`Șeful Adam Jones`: recenzii ale filmului, evaluare

Povestea bucătarului genial cu un comportament, cum ar fi Dr. House, ar provoca confuzie, și respingerea, în cazul în care nu farmecul actorului care a jucat personajul principal. Bradley Cooper și Sienna Miller a făcut un duet bun în tragicomedia "Șeful Adams Jones". Recenzile despre acest film ar putea face o broșură întreagă de critici de film, așa că am decis să ne apropiem de această lucrare.

O poveste trivială?

Vizionarea capodoperelor filmului stimulează gusturile noastre pentru o activitate activă. Am stabilit-o pe canapea pentru a urmări un alt film, dar suntem siguri că ne-am aprovizionat cu niște mâncare, fără ca această vizionare să pară inadecvată. Ce poate provoca filmul, în fiecare scenă în care există bucătărie gurmantă minunată?Șeful Adam Jones, recenzii

Recent, industria cinematografică se confruntă, în mod serios, cu problema nutriției. Filmele pe teme culinare, cu implicarea unor vedete de la Hollywood, vin tot mai mult pe ecranul mare. "Șef", cu Jean Reno, "Chocolate", cu Juliette Binoche, "Eat Pray Love", cu Julia Roberts și Javier Bardem ... Nu uitați de imaginea clasică "Charlie și Fabrica de Ciocolată" cu geniul Johnny Depp. Aceasta, desigur, nu este o listă completă. Veți fi surprins de cât de multe răsturnări dramatice pot fi răsucite în bucătărie. Deși puțin probabil. Mulți dintre voi sunteți deja probabil fani ai seriilor de producție rusești.

Distribuția filmului "șeful Adam Jones" (2015)

Recenziile jocului actorului Bradley Cooper, care au jucat rolul principal, sunt rareori negative. Fermecătorul lui, ușor tristă față cu ochii albastri piercing oferă de obicei producție de film cu un rating destul de ridicat. Trebuie să spun că producătorii filmului „comentarii Chef Adam Jones` de așteptat să primească numai laude, din nou, a venit la alegerea actorilor cu astfel de generozitate. Partenerii lui Cooper au fost Sienna Miller, Omar Si, Daniel Brühl și Uma Thurman. O astfel de turnare puternică a actorilor a fost destul de precisă pe terenul destul de bine purtat.

Suferind bucătar talentat

Ce trebuie să faceți dacă sunteți un bucătar talentat, sub mâinile cărora cele mai obișnuite produse se transformă într-o operă de artă și totul este ușor? De obicei, totul strică senzația de nemulțumire, împingând pentru a încerca ceva nou. Sau poate că sentimentul că totul este deja atins provoacă un slujitor respectabil al sistemului să meargă dincolo de el și să vadă cum se termină? Șeful Adam Jones, recenzii ale filmuluiAdam Jones, fostul sef de la Paris, a început să conducă un stil de viață dezordonat și, în cele din urmă, și-a pierdut locul de muncă datorită dependenței de alcool și droguri. Din acest moment, începe "Șeful Adam Jones". Recenzile despre film nu sunt atât de imparțiale, încât numai acestea ar trebui să fie dovezi că merită atenție.

Caracterul non-principal

Regizat de John Wells a fost în măsură să dezvăluie subtil motivele psihologice pentru orice profesie, sau mai degrabă - psihologia omului, în întregime ei da. Astfel de oameni nu sunt deseori potriviți pentru a interacționa cu realitatea înconjurătoare sau sunt foarte răi pentru a face față acestei situații. Într-un astfel de caz, o prezență persoană este mai stabil în poziție verticală, o preocupare mai mare pentru aceste probleme de viață, este esențial linia vieții, care se poate trage o scufunda în geniu viața de zi cu zi. Filmul Chef Adam Jones 2015, comentariiAcest prieten din Londra este cumpărat de șeful Adam Jones. Opinii ale filmului conțin atât de multe menționare elogioasă heroină Sienna Miller, care apare involuntar întrebarea: cine este personajul principal? O mamă singură, luptă cu alcoolismul, este în același timp, este o putere mentala suficient pentru a nu trimite pe Adam cu toată angoasa mentală scutecelor un copil, de exemplu, și să-l asculte cu simpatie și chiar să dea sfaturi înțelepte.

Lupta pentru stele

Revenind la Londra, unde și-a părăsit prieteni și colegi, Adam a surprinzător recrutarea rapidă a echipei pentru început. Se pare că toți prietenii lui tocmai l-au așteptat să decidă să înceapă să lucreze din nou cu ei și nu au avut nici un resentiment pentru toți acești ani. Dar este posibil să rezistă farmecul ochilor albastri piercing ai lui Bradley Cooper?

O sarcină foarte dificilă, chiar în fața lui și șeful său echipaj Adam Jones: rating de „Michelin“, în Anglia și Irlanda au confirmat doar patru restaurante, și-a propus sa într-un timp scurt pentru a obține toate cele trei stele ale acestei reviste de prestigiu. Să nu dezvăluie afacerea, nu vom scrie aici, dacă el a reușit - a se vedea pentru tine.filmul bucătar adam johns 2015 de recenzii

Fapte interesante

Înainte de filmarea în filmul "Șeful Adam Jones", Cooper și Miller au jucat în "Sniper". Aparent, duetul lor a fost atât de bine coordonat. Este interesant că în copilăria sa, Cooper a visat să devină actor sau bucătar. În acest film, el a fost destul de norocos să colecteze dorințele copiilor împreună. Și, apropo, nu este primul său rol "culinar": în 2005-2006 a jucat deja un bucătar în seria TV "Secretele în bucătărie". Dar partenerul său nu putea fi Sienna Miller. Acest rol a jucat, de asemenea, Marion Cotillard și Michelle Williams.

