Boris Johnson, "Churchill Factor": conținut, recenzii

Factorul Johnson Churchill

Factorul lui Churchill - ce este? Forța motrice care a format odată identitatea unuia dintre cei mai remarcabili oameni ai secolului XX? Sau o combinație de motive care au scos la lumină un politician excentric, dar strălucitor, fără de care - și anume, această idee se află în fruntea cărții - ar putea câștiga Hitler în Europa?

Ce își amintește Johnson

"Factorul Churchill" este o carte publicată la cincizeci de ani de la moartea eroului ei. Autorul din primul capitol notează cu regret că, pentru reprezentanții tineretului modern britanic, numele legendarului politician nu înseamnă nimic. În copilărie și în adolescență, Johnson, ca și colegii săi, a perceput Winston Churchill ca persoană mistică și aproape sacră. Multe legende mari și povestiri apocrife au fost asociate cu numele marelui politician. Momentele cheie din biografia sa cu scrupulozitate invidioasă au fost studiate de tinerii Johnson. "Factorul Churchill" este o carte, unul dintre scopurile cărora autorul trebuia să transmită înțelegerea geniuului legendarului politician către tineretul actual. Deoarece din cauza ceței, care se obișnuiește să se îngroaie peste trecut, dimensiunea personalității lui Churchill poate fi uitată.

Eroul cărții, care este în acest articol, este o respingere clară a ideologiei marxiste, bazată pe relațiile economice impersonale. Aceasta este opinia multor istorici și biografi politici, inclusiv Johnson. „Factorul Churchill,“ în conformitate cu actualul ministru al Afacerilor Externe al Marii Britanii - nu este altceva decât o dovadă a faptului că o contribuție decisivă și pozitivă la istoria lumii poate contribui și personalitatea individuală.

boris jonson factorul Churchill

Persoana care a făcut istorie

Crezând că chiar și astăzi personalitatea lui Churchill influențează evenimentele sociale din lume, Boris Johnson identifică câteva trăsături importante ale activităților politicienilor, cum ar fi:

• constatarea originii sistemului de securitate socială;
  • înființarea Forțelor Aeriene Regale;
  • influența decisivă asupra acțiunilor britanice în timpul războiului;
  • Participarea la fondarea Israelului.

Toate cele de mai sus, poate, explică de ce titlul complet al cărții lui Boris Johnson este "Factorul lui Churchill. Cum a făcut o persoană o istorie. " Autorul povestește în lucrarea sa despre condițiile în care sa format personalitatea eroului său sub influența literaturii. Și apoi spune: marele politician a rămas în mod repetat în calea fluxului istoric și și-a schimbat cursul.

Negocierea negocierilor

În 1940, problema de a intra în Marea Britanie în negocierile de pace cu Germania a fost extrem de acută. Precedentul lui Churchill, la fel ca mulți dintre colegii săi, era mai înclinat să-i confere lui Hitler câteva posesiuni britanice decât să facă sacrificii. Dar primul ministru a decis să lupte. În ciuda faptului că, în timpul celebrului discurs la ședința cabinetului, mai mult de treizeci de mii de cetățeni britanici au fost deja uciși de germani.

Johnson Factor Churchill Recenzii

"Elefantul sălbatic"

Aceasta este porecla pe care a primit-o Winston Churchill. Contemporanii îl tratau în cel mai bun caz, cu o ușoară neîncredere. Chamberlain - predecesorul lui Churchill - sa dovedit a fi mult mai preferabil față de britanici. Lordul Halifax a cerut să nu asculte discursul prim-ministrului, pentru că au exudat "vinul de port și au mestecat țigara".

Puțini politicieni britanici au fost sosirea fericit de „Gangs of Churchill“, așa cum a fost numit în patruzeci de ani mai devreme erou cărți Johnson și adepții săi. Studiind timp de mai mulți ani biografia unui personaj public remarcabil, și în special multe obstacole în calea ascensiunii sale la Olympus politic, jurnalistul britanic a prezentat ideea de geniul excentric al primului-ministru. Ce fel de reactie au cauzat teoria istoricilor moderni, prezentate în lucrarea sa, Boris Johnson?

factorul lui Churchill, ca o singură persoană, a făcut istorie

"Churchill Factor": comentarii

Cercetătorii ruși cred că, creând ideea că, fără Hitler, Hitler ar fi putut câștiga, Johnson și-a pierdut simțul proporționalității. Ca și în credința că istoria a schimbat poporul britanic. Există o opinie că victoria asupra tiraniei lui Hitler a fost câștigată datorită banilor americani și sângelui rusesc Heillip-on. Oricum, orice teorie istorică are dreptul la existență. Pentru că de îndată ce studiați o mulțime de ipoteze și judecăți, puteți obține adevărul.

Jake Johnson: biografie, carieră, viață de dragosteJake Johnson: biografie, carieră, viață de dragoste
Citate despre cafeaua oamenilorCitate despre cafeaua oamenilor
Kevin Johnson: Biografie și carierăKevin Johnson: Biografie și carieră