Celebrul antrenor Yuri Kuklachev. Cat Theatre: adresa, repertoriu, recenzii

Nici o generație de copii nu încearcă să intre în lumea magică, ale cărei principali locuitori sunt pisicile. Și le oferă această oportunitate Yuriy Kuklachev.

Teatrul pe care la creat este faimos în întreaga lume.

teatru de papusi

Toți cei care l-au văzut pe artist au remarcat, în primul rând, neobișnuit de bine expresia facială, naiv deschis ochii. Cine mai poate pisica? Animalele iubitoare de libertate nu se grăbesc să se supună unui bărbat. Dar în acest caz această regulă nu funcționează. Acasă animale de companie efectua trucuri neobișnuite, uimitoare, ar părea, ușor și în largul tău. Despre cât de dificil este acordat artiștilor pufos, doar Kuklachev știe.

Teatrul de pisici creat de el a marcat cea de-a 25-a aniversare. În acești ani și trei copii, clovnul a crescut și a devenit participant la viața pisicii. Fiul cel mare a primit titlul de Maestru emerit al scenei, fiica atrage și ilustrează cărți ale tatălui lui, să participe la spectacole, Jr. este un dansator de balet și, de asemenea solist în spectacolele de teatru ale tatălui său.

Cum o gestionează?

Vroia să fie un clovn încă din copilărie. A trebuit să depășească multe dificultăți înainte ca talentul său să fie apreciat. La început, profesorii școlii de circ nu au recunoscut deloc că avea un tânăr. Dar după ce Kuklachev a găsit un pisoi pe stradă, și-a dat seama cum să acționeze și a făcut dragoste pentru pisici sensul vieții sale.

teatrul de pisici din teatru

Animalele de companie îi răspund în schimb. Nu poți antrenează pisica. Întotdeauna face doar ceea ce dorește. Dar este posibil să o educăm, așa cum spune el însuși artistul poporului. Locuiește cu micuții săi prieteni pe scenă, și nu doar acte. Spectatorii observă că animalele pufoase sunt foarte confortabile și confortabile în mâinile artistului. Ei nu se tem să vorbească, și nu timid în fața publicului, din cauza „apartamente“ lor în spatele scenei nu a știut niciodată de abuz de la oameni, asa ca nu-l aștepta de la nimeni în audiență. Și, prin urmare, au încredere și își dezvăluesc pe deplin talentul pentru public.

teatrul de pisici din teatru

Unde se întâmplă toate astea

Locul unde lucrează Kuklachev - Teatrul Cat. În prezent, este o instituție cu buget de stat. Primele spectacole au avut loc în zidurile sale în 1990, când premisa în care se află în prezent a fost donată artistului de către primăria Moscovei. De atunci, teatrul lui Kuklachev nu și-a schimbat locația. Adresa lui e încă: orașul Moscova, bulevardul Kutuzov, casa 25. Este ușor să ajungi aici. Este suficient să luați trenul de metrou și să ajungeți la postul cu același nume, apoi să vă opriți cu un transport public. De asemenea, de la stația de metrou "Kievskaya" există autobuze și transferuri. O altă opțiune este o plimbare de la stația de metrou "Studencheskaya".

prețul teatrului de păpuși

Cât costă pentru a ajunge la spectacolul dat de teatrul lui Kuklachev? Prețul fluctuează, minimul este de 1200 de ruble.

Ce artisti arata

Repertoriul teatrului se schimbă regulat. Deși, dacă există performanțe noi, acest lucru nu înseamnă că spectatorul nu va mai vedea pe cele vechi. Dimpotrivă, dispariția de pe poster înseamnă că artiștii cu coadă în acest moment se repezesc intens și vor fi din nou plăcuți privitorului în viitorul apropiat. Și nu este un accident. Este nevoie de mai mulți ani pentru a crea o singură performanță. În prezent, cele mai populare sunt "pisicile mele preferate". Este vorba despre 70 de animale de casă, dintre care mulți erau fără adăpost. Talentul nu depinde de rasa. Se întâmplă că un mare actor se dovedește a fi un pisoi scârțos și foame.

Adresa de teatru Kuklacheva

Se creează o altă performanță oferită spectatorilor Dmitry Kuklachev. Se numește "Sunt un clovn!", Și spune cum, cu ajutorul perseverenței și a dorinței sincere de a-ți realiza visul în viață, poți obține mult.

