Sinbad și Princess Anna (gheață spectacol): recenzii, descriere, subiect și recenzii

Iarna trecuta am placut fanilor programelor luminoase de spectacole. Complexul Olimpic Luzhniki a prezentat spectacolul de gheață "Sinbad și Princess Anna". Reprezentarea a fost pregătită de compania de teatru "Stage Entertainment", care a organizat numeroase emisiuni în toată Europa și în Rusia. De exemplu, a fost pusă: "Vrăjitorul din Oz", "Regina zăpezii", "Peter Pen on Ice", "Frumoasa adormită" și altele. Premiera spectacolului de gheață "Sinbad și Princess Anna" a avut loc în decembrie 2015.

Producători și actori

Sinbad și Printesa Anna gheață arată comentariiDirectorul spectacolului a fost Alexei Franchetti. Coregrafia a fost Katharina Gravendil, care a dansat artiști la astfel de emisiuni precum "Aladdin și Lordul Focului", "Trei mușchetari". Compozitorul Yevgeny Zagot a compus o muzică frumoasă pentru spectacolul "Sinbad și Princess Anna". Show-ul de gheață, recenzii ale publicului subliniază acest lucru, mulți îi plăceau. Mai ales impresionat de talentul personajului principal, rolul căruia a fost interpretat de tânărul artist Mark Shapiro. În cei 12 ani, el a devenit un adevărat virtuoz în patinaj, câștigând multe premii. Actorii cinematografiei și teatrului, pe care spectatorul le cunoaște bine, au exprimat eroii spectacolului. Actorul Artem Pestrikov a jucat doar trei personalități carismatice - Regele, Cocosul navei și principalul personaj Morgan. Echipa de cascadori profesioniști, acrobați, a fost în rolul unui întreg galeu de pirați și a participat la lupte.

"Sinbad și Princess Anna" - un spectacol de gheață, în care recenziile au inclus impresiile publicului cu privire la peisajul virtual bogat. Au fost înlocuite pe un ecran de 200 de metri. Dezvoltatorii instalațiilor lor video create anterior pentru Jocurile Olimpice de la Sochi.

Serviciul "Luzhniki"

De la stația de metrou "Sportivnaya" autobuzele merg la destinație. Ei nu se lasă să aștepte mult timp și să salveze vizitatorii dintr-o plimbare lungă. Parcarea securizată pentru mașini este situată nu departe de complexul olimpic. La intrare, angajații "Luzhniki" vinde două tipuri de software la prețuri diferite. Dulapul este proiectat pentru un număr mare de vizitatori, există locuri pentru îmbrăcarea copiilor. În sala există scaune confortabile, cu posibilitatea de a le regla în înălțime. Camera este puțin rece, mulți telespectatori rămân în hainele lor exterioare. În timpul întreruperii în foaierul locului de joacă al copiilor, animatorii se distrează. Oferta de a participa la diferite concursuri și jocuri pentru a menține o stare bună pentru toți vizitatorii.

Parcela piesei

gheața arena arată Sinbad și Printesa AnnaFata Anya cu fratele ei Alik a mers la cinema pentru filmul despre aventurile lui Sinbad. Băiatul a fost atât de îndepărtat de acțiunea pe care a condus-o la ecran. Dintr-o data, el este transferat intr-un basm. Sora Anya urcă după fratele ei. Ei intră în împărăția magică și devin prințesa Anna și Printul Albert. Curând există o nenorocire - băiatul este răpit de pirați. Scopul răufăcătorilor este de a obține abdicarea regele care se află în prezent de pe tron ​​și de a se conduce. Prințesa Anne sa dus la Sinbad să-i ceară să-i elibereze pe fratele său. Se deghizează ca un băiețel și se aranjează să lucreze pentru nava marinarului. Sinbad merge în căutarea piraților.

În cursul evenimentelor, imaginile care completează acțiunea sunt difuzate pe ecran. Nava marinarului cade într-o furtună. Echipa a rămas în viață, dar nava are nevoie de reparații. Se ancorează de pe insula în care trăiește Cyclops. Echipa înspăimântată a descoperit curând că monstrul era bun și inofensiv. Un personaj amuzant este ca un minion de la desenul animat "Ugly I". Împreună repară nava și pleacă într-o călătorie. Curând, marinarul cu echipa sa înoată pe insula pirat. Pe drum, el întâlnește sirene insidioase care voiau să le distrugă, dar Anna a reușit să-i salveze pe toți. Ajutând echipa a meritat dezvăluirea misterului fetei. Marinarul, după ce a ascultat povestea lui Anna, a decis să o lase pe navă. Aceasta incheie prima parte a prezentarii.

Continuare după întrerupere

Gheață arată Sinbad și Printesa AnnaÎnceputul celei de-a doua părți a fost marcat de un dans piratic sălbatic la o petrecere. Echipajul marinarului sa strecurat până la trupa de bandiți. Curând lupta a început, rezultatul fiind mântuirea prințului Albert. Căpitanul Morgan a fost învins, iar ultima lui dorință era să joace saxofonul. Jocul său minunat a fost fascinat de toți participanții, iar regele îi numește un muzician de teren. Șeful pirat mulțumește pentru iertare și un post nou. Își ia pirații în viitorul grup de muzică. Toate personajele sunt fericite și dansează dansul final.

