"Totul despre Cinderella" (muzical): recenzii. Autori, actori și roluri

"Totul în Cenușăreasa" este un muzical, care, din primele scene, cucerește inimile publicului. Popularitatea ridicată a acestei lucrări este strâns legată de compoziția stelar a autorilor, printre care Dmitri Bykov, Pauls și grupul Slot.

O întâlnire neobișnuită

Una dintre lucrările teatrale recente care a primit o mulțime de comentarii controversate de la critici și spectatori este spectacolul "Totul despre Cenușăreasa". Primul lucru pe care spectatorii ar trebui să îl știe despre stadiu este că acesta depășește spectacolele standard. Mulți spectatori au declarat imediat că povestea provoacă impresii ambigue. Cu toate acestea, un mare plus - excentricitate, umor bun și simbolism. Fiecare personaj este o personalitate profundă. Caracterele caracterului sunt citite în mod clar prin costumele și machiajul lor.

totul despre recenziile muzicale ale CinderellaOaspeții teatrului observă că spectacolul se desfășoară foarte rapid, deoarece "Totul despre Cinderella" este un muzical. Durata producției este de 2 ore și 40 minute cu întrerupere.

Mulți spectatori sărbătoresc lumina și muzica. Feedback pozitiv este acordat peisajului. Un plus extraordinar pentru spectacolul uimitor este seria video. La un nou nivel se află grafica pe calculator. Această reprezentare este o varietate de culori și imagini. Fiecare personaj este îmbrăcat într-un costum uimitor, aproape spațiat, în funcție de audiență.

Compoziția stelelor

Versurile în sine sunt adânci și patos. Mulți spectatori spun că trebuie să vă gândiți la cuvinte. Unul dintre autorii textelor este Serghei Plotov. Acest scenarist rus a absolvit școala de muzică în clasa "Actor al teatrului dramatic". De ceva timp a lucrat la materiale pentru programe de radio și televiziune și, de asemenea, a scris scenarii pentru partidele studenților. De multe ori a fost invitat să creeze emisiuni populare de televiziune. A scris mai multe episoade pentru seria "My Fair Nanny" și "Cine e șeful în casă?". Mulți spectatori notează că, probabil, datorită lucrării acestui scenarist, muzicalul a devenit atât de plin de viață și luminos.

Un alt autor al textului și autorul ideii este Dmitri Bykov. Această persoană talentată lucrează în diferite genuri de literatură. Este un poet bun, scriitor, critic și autor de texte. Printre proiectele sale se numără lucrări atât de populare precum "Poetul cetățeanului" și "Domnul bun". Trebuie subliniat faptul că Bykov a fost primul care a scris scenariul. Mulți spectatori îi plac stilul unic al acestui poet. Scrierile sale de mână sunt de asemenea vizibile în această producție.

Raymond Powles

Nașterea unui nou basm

Ideea de a crea un spectacol unic pe întreaga temă bine cunoscută a apărut cu mult timp în urmă. În primul rând, autorii au vrut să scrie o poveste bună a copiilor. Cu toate acestea, foarte curând materialele pe care le-au obținut s-au dovedit a fi specifice vârstei. Urmăriți-l poate copii de la 12 ani. Cu toate acestea, trebuie remarcat faptul că copiii sunt permise în hol.

De îndată ce a devenit cunoscută despre adaptarea neobișnuită, directorul artistic al teatrului și faimosul critic Mikhail Shvydkoi la invitat pe celebrul compozitor străin să coopereze. A devenit un leton Raymond Pauls. Deci, foarte curând a început o lucrare fructuoasă cu privire la un proiect complet nou.

Deja în octombrie 2014, publicul rus sa bucurat de premiera. Principalul rol al Cenușăreasa a fost atunci Ksenia Larina. Mai târziu, această imagine a fost încercată și de Ekaterina Novosyolova. Prima dată când prințul a fost jucat de Denis Kotelnikov. Ulterior, Ivan Koryakovsky sa alăturat echipei de stele. Mai recent, rolul masculin principal a fost câștigat de un alt artist faimos - Stanislav Belyaev.

dmitry tauri

Nu este o poveste copilăroasă?

Mai ales școala a plăcut performanța. Tinerii spectatori au fost foarte fericiți că acum ei cântă și eroina lor preferată de basme, pentru că producția "All About Cinderella" este un muzical. Review-urile pentru copii sunt foarte emoționale. Unele dintre scenele lor s-au amestecat sincer. A fost deosebit de plăcut să te uiți la acțiuni în care evenimentele diferite erau diferite de carte. Fiecare copil care a fost la spectacol, așa cum spun părinții, ar fi bucuros să viziteze din nou această prezentare.

Dar, în ciuda faptului că copiii sunt intrigați, mulți adulți spun că această performanță nu este destinată elevilor. Inclusiv spectatorii neplăcut uimiți de unele răsturnări de complot.

Deși, în general, feedbackul părinților este pozitiv. Această adaptare a unui basm nu învață ceva foarte bun copiilor, dar nu îi împinge la negativitate. Vizitatorii mici merg la teatru pentru o poveste familiară, dar nu îl vor vedea pe scenă. Adulții sunt mai interesați de compoziția stelară a echipei autorului, printre care se numără Raymond Pauls. Dar numele lui nu le spune copiilor nimic. Putem spune că toată lumea găsește ceva în propria lor lucrare.

totul despre durata muzicală a Cinderellei

Parcela neobișnuită

Autorii prezintă o poveste veche, bună și bine-cunoscută într-o lumină nouă, care nu este pe deplin de înțeles contemporanilor. Deci, de exemplu, Cinderella draga și respectabilă se transformă aici într-un ratat cu maniere impolite. Nădejdea ei prietenoasă de zână este un fel de autoritate criminală care merge cu o bombă cu dovleac. Surorile malefice ale personajului principal, ca întotdeauna, sunt grele și pline de răutate. Cu toate acestea, în această producție sunt gemeni siamezi și poartă cuiburi de pui pe capul lor. Ulterior, după cum se dovedește, că regele, care merge cu un sfesnic pe cap, un tânăr a fost îndrăgostit de o zână. În plus, personajele din alte basme apar în joc. Există un forestier dezechilibrat care urmărește un tăietor de lemn, care mai târziu se dovedește a fi un prinț.

