Opera House, Dnepropetrovsk: descriere, istorie, repertoriu și recenzii

Opera House (Dnepropetrovsk) este relativ tânără. Și-a început cariera în a doua jumătate a secolului al XX-lea. Astăzi, în repertoriul său, sunt opere, balete, muzicale, operete și povești muzicale.

Istoria teatrului

operă în Dnepropetrovsk

Operă (Dnepropetrovsk) există încă din 1974. Și-a înființat talentul creativ talentat. Acestea sunt Peter Varivoda, Lyudmila Voskresenskaya, Mark Litvinenko, Vasily Kiyose și Anatoly Arefiev. Ei au adunat o astfel de trupă magnifică, care are un mare potențial și posibilități nelimitate. Ei au combinat artiști experimentați cu adulți și tineri cu speranță, care tocmai au absolvit școlile de coregrafie și conservatoare. Pentru a intra în trupa, trebuia să treacă o selecție competitivă riguroasă și riguroasă.

Teatrul și-a stabilit două sarcini principale. Primul este de a populariza operele clasice. Al doilea este să fie pregătit pentru căutări și experimente. Prin urmare, în repertoriul inițial coexistat cu balete clasice de operă și spectacole de genuri contemporane - musicaluri, opere rock.

Teatrul din primii ani de existență a stabilit o bună tradiție - în fiecare an pentru a oferi audienței câțiva prim-miniștri. În primele două sezoane, publicul a fost prezentat cu optsprezece producții de genuri diferite. Teatrul a câștigat popularitate aproape instantaneu. El a fost recunoscut și iubit de public. Criticii îl susțineau. Deși autoritățile orașului au tratat cererile și nevoile sale foarte friguroase, ceea ce a generat, în viitor, o serie de probleme serioase.

Curând trupa a început să meargă în turneu. În mod repetat și cu mare succes, artiștii au fost interpretați la Moscova și Kiev. Spectacolele au început să câștige premii la concursuri și festivaluri de prestigiu. A fost creată o echipă artistică și de producție remarcabilă. În anii `80 trupa a fost reînnoită cu noi cadre tinere, care au adus prospețime și noutate activităților teatrului. Semnat pentru teatru au fost baletele lui S. Prokofiev și operele compozitorilor italieni, create la acel moment. Apoi repertoriul include operete clasice.

În 1988, opera de la Dnepropetrovsk a fost onorată să apară pe scena Teatrului de la Bolshoi din Moscova. În anii sovietici aceasta a fost cea mai mare realizare.

Dar în viața teatrului, ca și în destinul uman, nu sunt doar șobolani, ci și cade, pierderi și eșecuri. Plecarea din viață a oamenilor care au fondat opera Dnepropetrovsk a fost o pierdere grea, ceea ce a dus la o perioadă dificilă de creativitate. Diverse regizori, regizori, dirijori, corali au început să vină la teatru și să plece în curând. Perioada de perestroika a început, finanțarea a devenit redusă, ceea ce a însemnat o cifră de afaceri de personal.

Dar, în ciuda tuturor lucrurilor, teatrul a reușit să supraviețuiască dificultăților. Trupa a fost ajutată în acest scop de potențialul puternic pus la dispoziție de fondatori. În anii de criză, când publicul nu era de ajuns, artiștii au început să călătorească în străinătate. Aceste turnee au oferit teatrului o șansă de a supraviețui. Trupa a călătorit pe jumătate în jurul lumii a călătorit în Portugalia, Irlanda, China, Statele Unite ale Americii, Belgia, Bulgaria, Spania, Franța, Italia, Polonia, Germania, Israel și alte țări. Criza și condițiile dificile au devenit un stimulent pentru a găsi noi oportunități pentru viață și creativitate. Teatrul a devenit mai modern. Când a fost un studio coregrafic, unde i sa oferit o educație profesională.

