Filme vechi despre vampiri: recenzie, descriere și recenzii

În mod regulat, companiile de film mondiale prezintă publicului filme de groază, care datorită efectelor speciale moderne ar trebui să înspăimânte chiar și cei mai curajoși. Dar se pare că nu întotdeauna, și mulți fani de groază preferă imagini testate în timp. În opinia publicului, filmele vechi despre vampiri și alte rău speriate de tremurături, în ciuda efectelor speciale slabe. O imagine slabă a devenit mai degrabă un plus, făcând scenele mai sumbre și mai înfricoșătoare. Articolul conține o listă cu cele mai populare filme vechi despre vampiri, care se face în ordine crescătoare (de la cel mai vechi la cel mai nou).

"Nosferatu: Simfonia terorii" (1922)

filme vechi despre vampiri

Imaginea a fost publicată cu aproape o sută de ani în urmă, în 1922. Filmul este alb-negru, prost. Datorită tehnologiei moderne, a fost posibil să adăugăm câteva culori noi, dar tot nu sună.

Filmele vechi despre vampiri, de regulă, au fost împușcați în conformitate cu cărțile unor scriitori celebri. Aici și "Nosferatu. Simfonia oroarei" se bazează pe romanul "Dracula", scris Bram Stoker. Principalele personaje ale filmului au fost Hutter și Orlok (Nosferatu). Hutter este un agent imobiliar și trebuie să meargă la castelul contelui Orlok.

Desigur, nu tehnologie modernă și imagine frumoasă atrage spectatorii vechi filme despre vampiri. "Nosferatu, simfonia oroarei" este renumită pentru piesa actorilor care, fără cuvinte, ar putea transmite toate emoțiile și sentimentele. În acei ani, imaginea ia atins publicului atât de mult încât pentru mult timp considera Orloc ca fiind un adevărat vampir.

Fără un singur fir de păr de pe cap, cu degete lungi, întortocheate, urechile ascuțite, un mers ciudat, Earl, iar acum este capabil de a speria pohlesche orice monstru creat de un program de calculator.

Opinii de mulți spectatori indică faptul că opinia scrupuloasă dezvăluie un mesaj ascuns al filmului, și de ceva timp se transformă într-un coșmar obsedanta. Unii spectatori, potrivit lor, chiar frică să se miște în propria lor casă în întuneric.

Filmele vechi despre vampiri încântă multe. "Nosferatu: Simfonia groazei" a fost popular de mai multe decenii, iar Earl Orlok a devenit un exemplu pentru mulți actori care joacă rolul de vampiri. Creatorii imaginii ar putea sperie publicul și fără efecte speciale și bugete uriașe.

"Martin" (1977)

filme de groază despre lista de groază a vampirilor

Imagine foarte interesantă din partea regizorului, care se specializează mai mult în vârcolaci, mai degrabă decât pe vampiri. Filmul a fost lansat în 1978 și a surprins mulți spectatori cu o abordare non-standard a fotografiei.

Imaginea va spune despre vampirul Martin. Dar nu vă așteptați să vedeți o mantie neagră, piele palidă, colți - în general, tot ceea ce caracterizează ghoul. Da, el este un vampir neobișnuit, care nu se teme de usturoi, de soare și de apă sfântă. Dar nu va refuza sânge. Oamenii din jurul lui și nu îl consideră complet sensibil pe cap. Există doar un singur bătrân care nu crede asta. El este convins că Martin este fratele său, care are deja 84 de ani.

Tipul nu-și amintește nimic și începe să lucreze în magazinul bătrânului. Proprietarul se adresează numai lui "Nosferatu". În timp, Martin are amintiri fragmentare. În film, ele sunt prezentate în flashback-uri alb-negru. Se pare că vampirismul a moștenit protagonistul. Martin întâlnește o femeie de vârstă mijlocie, care suferă de depresie. Se îndrăgostește de ea, depășind timiditatea și setea de sânge. Dar un vampir se poate controla mult timp?

"Odată Bitten" (1985)

film vechi chinez despre vampiri

Toată lumea este obișnuită cu faptul că filmele despre vampiri sunt în mod necesar eliminate în genul de groază. Și cum rămâne cu comedia și chiar cu Jim Carrey în rolul principal? Lansat în 1985, "O dată mușcat" nu a speriat, dar a făcut mii să râdă.

Acțiunea are loc în anii 80. Numărul de vampiri era de patru sute de ani și este încă tânără și frumoasă. Motivul pentru aceasta este sângele fecioarelor, pe care le atrage în plasele ei. Marcu este "ultima virgină a Americii". Împreună cu prietena lui petrece timp într-un club de noapte și speră să piardă această "marcă". Contesa observă tânărul și îl invită la casă. Mark este mulțumit de această propunere și fără un gând înapoi este trimis cu o nouă prietena. După o noapte furtunoasă, eroul nostru a început brusc să se teamă de lumina soarelui și să mănânce carne crudă. Dar povestea despre asta nu se poate termina, deoarece contesa trebuie să bea sângele tânărului de două ori. Într-o situație neplăcută, Mark îi va ajuta pe prietena lui.

