Seria `Metoda`: recenzii, recenzii, complot. actori

Trecut cu un succes incredibil pe primul canal, seria psihologică "Method", care spune despre maniacul investigator, a fost amintită de public ca fiind unul dintre cele mai neobișnuite proiecte. Seria, publicată o dată pe săptămână, a atras atenția a sute de mii de ruși, așteptând cu nerăbdare acțiunea următoarei litere a legii protagonistului, în paralel cu personalul care se ocupa de criminali și care nu a fost luată în considerare cu moralitatea publică.

Vizionarea anchetatorului Meghlin, care a fost interpretată în mod strălucit de către K. Khabensky, a fost incredibil de interesantă și pentru că scenariul seriei sa bazat pe povestiri reale despre atrocitățile maniacilor.

Cea mai strălucitoare premieră de film

A devenit favorit pentru mulți spectatori din seria "Method", recenzii ale cărora sunt extrem de contradictorii, fiind recunoscută ca cea mai strălucitoare premieră de film din 2015. Mulți critici au recunoscut deschis că, înainte de lansarea benzii multi-seriale, toate filmele filmate anterior pot fi clasate la nivelul mediu. Numeroase serii, capturarea difuzării rețelei și împușcării "o dată", spectatori plictisiți, dornici să vadă ceva care îi va face să caute un sens secret.de serie

Revizorii venerabili au apreciat serios versiunea originală. Și unii au spus că capodopera cu o poveste neobișnuită și o performanță uimitoare a actorilor nu este rușine să se laude la nivel mondial, iar acum Rusia își poate arăta colegilor săi străini un produs demn.

Un proiect unic pentru televiziunea rusă

Recenziile seriei "Metoda", în care personajul principal Esenya Steklov aranjează un intern unui investigator care descoperă cele mai misterioase crime, nu poate fi lipsit de ambiguitate. În jurul noului proiect, a existat un agitație, încălzită de afirmațiile lui A. Tsekalo (producător de film), că ar fi un experiment unic de detectiv pentru Rusia, unul neformat și teribil. Lucrarea creată, care deschide părțile întunecate ale sufletului criminalului, reamintește fiecăruia inevitabilitatea calculului. Este imposibil să nu remarci scenariul strălucit, munca excelentă a regizorului și jocul fenomenal al actorilor implicați. Toate acestea au adus la următorul nivel seria detectiv "Metoda".

Recenzii, recenzii, actori

Habensky joacă Meglina cu un comportament ciudat și un fler special pentru maniacii, astfel încât fiabilitatea naturii caracterului său, că el credea că din primul cadru. Cei mai buni actori ai cinematografiei noastre sa obisnuit cu rolul persoanei care a descoperit un tendințe patologice, dar le îngrădirea pe tot parcursul vieții adânc în tine.serie

El a decis să se adreseze psihologilor, sa salvat de la un viitor criminal, devenind un adevărat profesionist în afacerea lui. Despre acest erou neobișnuit, care înțelege perfect trăsăturile de maniaci și spune o lovitură calitativă "Metoda" (serie). Recenzile filmului abundă în comparații cu Meglin și Dexter - un sociopat cu o sete tot mai mare de crimă, distrugând doar criminali reali care au scăpat de pedeapsă.

Comparație între Meglin și Dexter

Cu toate acestea, Tsekalo sa ridicat pentru proiectul său, spunând că detectivul Dexter are foarte puține în comun cu drama care a apărut pe ecranul lat cu o atmosferă îngrozitoare, dar înspăimântător de atractivă. "Există două povestiri care dau naștere la mai multe fapte - ambii eroi lucrează în poliție și pedepsesc maniacii. Doar Dexter o face însetat de sânge, iar Meglin nu comită atrocități și dacă există posibilitatea de a trimite pe cineva care are nevoie de ea la clinică, el o face ", explică Alexander.Seriale TV

Vedeta principală a seriei

Criticii consideră că este un pas îndrăzneț în cinematografia filmată cu seria neobișnuită de "Metodă". Recenzile banda confirmă faptul că strălucitul Khabensky este steaua principală a detectivului, fără de care filmul nu s-ar fi dovedit. Un investigator dezechilibrat mental care nu spune nimănui despre metoda sa de lucru, caută în crimă motivele care au făcut o persoană serial maniac. În fiecare serie apare un nou criminal, iar Meglin încearcă să răspundă la întrebarea eternă: "Cine e vina?"

El știe mult mai mult despre această lume decât alții și ușor deciphetori semnele secrete, care sunt lăsate de criminali în serie, deoarece numai el le poate înțelege logica. Actorul a spus că povestea care a apărut pe ecrane este prea departe de restul benzilor "pieptănate", care spun despre viața cotidiană a anchetatorilor. Și găsirea unei scuze pentru această cruzime este incredibil de dificilă. Îi comparase pe Meglin cu o fiară care fusese eliberată pentru vânătoare.