Și astăzi repertoriul rămâne diferit. În plus față de spectacole, există, de asemenea, concerte în operă (Dnepropetrovsk). Trupa continuă să participe activ în diferite țări. Artiștii participă la concursuri și festivaluri. Timp de mulți ani, teatrul are o tradiție de a coopera cu cei mai buni regizori ai lumii. Cele mai celebre proiecte, create împreună cu alte țări, au fost spectacolele "Carmen" și "Turandot". În plus față de baletele clasice, teatrul pune spectacole coregrafice în genurile moderne. Este jazz și neo-clasic.

În 2003 a avut loc un eveniment foarte important în viața creatoare a teatrului. A primit un titlu academic ridicat. Un alt eveniment plin de bucurie sa întâmplat în 2004. Un conservator a fost deschis în Dnepropetrovsk, deci acum orașul însuși va educa cadre viitoare.

Opera spectacole

opera casa dnepropetrovsk

Poster Opera din Dnepropetrovsk oferă telespectatorilor următoarele opere, musicaluri, operetă, spectacole muzicale și povești:

• "La Boheme".
  • "Bat".
  • - Doisprezece scaune.
  • "Prințul Igor".
  • „Isus.“
  • "Iolanta".
  • "Nunta lui Figaro".
  • "Nasul pitice."
  • "Târgul Sorochinskaya".
  • "Rigoletto".
  • „Cenusareasa“.
  • "Carmina Burana".
  • "Chipollino".
  • "Carmen".
  • "Aida" și alții.

Spectacole de balet

Opera House, Dnepropetrovsk

Pe lângă operetele, muzicalele și operele, spectacolele de balet oferă și o operă (Dnepropetrovsk) telespectatorilor. Posterul (repertoriul la teatru variat) include următoarele producții coregrafice:

• - Don Quixote.
  • "Frumoasa de dormit".
  • - O mie și una nopți.
  • „În spatele scenei“.
  • "Acesta este tangoul în iunie."
  • "Lacul lebedelor".
  • Spărgătorul de nuci.
  • "Corsairul".
  • "Doamna cu Camelia."
  • "Romeo și Julieta".
  • "Giselle" și alții.

Premii puternice

echitabil în opera Dnepropetrovsk

De-a lungul ultimelor câteva sezoane, premiera cu două profil înalt a prezentat Opera (Dnepropetrovsk), „Fair Sorochinskaya“ (muzical) și basm muzical „Albă ca Zăpada“. Aceste spectacole sunt decorarea repertoriului. Au devenit imediat populare și populare cu publicul. "Târgul Sorochinskaya" - un muzical creat de opera lui N. Gogol. Muzica pentru spectacol a fost scrisă de compozitorul ucrainean Alexander Zlotnik. În noiembrie 2015, Târgul Sorochinskaya a fost prezentat pentru prima dată pe scenă. În opera (Dnepropetrovsk) aceasta este prima interpretare în genul muzicalului. Aici se păstrează cât se poate de mult complotul lucrării lui Nikolai Vasileevici. Performanța este luminoasă, interesantă.

O altă premieră tare este povestea "Albă de zăpadă". Aceasta este o extravaganta magica, in care participa teatrul de marionete. Cast - nu numai oameni, ci și păpuși. Rolul lui White Snow realizează o actriță. Dar gnomii joacă păpuși. Muzica pentru piesă a fost scrisă de compozitorul E. Kolmanovsky. Această poveste este iubită de copii din întreaga lume timp de două secole la rând. Teatrul de Operă și Balet din Dnepropetrovsk o reteluie în felul său. Spectacolul este spectaculos, interesant, original, amabil, strălucitor și amuzant. Îi plac nu numai copiii, ci și adulții. "White Snow" în repertoriul din 2011.

Soloștii operei

concerte în casa de operă Dnepropetrovsk

Opera de la Opera (Dnepropetrovsk) a adunat pe scena vocalisti talentati, care pot lucra in diferite genuri.

Soliști:

• Iubește Pescarul.
  • Alexander Prokopenko.
  • Lesia Zadorozhnaya.
  • Vladimir Mashlyuk.
  • Valentina Kovalenko.
  • Victor Parubets.
  • Elena Bokach.
  • Zoya Kaipova.
  • Igor Babenko.
  • Tatyana Pozyayilo.
  • Vladimir Gudz.
  • Anna Logacheva.
  • Svetlana Soshneva și alții.

