociat cu o operațiune specială a serviciului de informații MI6. Managementul și agenții serviciului au urmărit mult timp un anumit sindicat "Whirlwind". Există informații exacte că membrii săi planifică o sabotaj la scară largă. Pentru a afla unde și când se întâmplă, este încredințată unuia dintre cei mai buni agenți ai serviciilor secrete - Sebastian Butcher, cunoscut sub numele de Sebastian Graves. Folosind toate abilitățile lor și cele mai noi tehnologii de explorare, el descoperă că pericolul este actrita si filantrop George Ronda, care va fi ucis în mod direct în timpul ceremoniei, „Heal the World“. Agentul Graves merge la ceremonia de la Londra pentru a preveni intențiile sindicatului. Totul merge conform planului, ucigașul se află și se află în mișcare, dar în cel mai important moment există un eveniment neprevăzut.

Întâlnirea fraților

Pentru a termina misiunea la agent, Graves a împiedicat îmbrățișarea fraternă. Se pare că Sebastian are un frate mai mare, Norman. În copilărie erau nu turnați apă și, odată ce un agent formidabil, fratele lui Graves îl numea încetișor Coddi. După moartea părinților, frații din Grimsby au fost separați. Filmul filmului spune cum Nobby era în adăpost, iar Cody a fost adoptat. Prin urmare, au fost crescuți separat, educația era diferită și trăia în straturi sociale diferite. Fratele mai mare Norman de mulți ani căutând pe cel mai tânăr Sebastian și găsit în cele mai nepotrivite timpuri.

Filmul

Nobisul "ajutor"

Apoi vine o serie de aventuri reale în filmul "Frații din Grimsby". Recenzile din imagine ar putea corespunde genului spion, dar cu un personaj ca Nobby, totul nu merge conform planului și se transformă într-o problemă. Misiunea a fost întreruptă, în plus, oamenii au fost răniți și, ca de obicei, MI-6 și-a abandonat agentul. Acum, Sebastian este declarat vânător, iar singurul care îl poate ajuta este un frate prost, ciudat, dar iubitor. Norman se străduiește să-l ascundă pe Sebastian, pentru a nu mai pierde, dar nu pare să fie foarte bun pentru el, iar frații sunt mereu în necazuri mari. Între armele de foc și schimbarea locurilor de adăpost, își amintesc copilăria lor. Și, în ciuda tuturor durerilor de cap pe care Sebastian le-a adus întâlnirea cu Norman, își dă seama că este fericit să fie din nou cu fratele său.

Nobby și Cody salvează lumea

Fostul agent Graves decide să-și continue misiunea de a-și șterge numele. În MI6 a avut un prieten loial care ajută la înțelegerea situației și oferă informații pentru acțiuni ulterioare. Inutil să spun că constant "ajutorul" lui Norman orice operațiune planificată se întoarce cu susul în jos?

Cu toate acestea, frații reușesc să profite de informații importante. Ei află numele liderului sindicatului și scopul său este de a distruge lumea cu ajutorul unui virus teribil. Eliberarea virusului în aer trebuie să aibă loc la Cupa Mondială, în timpul echipelor de joc din Anglia și Germania. Această circumstanță până la adâncimile sufletului îi strică pe fanii lui Nobby. Agentul secret al lui Graves este mai preocupat de perspectiva unei eventuale decese a omenirii în viitorul apropiat. Este clar că este necesar să prevenim o catastrofă, dar cum se poate face acest lucru fără ajutorul altor agenți?

Norman are un plan de acțiune, iar Sebastian are nimic de făcut decât să aibă încredere în planurile fratelui său și al prietenilor săi. Nobby nu va permite nimănui să-l ia pe Coddie departe de el, iar fratele mai mic, la rândul său, nu va pierde familia nou-găsit. Prin urmare, frații din Grimsby sunt trimiși să salveze lumea. Caracterele filmului Norman și Sebastian vor salva cu siguranță omenirea de la moartea iminentă, iar apoi, în ce mod o fac, merită văzute.

Despre film

Primele lucrări privind producția de comedie au început în 2013 și au avut loc la studioul "Paramount Pictures". În același timp, Louis Leterrier a fost aprobat de regizorul filmului. În scenariul comediei „Brothers of Grimsby» Sacha Baron Cohen au contribuit la acest lucru, desigur, simt calitatea umorului în film, și l-au ajutat la Phil Johnston și Peter Bevhem.