În filmul american de închiriere a apărut sub numele de "Burnt", ceea ce înseamnă "Ars". Aceasta este o referire simultană la moralul eroului și la pericolul traumatic specific al operei sale - în bucătărie, la urma urmei, se întâmplă ceva.

În 2007, scenariul filmului a căzut în "lista neagră" ca fiind promițător, dar nu și-a dat seama. John Wells practic la inspirat oa doua viață.

Tendințele elocvente ale lui Jones, cu care el a însoțit procesul de pregătire a capodoperelor sale culinare, nu sunt deloc o descoperire a scriitorilor. Protagonistul este o imagine colectivă a mai multor bucătari celebri - Marcus Varein, Gordon Ramsey, Claire Smith. Ramzi a fost celebru pentru performanțele sale verbale din bucătărie.Șeful Adam Jones care a privit

Raportați de la fotografiere

Potrivit directorului filmului John Wells, toate scenele din bucătărie au fost luate în aceste restaurante din Londra, înconjurat de cuțite ascuțite și ulei de fierbere într-o tigaie. În plus, în unele episoade au participat adevărații bucătari, care au încărcat actorii cu o emoție și mai mare. Au încercat chiar să gătească ceva în sine. Potrivit mărturiei întregului echipaj de film, Sienna Miller a arătat cele mai bune talente culinare. Jamie Dornan, jucată perfect într-o scenă scurtă despre trecutul eroinei, în versiunea completă nu a intrat. La previzualizarea filmului "Șeful Adam Jones", publicul a dat comentarii negative despre acest episod, ca urmare a faptului că au tăiat-o.

După cum Bradley Cooper a recunoscut într-un interviu cu o revistă, o scenă centrală cu Sienna Miller, el a fost capabil să realizeze cu succes, datorită lor de filmare în comun recent în „American Sniper“, care sa încheiat cu câteva luni înainte de începerea „Chef“.

Șeful Adam Jones revizuiește filmul din 2015

- Șeful Adam Jones. Recenzii ale filmului (2015)

Astăzi, puteți găsi o mulțime de recenzii despre "Șeful". Nu fiecare film lansat recent primește un astfel de număr mare de răspunsuri. Nu ultimul rol, poate fi jucat o stea exprimate de actori: Bradley Cooper, Sienna Miller, Uma Thurman - aceste nume dau naștere la încredere că imaginea cu participarea lor va fi departe de ordinare. Așteptările spectatorilor s-au justificat? Chiar și o sumară arată privire că destul de contradictorii transformat filmul „Adam Jones comentarii Chef. Cine îl urmărea, așteptând o piesă grandioasă dramatică de la Bradley Cooper, era clar dezamăgită. Cu toate acestea, acei telespectatori care au fost în speranța un râs bun asupra dialogului ascuțit, după cum se menționează în genul de film de tragicomedie, ei scriu că evenimentele din această încercare nu a reușit. Cel mai necumpătați dintre cei care au văzut filmul, l-au numit „nedodramoy și nedokomediey“. Mulți spectatori se plâng un pic mai slab pe drama complot capacitate de a monologuri inutil bombastice și psychologization întinse triviale, în general, probleme. În cursul sunt formularea standard de idei Hollywood stil Wrap poshlenkogo într-un înveliș frumos și provoca privitorului un caracter fals entuziasm curaj, luând la bord vicisitudinile vieții navei.

Cei mai fideli spectatori care au scris despre filmul "Șeful Adam Jones", notează că din alte capodopere de film culinare este favorabil mai profesionist. Toate cele mai importante momente ale bucătăriei ridicate sunt alese cu atenție și vărsate de mâna generoasă, dar înțeleaptă a scenaristului de pe ecranul mare. Unii dintre public au avut chiar impresia că în acest proiect "delicatese s-au schimbat actorii".

În general, putem spune că filmul "Șeful Adam Jones" (2015) face recenzii cu cele mai multe negative. Dar a criticat mult mai mult criticii de film. Se știe că în box-office-ul american filmul a eșuat brusc. Rating-ul său în străinătate, potrivit unor informații, este de doar 30%. Pe site-ul rusesc "Kinoopisk", ratingul său este undeva între 6 și 7 puncte, ceea ce corespunde nivelului unui film mediocru.

Șeful ratingului lui Adam Jones

Într-un cuvânt, impresiile acestui proiect de la public sunt diferite și destul de contradictorii. Ei bine, aceasta este o scuză mare pentru a vă face propria părere. Chiar dacă actorii joacă și povestea nu vă atrage, este întotdeauna plăcut să vedem cât de minunat arată mâncarea de pe placă.

Comedia "Divizarea lui Adam": actori și roluri. Actorul Adam BakerComedia "Divizarea lui Adam": actori și roluri. Actorul Adam Baker
Filmul "The Beatles". Actori, roluri, complotFilmul "The Beatles". Actori, roluri, complot
Comedie "Este ușor la mentiune". Actori și roluriComedie "Este ușor la mentiune". Actori și roluri