O altă idee de persistență în atingerea obiectivului se numește Cats-show. De asemenea, vorbește despre cum poți deveni un artist care folosește munca ta. Nu e de mirare că Kuklachev a început să lucreze cu pisici.

Baletul nu este un obstacol

Teatrul în care joacă rolurile principale aduce numai emoții pozitive, bucurie și distracție, precum și o simplă comunicare cu acestea drăguț animale. Dar piesa "Oameni și pisici" are o direcție de comedie. În plus, pentru prima dată, coregrafia și clovnirea au fost combinate. Această inovație a fost adusă de fiul mai mic al lui Kuklachev - Vladimir.

Nu numai pisicile participă la spectacole. Aceasta implică un câine. Ceea ce este surprinzător, artiștii mustași nu se tem de el deloc. Dinamica și complotul interesant vor fi de interes pentru copiii de vârstă școlară, deși printre vizitatori puteți vedea audiențe mai tinere. În acest lucru nu este nimic teribil, pentru că piesa învață dragostea animalelor, o atitudine bună față de oameni.

recenzii teatru kuklacheva

Lecții umane

Camera în care se află Kuklachev - teatrul - a devenit un loc în care bunătatea nu se naște numai și trăiește, ci crește și datorită lecțiilor care se țin aici. Orice persoană care dorește să o viziteze ar trebui să vină la teatru cu o jumătate de oră înainte de începere, pentru că mai întâi se desfășoară un tur de orientare. În timpul acestuia, copiii vor vedea un muzeu în care exponate legate de pisici sunt colectate din diferite părți ale lumii. De asemenea, vor vizita "apartamente pufoase", în care vor putea vedea în ce condiții confortabile, satisfăcătoare și libere Kuklachevii au animalele lor de companie.

Teatrul vă va permite, de asemenea, să vedeți cum artiștii ridică animale, să învețe cum să-i înveți pe animalul dvs. să facă diferite trucuri acasă. Toate clasele cu copii sunt conduse într-o formă jucăuză, distractivă și interesantă.

recenzii teatru kuklacheva

Pisicile, din care aproximativ 120 trăiesc în teatru, trăiesc în sticlă, cuști confortabile. Acolo ei au tot ce trebuie să dormi, să te joci și să mănânci. Hrăniți animalele cu alimente uscate sau naturale. Carnea de pui este achiziționată la o fermă specială de păsări. Veterinarii urmăresc sănătatea animalelor de companie, care efectuează în mod regulat un examen medical al fiecărei pisici.

Nu numai un clovn

Nu vă surprindeți că spațiile sunt curate și confortabile. Ar putea un clovn bun să facă o existență rea în spatele scenei pentru artiștii săi cei mai iubiți și mai valoroși? Bineînțeles că nu! El și-a dedicat întreaga viață. Pe lângă aparențe, scrie cărți despre animale, călătorește cu lecții de bunătate în școli. Vizitează chiar instituții în care adolescenții care au dat odată o pedeapsă. Cu ajutorul unui program special, el încearcă să le explice că nu totul este pierdut în viață și puteți ieși din nou pe un drum plat.

Adresa de teatru Kuklacheva

Are Kuklachev și alte hobby-uri. În mod surprinzător, are timp să deseneze, să taie lemnul și filmul.

Spectatorii care au vizitat teatrul Kuklachev, recenzii lăsa cele mai pozitive. Desigur, copiii sunt deosebit de fericiți și fericiți. La urma urmei, ei se încadrează în lumea minunată a magiei și basmelor, principalele caractere ale cărora sunt pisici fermecătoare.

Rasa Neva Masquerade este o pisică pentru cei care iubesc animalele cu o blană densă și frumoasăRasa Neva Masquerade este o pisică pentru cei care iubesc animalele cu o blană densă și frumoasă
Pisica bengala: obtine cel mai bun prietenPisica bengala: obtine cel mai bun prieten
Circul din Moscova de Nikulin pe bulevardul Tsvetnoy: istorie, comentarii, direcții, fotografieCircul din Moscova de Nikulin pe bulevardul Tsvetnoy: istorie, comentarii, direcții, fotografie