Marina Stepnova: biografie, creativitate, recenzii

Literatura rusă modernă este greu de imaginat fără o proză metaforică unică, care îi dă cititorului Stepnova Marina Lvovna. Astăzi este redactor-sef al revistei pentru bărbați XXL, poet, prozator, scenarist și traducător Limba română. Această femeie este un exemplu real al unui singur minte personalitate creativă. Geniul și munca grea au adus gloria populară și recunoașterea în cercurile literare.

Informații biografice generale

Marina Stepnova

Marina Stepnova sa născut în regiunea Tula din orașul Ephraim în 2 septembrie 1971. Numele de fată al scriitorului este Rovner. Tatăl ei era un soldat, iar mama lui era doctor. Când fata avea 10 ani, familia sa sa mutat capitala Moldovei Chișinău, unde în 1988 a absolvit școala generală 56 și a intrat la Universitatea de Stat din Chișinău. Primii trei ani Marina a studiat acolo la Facultatea de Filologie, apoi a fost transferat la Moscova institut literar numit Gorky, să învețe de la un interpret. În 1994, viitorul scriitor a primit o diplomă de master în institut și o diplomă cu onoruri. După aceea, Marina a mers la școală, unde a studiat cu atenție lucrarea lui A. P. Sumarokov. Timp de mai mult de 10 ani Marina Lvovna a lucrat ca editor pentru diferite reviste lucioase, de exemplu "The Bodyguard". Din 1997, ea a devenit redactorul revistei XXL de sex masculin.

Marina Lvovna vorbește bine două limbi: rusă: română și engleză. În prezent locuiește la Moscova. Primul soț al lui Marina Rovner a fost Arseniy Konetsky (de asemenea scriitor), pe care la întâlnit în timp ce încă era student la un institut literar. Unele dintre primele sale lucrări au fost scrise de scriitor sub numele Konetskaya. Ulterior, Marina Lvovna sa recăsătorit și și-a luat numele noului soț, devenind Marina Stepnova.

Uneori, Marina Stepnova regretă că nu a obținut profesia de doctor, pentru că a simțit apelul și a vrut mereu să facă ceva semnificativ. Cu toate acestea, lucrările scriitorului demonstrează convingător că, după ce a ales calea literară, nu a făcut o greșeală. Viața asta conduce Marina Stepnova, biografia căii sale creatoare și a realizărilor sale în literatura prozaică, mărturisesc că succesul vine la cei care sunt gata să lucreze. În plus, datorită lucrării scriitorului, devine clar că literatura rusă continuă să trăiască, că nu totul este spus în ea, dar rămân multe de spus.

Creativitatea autorului

Biografia lui Marina Stepnova

Stepnova de lucru de traducere poate fi traducerea distinsă a popularului joc „Nameless Steaua“ autor român Mihai Sebastian, care transmite perfect autorii, fără a denatura identitatea originală a textului.

Prozatorul ei personal a început să publice din 2000. De câțiva ani a fost publicată în reviste precum "Znamya", "Zvezda", "Novyi mir". Primul său roman major, The Surgeon, a apărut în 2005, a făcut o adevărată senzație, criticii chiar l-au comparat cu faimosul roman Perfume al lui P. Ziuskind. Este destul de meritat, "Surgeon" a fost distins cu premiul National Bestseller. În 2011 el a fost născut un alt scriitor profund roman cu o poveste cu adevărat palpitant - „Femeile lui Lazar“, care a primit premiul al treilea „Big Book“ și, de asemenea, a intrat pe lista scurtă a „bestseller național“. În plus, stiloul lui Stepu aparține romanului "Bezbozhny Lane", povestea "Somewhere under Grosseto" și multe altele.

Primul roman "Chirurg"

Marina Stepnova face recenzii

Așa cum am menționat deja, Marina Stepnova a câștigat faima ca scriitor contemporan rus datorită romanului "Surgeon". Potrivit complotului cărții, soarta chirurgului plastic Khripunov se intersectează în mod neașteptat cu viața fondatorului sectei Assassin, Hasan ibn Sabbah. Acest roman a depășit ratingul vânzărilor de cărți.