În februarie 2014, creatorii picturii au mutat producția în studioul "Columbia Pictures". În același timp, a fost anunțat că filmul va fi lansat în iulie 2015, dar mai târziu data lansării a fost amânată până la 11 martie 2016. Procesul de filmare a fost lansat în Anglia pe 4 iunie 2014 la o stație de cale ferată din zona Epping Forest din județul Essex și a durat șase săptămâni. Apoi, filmările au avut loc deja în Africa de Sud.

Frații de la Grimsby: actori

A fost unul dintre scenariștii filmului Sasha Baron Cohen, imaginea lui Norman a fost scrisă sub un actor scandalos, cu umorul său. Despre rolul agentului special Sebastian Graves a fost anunțată o casting. După încercările lui Mark Strong, creatorii filmului au decis să-l aprobe pentru acest rol, iar la 24 aprilie 2014, actorul sa alăturat echipei de creație a filmului "Frații din Grimsby". Rolurile principale au fost pictate și a rămas pentru selectarea actorilor pentru alți actori. Deci, pentru rolul frumuseții fatale Lina Smith pe 25 aprilie a fost aprobat Annabelle Wallis, iar pe 9 iulie a intrat în scenă Penelope Cruz. A primit rolul ambiguu al celebrului actrita si filantrop Ronda George.

Fapte interesante

Pentru a se obișnui cu maximum imaginea eroului filmului „Brothers of Grimsby,“ Sacha Baron Cohen a participat la un meci de fotbal între „Grimsby“ și „Cambridge United.“ Apoi, într-un tricou fanii „Grimsby“, el a mers la un pub din apropiere, unde fanii aduna această echipă de fotbal, și un contact mai lung cu ei. Anturajul orașului Grimsby din anii optzeci a fost recreat într-unul din districtele orașului portuar Tilbury. Modul în care autorii filmului au prezentat orașul au înfuriat mulți locuitori din Grimsby. După ce a arătat fotografia, regizorii și scenariștii au primit o mulțime de scrisori cu indignare despre asta.

Frați din Grimsby: Recenzii

Criticii despre acest film, precum și alte picturi cu Sasha Baron Cohen, au fost amestecate. Evaluarea pozitivă a fost dată lucrării regizorului, cascadoriilor și scenelor cu lupte mână-la-mână. Parcela imaginii a fost considerată bătută, deoarece recepția, în care un nebun interferează cu munca unui profesionist și strică totul cu ajutorul lui, este adesea folosită de scenaristi de comedie. În ciuda acestui fapt, acesta funcționează bine și provoacă râsetele spectatorului.

Scurtează filmul de umor negru și uneori excesiv de vulgar "Frații din Grimsby". Cu toate acestea, comentariile criticilor diferă și în acest punct. Unii cred că glumele "sub curea" strică filmul. Alții sunt siguri că un astfel de umor are dreptul la viață și adaugă pian pentru film. Mai mult decât atât, în arta populară orală sub formă de anecdote și povești "pentru adulți" această categorie de umor a fost prezentă de secole.

Unanimitatea se manifestă într-un singur lucru: oamenii care au o organizare subtilă a sufletului nu sunt recomandați să urmărească filmul "Frații din Grimsby".

Feedback-ul de la spectatori nu este mai puțin controversat. Unii descriu masa emoțiilor pozitive și râsul homeric provocat de o comedie. Există, de asemenea, o categorie de spectatori nemulțumiți care cred că timpul alocat pentru această imagine a fost irosit, iar umorul a lăsat un reziduu neplăcut. Rezumă opinia generală poate fi unul dintre comentariile rămase după vizionarea filmului: "Comedia este foarte amuzantă, dar dacă umorul" sărat "te irită, nu va aduce emoții pozitive".

În concluzie la toate acestea doresc să tuturor celor care încă mai îndrăznesc să vadă o comedie, pentru a vă dorim vizionare placuta si buna dispozitie, mai ales că personajele principale - frați din Grimsby, actorii, regizorul și întreaga echipă de creație a filmului a încercat foarte greu.

Filmul "Inamicul statului": actori și roluriFilmul "Inamicul statului": actori și roluri
"Huliganii străzilor verzi". Actori și caractere"Huliganii străzilor verzi". Actori și caractere
Comedie `Snack on Wheels`. Actori și roluriComedie `Snack on Wheels`. Actori și roluri