"Micul Vampir" (1987)

cele mai bune filme despre ratingul vampirilor

Jeremy Capello - cel mai obișnuit adolescent care visează la un conac imens și o fată frumoasă. Într-o zi se întâlnește cu o femeie frumoasă care îi invită pe băiat la casa lui. Ce mai puteți cere? Cu toate acestea, în zadar, prietenii îl invidiază pe Jeremy. Fata se dovedește a fi un vampir și se aruncă în degetul elevului pentru a-și stinge setea. Apoi se întâmplă lucruri ciudate: pielea a devenit palidă, razele soarelui sunt greu de suportat. Toți fanii filmelor despre vampiri și-au dat deja seama ce a transformat-o pe Jeremy. Dar el nu a făcut-o disperare: soarele scapă prin punctele, potolește setea de sânge de porc, a face prieteni vampiri. Și sperie oamenii cu noile lor abilități.

"Interviu cu un vampir" (1994)

Cele mai bune filme despre vampiri și vârcolaci

Multe dintre cele mai bune filme despre vampiri și vârcolaci care au trecut testul timpului, au devenit deja clasici de filme de lung metraj. O astfel de imagine este "Interviu cu un vampir".

Filmul se bazează pe romanul cu același nume. În centrul povestirii Louis Louis Louis Creole, care sa transformat într-un vampir. După două secole, decide să povestească reporterului povestea vieții sale. Spune cine la transformat într-un ghoul și cum a încercat să nu creeze tot felul de orori.

Filmele vechi despre vampiri destul de des nu pot fi amintite de un joc viu actori. "Interviu cu un vampir" a devenit o excepție. Fiecare rol este realizat la înălțime, și mai ales bune sunt Tom Cruise și Kirsten Dunst.

Filmul a primit o mulțime de recenzii pozitive și recenzii ale criticilor, precum și câteva premii importante. Astăzi este clasificat ca un film vampir.

"De la Dusk Till Dawn" (1995)

horror filme vechi despre vampiri

Este sigur de a ignora o mulțime de filme vechi despre vampiri, vârcolaci și alte Undead, dar un film cult de Robert Rodriguez nu se poate spune, dar câteva cuvinte măgulitoare.

Filmul a fost lansat acum 20 de ani și a spus privitorului despre frații Seth și Richard. Au jefuit banca și au încercat să se ascundă de poliție. Pe drum, preotul și copiii lui sunt luați ostatici. Nu departe de granița Statelor Unite, băieții au decis să se oprească și să petreacă noaptea într-unul din baruri. Ar putea sa gandeasca ce le asteapta ... Numai o seara separa libertatea fratilor, dar pot supravietui in virful vampirilor?

Bine pentru acele vremuri efecte speciale, în calitate uimitoare și poveste unică a facut „From Dusk Till Dawn“, una dintre cele mai cunoscute filme despre vampiri. Celelalte cele mai bune filme vampiri pe care încercăm să le compunem nu se pot lăuda cu umor negru și dialoguri interesante.

Filmul a adus actorii și regizorul mai multe premii și a deschis calea către un cinematograf mare, iar publicul îl revizuiește astăzi.

"Blade" (1998)

Filme vechi despre vârcolacii vampirilor

Un număr mare de telespectatori din întreaga lume preferă filmele de groază despre vampiri. Lista de filme horror, care vorbesc despre ghouls, picturile destul de lungi, dar de înaltă calitate și cu adevărat interesante sunt puține. "Blade" a ieșit pe ecrane în 1998 și a lovit prima linie a ratingului. Filmul sa dovedit a fi interesant și foarte realist. Grafica pe calculator și eforturile creatorilor l-au făcut foarte sângeroase, deci este mai bine să nu privim nervos.

În centrul povestirii se află un vampir cu jumătate de sânge. El nu știe problemele celor obișnuiți: nu bea sânge, nu se teme de soare. În același timp, are o dexteritate și o putere excelentă, care îl ajută să se ocupe brutal de vampiri.

Chiar și cele mai bune filme despre vampiri și vârcolaci suferă de inconsecvențe în complot. În "Blade" acestea sunt destul de mici, astfel încât să puteți închide ochii la unele dintre neajunsurile. În rest, imaginea, judecând după recenziile fanilor unor astfel de proiecte, este bună. Dar, așa cum am menționat deja, nervos este mai bine să părăsească camera. Multe momente teribile și scene cu sânge și alte lucruri urâte precum organele interne.

Vampiri (1998)

horror filme vechi despre vampiriExistă un vechi film chinezesc despre vampiri? Sunt locuitorii din Regatul Mijlociu conștienți de crearea unor astfel de tablouri? Poate, dar ... nu am găsit asta. Există un film "Vampiri", împușcat de americani și japonezi, deși mulți, în locul celor din urmă, au pus din anumite motive chinezii.

Filmul spune despre vânătorii strigoi. Jack Crow gestionează un detașament care distruge spiritele din întreaga lume. Vaticanul trimite oameni curajoși în New Mexico, unde se află cuibul spiritelor rele. Echipa este foarte inumană să-i distrugă pe toți cei care suferă de sânge, cu excepția unei singure persoane. Mighty Valek supraviețuiește masacrului și este pe punctul de a se răzbuna. Vampirul atacă bordelul, unde vânătorii sărbătoresc victoria. A reușit să supraviețuiască lui Jack, prietenului său și unui stripteuș care a fost mușcat. Numai ea poate găsi următoarea ghoul, astfel încât Crow să se poată așeza cu Valenk pentru moartea prietenilor săi.

"Vampirii" au intrat deja în lumea clasică a cinematografului și au meritat mult feedback pozitiv din partea publicului.

Biografie scurtă a starului: Dominic SherwoodBiografie scurtă a starului: Dominic Sherwood
Lista celui mai bun groază: filme din care membrele cresc prost și inima ieseLista celui mai bun groază: filme din care membrele cresc prost și inima iese