Romanul "Femeile lui Lazăr"

Următorul bestseller al autorului ("Lazarus Women") a convins în sfârșit cititorii că succesul literar al lui Marina Lvovna nu a fost accidental. Istoria romanului conform planului pe care Marina Stepnova a avut-o biografie a strălucitului om de știință Lindt Lazar. Cititorul învață povestea interesantă a dragostei sale, își împărătește cu pierderile și urmărește dezvoltarea geniului său. Semnificația neașteptată și complet nouă este dobândită în paginile acestei cărți, astfel de concepte familiare precum acasă, familie, fericire și dragoste. Fara a fi surprinzator, "Lazarus Women" este un roman care a devenit o carte a lunii si a stabilit un real record de vanzari intr-o librarie mare "Moscova".

Romanul "Bezbozhny Lane"

Stepnova Marina este scriitor

Eroul principal al celui de-al treilea roman, care a mulțumit fanilor săi, Marina Stepnova, a fost doctorul Ivan Ogarev. Din copilărie, acest om a încercat să trăiască împotriva voinței părinților săi și a opiniei generale acceptate. Întrebat de cineva și odată ce scenariul - lucrarea de la școală-armată - nu i sa potrivit. Cu toate acestea, în timp, Ivan a acceptat în continuare condițiile în care ar trebui să trăiască o persoană obișnuită "normală". A absolvit institutul medical, sa căsătorit și a început să lucreze într-o clinică privată. Cu toate acestea, în mod neașteptat, viața lui Ogaryov se întoarce la întâlnirea cu o fată ciudată, care, mai ales, iubește libertatea.

Lucrări noi

Romanul "Lithopedicon", pe care lucrează încă, promite, de asemenea, să facă o impresie de neșters asupra minții și imaginației cititorilor. Povestea lui îți va spune despre oameni care își ucid propriile vise cu mâinile lor. Titlul romanului este o metaforă metaforică, cuvântul "litopedic" este împrumutat din medicină și, în latină, înseamnă un fruct care a devenit pietrificat în pântecele mamei.

Stepnova Marina Lvovna

Scriitorul Zakhar Prilepin laudă vocabularul, folosit în lucrările sale de scriitorul Marina Stepnova. El observă că romancierul creează gândirea lui cu ușurință uimitoare, care poate fi comparat în mod egal cu modul în care mama înfășa copilul, și așa mai departe, ca un războinic experimentat examinează arme. Prilepin numeste lucrarea lui Stepnova nu o lucrare feminina tremuratoare, ci o proza ​​cu expresie musculara cu adevarat musculara.

Impresii ale cititorilor

Mulți cititori notează, de asemenea, silaba unică și stilul unic al scriitorului. Limba cărților sale este numită ascuțită, plină de umor și chiar strălucitoare. Multi oameni spun ca Stepnova roman pentru a citi cu ușurință, aproape în aceeași suflare, iar poveștile lor sunt foarte vitale și să ne facă să se gândească la multe lucruri filosofice importante. Mulți sunt de acord că Stepnova Marina este un scriitor care a devenit o adevărată descoperire.

scriitorul Marina Stepnova

Desigur, nu se face fără critici. Unii cititori consideră că subiectele romanelor lui Stepnova nu sunt pe deplin gândite, că autorul permite detalii suplimentare lipsite de sens, care nu se obosesc decât atunci când sunt citite. Alții critică silaboul scriitorului, considerându-l uneori prea aspru, din cauza prezenței cuvintelor jurale în text. Marina Stepnova îi analizează pe cititorii ei, chiar critici, apreciază, dar știe și cum să-și apere poziția, percepția ei despre realitate și cum și ce să vorbească în roman. Principalul lucru pe care autorul încearcă să îl atingă este realismul, atunci când personajele romanului sunt ca niște oameni vii adevărați.

Desigur, merită să ne amintim că toți oamenii sunt diferiți, percepția lor asupra literaturii este radical diferită. Înainte de a vă elabora opinia finală despre romanele lui Marina Stepnova, desigur, ar trebui să le citiți personal. Poate veți descoperi ceva complet nou și original, plin de semnificație neașteptat de profundă și subtilă.

Marina Melia este un psiholog binecunoscut.Marina Melia este un psiholog binecunoscut.
Alexander Gelman: Biografie și creativitateAlexander Gelman: Biografie și creativitate
Biografie a lui Marina Zudina - actrita sovietica si rusaBiografie a lui Marina Zudina - actrita sovietica si rusa