Unii spectatori cred că producția "Totul despre Cinderella" este destinată publicului feminin. Muzicalul (recenzii despre care persoane de sex și vârstă diferite), după cum spun autorii, nu este destinat unei anumite categorii de vârstă. O poveste proaspătă și o prezentare neobișnuită a materialului va face apel la toată lumea.

Trebuie remarcat că mulți băieți, după ce au auzit numele piesei, refuză să meargă la producția de "fete". Dar după primul act, suntem foarte mulțumiți că am vizitat acest spectacol.

totul despre actorii muzicii Cinderella

Evenimente împrumutate

Un alt punct pe care spectatorii nu l-au plăcut a fost finalul unei povesti bune și frumoase. Toată lumea a observat tendințele evidente ale sinuciderii personajului principal. Prin urmare, moartea Cenușăresei a fost o surpriză neplăcută pentru mulți. Bineînțeles, atunci prințul își revigorează iubitul, iar în finalul jocului toată lumea este fericită.

Nu trebuie uitat că "Totul despre Cinderella" este un muzical. Recenzile despre melodii sunt, de asemenea, foarte diferite. Oaspeții teatrului observă că, deși compozițiile, chiar și fără scene vulgare și vulgare, sunt încă prea complicate pentru o audiență tânără. Spectatorii sunt încurcați: dacă producția este recomandată ca un copil, atunci compozițiile ar trebui să fie adecvate. Dar, în ciuda acestui fapt, melodiile sunt foarte plăcute și memorabile.

Publicul observă că, dacă nu ar fi fost pentru toată lumea numele celebru al Cenușăreasa, un basm nu ar fi fost atribuit cu greu operei lui Charles Perot. Există multe analogii cu alte opere literare. De exemplu, "Frumoasa Adormita" si "Albul de zapada".

totul despre melodia muzicala Cinderella

Ajutor de profesioniști

Principalul avantaj al acestei lucrări este că spectacolul "All About Cinderella" este un muzical. Cântecele și dansurile sunt foarte interesante și energice. Publicul spune că coregrafia este stabilită la cel mai înalt nivel. Toata lumea danseaza pe scena: de la rege la soareci. Camerele sunt rafinate până la cele mai mici detalii. Deoarece toți artiștii sunt îmbrăcați în costume fanteziste, mișcările lor par fantastice. Vizitatorii de teatru notează de asemenea faptul că muzica nu interferează cu vizionarea povestirii și nu distrage atenția de la tema principală.

Multe dintre aceste compoziții câștigă imediat inimile ascultătorilor. Și acest lucru nu este surprinzător, deoarece profesioniștii au lucrat la acompaniamentul muzical. Artiștii interpreți sau executanți sunt Slot-ul de muzică rock. Cântecul a fost perfecționat de Serghei Bogolyubsky.

Surprinde pe disc

Spectatorii se plâng că este foarte greu să afli cuvintele. Adesea, după un concert în foaierul teatrului, se vând CD-uri cu melodii care au fost interpretate pe scenă. Dar oaspeții de aici se pot aștepta la dezamăgire. Adesea, actorii care cântă și cântă în piesa pe care ați participat nu se înregistrează. Prin urmare, pe bandă se aude o voce ciudată.

Pentru ca casa să nu aibă surprize neplăcute, este mai bine să ții minte numele artistului care ți-a plăcut și să vezi dacă există voce pe disc, așa că recomandă publicului.

sergey bogolyubskyArtiștii nu permit publicului să uite că "Totul despre Cenușăreasa" este un muzical. Actorii au voturi excelente. Și pentru a vă bucura de melodiile preferate a doua zi, trebuie să citiți cu atenție ambalajul discului, pe care sunt indicate performanții.

De exemplu, rolul mamei vitregi este jucat de Elena Moiseeva și Anna Guchenkova. Aceste două femei au voci complet diferite. Cu toate acestea, fiecare dintre ei are proprii fani.

Sarcina de învățare

Publicul atent observă cu ușurință că autorii au încercat să prezinte o societate modernă printr-un basm. Părinții adolescenți care au vizionat jocul împreună cu copiii sunt foarte fericiți. Sunt siguri că această producție îi va învăța pe copii să perceapă viața într-un mod diferit.

Cinderella, care credea că nimeni nu avea nevoie, avea nevoie imediat de un prinț, de un rege și de un pădurar. Surorile care se certa în mod constant trebuie să dovedească audienței că prostia nu poate controla o persoană. Și prințul, deghizat ca tăietor de lemn, dă un bun exemplu de faptul că ar trebui să iubești lumea interioară și nu situația financiară.

În ciuda criticii ambigue, un basm foarte bun "All About Cinderella" (muzical). Recenzii și impresii ale performanțelor fiecăruia trebuie să fie propriile lor.

Cum să atragă Cinderella - o prințesă de zână?Cum să atragă Cinderella - o prințesă de zână?
Povestea Cenușăreană: actori și trăsături ale filmului despre printesa modernăPovestea Cenușăreană: actori și trăsături ale filmului despre printesa modernă