Balet dansatori

Opera (Dnepropetrovsk) nu este doar vocalisti minunati. Sunt, de asemenea, dansatori frumoși.

Trupa de balet a teatrului:

• Serghei Badalov.
  • Daria Dubrovina.
  • Alina Koval.
  • Elena Saltykova.
  • Anastasia Ivanova.
  • Anna Salmanova.
  • Tatiana Proskuryakova.
  • Ekaterina Shmigelskaya.
  • Ramina Buraeva.
  • Maria Lolenko.
  • Marina Shcherbina.
  • Veronica Krasniak.
  • Valentin Svidrov și alții.

Muzicieni și cor

panou al casei de operă din Dnepropetrovsk

Pe lângă solistul baletului și vocalist, trupele au o orchestră și un cor.

Muzicieni și cronicari ai teatrului:

• T. Porohovnik.
  • E. Protas.
  • V. Kogtians.
  • E. Wagner.
  • A. Kolenchuk.
  • A. Zhuk.
  • A. Lipnev.
  • O. Ponyatovskaya.
  • M. Lysogor.
  • A. Khizhnyakov.
  • A. Trashchilov.
  • V. Titanul.
  • I. Yarylova și mulți alții.

Concursul desenelor pentru copii

În fiecare an, în luna februarie, concursul desenelor pentru copii este susținut de Opera (Dnepropetrovsk). Expoziții de cele mai bune picturi scrise de băieți și fete au loc în opera în sine. Tema concursului este "Teatrul prin ochii copiilor". Participați la băieți de la 9 la 17 ani, angajați în cercuri, studiouri de artă și școli de artă. Anul acesta, 200 de lucrări au luat parte la concurs. Dintre acestea, pentru expoziție au fost selectate 67 de desene. Contestanții sunt împărțiți în trei categorii de vârstă, fiecare dintre care primește premiul principal. Câștigătorii și destinatarii diplomelor primesc în afară de scrisori cadouri și suveniruri. Și, de asemenea, concurenții au o ocazie unică - de a se familiariza cu lumea din spatele scenei, ceea ce face o impresie puternică asupra lor. Juriul este format din consiliul artistic al teatrului.

Achiziționarea de bilete

bilet de avion al Casei de Operă Dnepropetrovsk

Teatrul oferă mai multe modalități de a cumpăra bilete. Primul dintre acestea este o achiziție la box-office. Al doilea este pe site-ul oficial on-line. Biroul de bilete al casei de operă (Dnepropetrovsk) este deschis zilnic. Pentru a achiziționa bilete prin Internet, trebuie să mergeți la site-ul oficial al teatrului. Trebuie să găsiți schema halei (este prezentată în acest articol). Cu ajutorul acestuia, alegeți o locație și o locație potrivită. În timpul achiziției, va fi necesar să introduceți numărul de telefon sau adresa de e-mail unde parola va fi trimisă clientului pentru confirmarea comenzii. Apoi, trebuie să plătiți prin card bancar.

Dnipropetrovsk Opera și Ballet Teatru comentarii de la publicul devine entuziast. Publicul îi plac producțiile și îi vizitează întotdeauna cu mare plăcere. Artiștii și regizorii, conform spectatorilor, sunt profesioniști în domeniu. Pentru a vizita Dnepropetrovsk opera este iubit atât de rezidenți și vizitatori ai orașului. Singurul negativ al teatrului - construirea lui din epoca sovietică nu a fost reparat, dar, evident, reconstrucția nu a fost rănit, deoarece este într-o stare foarte proastă.

Teatrul de Operă și Balet Voronej: repertoriu, trupă, fotografieTeatrul de Operă și Balet Voronej: repertoriu, trupă, fotografie
Teatru de comedie muzicală (Minsk): istorie, repertoriu, trupăTeatru de comedie muzicală (Minsk): istorie, repertoriu, trupă
Teatrul de Operă și Balet (Nizhny Novgorod): despre teatru, trupă, repertoriuTeatrul de Operă și Balet (Nizhny Novgorod): despre teatru, trupă, repertoriu