Feedback negativ

După lansarea ultimei serii pe spectatorii înfricoșători ai seriei TV "Metoda", recenziile criticilor au fost umplute în număr mare. Acestea nu au fost doar recenzii laudative, ci și declarații destul de dure despre regizorul și actorii thrillerului psihologic. Unii au crezut că Meglin arată ca un super-erou adevărat și la comparat cu personajele celebrului benzi desenate americane. Se presupune că el este întotdeauna îmbrăcat în mod egal, nu raportează nici măcar autorităților în acțiunile sale, dispare atunci când dorește, iar interiorul camerei sale seamănă cu peisajul Militanții americani.recenzii despre spectacolul

Luând o pastilă și beți-le cu coniac, un siret nemernic se găsește abia pe marginea binelui și a răului. Dotat cu puteri enorme, el trăiește fără frică și reproș, făcându-și propriul lucru, ceea ce îl deosebește de ceilalți colegi.

Criticii spun că publicul nu lasă senzația unui experiment pe care Primul canal îl conduce asupra spectatorilor, omitând detalii importante în caracterele personajelor, de dragul acestui fapt. Dacă regizorul a construit o poveste puțin diferită, portretele lui Meglin și Yesenia au părut mult mai pline de viață și mai profunde.

Controverse recenzii ale jocului Andreeva

Mulți scriu despre interpreta rolului internului - Paulina Andreeva, care a realizat faimoasa serie intelectuală "Metoda". Recenzii și recenzii ale spectatorilor obișnuiți și ale criticilor experimentați în majoritatea lor converg.

Fata joacă un absolvent al universității de drept, plină de sete de răzbunare și încercând să găsească ucigașul mamei ei. Are o scară proprie de evaluare a oamenilor și o idee tânără despre dreptate. Acționând în joc frumusețea Paulina numită falsă, deși de dragul justiției ar trebui să fie remarcat și recenzii laudative, care au ridicat actrița pe un piedestal.

Ei bezemotsionalnost - aceasta este exact ceea ce directorul a vrut de la secția lui, iar jocul neted corespundea în întregime rolului de intern care se încadrează sub farmecul șefului său. Andreeva a atras fanii cu un aspect bun și carisma și, în plus, a transferat perfect transformarea dintr-o doamnă plină de farmec într-un adevărat prădător, care vorbește despre talentul ei.

Seria pentru adulți

O premieră luminoasă în care epigrafele simbolizează motivul sau esența criminalului, în cinematograful nostru nu are analogii. Poate, de aceea, comentariile mixte despre seria TV "Metoda" (2015) au inundat Internetul. Nimeni nu sustine ca sa dovedit a fi un produs cu adevarat vrednic, cu o excelenta lucrare de scenaristi, operatori si ingineri de sunet.

Chiar și în recenziile negative, accentul se pune pe impactul psihologic asupra spectatorilor care vor să se gândească la ceea ce văd după spectacol. O serie serioasă, care nu ascunde detaliile sângeroase, nu a fost difuzată în zadar la o oră atât de târzie. Mulți au dezaprobat proiectul, impregnați cu depresie și misticism, notând disperarea generală. Scene persuasive de violență au provocat dezbateri aprinse despre faptul dacă este posibil să se arate o moarte sigură sau nu.

Nici un film nu va schimba societatea

Seria senzațională, justificând pe deplin restricția sa "18+", nu poate fi numită în nici un fel "chernukha". Aceasta poveste infricosator ultra-realiste, în cazul în care fiecare serie - un puzzle, care, împreună cu Meglinym și asistentul său credincios să se destrame căderea publicului în dragoste a devenit un popular serial „metoda.“ seria

Comentariile criticilor au făcut o evaluare societății noastre. A atins tema arzătoare că oamenii sunt interesați doar de astfel de filme - cu ucigași de sânge și nemiloși. Iar simpatia filistiniană se întâmplă adesea pe partea eroilor cu un trecut întunecat și alte valori. Răspunsurile la acest atac au fost declarații multiple că o serie în care un bun ambiguu se luptă cu răul este puțin probabil să corecteze o societate modernă și nici unul dintre creatori nu a avut un astfel de scop.

Informații interesante despre spectacol

• În ciuda faptului că într-o mulțime de thriller ficțiune, istorie arată ucigașii reale, uciși în zilele Uniunii Sovietice. Și cum spun autorii proiectului psihologic, detaliile cele mai însângerate au fost omise, astfel încât să nu scufundați privitorul în adâncurile atrocităților care au lucrat nonhumans.comentarii despre seria TV
  • Fiecare serie a avut loc în diferite părți ale Rusiei și a fost împușcată acolo. Apropo, creatorii benzii senzaționale au numit noile părți ale povestirii despre investigatorul secret, luptându-se cu demonii lui, "sesiuni". Aceasta este o altă caracteristică care distinge o serie de metode multiple față de celelalte thrillers.
  • Recenzile criticilor de film asupra actorilor planului secundar, jucând maniaci, sunt complet pline de încântare. Jocul convingător al lui A. Serebryakov, al lui Y. Tsapnik și al altora deschide publicul în lumea întunecată a criminalului.

Seria "O dată în Rostov": actori și roluriSeria "O dată în Rostov": actori și roluri
Series on TNT (2015): o listă de produse noi, data lansăriiSeries on TNT (2015): o listă de produse noi, data lansării
Seria "Agent cu scop special": actori, roluri, povestiri scurteSeria "Agent cu scop special": actori, roluri, povestiri scurte