"Sinbad și Princess Anna" - spectacolul de gheață: recenzii

comentarii Sinbad și Princess AnnaSpectacolul a fost vizitat de un număr foarte mare de oameni. Desigur, opiniile despre prezentare sunt diferite. Decorurile și grafica au primit un rating scăzut. Nava pirat a fost creată din mai multe ecrane, iar participarea sa la spectacol nu a durat mai mult de 3 minute, așa cum scriu vizitatorii deranjați. Au fost muzică discretă și ușor de reținut. Dialogurile eroilor au fost compuse cu umor, atât copii, cât și adulții au râs. Impresionate costume frumoase, luminoase ale eroilor spectacolului. Datorită spectacolului colorat cu laser, arena de gheață sa transformat într-o insulă magică. Spectacolul "Sinbad și Princess Anna" a sponsorizat o rețea de cinematografe. În acest sens, în cadrul prezentării s-au difuzat periodic remorci de film, care se află la box-office, iar eroii filmului. Deci, într-unul dintre numere existau actori, deghizați ca costume Batman și Spiderman. Programul a menționat scopul autorilor de a ridiculiza timbrele lumii în cinematografie. Caracterele principale ale spectacolului s-au dovedit a fi speciale, caracterele lor nu corespundeau cu originalul cărții.

Dezavantaje ale programului de animație

Unii adulți care au vizitat galeria de gheață "Sinbad și Princess Anna" au fost nemulțumiți de serviciul care nu a respectat informațiile menționate în program. Deci, a existat o lipsă de animatori, de divertisment în foaier. A fost posibil să faci machiaj pentru copii și să faci o poza cu Moș Crăciun. Un număr mare de tarabe cu mâncare scumpă. Auditoriul, conform multor recenzii, conținea numeroase locuri libere. Biletele pentru spectacol au fost în vânzare liberă, nu trebuie să cumperi în câteva luni.

Opinii, recenzii. Piesa "Sinbad și Princess Anna"

premiera spectacolului de gheață Sinbad și Printesa AnnaLa locul studioului "Origo Film Studio" din Ungaria, au fost repetate artiștii show-ului de gheață despre aventurile copiilor și marinari. Antrenamentul nu a fost zadarnic. Publicațiile străine au remarcat performanța bună a actorilor și patinajul lor profesional pe teritoriul oferit de o arenă de îngheț bine îngrijită. Spectacolul "Sinbad și Princess Anna" a primit feedback pozitiv de la specialiști. Nivelul dansurilor comune a fost deosebit de apreciat. Numerele solide ale patinatorilor au constat într-o mulțime de rotații. Au existat astfel de elemente, cum ar fi twist twist, aruncare dublă, suport pereche, strat dublu de oaie.

Potrivit TASS, se poate trage o concluzie cu privire la buna calitate a performanței. Serviciul a scris că publicul va vedea numere uimitoare nu numai pe gheață, ci și în aer, animații 3D moderne, patine profesioniste și costume colorate. Tatyana Noginova, care lucrează la Teatrul Mariinsky, este un artist în costume. În spectacol participă cascadori din organizația "Flying Cranes". În timpul spectacolului, cântecele sunt cântate de soliștii producțiilor "Frumusețea și fiara", "Fantoma operei" și alții.

Stele despre trimitere

Anul de gheață arată Sinbad și Printesa Anna"Sinbad și Princess Anna" este un spectacol de gheață, pe care l-au lăsat mulți artiști de teatru și televiziune. Deci, Nonna Grishaeva a numit performanța incredibilă și a recunoscut că atenția la acțiune a fost rivetată până în ultima clipă. Maxim Dunaevski a plăcut acompaniamentul muzical și versurile. Actrita Liza Arzamasova a remarcat scenografia. Potrivit ei, a arătat incredibil reîncarnarea peisajelor cu ecrane într-o navă mare. Anastasia Makeeva a simțit starea magică care a domnit în timpul spectacolului. Artiștii au remarcat ușurința scenariului, glumele amuzante și atitudinea binevoitoare față de copii și adulți.

Caracteristicile producției

gheața arena arată sinbad și printesa Anna comentariiMulți oaspeți au găzduit arena de gheață. Spectacolul "Sinbad și Princess Anna" a fost distins cu costume neobișnuite și colorate ale artiștilor. Deci, un costum pentru armata de teracotă cântărește 10 kilograme, iar în asta patinatorii trebuiau să facă trucuri interesante. Particularitatea acestui costum este că din partea ei se pare că nu există o persoană care să vină, ci trei. Design-ul este artistul însuși, care este în mijloc, iar pe laturile lui sunt modele de corpuri montate.

Lupta dintre pirați și echipa Sinbad a avut loc pe stâlpii de 12 metri înălțime. Pentru executarea perfectă a trucurilor periculoase, au fost invitați acrobați profesioniști și bărbați cascadori. Astfel, spectacolul de gheață despre aventurile directorilor a încercat să facă un nivel înalt. Sa dovedit dacă o au sau nu, depinde de spectatori.

Magnifica Anna Azerli. Biografie și cale creativăMagnifica Anna Azerli. Biografie și cale creativă
Anna Semenovich - înălțime, greutate și alte dateAnna Semenovich - înălțime, greutate și alte date
Teatrul Aleko: repertoriu, recenziiTeatrul Aleko: repertoriu, recenzii